Świadczenie usług serwisu – konserwacji i naprawy dźwigów osobowych eksploatowanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług serwisu – konserwacji i naprawy dźwigów osobowych eksploatowanych w zasobach mieszkaniowych Katowickiego TBS Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKatowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-16
  • Numer ogłoszenia585831-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 585831-N-2020 z dnia 2020-09-16 r.

Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.: świadczenie usług serwisu – konserwacji i naprawy dźwigów osobowych eksploatowanych w zasobach mieszkaniowych Katowickiego TBS Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 27343728300000, ul. ul. Krasińskiego  14 , 40-019  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 2536713, 2537785, , e-mail sekretariat@tbs.katowice.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.tbs.katowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://tbs.katowice.pl/przetargizapytania/przetargi-dla-zasobow-ktbs/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
przesyłka kurierska, pocztą, osobiście
Adres:
40-019 Katowice, ul. Krasińskiego 14

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług serwisu – konserwacji i naprawy dźwigów osobowych eksploatowanych w zasobach mieszkaniowych Katowickiego TBS Sp. z o.o.
Numer referencyjny: ZP/8/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Świadczenie usług serwisu – konserwacji i naprawy dźwigów osobowych eksploatowanych w zasobach mieszkaniowych Katowickiego TBS Sp. z o. o. w podziale na części:- Część 1 – dźwigi osobowe i platformy dla osób niepełnosprawnych różnych producentów w tym dźwigi składane z części kilku producentów,- Część 2 – dźwigi osobowe firmy Schindler Sp. z o. o.,- Część 3 – dźwigi osobowe firmy Otis Sp. z o. o.

II.5) Główny kod CPV: 50750000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  39   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2023-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca dysponuje co najmniej 3 (trzema) osobami posiadającymi aktualne uprawnienia wymagane i wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, a w szczególności Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych z dnia 21 maja 2019 r. (Dz. U. z 2019 poz. 1008).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: sytuacji ekonomicznej lub finansowej: warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000 złotych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą z aktualnymi uprawnieniami do eksploatacji (E) instalacji sieci do 1kV i dozorowymi (D) instalacji sieci do 1kV, tj. uprawnioną do wykonywania pomiarów elektrycznych oraz do wykonywania prac przy urządzeniach elektrycznych. Pomiarów może dokonywać elektryk ze świadectwem kwalifikacji (E) (eksploatacja) rozszerzonym o prace kontrolno - pomiarowe. Ocenę i interpretację wyników pomiarów na protokole z pomiarów zatwierdza osoba ze świadectwem kwalifikacji (D) (uprawnienia dozoru) rozszerzonym o prace kontrolno - pomiarowe.Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej jedną usługę zgodną z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż:- dla części 1 – 200 000,00 zł brutto,- dla części 2 – 250 000,00 zł brutto,- dla części 3 – 200 000,00 zł brutto.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;2) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o której mowa w rozdz. 5 ust. 7 punkt a) SIWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedłożenia dokumentów (np. opłacona polisa) potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.2) dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o której mowa w rozdz. 5 ust. 7 punkt b) i c) SIWZ, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedłożenia:a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę zgodną z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż:- dla części 1 – 200 000,00 zł brutto,- dla części 2 – 250 000,00 zł brutto,- dla części 3 – 200 000,00 zł brutto,wraz z datami wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Dla każdej części zamówienia należy złożyć odrębny wykaz usług.b) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium odrębnie dla każdej części, na którą Wykonawca składa ofertę. 2. Wysokość wadium określa się dla poszczególnych części zamówienia w następujących wysokościach:- Część nr 1 = 3500 zł (słownie: słownie: trzy tysiące pięćset złotych),- Część nr 2 = 9500 zł (słownie: słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych),- Część nr 3 = 3500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych).3. Wadium winno być wniesione wg zasad określonych w art. 45 ustawy Pzp.4. Wpłaty wadium w pieniądzu należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ING Bank Śląski S.A. Oddział w Katowicach nr 19 1050 1214 1000 0007 0286 8944 w tytule przelewu „wadium ZP/8/20 część nr……”.5. Potwierdzenie wpłaty wadium należy załączyć do oferty.6. Oryginał dokumentu wadium wniesionego w formach niepieniężnych, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp sporządzony w formie pisemnej przez gwaranta, Wykonawca składa w siedzibie Zamawiającego. Zaleca się, aby kserokopię wnoszonego w ten sposób wadium Wykonawca załączył do oferty.7. Zamawiający wyraża zgodę na wnoszenie w postaci elektronicznej wadium wnoszonego w formach niepieniężnych, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp. Wówczas wadium w formach niepieniężnych: ˗ powinno być wniesione w postaci oryginału elektronicznego dokumentu wadialnego, tj. w takiej elektronicznej postaci i treści dokumentu, w jakich obowiązujący w obrocie prawnym dokument wadialny został wystawiony przez gwaranta/poręczyciela,˗ przesyła się Zamawiającemu elektroniczny dokument wadialny wyłącznie za pomocą środka komunikacji elektronicznej na adres sekretariat@tbs.katowice.pl.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 80,00
czas reakcji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-24, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw bieżących urządzeń dźwigowych i platformy dla osób niepełnosprawnych różnych producentów, w tym dźwigi składane z części kilku producentów – 17 dźwigów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 – wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw bieżących urządzeń dźwigowych i platformy dla osób niepełnosprawnych różnych producentów, w tym dźwigi składane z części kilku producentów – 17 dźwigów:• Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2002, nr fabryczny: 229018, nr ewidencyjny N3109008110, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 9,• Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2002, nr fabryczny: 229022, nr ewidencyjny N3109008114, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 9a,• Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2002, nr fabryczny: 229020, nr ewidencyjny N3109008112, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 11,• Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2002, nr fabryczny: 229023, nr ewidencyjny N3109008109, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 11a,• Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2002, nr fabryczny: 229019, nr ewidencyjny N3109008111, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 13,• Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2002, nr fabryczny: 229024, nr ewidencyjny N3109008119, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 13a,• Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2003, nr fabryczny: 229021, nr ewidencyjny N3109008115, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 15,• Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2003, nr fabryczny: 229025, nr ewidencyjny N3109008113, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 15a,• Urządzenie do przem. os. niepełnosprawnych. Model/Producent: GSL CLASSIC / GARAVENTA LIFT, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: E775/GSL/07, nr ewidencyjny N3009000278, udźwig 150 kg, zainstalowany przy ul. 1-go Maja 95,• Urządzenie do przem. os. niepełnosprawnych. Model/Producent: T / GARAVENTA LIFT, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: 1509, nr ewidencyjny N3009000277, udźwig 250 kg, zainstalowany przy ul. 1-go Maja 97,• Urządzenie do przem. os. niepełnosprawnych. Model/Producent: VIMEC, Rok produkcji: 1998, nr fabryczny: 1513, nr ewidencyjny: 310906647, udźwig 500 kg, zainstalowany przy ul. Szerokiej 21,• Dźwig osobowy. Model/Producent: 3VFB 1000 / PROLIFT, Rok produkcji: 2000, nr fabryczny: PO 640, nr ewidencyjny N310907296, Ilość przystanków 6, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 5a,• Dźwig osobowy. Model/Producent: 3VFB 1000 / PROLIFT, Rok produkcji: 2000, nr fabryczny: PO 639, nr ewidencyjny N3109007271, Ilość przystanków 6, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 6a,• Dźwig osobowy. Model/Producent: 3VFB 1000 / PROLIFT, Rok produkcji: 2000, nr fabryczny: PO 641, nr ewidencyjny N310907286, Ilość przystanków 6, zainstalowany przy ul. Saint Etienne 7a,• Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2001, nr fabryczny: 218516, nr ewidencyjny N3109007703, Ilość przystanków 12, zainstalowany przy ul. Obroki 43,• Dźwig osobowy. Model/Producent: MONOLITO / MONITOR, Rok produkcji: 2001, nr fabryczny: 218515, nr ewidencyjny N3109007704, Ilość przystanków 12, zainstalowany przy ul. Obroki 43,• Urządzenie do przem. os. niepełnosprawnych. Model/Producent: XPRESS KLEINDIENST / GARAVENTA LIFT, Rok produkcji: 2005, nr fabryczny: P713202005, nr ewidencyjny N3009000197, udźwig 225 kg, zainstalowany przy ul. Skowrońskiego 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50750000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 39
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-10-01
data zakończenia: 2023-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
czas reakcji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw bieżących urządzeń dźwigowych firmy Schindler Sp. z o. o. – 33 dźwigi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 – wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw bieżących urządzeń dźwigowych firmy Schindler Sp. z o. o. – 33 dźwigi:• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010508762, nr ewidencyjny N3109009319, Ilość przystanków 7, zainstalowany przy ul. Boh. Monte Cassino 2a,• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010508764-1, nr ewidencyjny N3109009320, Ilość przystanków 10, zainstalowany przy ul. Boh. Monte Cassino 2c,• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010508764, nr ewidencyjny N3109009321, Ilość przystanków 9, zainstalowany przy ul. Boh. Monte Cassino 2e,• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010508765, nr ewidencyjny N3109009322, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Boh. Monte Cassino 2f,• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010508765-1, nr ewidencyjny N3109009323, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Boh. Monte Cassino 2g,• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010508766, nr ewidencyjny N3109009324, Ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Boh. Monte Cassino 2h,• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010508766-1, nr ewidencyjny N3109009325, Ilość przystanków 9, zainstalowany przy ul. Boh. Monte Cassino 2i,• Dźwig osobowy. Model: SMART MRL 005, Rok produkcji: 2004, nr fabryczny: WAW00677, nr ewidencyjny N3109008202, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Krasińskiego 14b,• Dźwig osobowy. Model: SMART MRL 002, Rok produkcji: 2004, nr fabryczny: WAW00678, nr ewidencyjny N3109008199, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Krasińskiego 14e,• Dźwig osobowy. Model: SMART MRL 003, Rok produkcji: 2004, nr fabryczny: WAW00679, nr ewidencyjny N3109008200, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Krasińskiego 14f,• Dźwig osobowy. Model: SMART MRL 007, Rok produkcji: 2004, nr fabryczny: WAW00682, nr ewidencyjny N3109008204, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Krasińskiego 14i,• Dźwig osobowy. Model: SMART MRL 004, Rok produkcji: 2004, nr fabryczny: WAW00676, nr ewidencyjny N3109008201, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Krasińskiego 14k,• Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2008, nr fabryczny: COM 00859/2008, nr ewidencyjny N3109008721, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Skowrońskiego 2,• Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2008, nr fabryczny: COM 00856/2008, nr ewidencyjny N3109008723, ilość przystanków 7, zainstalowany przy ul. Skowrońskiego 4,• Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2008, nr fabryczny: COM 00858/2008, nr ewidencyjny N3109008720, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Skowrońskiego 2a,• Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2008, nr fabryczny: COM 00857/2008, nr ewidencyjny N3109008722, ilość przystanków 7, zainstalowany przy ul. Równoległa 7,• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010533657, nr ewidencyjny N3109009313, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Sławka 28,• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2011, nr fabryczny: WAW0010533656, nr ewidencyjny N3109009314, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Sławka 28c,• Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: COM 00376, nr ewidencyjny N3109008539, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Sławka 30,• Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: COM 00377, nr ewidencyjny N3109008540, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Sławka 30a,• Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: COM 00378, nr ewidencyjny N3109008541, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Sławka 30b,• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2008, nr fabryczny: COM 00827, nr ewidencyjny N3109008733, ilość przystanków 7, zainstalowany przy ul. Sławka 34,• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2008, nr fabryczny: COM 00828, nr ewidencyjny N3109008734, ilość przystanków 7, zainstalowany przy ul. Sławka 34a,• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2008, nr fabryczny: COM 00829, nr ewidencyjny N3109008735, ilość przystanków 7, zainstalowany przy ul. Sławka 34b,• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2010, nr fabryczny: WAW0010485081, nr ewidencyjny N3109009106, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Sławka 38,• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2010, nr fabryczny: WAW0010485078, nr ewidencyjny N3109009105, ilość przystanków 8, zainstalowany przy ul. Sławka 38c,• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2009, nr fabryczny: COM 00939, nr ewidencyjny N3109008781, ilość przystanków 6 zainstalowany przy ul. Sławka 40,• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2009, nr fabryczny: COM 00940, nr ewidencyjny N3109008782, ilość przystanków 6, zainstalowany przy ul. Sławka 40a,• Dźwig osobowy. Model: S 001MRL, Rok produkcji: 2009, nr fabryczny: COM 00941, nr ewidencyjny N3109008783, ilość przystanków 6, zainstalowany przy ul. Sławka 40b,• Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2015, nr fabryczny: WAW0010845380, ilość przystanków: 7, zainstalowany przy ul. Sławka 26d,• Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2017, nr fabryczny: WAW10987383, ilość przystanków: 7, zainstalowany przy ul. Sławka 26b,• Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2018, nr fabryczny: WAW11080972, ilość przystanków: 7, zainstalowany przy ul. Sławka 26a,• Dźwig osobowy. Model: S 3300, Rok produkcji: 2018, nr fabryczny: WAW11080974, ilość przystanków: 7, zainstalowany przy ul. Sławka 26c.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50750000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 39
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
czas reakcji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw bieżących urządzeń dźwigowych firmy OTIS Sp. z o. o. – 12 dźwigów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 – wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw bieżących urządzeń dźwigowych firmy OTIS Sp. z o. o. – 12 dźwigów:• Dźwig osobowy. Model: GeN2GF 1382UO, Rok produkcji: 2006, nr fabryczny: D8 NE 5407, nr ewidencyjny N3109008431, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 2a,• Dźwig osobowy. Model: GeN2GF 1382UO, Rok produkcji: 2006, nr fabryczny: D8 NE 5406, nr ewidencyjny N3109008432, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 2a,• Dźwig osobowy. Model: GeN2GF 1382UO, Rok produkcji: 2006, nr fabryczny: D8 NE 5404, nr ewidencyjny N3109008428, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 2b,• Dźwig osobowy. Model: GeN2GF 1382UO, Rok produkcji: 2006, nr fabryczny: D8 NE 5405, nr ewidencyjny N3109008430, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 2b,• Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6141, nr ewidencyjny N3109008559, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 4a,• Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6142, nr ewidencyjny N3109008560, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 4a,• Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6139, nr ewidencyjny N3109008557, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 4b,• Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6140, nr ewidencyjny N3109008558, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 4b,• Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6137, nr ewidencyjny N3109008555, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 6a,• Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6138, nr ewidencyjny N3109008556, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 6a,• Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6135, nr ewidencyjny N3109008553, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 6b,• Dźwig osobowy. Model: OTIS GN2, Rok produkcji: 2007, nr fabryczny: D8 NE 6136, nr ewidencyjny N3109008554, Ilość przystanków 13, zainstalowany przy ul. Marcinkowskiego 6b.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50750000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 39
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 80,00
czas reakcji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego - Jankowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbudowę lokalu gastronomicznego o salę weselną wraz z pokojami noclegowymi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI