Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi konserwacji i usługi serwisu dwóch systemów zasilania gwarantowanego głównych serwerowni Ministerstwa Finansów, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Finansów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002217
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętokrzyska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-916
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/finanse
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi konserwacji i usługi serwisu dwóch systemów zasilania gwarantowanego głównych serwerowni Ministerstwa Finansów, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f61c8d9-8eb4-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522771
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00141506/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usługi konserwacji i serwisu systemów zasilania gwarantowanego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://mf.ezamawiajacy.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mf.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja z Zamawiającym odbywa się według poniższych zasad, z wykorzystaniem Platformy - dostępnej pod adresem internetowym:
https://mf.ezamawiajacy.pl
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie niniejszego postępowania jest bezpłatne, a w szczególności bezpłatne jest założenie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynności Wykonawcy z zastosowaniem Platformy.
2. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem internetowym https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy przestrzegać postanowień tego regulaminu.
3. Sposób korzystania z Platformy jest określony w Instrukcji dla Wykonawcy Platformy dostępnej pod adresem internetowym:
https://mf.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?
MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=mf&USER_MENU_HOVER=publicFilesList.
4. Wykonawca w celu złożenia oferty w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na Platformie – zaleca się założenie i
sprawdzenie poprawności działania konta z odpowiednim wyprzedzeniem.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich skutecznego wgrania na platformę na Platformę.
6. Szczegółowe informacje zawarte są w rozdziale 12 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: C/669/23/BAD/B
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego świadczenie usługi konserwacji i usługi serwisu dwóch systemów zasilania gwarantowanego głównych serwerowni Ministerstwa Finansów, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
50532300-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji generatorów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania naprawy (T1)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania naprawy (T2)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
10.1 Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
10.1.1 dot. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa tego warunku;
10.1.2 dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa tego warunku;
10.1.3 dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiający nie określa tego warunku;
10.1.4 dot. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże łącznie, że:
10.1.4.1 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie realizacje (odpowiednio co najmniej dwie odrębne umowy lub dwa odrębne kontrakty lub jedna odrębna umowa i jeden kontrakt), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje, polegające na konserwacji systemów zasilania gwarantowanego:
10.1.4.1.1 z których co najmniej jedna obejmowała łącznie, co najmniej konserwację:
10.1.4.1.1.1 jednego zasilacza awaryjnego (UPS) o mocy min. 150 kVA,
10.1.4.1.1.2 jednej rozdzielnicy elektrycznej wyposażonej w układ samoczynnego załączania rezerwy (SZR),
10.1.4.1.1.3 jednej rozdzielni elektrycznej,
o łącznej wartości umowy/kontraktu co najmniej 150 000,00 zł brutto każda/-y (umowa/kontrakt), wykonanych prawidłowo i terminowo.
10.1.4.1.2 z których co najmniej jedna obejmowała łącznie, co najmniej konserwację:
10.1.4.1.2.1 jednego agregatu prądotwórczego o mocy min. 250 kVA,
10.1.4.1.2.2 jednej rozdzielnicy elektrycznej wyposażonej w układ samoczynnego załączania rezerwy (SZR),
10.1.4.1.2.3 jednej rozdzielni elektrycznej,
o łącznej wartości umowy/kontraktu co najmniej 150 000,00 zł brutto każda/-y (umowa/kontrakt), wykonanych prawidłowo i terminowo.
Przy czym:
10.1.4.1.3 Zamawiający odpowiednio jako „odrębną umowę” i „odrębny kontrakt” rozumie jako jedną, pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.
10.1.4.1.4 Wykonawca, który wykonywał odpowiednio usługę wspólnie z innym wykonawcą (np. jako konsorcjum) uprawniony jest wykazać jedynie swoje doświadczenie;
10.1.4.1.5 Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, mogą wykazywać się doświadczeniem jednego z nich lub każdego z nich osobno – doświadczenie wykonawców się nie sumuje.
10.1.4.1.6 Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych wykazuje się doświadczeniem jednego z nich lub każdego z nich osobno – doświadczenie, Wykonawcy i podmiotu udostępniającego /podmiotów udostępniających zasoby nie sumują się.
10.1.4.1.7 W przypadku nadal wykonywanych usług Wykonawca powinien wykazać, że wykonana część usługi opiewa na kwotę nie niższą niż wskazana odpowiednio we właściwym do nich pkt 10.1.4.1.1 lub 10.1.4.1.2.
10.1.4.2 dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest zespołem przewidzianym do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającym kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym:
10.1.4.2.1 wszyscy pracownicy skierowani do realizacji umowy posiadają świadectwa kwalifikacyjne Gr. 1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją co najmniej urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV na stanowisku eksploatacji w tym co najmniej jeden pracownik posiada świadectwo kwalifikacyjne Gr. 1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją zespołów prądotwórczych o mocy wyższej niż 50 kW.
10.1.4.2.2 co najmniej 1 pracownik skierowany do realizacji umowy posiada świadectwo kwalifikacyjne Gr. 1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją co najmniej urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz zespołów prądotwórczych o mocy wyższej niż 50 kW na stanowisku dozoru.
10.1.4.2.3 Zamawiający dopuszcza, aby świadectwo kwalifikacyjne Gr 1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją na stanowisku eksploatacji , o którym mowa w pkt 10.1.4.2.1 oraz świadectwo kwalifikacyjne Gr. 1 uprawniające zajmowania się eksploatacją na stanowisku dozoru, o którym mowa w pkt 10.1.4.2.2 mogła posiadać jedna osoba.
10.1.4.3 Wykonawca na potwierdzenie ww. warunku w pkt 10.1.4 składa wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1. SWZ.
Szczegółowe informacje są zawarte w SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowe informacje na temat zmian umowy zawiera Załącznik D do SWZ - Projektowane postanowienia umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-07 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://mf.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-07 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-01-05
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca zobowiązuje się do realizacji Przedmiotu zamówienia przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w § 7 ust. 1 PPU stanowiących Załącznik D do SWZ, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej z zastrzeżeniem, iż początek biegu okresu realizacji przedmiotu zamówienia nie może nastąpić wcześniej niż od dnia 16.12.2023 r.