Świadczenie usługi serwisu instalacji technicznych na potrzeby Centrum Zaawansowanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi serwisu instalacji technicznych na potrzeby Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-05-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-20
  • Numer ogłoszenia539817-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 539817-N-2020 z dnia 2020-05-20 r.

Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT: Świadczenie usługi serwisu instalacji technicznych na potrzeby Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT, krajowy numer identyfikacyjny 00000155400000, ul. Poleczki  19 , 02-822  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 221821156, e-mail m.czarnecka@cezamat.eu, faks .
Adres strony internetowej (URL): https://www.zamowienia.pw.edu.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia wyższa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.zamowienia.pw.edu.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Poleczki 19 w Warszawie, w recepcji budynku. Dla ofert przesłanych pocztą liczy się data i godzina dostarczenia oferty pod wskazany adres. Za złożenie oferty w miejscu innym niż wskazane powyżej, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności.
Adres:
ul. Poleczki 19, 02-822 Warszawa, recepcja budynku

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi serwisu instalacji technicznych na potrzeby Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT
Numer referencyjny: CEZAMAT/ZP03/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie usługi serwisu instalacji technicznych na potrzeby Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT z podziałem na części: część 1: instalacja i zbiornik azotu,część 2: sprężone powietrze,część 3: stacja wody dejonizowanej,część 4: wentylatory promieniowe,część 5: szafy klimatyzacji precyzyjnej oraz agregaty freonowe Manta wraz ze zdalnymi skraplaczami,część 6: agregaty wody lodowej wraz z modułem pompowym.na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.6. do SIWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ.UWAGA! Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonaną usługę na okres nie krótszy niż 3 miesiące, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 50700000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
50514100-2
50712000-9
50730000-1
50000000-5
50710000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  36   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: 1. w zakresie części 1, 2: nie dłużej niż 60 dni od dnia zawarcia umowy,2. w zakresie części 3: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy,3. w zakresie części 4: 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym termin pierwszego przeglądu nie później niż 30 dni od dnia zawarcia umowy,4. w zakresie części 5, 6: 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym termin pierwszego przeglądu nie później niż 60 dni od dnia zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: warunek dla zadań 5-6: Wykonawca winien posiadać certyfikat przedsiębiorcy zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2158 ze zm.);
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1. warunek dla zadań 1, 4: warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże posiadanie zawartej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 50 000 złotych;2. warunek dla zadań 2, 3, 5, 6: warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże posiadanie zawartej umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000 złotych;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. warunek dla zadania 1 (instalacja i zbiornik azotu): warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych wykonuje co najmniej 2 usługi obejmujące czynności serwisowe i konserwacyjne zbiornika kriogenicznego o pojemności nominalnej minimum 10m3;2. warunek dla zadań 2, 4 (sprężone powietrze, wentylatory promieniowe): warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych wykonuje co najmniej 2 usługi obejmujące czynności serwisowe i konserwacyjne dla instalacji i urządzeń budynkowych;3. warunek dla zadania 3 (stacja wody dejonizowanej): warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu serwisu stacji wody dejonizowanej o wydajności minimum 15m3/dobę każda;4. warunek dla zadania 5 (szafy klimatyzacji precyzyjnej): warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu serwisu szaf klimatyzacji precyzyjnej o mocy chłodniczej minimum 30 kW każda;5. warunek dla zadania 6 (agregaty wody lodowej): warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub w przypadku świadczeń okresowych wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu serwisu agregatów wody lodowej o mocy chłodniczej minimum 1000 kW każdy;6. warunek dla zadania 1 (instalacja i zbiornik azotu): Wykonawca dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia: co najmniej 2 osoby posiadające odpowiednią wiedzę i co najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji czynności serwisowych zbiorników ciśnieniowych oraz świadectwa kwalifikacyjne E i D do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci grupy 3;7. warunek dla zadań 2-6 (sprężone powietrze, stacja wody dejonizowanej, wentylatory promieniowe, szafy klimatyzacji precyzyjnej, agregaty wody lodowej): Wykonawca dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia: co najmniej 2 osoby posiadające odpowiednią wiedzę i co najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji czynności serwisowych dla instalacji i urządzeń budynkowych oraz świadectwa kwalifikacyjne E i D do 1 kV;8. warunek dla zadań 5-6 (szafy klimatyzacji precyzyjnej, agregaty wody lodowej): Wykonawca dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia: co najmniej 2 osoby posiadające odpowiednią wiedzę i co najmniej 2 lata doświadczenia w realizacji czynności serwisowych dla instalacji i urządzeń budynkowych oraz posiadająca certyfikat wydany zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2158 ze zm.)W odniesieniu do warunku w pkt 9.2.2.3.6. i pkt 9.2.2.3.7. SIWZ Zamawiający nie dopuszcza łączenia uprawnień typu E i D przez jedną osobę.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, powyższy dokument składa każdy z Wykonawców oddzielnie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. kopia certyfikatu przedsiębiorcy zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2158 ze zm.) – dotyczy zadań 5 i 6;2. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego;3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ w zależności od części, na jaką została złożona oferta;4. oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do realizacji zamówienia zawierającego informację o posiadaniu przez te osoby certyfikatu wydanego zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2158; art. 29) – dotyczy zadań 5-6;5. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie załącznikiem nr 4.1.-4.3. do SIWZ w zależności od części, na jaką została złożona oferta.6. zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy), sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.5.1.1. SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;2. Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
czas realizacji czynności serwisowej 20,00
okres gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie załącznika 7.1. oraz określenie warunków tych zmian.1.1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w następujących przypadkach:1.1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w § 2 ust. 2 umowy, pod warunkiem iż kwalifikacje i uprawnienia nowych osób odpowiadać będą wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanych zmianach osób wskazanych w wykazie wraz z opisem kwalifikacji i uprawnień posiadanych przez nowe osoby. Powiadomienie winno mieć formę pisemną i zostać doręczone Zamawiającemu nie później niż na 7 dni przed przystąpieniem tych osób do wykonywania czynności serwisowych i konserwacyjnych.2. Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie załącznika 7.2. oraz określenie warunków tych zmian. 2.1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 2.1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w § 2 ust. 2 umowy, pod warunkiem iż kwalifikacje i uprawnienia nowych osób odpowiadać będą wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanych zmianach osób wskazanych w wykazie wraz z opisem kwalifikacji i uprawnień posiadanych przez nowe osoby. Powiadomienie winno mieć formę pisemną i zostać doręczone Zamawiającemu nie później niż na 7 dni przed przystąpieniem tych osób do wykonywania czynności serwisowych i konserwacyjnych.2.1.2. zmiana ramowego harmonogramu świadczenia usług, z zastrzeżeniem, że zmiana taka nie może zmienić okresu obowiązywania umowy.3. Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie załącznika 7.3. oraz określenie warunków tych zmian. 3.1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w następujących przypadkach:3.1.1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w § 2 ust. 2 umowy, pod warunkiem iż kwalifikacje i uprawnienia nowych osób odpowiadać będą wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o planowanych zmianach osób wskazanych w wykazie wraz z opisem kwalifikacji i uprawnień posiadanych przez nowe osoby. Powiadomienie winno mieć formę pisemną i zostać doręczone Zamawiającemu nie później niż na 7 dni przed przystąpieniem tych osób do wykonywania czynności serwisowych i konserwacyjnych,3.1.2. zmiana ramowego harmonogramu świadczenia usług, z zastrzeżeniem, że zmiana taka nie może zmienić okresu obowiązywania umowy wskazanego w § 1 ust. 3 umowy,3.1.3. zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku:3.1.3.1. zmiany stawki podatku od towarów i usług,3.1.3.2. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,3.1.3.3. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,3.1.3.4. zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: instalacja i zbiornik azotu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie usługi serwisu instalacji technicznych na potrzeby Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT z podziałem na części: część 1: instalacja i zbiornik azotu,część 2: sprężone powietrze,część 3: stacja wody dejonizowanej,część 4: wentylatory promieniowe,część 5: szafy klimatyzacji precyzyjnej oraz agregaty freonowe Manta wraz ze zdalnymi skraplaczami,część 6: agregaty wody lodowej wraz z modułem pompowym.na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.6. do SIWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ.UWAGA! Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonaną usługę na okres nie krótszy niż 3 miesiące, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50700000-2, 50514100-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
czas realizacji czynności serwisowej 20,00
okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: sprężone powietrze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie usługi serwisu instalacji technicznych na potrzeby Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT z podziałem na części: część 1: instalacja i zbiornik azotu,część 2: sprężone powietrze,część 3: stacja wody dejonizowanej,część 4: wentylatory promieniowe,część 5: szafy klimatyzacji precyzyjnej oraz agregaty freonowe Manta wraz ze zdalnymi skraplaczami,część 6: agregaty wody lodowej wraz z modułem pompowym.na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.6. do SIWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ.UWAGA! Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonaną usługę na okres nie krótszy niż 3 miesiące, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50000000-5, 50710000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
czas realizacji czynności serwisowej 20,00
okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: stacja wody dejonizowanej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie usługi serwisu instalacji technicznych na potrzeby Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT z podziałem na części: część 1: instalacja i zbiornik azotu,część 2: sprężone powietrze,część 3: stacja wody dejonizowanej,część 4: wentylatory promieniowe,część 5: szafy klimatyzacji precyzyjnej oraz agregaty freonowe Manta wraz ze zdalnymi skraplaczami,część 6: agregaty wody lodowej wraz z modułem pompowym.na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.6. do SIWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ.UWAGA! Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonaną usługę na okres nie krótszy niż 3 miesiące, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50710000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
czas realizacji czynności serwisowej 20,00
okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: wentylatory promieniowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie usługi serwisu instalacji technicznych na potrzeby Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT z podziałem na części: część 1: instalacja i zbiornik azotu,część 2: sprężone powietrze,część 3: stacja wody dejonizowanej,część 4: wentylatory promieniowe,część 5: szafy klimatyzacji precyzyjnej oraz agregaty freonowe Manta wraz ze zdalnymi skraplaczami,część 6: agregaty wody lodowej wraz z modułem pompowym.na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.6. do SIWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ.UWAGA! Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonaną usługę na okres nie krótszy niż 3 miesiące, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50712000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
czas realizacji czynności serwisowej 20,00
okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: szafy klimatyzacji precyzyjnej oraz agregaty freonowe Manta wraz ze zdalnymi skraplaczami
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie usługi serwisu instalacji technicznych na potrzeby Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT z podziałem na części: część 1: instalacja i zbiornik azotu,część 2: sprężone powietrze,część 3: stacja wody dejonizowanej,część 4: wentylatory promieniowe,część 5: szafy klimatyzacji precyzyjnej oraz agregaty freonowe Manta wraz ze zdalnymi skraplaczami,część 6: agregaty wody lodowej wraz z modułem pompowym.na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.6. do SIWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ.UWAGA! Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonaną usługę na okres nie krótszy niż 3 miesiące, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50730000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
czas realizacji czynności serwisowej 20,00
czas realizacji czynności serwisowej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: agregaty wody lodowej wraz z modułem pompowym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest świadczenie usługi serwisu instalacji technicznych na potrzeby Centrum Zaawansowanych Materiałów i Technologii CEZAMAT z podziałem na części: część 1: instalacja i zbiornik azotu,część 2: sprężone powietrze,część 3: stacja wody dejonizowanej,część 4: wentylatory promieniowe,część 5: szafy klimatyzacji precyzyjnej oraz agregaty freonowe Manta wraz ze zdalnymi skraplaczami,część 6: agregaty wody lodowej wraz z modułem pompowym.na warunkach określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla każdej części (SOPZ), stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.6. do SIWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ.UWAGA! Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonaną usługę na okres nie krótszy niż 3 miesiące, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7.1.-7.3. do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50730000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 36
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
czas realizacji czynności serwisowej 20,00
okres gwarancji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku usługowego - Jagodne
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku usługowego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI