Świadczenie usług serwisu – konserwacji i naprawy dźwigów osobowych eksploatowanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług serwisu – konserwacji i naprawy dźwigów osobowych eksploatowanych w zasobach mieszkaniowych Katowickiego TBS Sp. z o.o. w podziale na części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-10-31
  • ZamawiającyKATOWICKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-24
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00459649
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług serwisu – konserwacji i naprawy dźwigów osobowych eksploatowanych w zasobach mieszkaniowych Katowickiego TBS Sp. z o.o.
w podziale na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KATOWICKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273437283

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Krasińskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-019

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322537785

1.5.8.) Numer faksu: brak

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbs.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług serwisu – konserwacji i naprawy dźwigów osobowych eksploatowanych w zasobach mieszkaniowych Katowickiego TBS Sp. z o.o.
w podziale na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6e8e9dd-725e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/tbs_katowice/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy Pzp, za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/tbs_katowice.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny
z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert
(np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony wymóg, o którym mowa w art. 221 ustawy Pzp.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące
w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu https://platformazakupowa.pl/pn/tbs_katowice znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.052016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. z siedzibą w 40-019 Katowice, ul. Krasińskiego 14;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Katowickim TBS Sp. z o.o. jest Pani Hanna Napora;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem u udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postepowania w oparciu o przepisy ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pan dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/13/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw bieżących urządzeń dźwigowych
i platformy dla osób niepełnosprawnych różnych producentów, w tym dźwigi składane z części kilku producentów - 21 dźwigów:
• Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2002,
nr fabryczny: 229018, nr ewidencyjny N3109008110, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 9,
• Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2002,
nr fabryczny: 229022, nr ewidencyjny N3109008114, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 9a,
• Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2002,
nr fabryczny: 229020, nr ewidencyjny N3109008112, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 11,
• Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2002,
nr fabryczny: 229023, nr ewidencyjny N3109008109, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 11a,
• Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2002,
nr fabryczny: 229019, nr ewidencyjny N3109008111, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 13,
• Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2002,
nr fabryczny: 229024, nr ewidencyjny N3109008119, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 13a,
• Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2003,
nr fabryczny: 229021, nr ewidencyjny N3109008115, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 15,
• Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2003,
nr fabryczny: 229025, nr ewidencyjny N3109008113, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 15a,
• Urządzenie do przem. os. niepełnosprawnych. Model/Producent: GSL CLASSIC / GARAVENTA LIFT, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: E775/GSL/07, nr ewidencyjny N3009000278, udźwig 150 kg, zainstalowany przy ul. 1-go Maja 95,
• Urządzenie do przem. os. niepełnosprawnych. Model/Producent: T / GARAVENTA LIFT, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: 1509, nr ewidencyjny N3009000277, udźwig 250 kg, zainstalowany przy ul. 1-go Maja 97,
• Urządzenie do przem. os. niepełnosprawnych. Model/Producent: VIMEC, Rok produkcji: 1998, nr fabryczny: 1513, nr ewidencyjny: 310906647, udźwig 500 kg, zainstalowany przy ul. Szerokiej 21,
• Dźwig osobowy. Model/Producent: 3VFB 1000 / PROLIFT, Rok produkcji: 2000,
nr fabryczny: PO 640, nr ewidencyjny N310907296, Ilość przystanków 6, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 5a,
• Dźwig osobowy. Model/Producent: 3VFB 1000 / PROLIFT, Rok produkcji: 2000,
nr fabryczny: PO 639, nr ewidencyjny N3109007271, Ilość przystanków 6, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 6a,
• Dźwig osobowy. Model/Producent: 3VFB 1000 / PROLIFT, Rok produkcji: 2000,
nr fabryczny: PO 641, nr ewidencyjny N310907286, Ilość przystanków 6, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 7a,
• Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2001,
nr fabryczny: 218516, nr ewidencyjny N3109007703, Ilość przystanków 12, zainstalowany przy ul. Obroki 43,
• Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2001,
nr fabryczny: 218515, nr ewidencyjny N3109007704, Ilość przystanków 12, zainstalowany przy ul. Obroki 43,
• Dźwig osobowy. Model/Producent: Windy WIPRO Sp. z o.o., rok produkcji: 2020, nr fabryczny: 20415, ilość przystanków: 6, zainstalowany przy ul. Krasińskiego 12b,
• Dźwig osobowy. Model/Producent: Windy WIPRO Sp. z o.o., rok produkcji: 2020, nr fabryczny: 20416, ilość przystanków: 6, zainstalowany przy ul. Krasińskiego 12c,
• Dźwig osobowy. Model/Producent: Zakład Elektromechaniczny Marian Młynarczyk, rok produkcji: 2020, nr fabryczny: MM-1250/20, ilość przystanków: 8, zainstalowany przy ul. Krasińskiego 14g,
• Dźwig osobowy. Model/Producent: Zakład Elektromechaniczny Marian Młynarczyk, rok produkcji: 2020, nr fabryczny: MM-1251/20, ilość przystanków: 8, zainstalowany przy ul. Krasińskiego 14h,
• Dźwig osobowy. Model/Producent: Zakład Elektromechaniczny Marian Młynarczyk, rok produkcji: 2020, nr fabryczny: MM-1252/20, ilość przystanków: 8, zainstalowany przy ul. Krasińskiego 14j.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena ofertowa - waga 80 %
Czas reakcji* - waga 20%
od 2 do 3 godziny – 0 pkt.
od 1 do 2 godzin – 10 pkt.
poniżej 1 godziny – 20 pkt
* - nie dotyczy wymaganego czasu reakcji (min. 60 minut) w przypadku konieczności uwolnienia uwięzionych w kabinie ludzi

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw bieżących urządzeń dźwigowych firmy Schindler Sp. z o. o. – 37 dźwigów:
• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010508762, nr ewidencyjny N3109009319, Ilość przystanków 7, zainstalowany przy ul. Boh. Monte Cassino 2a,
• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010508764-1, nr ewidencyjny N3109009320, Ilość przystanków 10, zainstalowany przy ul. Boh. Monte Cassino 2c,
• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010508764, nr ewidencyjny N3109009321, Ilość przystanków 9, zainstalowany przy ul. Boh. Monte Cassino 2e,
• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010508765, nr ewidencyjny N3109009322, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Boh. Monte Cassino 2f,
• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010508765-1, nr ewidencyjny N3109009323, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Boh. Monte Cassino 2g,
• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010508766, nr ewidencyjny N3109009324, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Boh. Monte Cassino 2h,
• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010508766-1, nr ewidencyjny N3109009325, Ilość przystanków 9, zainstalowany przy ul. Boh. Monte Cassino 2i,
• Dźwig osobowy. Model: SMART MRL 005, Rok produkcji: 2004, nr fabryczny: WAW00677, nr ewidencyjny N3109008202, ilość przystanków 8, zainstalowany przy
ul. Krasińskiego 14b,
• Dźwig osobowy. Model: SMART MRL 002, Rok produkcji: 2004, nr fabryczny: WAW00678, nr ewidencyjny N3109008199, ilość przystanków 8, zainstalowany przy
ul. Krasińskiego 14e,
• Dźwig osobowy. Model: SMART MRL 003, Rok produkcji: 2004, nr fabryczny: WAW00679, nr ewidencyjny N3109008200, ilość przystanków 8, zainstalowany przy
ul. Krasińskiego 14f,
• Dźwig osobowy. Model: SMART MRL 007, Rok produkcji: 2004, nr fabryczny: WAW00682, nr ewidencyjny N3109008204, ilość przystanków 8, zainstalowany przy
ul. Krasińskiego 14i,
• Dźwig osobowy. Model: SMART MRL 004, Rok produkcji: 2004, nr fabryczny: WAW00676, nr ewidencyjny N3109008201, ilość przystanków 8, zainstalowany przy
ul. Krasińskiego 14k,
• Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2008, nr fabryczny: COM 00859/2008, nr ewidencyjny N3109008721, ilość przystanków 8, zainstalowany
przy ul. Skowrońskiego 2,
• Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2008, nr fabryczny: COM 00856/2008, nr ewidencyjny N3109008723, ilość przystanków 7, zainstalowany
przy ul. Skowrońskiego 4,
• Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2008, nr fabryczny: COM 00858/2008, nr ewidencyjny N3109008720, ilość przystanków 8, zainstalowany
przy ul. Skowrońskiego 2a,
• Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2008, nr fabryczny: COM 00857/2008, nr ewidencyjny N3109008722, ilość przystanków 7, zainstalowany przy
ul. Równoległa 7,
• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010533657, nr ewidencyjny N3109009313, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Sławka 28,
• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010533656, nr ewidencyjny N3109009314, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Sławka 28c,
• Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: COM 00376,
nr ewidencyjny N3109008539, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Sławka 30,
• Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: COM 00377,
nr ewidencyjny N3109008540, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Sławka 30a,
• Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: COM 00378,
nr ewidencyjny N3109008541, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Sławka 30b,
• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2008, nr fabryczny: COM 00827, nr ewidencyjny N3109008733, ilość przystanków 7, zainstalowany przy ul. Sławka 34,
• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2008, nr fabryczny: COM 00828, nr ewidencyjny N3109008734, ilość przystanków 7, zainstalowany przy ul. Sławka 34a,
• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2008, nr fabryczny: COM 00829, nr ewidencyjny N3109008735, ilość przystanków 7, zainstalowany przy ul. Sławka 34b,
• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2010, nr fabryczny: WAW0010485081, nr ewidencyjny N3109009106, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Sławka 38,
• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2010, nr fabryczny: WAW0010485078, nr ewidencyjny N3109009105, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Sławka 38c,
• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2009, nr fabryczny: COM 00939, nr ewidencyjny N3109008781, ilość przystanków 6 zainstalowany przy ul. Sławka 40,
• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2009, nr fabryczny: COM 00940, nr ewidencyjny N3109008782, ilość przystanków 6, zainstalowany przy ul. Sławka 40a,
• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2009, nr fabryczny: COM 00941, nr ewidencyjny N3109008783, ilość przystanków 6, zainstalowany przy ul. Sławka 40b,
• Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2015, nr fabryczny: WAW0010845380, ilość przystanków: 7, zainstalowany przy ul. Sławka 26d,
• Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2017, nr fabryczny: WAW10987383, ilość przystanków: 7, zainstalowany przy ul. Sławka 26b,
• Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2018, nr fabryczny: WAW11080972, ilość przystanków: 7, zainstalowany przy ul. Sławka 26a,
• Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2018, nr fabryczny: WAW11080974, ilość przystanków: 7, zainstalowany przy ul. Sławka 26c,
• Dźwig osobowy. Typ Schindler 3100, Rok budowy 2019, nr faktyczny WAW0011231165, nr ewidencyjny: N3109011132, ilość przystanków 4, zainstalowany przy ul. Leopolda 17 w Katowicach,
• Dźwig osobowy. Typ Schindler 3100, Rok budowy 2019, nr faktyczny WAW0011231167, nr ewidencyjny: N3109011133, ilość przystanków 4, zainstalowany przy ul. Leopolda 17a w Katowicach,
• Dźwig osobowy. Typ Schindler 3300, Rok budowy 2020, nr faktyczny WAW0011341026, nr ewidencyjny: N3109011339, ilość przystanków 6, zainstalowany przy ul. Szeroka 17 w Katowicach,
• Dźwig osobowy. Typ Schindler 3300, Rok budowy 2020, nr faktyczny WAW0011341027, nr ewidencyjny: N3109011340, ilość przystanków 6, zainstalowany przy ul. Szeroka 19 w Katowicach.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena ofertowa - waga 80 %
Czas reakcji* - waga 20%
od 2 do 3 godziny – 0 pkt.
od 1 do 2 godzin – 10 pkt.
poniżej 1 godziny – 20 pkt
* - nie dotyczy wymaganego czasu reakcji (min. 60 minut) w przypadku konieczności uwolnienia uwięzionych w kabinie ludzi

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw bieżących urządzeń dźwigowych firmy OTIS Sp. z o. o. – 12 dźwigów:
• Dźwig osobowy. Model: GeN2GF 1382UO, Rok produkcji: 2006, nr fabryczny: D8 NE 5407, nr ewidencyjny N3109008431, Ilość przystanków 13, zainstalowany
przy ul. Marcinkowskiego 2a,
• Dźwig osobowy. Model: GeN2GF 1382UO, Rok produkcji: 2006, nr fabryczny: D8 NE 5406, nr ewidencyjny N3109008432, Ilość przystanków 13, zainstalowany
przy ul. Marcinkowskiego 2a,
• Dźwig osobowy. Model: GeN2GF 1382UO, Rok produkcji: 2006, nr fabryczny: D8 NE 5404, nr ewidencyjny N3109008428, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 2b,
• Dźwig osobowy. Model: GeN2GF 1382UO, Rok produkcji: 2006, nr fabryczny: D8 NE 5405, nr ewidencyjny N3109008430, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 2b,
• Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6141, nr ewidencyjny N3109008559, Ilość przystanków 13, zainstalowany
przy ul. Marcinkowskiego 4a,
• Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6142, nr ewidencyjny N3109008560, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 4a,
• Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6139, nr ewidencyjny N3109008557, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 4b,
• Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6140, nr ewidencyjny N3109008558, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 4b,
• Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6137, nr ewidencyjny N3109008555, Ilość przystanków 13, zainstalowany
przy ul. Marcinkowskiego 6a,
• Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6138, nr ewidencyjny N3109008556, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 6a,
• Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6135, nr ewidencyjny N3109008553, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 6b,
• Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6136, nr ewidencyjny N3109008554, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 6b.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena ofertowa - waga 80 %
Czas reakcji* - waga 20%
od 2 do 3 godziny – 0 pkt.
od 1 do 2 godzin – 10 pkt.
poniżej 1 godziny – 20 pkt
* - nie dotyczy wymaganego czasu reakcji (min. 60 minut) w przypadku konieczności uwolnienia uwięzionych w kabinie ludzi

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1)Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Odpis lub informacja Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
2) Uprawnienie do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa tego warunku.
3) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000 zł.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej jedną usługę zgodną
z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż:
­ dla części 1 – 250 000 zł brutto,
­ dla części 2 – 300 000 zł brutto,
­ dla części 3 – 250 000 zł brutto.
2) Wykonawca dysponuje:
a) co najmniej 3 (trzema) osobami posiadającymi aktualne uprawnienia wymagane i wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, a w szczególności Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych (Dz. U. z 2019r. poz. 1008),
b) co najmniej 1 (jedną) osobą z aktualnymi uprawnieniami do eksploatacji (E) instalacji sieci do 1kV i dozorowymi (D) instalacji sieci do 1kV, tj. uprawnioną do wykonywania pomiarów elektrycznych oraz do wykonywania prac przy urządzeniach elektrycznych. Pomiarów może dokonywać elektryk ze świadectwem kwalifikacji (E) (eksploatacja) rozszerzonym o prace kontrolno - pomiarowe. Ocenę i interpretację wyników pomiarów na protokole z pomiarów zatwierdza osoba ze świadectwem kwalifikacji (D) (uprawnienia dozoru) rozszerzonym o prace kontrolno - pomiarowe.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda jako podmiotowego środka dowodowego, oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów:
W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej
i zawodowej:
a) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym, dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń ciągłych lub powtarzających się są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione
w okresie ostatnich 3 miesięcy wzór wykazu w załączniku nr 11 do SWZ;
b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami wzór wykazu w załączniku nr 12 do SWZ.
W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w Rozdziale 13 ust. 2 pkt 3 SWZ:
Opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000 zł.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia podmiotów udostępniających zasoby, Zamawiający żąda jako podmiotowego środka dowodowego, oświadczeń tych podmiotów o aktualności informacji zawartych w ich oświadczeniach o niepodleganiu wykluczeniu

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w następujących wysokościach:
­ Część nr 1 = 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
­ Część nr 2 = 9000 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych)
­ Część nr 3 = 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale 10 SWZ i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Katowicach Nr 19 1050 1214 1000 0007 0286 8944 wskazując
w tytule przelewu „wadium ZP/13/23 część nr …”. Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa
w ust. 4 pkt 2–4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium w formach niepieniężnych przekazywane jest Zamawiającemu na etapie składania oferty jako załącznik
w sekcji „Formularz”.
5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne
i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium
w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp
z którego wynika, które części zamówienia wykonują poszczególni Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
3. Zgodnie z art. 118 ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują czynności, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 7 potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępniania Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.
7. Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 6 do SWZ (wzór opracowany dla jednego podmiotu, każdy podmiot udostępniający zasoby składa odrębne zobowiązanie).
8. Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, których wzory stanowią odpowiednio załączniki nr 7 i 8 do SWZ.
9. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia
o aktualności informacji zawartych w składanych przez nich wcześniej oświadczeniach niepodleganiu wykluczeniu. Wzory oświadczeń o aktualności informacji na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia stanowią odpowiednio do podmiotu je składającego załącznik nr 10 do SWZ.
10. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
11. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia. Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy,
w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) Zmiany wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1 niniejszej umowy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Ciężar udowodnienia zmniejszenia lub wzrostu kosztów z tytułu ww. zmian oraz wyliczenia kwoty wpływającej na zmianę wysokości wynagrodzenia spoczywa na Wykonawcy. W przypadku, gdy następuje ustawowa zmiana stawki podatku VAT, ciężar podwyższonego wynagrodzenia z tytułu zwiększenia stawki podatku VAT ponosi Zamawiający, a ciężar obniżonego wynagrodzenia z tytułu zmniejszenia stawki podatku VAT ponosi Wykonawca. W przypadkach zmian określonych w lit. b, c lub d, Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia szczegółowej kalkulacji wraz
z załączeniem dowodów w postaci kopii umów o pracę w układzie porównawczym, obrazującym zmiany, które wpłynęły na wysokość wynagrodzenia.
2. Do każdej propozycji zmiany inicjujący zmianę przedstawi:
a) opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,
b) uzasadnienie wprowadzenia zmiany umowy,
c) obliczenia i inne dowody uzasadniające ewentualną zmianę wysokości wynagrodzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/tbs_katowice/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-31 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-29

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace murarskie, żelbetowe przy budowie mostu - Lubliniec
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy ekip murarzy, betoniarzy do budowy mostu. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Lokalizacja: Lubliniec. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI