Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Paradyż - etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PARADYŻ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konecka 4
1.5.2.) Miejscowość: Paradyż
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-333
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 758-40-82
1.5.8.) Numer faksu: 44 758-40-24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaparadyz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaparadyz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Paradyż - etap II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40f945db-a8e4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043846
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002636/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Paradyż - etap II
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.bip.gminaparadyz.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.soldea.pl/epz/epz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy EPZ pod adresem: http: / /www.soldea.pl/epz/epz/2.Komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym, a w szczególności:1) składanie oferty i jej załączników;2) składanie pytań do SWZ;3) składanie dokumentów i oświadczeń dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu;4) składania innych oświadczeń i wyjaśnień- odbywa się w całości przy użyciu środków komunikacji poprzez platformę EPZ pod adresem: http: / /www.soldea.pl/epz/epz/3.Za datę wpływu pytań, ofert, oświadczeń wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę wygenerowaną przez platformę EPZ. Terminem przekazania informacji do Wykonawcy przez Zamawiającego jest data wygenerowana przez platformę EPZ.4.Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest założyć konto na platformie do komunikacji elektronicznej EPZ pod adresem: http: / /www.soldea.pl/epz/epz/. Oznacza to konieczność akceptacji regulaminu platformy i zapoznania się z instrukcjami korzystania z konta na platformie.5.Aktualne wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy EPZ – wskazane są na stronie internetowej logowania i rejestracji Platformy – pod adresem: http: / /www.soldea.pl/epz/epz/6.Sposób przesyłania plików (oferty, oświadczeń, dokumentów, prac konkursowych) za pośrednictwem platformy EPZ oraz potwierdzenia złożenia plików zostały opisane w instrukcjach (filmach) użytkowników platformy EPZ. Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z bieżącymi instrukcjami Platformy EPZ.7.Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się tylko w zakładce „Pytania do SWZ". Odpowiedzi na pytania zamawiający zamieszcza na własnej stronie internetowej pod adresem: http://www.bip.gminaparadyz.pl/8.Za datę wpływu ofert, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę wygenerowaną przez Platformę EPZ.9.Terminem przekazania informacji do wykonawcy przez zamawiającego jest data wygenerowana przez Platformę EPZ.10.Po terminie składania ofert/ wniosków, wykonawca znajdzie kierowane do niego wezwania lub informacje w zakładce „Do Wykonawcy"11.Odpowiedzi na żądania Zamawiającego są składane przez Wykonawcę w oknie Platformy EPZ przeznaczonym do składania plików do Zamawiającego w podziale na pliki jawne i te z zastrzeżoną tajemnicą przedsiębiorstwa.12.Plik załączony przez Wykonawcę w Platformie EPZ, nie jest widoczny ani identyfikowalny dla Zamawiającego do czasu upływu terminu składania ofert.13.Oferta i oświadczenia wraz z nimi składane mogą być wycofane i złożone przez Wykonawcę ponownie przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert.14.Po upływie terminu składania ofert nie będzie możliwe wycofanie lub zmiana złożonej oferty.15.Wykonawca ma obowiązek śledzić komunikaty generowane przez platformę EPZ. Podstawowym źródłem informacji jest platforma EPZ, wszelkie fakultatywne powiadomienia za pomocą poczty e-mail obciążone są ryzykiem błędów związanych z działaniem serwerów pocztowych na których działanie zamawiający nie ma wpływu. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca powinien posługiwać się numerem referencyjnym sprawy określonym w SWZ — ZP.271.7.2021.16.Zamawiający dla dokumentów innych niż oferta może dopuścić zastosowanie poczty e-mail: przetargi@gminaparadyz.pl w sytuacjach wyjątkowych, o których zdecyduje Zamawiający. Wykonawca nie może sam podjąć takiej inicjatywy.17.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.18.Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnienia niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert. Pkt 19 i 20 w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu jest Gmina Paradyż, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż, może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Gminy Paradyż, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż,2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@gminaparadyz.pl3) dane osobowe Wykonawców uczestniczących w postępowaniu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.7.2021 „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Paradyż – etap II” prowadzonym w trybie podstawowym; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy Pzp;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących – w przypadku, gdy skorzystacie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych - skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawców uczestniczących w postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, a następnie wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla 3 (trzech) budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie gminy Paradyż w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Paradyż – etap II”.2.Projekt realizowany jest w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, co obliguje Wykonawcę do samodzielnego wykonania dokumentacji projektowej na postawie przekazanego Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z audytami energetycznymi i uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień, zgłoszeń i decyzji o pozwoleniu na budowę/modernizację obiektu.3.Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy niezależne od siebie części (zadania):a. Część I zamówienia – zadanie nr 1 pn. „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Przyłęku”; adres: Przyłęk 87, dz. nr 1281W ramach zadania przewiduje się wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru poszczególnych elementów instalacji, źródła ciepła.W ramach przedmiotowego zadania przewidziano następujące prace termomodernizacyjne:- Wymiana źródła ciepła na sprężarkową gruntową pompę ciepła napędzaną elektrycznie, pracującą na cele c.o. i c.w.u.,- Wymiana całej instalacji c.o. na nową;- Budowa instalacji c.w.u.;- Budowa instalacji PV do produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne.Oraz roboty towarzyszące: rozbiórka istniejącego komina i kotłowni węglowej i prace związane z naprawami po ułożeniu nowych instalacji oraz zakończeniu prac montażowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Ocena ofert dokonywana będzie odrębnie na Część I, Części II i Części III zamówienia.2. Oferty będą oceniane wg nw. kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi:Lp. Kryterium Znaczenie w %1 Cena (C) 60 %2 Okres gwarancji (G) 30 %3 Czas reakcji serwisowej (CRS) 10 % RAZEM 100 %3. Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru.Lp = C + G + CRSgdzie:Lp – łączna liczba punktów przyznanych ofercieC – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – cenaG – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – okres gwarancji jakościCRS – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – czas reakcji serwisowej4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie wymagania SWZ, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną w oparciu o powyższy wzór.5. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.6. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt, w tym:a) maksymalnie 60 pkt w kryterium cena;b) maksymalnie 30 pkt w kryterium okres gwarancji jakości;c) maksymalnie 10 pkt w kryterium czas reakcji serwisowej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisowej
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1.Ocena ofert dokonywana będzie odrębnie na Część I, Części II i Części III zamówienia.2. Oferty będą oceniane wg nw. kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi:Lp. Kryterium Znaczenie w %1 Cena (C) 60 %2 Okres gwarancji (G) 30 %3 Czas reakcji serwisowej (CRS) 10 % RAZEM 100 %3. Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru.Lp = C + G + CRSgdzie:Lp – łączna liczba punktów przyznanych ofercieC – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – cenaG – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – okres gwarancji jakościCRS – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – czas reakcji serwisowej4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie wymagania SWZ, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną w oparciu o powyższy wzór.5. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.6. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt, w tym:a) maksymalnie 60 pkt w kryterium cena;b) maksymalnie 30 pkt w kryterium okres gwarancji jakości;c) maksymalnie 10 pkt w kryterium czas reakcji serwisowej.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, a następnie wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla 3 (trzech) budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie gminy Paradyż w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Paradyż – etap II”.2.Projekt realizowany jest w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, co obliguje Wykonawcę do samodzielnego wykonania dokumentacji projektowej na postawie przekazanego Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z audytami energetycznymi i uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień, zgłoszeń i decyzji o pozwoleniu na budowę/modernizację obiektu.3.Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy niezależne od siebie części (zadania):a. Część II zamówienia – zadanie nr 2 pn. „Termomodernizacja budynku świetlicy w Kazimierzowie”; adres: Kazimierzów 33, działka nr 775/3.W ramach zadania przewiduje się wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru poszczególnych elementów instalacji, źródła ciepłaW ramach przedmiotowego zadania przewidziano następujące prace termomodernizacyjne:-Ocieplenie ścian zewnętrznych - Ocieplenie stropu na parterem wraz z wymianą pokrycia dachu - Wymiana części okien - Wymiana drzwi zewnętrznych - Budowa instalacji grzewczej;- Budowa instalacji c.w.u.;- Budowa źródła ciepła- gruntowa pompa ciepła, sprężarkowa;- Budowa instalacji fotowoltaicznej.Oraz roboty towarzyszące: demontaż i utylizacja istniejącego pokrycia dachowego z eternitu, rozbiórka istniejących piecy węglowych, wymiana obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych wraz z przebudową wpustów do kanalizacji deszczowej, wykonanie opaski z kostki wokół budynku, wykonanie nowej instalacji odgromowej i prace związane z naprawami po ułożeniu nowych instalacji oraz zakończeniu prac montażowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Ocena ofert dokonywana będzie odrębnie na Część I, Części II i Części III zamówienia.2. Oferty będą oceniane wg nw. kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi:Lp. Kryterium Znaczenie w %1 Cena (C) 60 %2 Okres gwarancji (G) 30 %3 Czas reakcji serwisowej (CRS) 10 % RAZEM 100 %3. Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru.Lp = C + G + CRSgdzie:Lp – łączna liczba punktów przyznanych ofercieC – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – cenaG – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – okres gwarancji jakościCRS – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – czas reakcji serwisowej4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie wymagania SWZ, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną w oparciu o powyższy wzór.5. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.6. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt, w tym:a) maksymalnie 60 pkt w kryterium cena;b) maksymalnie 30 pkt w kryterium okres gwarancji jakości;c) maksymalnie 10 pkt w kryterium czas reakcji serwisowej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisowej
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1.Ocena ofert dokonywana będzie odrębnie na Część I, Części II i Części III zamówienia.2. Oferty będą oceniane wg nw. kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi:Lp. Kryterium Znaczenie w %1 Cena (C) 60 %2 Okres gwarancji (G) 30 %3 Czas reakcji serwisowej (CRS) 10 % RAZEM 100 %3. Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru.Lp = C + G + CRSgdzie:Lp – łączna liczba punktów przyznanych ofercieC – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – cenaG – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – okres gwarancji jakościCRS – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – czas reakcji serwisowej4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie wymagania SWZ, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną w oparciu o powyższy wzór.5. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.6. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt, w tym:a) maksymalnie 60 pkt w kryterium cena;b) maksymalnie 30 pkt w kryterium okres gwarancji jakości;c) maksymalnie 10 pkt w kryterium czas reakcji serwisowej.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, a następnie wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla 3 (trzech) budynków użyteczności publicznej zlokalizowanych na terenie gminy Paradyż w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Gminy Paradyż – etap II”.2.Projekt realizowany jest w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, co obliguje Wykonawcę do samodzielnego wykonania dokumentacji projektowej na postawie przekazanego Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z audytami energetycznymi i uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień, zgłoszeń i decyzji o pozwoleniu na budowę/modernizację obiektu.3.Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy niezależne od siebie części (zadania):a.Część III zamówienia – zadanie nr 3 pn. „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Paradyżu”; adres: ul. Konecka 4, działka nr 347/2.W ramach zadania przewiduje się wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru poszczególnych elementów instalacji, źródła ciepła.W ramach przedmiotowego zadania przewidziano następujące prace termomodernizacyjne:- Wymiana źródła ciepła na sprężarkową gruntową pompę ciepła napędzaną elektrycznie, pracującą na cele c.o. i c.w.u.,- Wymiana części instalacji c.o. na nową (część grzejników i wszystkie zawory termostatyczne z głowicami);- Budowa instalacji PV do produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne.Oraz roboty towarzyszące: rozbiórka istniejącej kotłowni węglowej i prace związane z naprawami po ułożeniu nowych instalacji oraz zakończeniu prac montażowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.Ocena ofert dokonywana będzie odrębnie na Część I, Części II i Części III zamówienia.2. Oferty będą oceniane wg nw. kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi:Lp. Kryterium Znaczenie w %1 Cena (C) 60 %2 Okres gwarancji (G) 30 %3 Czas reakcji serwisowej (CRS) 10 % RAZEM 100 %3. Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru.Lp = C + G + CRSgdzie:Lp – łączna liczba punktów przyznanych ofercieC – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – cenaG – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – okres gwarancji jakościCRS – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – czas reakcji serwisowej4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie wymagania SWZ, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną w oparciu o powyższy wzór.5. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.6. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt, w tym:a) maksymalnie 60 pkt w kryterium cena;b) maksymalnie 30 pkt w kryterium okres gwarancji jakości;c) maksymalnie 10 pkt w kryterium czas reakcji serwisowej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 30,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisowej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1.Ocena ofert dokonywana będzie odrębnie na Część I, Części II i Części III zamówienia.2. Oferty będą oceniane wg nw. kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi:Lp. Kryterium Znaczenie w %1 Cena (C) 60 %2 Okres gwarancji (G) 30 %3 Czas reakcji serwisowej (CRS) 10 % RAZEM 100 %3. Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru.Lp = C + G + CRSgdzie:Lp – łączna liczba punktów przyznanych ofercieC – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – cenaG – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – okres gwarancji jakościCRS – liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium – czas reakcji serwisowej4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie wymagania SWZ, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczoną w oparciu o powyższy wzór.5. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.6. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt, w tym:a) maksymalnie 60 pkt w kryterium cena;b) maksymalnie 30 pkt w kryterium okres gwarancji jakości;c) maksymalnie 10 pkt w kryterium czas reakcji serwisowej.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7