Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych wraz z systemem BMS w budynku Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-11-19
  • ZamawiającyUNIWERSYTET GDAŃSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00255554
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych wraz
z systemem BMS w budynku Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG
ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatdzp@ug.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi konserwacji i obsługi serwisowej urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych wraz
z systemem BMS w budynku Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG
ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13a60426-3c9a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255554

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00123420/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Serwis i konserwacja wentylacji i klimatyzacji, Wydział Biotechnologii, Gdynia ul. Abrahama 58

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ug

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej platformazakupowa.pl (dalej platforma) pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug
2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej platformy w zakładce „Regulamin" dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert zamieszczonej na stronie internetowej platformy w zakładce „Instrukcje" dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4. Komunikacja poprzez formularz „Wyślij wiadomość” (nie dotyczy składania ofert) umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB.
6. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. .poz. 2247). Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, .odt, .xls, ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
7. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.
8. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące wyjaśnienia treści SWZ, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
9. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej wskazanej w pkt 10.
10. Osoba uprawniona do komunikowania się z Wykonawcami:
Marek Bocian – pracownik Sekcji Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego,
e-mail: marek.bocian@ug.edu.pl , w godzinach 07:00 - 15:00 od poniedziałku do piątku.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Gdański, 80-309 Gdańsk, ul. Jana Bażyńskiego 8, zwany dalej Zamawiającym.
2) Administrator danych osobowych powołał inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu (58) 523 31 30, (58) 523 24 59 lub adresem email: iod@ug.edu.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - po wyborze oferty najkorzystniejszej - w celu wykonania umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia ww. postępowania, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w ppkt 3) jak również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp wraz z przepisami wykonawczymi.*
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;**
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;***
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.
* Wyjaśnienie: dotyczy zbierania danych osobowych od osoby, której dane dotyczą.
**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Pełna treść klauzuli znajduje się w rozdziale XXI SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 5800.291.1.35.2021.MB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa konserwacji, obsługi serwisowej oraz napraw urządzeń i systemów instalacji klimatyzacji i wentylacji i innych urządzeń, również w powiązaniu
z systemem zarządzania budynkiem BMS i samego systemu BMS jako integralnego systemu sterowania urządzeniami i systemami budynku Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Abrahama 58, 80-307 Gdańsk.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50700000-2; 50710000-5; 71315410-6.
3. Zakres usługi obejmuje :
1) centrale wentylacyjne z kanałami wentylacyjnymi, automatyką oraz całą instalacją CT (instalacja CT rozumiana jest od wyjścia ze ściany węzła cieplnego do central wentylacyjnych), wentylatory wraz z automatyką, klimakonwektory, siłowniki grzejników pomieszczeniowych, fitotrony, klimatyzatory, urządzenia pomieszczeń chłodni, digestoria, nawilżacze, kurtyny powietrzne, agregaty wody lodowej i inne urządzenia, ponadto są sterowane lub monitorowane przez regulatory Schneider Electric i zwizualizowane w systemie BMS,
2) serwis, konserwację, monitoring i dokonywanie ewentualnych zmian naprawczych w systemie dotyczącym pracy urządzeń podłączonych do systemu BMS jak i samego systemu BMS jako integralnego systemu sterowania urządzeniami i systemami budynku,
3) ponadto w zakresie usługi będą serwisy, przeglądy, naprawy i kalibracja sensorów w układach GAZEX.
4. Prace mają być prowadzone zgodnie z:
1) Dokumentacją Techniczno Rozruchową Urządzeń,
2) przepisami BHP, ppoż. i instrukcjami eksploatacji i konserwacji producentów lub dostawców oraz przepisami UDT i PN-EN;
z uwzględnieniem:
- zakresu wykonywanych czynności – załącznik nr 1a do SWZ (formularz przedmiotowo-cenowy),
- wykazu urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych w budynku MWB – załącznik nr 6 do SWZ,
- wykazu materiałów niezbędnych do wykonywania serwisu i konserwacji dostarczanych przez Wykonawcę – załącznik nr 7 do SWZ,
- opisu systemu BMS – załącznik nr 9 do SWZ,
- listy sygnałów systemu BMS – załącznik nr 10 do SWZ,
- dokumentacja powykonawcza (instalacja wentylacji i klimatyzacji) – załącznik nr 11 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowego działania i utrzymania w ciągłej sprawności urządzeń, systemów i instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych i innych urządzeń wskazanych w wykazie urządzeń do konserwacji jak i całego systemu BMS w rozumieniu wszystkich sygnałów systemu BMS, o których mowa w załączniku nr 10 do SWZ.
6. Zamawiający informuje, iż usługa serwisowania i konserwacji urządzeń wentylacyjnych newralgicznego systemu laboratorium BSL, gdzie poziom bezpieczeństwa pracowników naukowych i pracowników serwisu musi być na najwyższym poziomie, wymaga doświadczenia przy czynnościach serwisowych i konserwacyjnych. Wykonawca musi mieć wdrożone wewnętrzne procedury bezpieczeństwa dla osób wykonujących serwis i konserwacje.
7. Zamawiający nie dopuści wykonywania serwisu przez inne osoby, które nie są na liście osób uprawnionych do serwisu, które nie mają doświadczenia zawodowego, świadectw kwalifikacyjnych, czy certyfikatów serwisowych.
8. Wykonawca w odniesieniu do osób wykonujących czynności serwisowe wymagające odpowiednich uprawnień musi przed podpisaniem umowy złożyć kopie dokumentów, zgodnie z rozdziałem XX
pkt 6 ppkt 3).
9. Zamawiający informuje, iż:
1) w budynku są użytkowane klimatyzatory firmy Fujitsu, zgodnie z wskazaniem w załączniku nr 6 do SWZ,
2) budynek Wydziału Biotechnologii posiada laboratorium o klasie bezpieczeństwa BSL3.
W laboratorium BSL3 możliwe będą zaawansowane badania z zakresu analizy wirusów takich jak:
 Herpeswirusy ludzkie i zwierzęce ( HSV-I, PRV, VZV, BHV-I)
 Wirusy grypy ptasiej i ludzkiej ( H5N1, HINI, H3N2)
 Wirus zapalenia wątroby typu C (HCV)
 Wirus kleszczowego zapalenia mózgu (TBEV)
 Wirus Zika
 Wirusy zwierzęce: NDV ( patogen drobiu), RHDV ( patogen królików) i inne
 Adenowirusy jako wektory szczepionkowe
 Retrowirusy jako narzędzia do transferu gen
 Bakulowirusy — wirusy owadzie jako narzędzia do produkcji białek i jako naturalne środki ochrony roślin
 Wirus SarsCov2;
3) budynek wyposażony jest w układy systemu GAZEX.
16. Zaleca się, aby Wykonawca przed przystąpieniem do przygotowania oferty przeprowadził wizję lokalną w obiekcie, gdzie zainstalowane są urządzenia i systemy objęte przedmiotem zamówienia i dokonał własnej oceny zakresu prac, która jest konieczna do przygotowania oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym.
17. Wykonawca na wszelkie dostarczone i zamontowane części, urządzenia i materiały zapewni minimum 24 miesięczną gwarancję. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 9 projektu umowy - załącznik nr 4 do SWZ.
18. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz.1320), zawarte są w § 7 projektu umowy - załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów obliczoną według wzoru: P = P(C) + R + D1 + D2
3. Zamawiający oceniał będzie złożone oferty wyłącznie w oparciu o wskazane powyżej kryteria.
4. Maksymalna liczba punktów, jaką może osiągnąć oferta po przeliczeniu ilości punktów przyznanych za kryteria wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe 5 osób skierowanych do realizacji zamówienia w zakresie konserwacji i obsługi serwisowej

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe 1 osoby skierowanej do realizacji zamówienia w zakresie obsługi systemu BMS firmy Schneider Electric

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę posiadaniem certyfikatu dla przedsiębiorców prowadzących działalność i wykonujący czynności dla osób trzecich, polegające na instalowaniu, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie lub likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła, jak również urządzeń będących stacjonarnymi systemami ochrony przeciwpożarowej zawierającymi fluorowane gazy cieplarniane - wskazanego w ustawie z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. 2020, poz. 2065 z późn. zm.)
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się, przez Wykonawcę, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150.000,00 PLN.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej
a) Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę wykonaniem, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwoma usługami, polegającymi na świadczeniu serwisu i konserwacji oraz napraw urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych, w tym co najmniej jedna usługa serwisu i konserwacji urządzeń wentylacyjnych laboratorium minimum klasy BSL2+, zrealizowane na kwotę nie mniejszą niż 175 000,00 PLN brutto każda.
b) Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. zespołem co najmniej 6 osobowym, w skład którego wchodzą:
b)1. 5 osób, każda posiadająca doświadczenie co najmniej 2 letnie, oraz każda z tych osób posiadająca kwalifikacje zawodowe:
 aktualne świadectwo kwalifikacyjne „E” w zakresie eksploatacji urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW,
 uprawnienie w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych o napięciu do 1 kV,
 aktualny imienny certyfikat poświadczony przez Wykonawcę uprawniający do pracy przy czynnikach chłodniczych zgodnie z ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. 2020, poz. 2065 z późn. zm.),
 aktualny certyfikat, zaświadczenie lub inny dokument - imienny lub na firmę (poświadczony przez Wykonawcę), potwierdzający możliwość prowadzenia czynności serwisowych (naprawczych oraz kontrolno-pomiarowych) urządzeń klimatyzacyjnych Fujitsu,
b)2. 1 osoba posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie w wykonywaniu kompleksowej obsługi systemu BMS oraz posiadająca kwalifikacje:
 uprawnienie w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych o napięciu do 1 kV,
 uprawnienie(ami) wydanye(mi) przez firmę Schneider Electric w postaci imiennego(ych) certyfikatu(ów) stopnia :
 Struxure Ware Building Operation HVAC Engineering LON, Modbus & Certification,
 Struxure Ware Building Operation HVAC Engineering BACnet & Certification,
 Struxure Ware Building Operation HVAC Engineering-Workstation System and Design,
 EcoXpert BMS ProficientLevel: Smartx Engineering Upgrade Digital part 1 of 2,

oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – potwierdzającej, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu.

W przypadku gdy Wykonawca, na potwierdzenie warunku, o którym mowa
w lit. b) przedstawi mniejszą liczbę osób niż 6, powyższy warunek zostanie uznany za niespełniony.

2. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego:
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia
- nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale VII pkt 3 SWZ.
3. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 ust. 1 Pzp warunek udziału w postępowaniu określony w:
1) pkt 1 ppkt 2) musi dotyczyć tego z Wykonawców, który faktycznie będzie wykonywał czynności wymagające certyfikatu,
2) pkt 1 ppkt 3) i ppkt 4 lit. b) powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo ci wszyscy Wykonawcy wspólnie,
3) w pkt 1 ppkt 4) lit. a) powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców.
Niniejsze postanowienia stosuje się analogicznie w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp.
4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następującego podmiotowego środka dowodowego: oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: kopię certyfikatu potwierdzającego, że przedsiębiorca prowadzący działalność
i wykonujący czynności dla osób trzecich, polegające na instalowaniu, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie lub likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych lub pomp ciepła, jak również urządzeń będących stacjonarnymi systemami ochrony przeciwpożarowej zawierającymi fluorowane gazy cieplarniane – spełnia wymogi wskazane w ustawie z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. 2020, poz. 2065 z późn. zm.);
dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150.000,00 PLN.
a) wykazu usług wykonanych (załącznik nr 5 do SWZ), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego, że Wykonawca wykonał lub są wykonywane co najmniej dwie usługi, polegające na świadczeniu serwisu i konserwacji oraz napraw urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych, w tym co najmniej jedna usługa serwisu i konserwacji urządzeń wentylacyjnych laboratorium minimum klasy BSL2+, zrealizowanych na kwotę nie mniejszą niż 175.000,00 zł brutto każda,
b) wykazu osób (załącznik nr 8 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
t.j. zespołu co najmniej 6 osobowego w skład którego wchodzi:
b)1. 5 osób: każda posiadająca doświadczenie co najmniej 2 letnie, oraz każda z tych osób posiadająca kwalifikacje zawodowe:
 aktualne świadectwo kwalifikacyjne „E” w zakresie eksploatacji urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodniczych o mocy powyżej 50 kW,
 uprawnienie w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych o napięciu do 1 kV,
 aktualny imienny certyfikat poświadczony przez Wykonawcę uprawniający do pracy przy czynnikach chłodniczych zgodnie z ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. 2020, poz. 2065 z późn. zm.),
 aktualny certyfikat, zaświadczenie lub inny dokument - imienny lub na firmę (poświadczony przez Wykonawcę), potwierdzający możliwość prowadzenia czynności serwisowych (naprawczych oraz kontrolno-pomiarowych) urządzeń klimatyzacyjnych Fujitsu
b)2. 1 osoba posiadająca co najmniej 5 letnie doświadczenie w wykonywaniu kompleksowej obsługi systemu BMS oraz posiadająca kwalifikacje:
 uprawnienie w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych o napięciu do 1 kV,
 uprawnienie(ami) wydanye(mi) przez firmę Schneider Electric w postaci imiennego(ych) certyfikatu(ów) stopnia :
 Struxure Ware Building Operation HVAC Engineering LON, Modbus & Certification,
 Struxure Ware Building Operation HVAC Engineering BACnet & Certification,
 Struxure Ware Building Operation HVAC Engineering-Workstation System and Design,
 EcoXpert BMS ProficientLevel: Smartx Engineering Upgrade Digital part 1 of 2,
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – potwierdzającego, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w rozdziale V pkt 1 ppkt 4 lit. b) SWZ.
W przypadku gdy Wykonawca, na potwierdzenie warunku, o którym mowa
w lit. b) przedstawi mniejszą liczbę osób niż 6, powyższy warunek zostanie uznany za niespełniony.

Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełen opis znajduje się w rozdziale VII SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 6 600,00 PLN (słownie: sześć tysięcy sześćset złotych 00/100).
Ze względu na ograniczoną ilość znaków pełna informacja znajduje się w rozdziale XVII SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty zgodnie z zapisami w rozdz. XI pkt 9 SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie wstępne, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Podmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w rozdz. VII pkt 4 SWZ, składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców – rozdział XX pkt 6 ppkt 1.
6. Przepisy Pzp oraz postanowienia niniejszej SWZ dotyczące Wykonawcy, stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względu na odgraniczoną ilość znaków wszystkie informacje znajdują się w załączniku nr 4 do SWZ paragraf 11 (zmiany postanowień zawartej umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-19 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 4. Ofertę należy złożyć (umieścić) na platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug (na stronie internetowej prowadzonego postępowania)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-19 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom)
2. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w Oświadczeniu wstępnym (załącznik nr 2 do SWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy (firmy) ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Pozostałe informacje w rozdziale XVIII SWZ.

1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. V pkt 1 SWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, zgodnie z art. 118 ust. 3 Pzp składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Pozostałe informacje w rozdziale VIII SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbiórkę domu z czerwonej cegły w zamian za pozysk. materiał - Bytów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbiórkę domu z czerwonej cegły w zamian za pozysk. materiał. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI