Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Rokietnica

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Rokietnica
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRokietnica
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-05-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Rokietnica
  • Data publikacji ogłoszenia2018-05-10
  • Numer ogłoszenia555929-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 555929-N-2018 z dnia 2018-05-10 r.

Gmina Rokietnica: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Rokietnica
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt "Termomodernizacja budynków użytecznosci publicznej Gminy Rokietnica jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Oś Priorytertowa 3:Energia, Działanie 3.2. Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym mieszkaniowym,Poddziałanie 3.2.3. Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym w ramach ZIT dla MOF Poznania.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rokietnica, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Golęcińska  1 , 62090   Rokietnica, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8960-600, e-mail halina.wroniecka@rokietnica.pl, faks 61 8145-082.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.rokietnica.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie w formie papierowej - za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Gminy w Rokietnicy, 62-090 Rokietnica ul. Golęcińska 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Rokietnica
Numer referencyjny: ZP.271.13.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 zamówienia „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Rokietnicy.” W ramach niniejszego zadania wykonane zostaną następujące prace: • Likwidacja 4,95m2 muru z luxferów i wymurowanie w to miejsce ściany o współczynniku U = 0,186 W/m2K. • Wymiana 279,21m2 (74 szt.) okien, na okna o współczynniku U = 1,100 W/m2K. • Wymiana 9,48m2 (3 szt.) drzwi, na drzwi o współczynniku U = 1,500 W/m2K • Ocieplenie 554,73 m2 stropodachu budynku B z użyciem styropianu o współczynniku λ = 0,040 W/mK o grubości 16,00 cm oraz likwidacja wentylacji stropodachu. • Ocieplenie 1064,72 m2 ścian zewnętrznych budynku B z użyciem styropianu o współczynniku λ = 0,045 W/mK o grubości 18,00 cm (w tym 288,72 m2 cokołu budynku oraz ścian fundamentowych w gruncie z użyciem styropianu ekstrudowanego o współczynniku przewodności λ = 0,035 W/mK. i grubości 15,00 cm). • Modernizacja instalacji grzewczej – montaż kotła gazowego i urządzeń kotłowni, wymiana instalacji, • inne prace zawarte w projekcie termomodernizacji Wykończenie prac ( obróbka ościeży wewnętrznych ) po wymienianych oknach i drzwiach ( obróbka ościeży , szpachlowanie , odmalowanie ściany z oknami ) - roboty przynależne do termomodernizacji kotłownia - przy modernizacji uwzględnić prace pod względem budowlanym - prace malarskie , podłogi , sufity , przejścia instalacji w tym również zabezpieczenie p. poż. , drzwi do kotłowni wymienić na pożarowe zgodnie z przepisami p. poż. Część 2 zamówienia „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Napachaniu.” • Wymiana 179,65m2 (68 szt.) okien, na okna o współczynniku U = 1,100 W/m2K • Wymiana 8,90m2 (2 szt.) drzwi, na drzwi o współczynniku U = 1,500 W/m2K • Ocieplenie 750,20 m.2 stropodachu szkoły z użyciem styropianu o współczynniku λ = 0,040 W/mK o grubości 16,00 cm. • Ocieplenie 912,38 m.2 ścian zewnętrznych szkoły z użyciem styropianu o współczynniku λ = 0,045 W/mK o grubości 18,00 cm (w tym 211,08 m2 cokołu budynku oraz ścian fundamentowych w gruncie z użyciem styropianu ekstrudowanego o współczynniku przewodności λ = 0,035 W/mK. i grubości 15,00 cm) • Ponadto realizacja zadania zakłada wprowadzenie usprawnień w zakresie i instalacji PV w następującym zakresie: • Wykonanie instalacji fotowoltaicznej - instalacji fotowoltaicznej w tzw. systemie sieciowym (online), o łącznej mocy 20,000 kW składającego się z 72 szt. monokrystalicznych modułów fotowoltaicznych o sprawności 17,1 % i wymiarach 1,00 x 1,60 m każdy. • inne prace zawarte w projekcie termomodernizacji • wykończenie prac ( obróbka ościeży wewnętrznych ) po wymienianych oknach i drzwiach ( obróbka ościeży , szpachlowanie , odmalowanie przynajmniej ściany z oknami ) Część 3 zamówienia: „Termomodernizacja budynku Świetlicy wiejskiej w Żydowie.” 1. . Podział przedmiotowego zadania wyglądał będzie następująco: I etap prace związane z termomodernizacją: • Ocieplenie 332,18 m2 stropu pod nieogrzewanym poddaszem z użyciem wełny mineralnej o współczynniku λ= 0,050 W/mK o grubości 28,00 cm • Budowa instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła • Wymiana 8,58m2 (5 szt.) okien, na okna o współczynniku U = 1,100 W/m2K • Wymiana 5,54m2 (2 szt.) drzwi, na drzwi o współczynniku U = 1,500 W/m2K • Usunięcie istniejącej izolacji oraz ocieplenie 200,11 m2 ścian zewnętrznych części niskiej z użyciem styropianu o współczynniku λ = 0,040 W/mK o grubości 15,00 cm (w tym 69,98 m2 cokołu budynku oraz ścian fundamentowych w gruncie z użyciem styropianu ekstrudowanego o współczynniku przewodności λ = 0,040 W/mK. I grubości 12,00 cm) • Modernizacja instalacji grzewczej – montaż kotła gazowego i urządzeń kotłowni, wymiana instalacji (w tym grzejników i rurociągów). II etap to prace związane z remontem i przebudową w/w obiektu, które obejmują m.in : • Przebudowę budynku w zakresie nie wskazanym w audycie energetycznym (m.in. roboty rozbiórkowe, zamurowania, ścianki działowe, elementy konstrukcji, obróbki papy na dachu, impregnacja konstrukcji drewnianej dachu, roboty wykończeniowe w zakresie ścian i sufitów w części budynku nieobjętej termomodernizacją, podłoża i posadzki, stolarka okienna i drzwiowa w części budynku nieobjętej termomodernizacją, elewacja i roboty zewnętrzne w części budynku nieobjętej termomodernizacją, opaska wokół budynku) • Modernizacji instalacji sanitarnej budynku w zakresie nie wskazanym w audycie energetycznym (instalacja wodno-kanalizacyjna, klimatyzacja) • Modernizacji instalacji elektrycznej budynku, • inne prace zawarte w projekcie • wykończenie prac ( obróbka ościeży wewnętrznych ) po wymienianych oknach i drzwiach ( obróbka ościeży , szpachlowanie , odmalowanie ściany z oknami ) • Stolarka okienna i drzwiowa musi spełniać obecne wymogi termoizolacyjności

II.5) Główny kod CPV: 45321000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45320000-6
45400000-1
45421130-4
45211350-7
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał: - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane w budynkach kubaturowych, polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub nadbudowie budynku użyteczności publicznej o łącznej wartości 700.000 zł brutto…oraz potwierdzi, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku jeżeli kwoty wykonanych robót budowlanych podane w wykazie robót będą podane w innej walucie niż PLN, będą one przeliczane na PLN według kursu średniego NBP danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunek dotyczący zdolności zawodowej musi spełnić min. jeden z wykonawców występujących wspólnie. W przypadku polegania wykonawcy na zasobach podmiotu trzeciego warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden podmiot trzeci spełni warunek samodzielnie. Zamawiający nie wymaga informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1). Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy. 2.5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje: 1) przedłużenie terminu wykonania Umowy, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję: a) konieczności wykonania robót zamiennych lub zmian do umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2 lub 3 ustawy prawo zamówień publicznych, b) przyczyn zależnych od Zamawiającego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów, za których działania nie odpowiada Wykonawca, c) zmian na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych, d) siły wyższej, e) warunków atmosferycznych nie pozwalających na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych, f) zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi (w szczególności przebiegiem urządzeń podziemnych, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych), archeologicznymi, wodnymi itp., odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej, tj.: np.: wyższy poziom wody gruntowej, inny przebieg urządzenia podziemnego, podziemna komora, której nie ma w planach itp.), W powyższych przypadkach termin wykonania Umowy może ulec odpowiedniej zmianie – jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć takiej zmiany. 2) ograniczenie zakresu zamówienia, gdy rezygnacja z danej części jest korzystna dla Zamawiającego lub wynika z obiektywnie uzasadnionych przesłanek (np. zmiana dokumentacji projektowej, sposób zagospodarowania terenu), 3) roboty zamienne, jeżeli takie zmiany w szczególności: a) zapewnią prawidłową realizację Umowy, b) obniżą koszty wykonania robót lub eksploatacji obiektów stanowiących Przedmiot Umowy, c) zapewnią optymalne parametry technicznych lub podniosą standard jakości robót i obiektów stanowiących Przedmiot Umowy, d) będą wynikały ze sposobu zagospodarowania terenu; e) będą wynikały z konieczności zmiany dokumentacji projektowej; f) przyniosą inne, wymierne korzyści dla Zamawiającego. 4) obniżenie wynagrodzenia z uwagi na zmianę lub ograniczenie faktycznego zakresu realizacji Umowy w szczególności w wyniku okoliczności o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3 niniejszego paragrafu. 2. Roboty zamienne mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez Wykonawcę zakresu robót zamiennych. Dopuszczalne są roboty zamienne wynikające ze sposobu zagospodarowania terenu, konieczności zmian w dokumentacji projektowej oraz w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub na materiały, technologie i urządzenia o wyższych parametrach niż określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy. 3. Dopuszczalne są zmiany Umowy w zakresie osób i adresów w niej wskazanych. 4. W przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy – jeżeli dotyczy ona podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 tej ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Dopuszczalna jest zmiana osób wskazanych w ofercie na inne, spełniające wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wszelkie zmiany Umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-25, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Rokietnicy.”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach niniejszego zadania wykonane zostaną następujące prace: • Likwidacja 4,95m2 muru z luxferów i wymurowanie w to miejsce ściany o współczynniku U = 0,186 W/m2K. • Wymiana 279,21m2 (74 szt.) okien, na okna o współczynniku U = 1,100 W/m2K. • Wymiana 9,48m2 (3 szt.) drzwi, na drzwi o współczynniku U = 1,500 W/m2K • Ocieplenie 554,73 m2 stropodachu budynku B z użyciem styropianu o współczynniku λ = 0,040 W/mK o grubości 16,00 cm oraz likwidacja wentylacji stropodachu. • Ocieplenie 1064,72 m2 ścian zewnętrznych budynku B z użyciem styropianu o współczynniku λ = 0,045 W/mK o grubości 18,00 cm (w tym 288,72 m2 cokołu budynku oraz ścian fundamentowych w gruncie z użyciem styropianu ekstrudowanego o współczynniku przewodności λ = 0,035 W/mK. i grubości 15,00 cm). • Modernizacja instalacji grzewczej – montaż kotła gazowego i urządzeń kotłowni, wymiana instalacji, • inne prace zawarte w projekcie termomodernizacji Wykończenie prac ( obróbka ościeży wewnętrznych ) po wymienianych oknach i drzwiach ( obróbka ościeży , szpachlowanie , odmalowanie ściany z oknami ) - roboty przynależne do termomodernizacji kotłownia - przy modernizacji uwzględnić prace pod względem budowlanym - prace malarskie , podłogi , sufity , przejścia instalacji w tym również zabezpieczenie p. poż. , drzwi do kotłowni wymienić na pożarowe zgodnie z przepisami p poż.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45320000-6, 45400000-1, 45421130-4, 45211350-7, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Napachaniu.”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Napachaniu.” • Wymiana 179,65m2 (68 szt.) okien, na okna o współczynniku U = 1,100 W/m2K • Wymiana 8,90m2 (2 szt.) drzwi, na drzwi o współczynniku U = 1,500 W/m2K • Ocieplenie 750,20 m.2 stropodachu szkoły z użyciem styropianu o współczynniku λ = 0,040 W/mK o grubości 16,00 cm. • Ocieplenie 912,38 m.2 ścian zewnętrznych szkoły z użyciem styropianu o współczynniku λ = 0,045 W/mK o grubości 18,00 cm (w tym 211,08 m2 cokołu budynku oraz ścian fundamentowych w gruncie z użyciem styropianu ekstrudowanego o współczynniku przewodności λ = 0,035 W/mK. i grubości 15,00 cm) • Ponadto realizacja zadania zakłada wprowadzenie usprawnień w zakresie i instalacji PV w następującym zakresie: • Wykonanie instalacji fotowoltaicznej - instalacji fotowoltaicznej w tzw. systemie sieciowym (online), o łącznej mocy 20,000 kW składającego się z 72 szt. monokrystalicznych modułów fotowoltaicznych o sprawności 17,1 % i wymiarach 1,00 x 1,60 m każdy. • inne prace zawarte w projekcie termomodernizacji • wykończenie prac ( obróbka ościeży wewnętrznych ) po wymienianych oknach i drzwiach ( obróbka ościeży , szpachlowanie , odmalowanie przynajmniej ściany z oknami )
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45320000-6, 45400000-1, 45421130-4, 45211340-7, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: „Termomodernizacja budynku Świetlicy wiejskiej w Żydowie.”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: „Termomodernizacja budynku Świetlicy wiejskiej w Żydowie.” 1. . Podział przedmiotowego zadania wyglądał będzie następująco: I etap prace związane z termomodernizacją: • Ocieplenie 332,18 m2 stropu pod nieogrzewanym poddaszem z użyciem wełny mineralnej o współczynniku λ= 0,050 W/mK o grubości 28,00 cm • Budowa instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła • Wymiana 8,58m2 (5 szt.) okien, na okna o współczynniku U = 1,100 W/m2K • Wymiana 5,54m2 (2 szt.) drzwi, na drzwi o współczynniku U = 1,500 W/m2K • Usunięcie istniejącej izolacji oraz ocieplenie 200,11 m2 ścian zewnętrznych części niskiej z użyciem styropianu o współczynniku λ = 0,040 W/mK o grubości 15,00 cm (w tym 69,98 m2 cokołu budynku oraz ścian fundamentowych w gruncie z użyciem styropianu ekstrudowanego o współczynniku przewodności λ = 0,040 W/mK. I grubości 12,00 cm) • Modernizacja instalacji grzewczej – montaż kotła gazowego i urządzeń kotłowni, wymiana instalacji (w tym grzejników i rurociągów). II etap to prace związane z remontem i przebudową w/w obiektu, które obejmują m.in : • Przebudowę budynku w zakresie nie wskazanym w audycie energetycznym (m.in. roboty rozbiórkowe, zamurowania, ścianki działowe, elementy konstrukcji, obróbki papy na dachu, impregnacja konstrukcji drewnianej dachu, roboty wykończeniowe w zakresie ścian i sufitów w części budynku nieobjętej termomodernizacją, podłoża i posadzki, stolarka okienna i drzwiowa w części budynku nieobjętej termomodernizacją, elewacja i roboty zewnętrzne w części budynku nieobjętej termomodernizacją, opaska wokół budynku) • Modernizacji instalacji sanitarnej budynku w zakresie nie wskazanym w audycie energetycznym (instalacja wodno-kanalizacyjna, klimatyzacja) • Modernizacji instalacji elektrycznej budynku, • inne prace zawarte w projekcie • wykończenie prac ( obróbka ościeży wewnętrznych ) po wymienianych oknach i drzwiach ( obróbka ościeży , szpachlowanie , odmalowanie ściany z oknami ) • Stolarka okienna i drzwiowa musi spełniać obecne wymogi termoizolacyjności
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45321000-3, 45320000-6, 45400000-1, 45421130-4, 45211350-7, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę stacji transformatorowych SN/nn
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę stacji transformatorowych SN/nn polegających na wymianie istniejących rozdzielnic SN na nowe, sterowanymi drogą radiową Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wymiana kotłowni i intstalacji c.o. w Szkole Podstawowej nr 4 w Nowogardzie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie regulacji hydraulicznej instalacji centralnego ogrzewania zmniejszonego zapotrzebowania na energię cieplną po termomodernizacji na podstawie opracowanej dokumentacji pn. „Projekt Regulacji Hydraulicznej Instalacji centralnego Ogrzewania” dla poszczególnych budynków objętych zadaniem pn.: „Termomodernizacja budynków SM LOKUM usytuowanych w Sosnowcu przy ulicach: Chemiczna 12/I, 12/II, 12/III, 12/IV, 12/V, 12/VI, 12/VIII, 12/XI, Będzińska 45, 47, Kalinowa 1, 3, 7 i Biała Przemsza 2, 12-14, 17abc, 19abc, 16-18, 28, 29, 30, 31, 32, 33, POIS.01.07.01-00-0086/17” w ramach: podziałania POIS.01.07.01 - Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim działania POIS.01.07.00 - kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego oś priorytetowa POIS.01.00.00 - Zmniejszenie emisyjności gospodarki Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI