Świadczenie usług serwisowych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług serwisowych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu zlokalizowanych na terenie województwa wielkopolskiego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2020-10-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-30
  • Numer ogłoszenia587270-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 587270-N-2020 z dnia 2020-09-30 r.

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu: Świadczenie usług serwisowych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu zlokalizowanych na terenie województwa wielkopolskiego.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 00102297200000, ul. Dolna Wilda  80A , 61-501  Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8586100, , e-mail beata.chomiakowska@mf.gov.pl, , faks 61 8522224.
Adres strony internetowej (URL): www.wielkopolskie.kas.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.wielkopolskie.kas.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wielkopolskie.kas.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę można złożyć bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego albo wysłać listem poleconym lub kurierem na adres Zamawiającego
Adres:
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu zlokalizowanych na terenie województwa wielkopolskiego.
Numer referencyjny: 3001-ILZ.260.27.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu zlokalizowanych na terenie województwa wielkopolskiego.1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na siedem części: - Część 1 – przeglądy okresowe i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w jednostkach zlokalizowanych w: Poznaniu, Gnieźnie, Nowym Tomyślu i Gądkach; Część 2– przeglądy okresowe i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w jednostkach zlokalizowanych w Rawiczu, Gostyniu, Śremie, Grodzisku Wlkp., Wrześni, Kościanie, Środzie Wlkp., Lesznie i Wolsztynie; Część 3 – przeglądy okresowe i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w: Ostrzeszowie, Turku, Kaliszu, Kole, Koninie, Jarocinie, Kępnie, Słupcy, Pleszewie, Krotoszynie i Ostrowie Wlkp..; Część 4 – gwarancyjne przeglądy okresowe urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych firm LG, Sinclair, Gree i Mitsubishi zainstalowanych w Rawiczu, Ostrzeszowie, Kaliszu, Krotoszynie, Jarocinie, Nowym Tomyślu, Poznaniu i Gądkach; Część 5 – gwarancyjne przeglądy okresowe urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych firmy Samsung dla urządzeń typu DVMS zainstalowanych w Zespole Jednostek Skarbowych ul. Dolna Wilda 80A w Poznaniu oraz w Urzędzie Skarbowym Poznań - Nowe Miasto ul. Chłapowskiego 17/18 w Poznaniu; Część 6 – gwarancyjne przeglądy okresowe urządzeń wentylacyjnych firmy VTS, VBW i Venture, zainstalowanych w Zespole Jednostek Skarbowych ul. Dolna Wilda 80A w Poznaniu, w Urzędzie Skarbowym Poznań -Nowe Miasto ul. Chłapowskiego 17/18 w Poznaniu oraz w Urzędzie Skarbowym w Czarnkowie ul. Wodna 8. Część 7 – gwarancyjne przeglądy okresowe urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych firm Sinclair i Mitsubishi zainstalowanych w Czarnkowie i Pile.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych z uwzględnieniem m. in. marki, modelu, rocznika i lokalizacji dla każdej części zamówienia przedstawiono w załącznikach nr 1 – 3 do SIWZ.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie wskazane powyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 4 do SIWZ) liczbę oraz numer/numery części, której oferta dotyczy. 4. Każda część zamówienia musi być zrealizowana zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ.5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp.6. Zgodnie z zapisem art. 29 ust. 3a pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przeglądów (dot. Części 1-7) i napraw (dot. Części 1-3) zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji zamówienia (wymóg ten dotyczy każdej z części zamówienia odrębnie).

II.5) Główny kod CPV: 50730000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej wówczas, gdy wykonawca wykaże, że posiada aktualny na dzień składania ofert certyfikat wydany przez Urząd Dozoru Technicznego (jednostkę certyfikującą), potwierdzający, że przedsiębiorca spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r., poz. 2158 z późn. zm.). Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ oraz aktualnego certyfikatu, o którym mowa powyżej.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: 1. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki dotyczące posiadania zdolności technicznej i zawodowej niezbędne do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykonawca: 1) wykaże, że dysponuje na dzień składania ofert co najmniej jedną osobą,która posiada, wydany przez Urząd Dozoru Technicznego (jednostka certyfikująca), certyfikat dla personelu, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r.,poz. 2158 z późn. zm.). Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie:a. oświadczenia wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, b. wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wykonawca zobowiązany jest wskazać co najmniej jedną osobę, która wykonywała będzie usługi serwisowe, wraz z informacjami na temat jej uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą przez wykonawcę – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 2) oświadczy, że dysponuje wyposażeniem technicznym, uniemożliwiającym przedostawanie się substancji do środowiska, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie minimalnego wyposażenia technicznego, procedur oraz systemu dokumentowania czynności przyprowadzeniu działalności, polegającej na instalowaniu, konserwacji lub serwisowaniu, naprawie lub likwidacji urządzeń, zawierających fluorowane gazy cieplarniane (Dz.U. z 2017 r., poz. 2417) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie minimalnego wyposażenia technicznego odpowiedniego dla wykonywania czynności objętych certyfikatem dla personelu w zakresie fluorowanych gazów cieplarnianych i substancji kontrolowanych (Dz.U. z 2017r., poz. 2410). Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) certyfikat wydany przez Urząd Dozoru Technicznego (jednostkę certyfikującą), potwierdzający, że osoba fizyczna lub przedsiębiorca spełnia wymagania określone w Ustawie z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych(tekst jedn. Dz.U. z 2019 r., poz. 2158 z późn. zm.) – certyfikat dla przedsiębiorcy, b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wykonywania przeglądów i napraw, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Dotyczy Części nr 4 -7 Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt 6.2 SIWZ na potwierdzenie, że usługi spełniają wymagania Zamawiającego określone w OPZ: autoryzacja następujących producentów urządzeń do wykonywania przeglądów serwisowych: 1) w Części nr 4 autoryzacja firmy LG, Sinclair, Gree i Mitsubishi, 2) w Części nr 5 autoryzacja firmy firmy Samsung dla urządzeń typu DVMS, 3) w Części nr 6 autoryzacja firmy VTS, VBW, Venture 4) w Części nr 7 autoryzacja firmy Sinclair i Mitsubishi.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą i nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie będzie wymagane w terminie do 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego, za pośrednictwem strony internetowej, informacji po otwarciu ofert. 2.Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany określone zostały we wzorach umów stanowiących załącznik do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-09, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Wykonawca sklada ofertę sporządząną w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przeglądy okresowe i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w jednostkach zlokalizowanych w: Poznaniu, Gnieźnie, Nowym Tomyślu i Gądkach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów okresowych i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w jednostkach zlokalizowanych w: Poznaniu, Gnieźnie, Nowym Tomyślu i Gądkach.2. W zakresie świadczonych usług serwisowych, zgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi urządzeń wykonywane będą następujące czynności: 1) Okresowe przeglądy konserwacyjno – serwisowe mające na celu utrzymanie w stanie technicznym zapewniającym sprawną,skuteczną, bezawaryjną eksploatację systemów klimatyzacji i wentylacji: a) urządzeń klimatyzacyjnych iwentylacyjnych – jeden przegląd wykonany w okresie 15.04.2021 r. do 11.06.2021 r. b) klimatyzatorów zainstalowanych w pomieszczeniach specjalnych typu serwerownie oraz pomieszczenia UPS –wykonywanych trzy razy w okresie trwania umowy, w odstępach średnio co 6 miesięcy od daty pierwszego przeglądu konserwacyjno - serwisowego z zastrzeżeniem, że 1-szy przegląd urządzeń zostanie wykonany i zakończony do dnia 11.12.2020 r., drugi do dnia 11.06.2021 r., trzeci do dnia 11.12.2021 r 3. Szczegółowy zakres prac przeglądów konserwacyjno-serwisowych i wymagania dotyczące napraw urządzeń określone zostały w Zał. nr 1 do SIWZ - OPZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50730000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przeglądy okresowe i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w jednostkach zlokalizowanych w Rawiczu, Gostyniu, Śremie, Grodzisku Wlkp., Wrześni, Kościanie, Środzie Wlkp., Lesznie i Wolsztynie.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów okresowych i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w jednostkach zlokalizowanych w: Rawiczu, Gostyniu, Śremie, Grodzisku Wlkp., Wrześni, Kościanie, Środzie Wlkp., Lesznie i Wolsztynie. 2. W zakresie świadczonych usług serwisowych, zgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi urządzeń wykonywane będą następujące czynności: 1) Okresowe przeglądy konserwacyjno – serwisowe mające na celu utrzymanie w stanie technicznym zapewniającym sprawną, skuteczną, bezawaryjną eksploatację systemów klimatyzacji i wentylacji: a) urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych – jeden przegląd wykonany w okresie 15.04.2021r. do 11.06.2021 r. b) klimatyzatorów zainstalowanych w pomieszczeniach specjalnych typu serwerownie oraz pomieszczenia UPS – wykonywanych trzy razy w okresie trwania umowy, w odstępach średnio co 6 miesięcy od daty pierwszego przeglądu konserwacyjno - serwisowego z zastrzeżeniem, że 1-szy przegląd urządzeń zostanie wykonany i zakończony do dnia 11.12.2020 r., drugi do dnia 11.06.2021 r., trzeci do dnia 11.12.2021 r 3. Szczegółowy zakres prac przeglądów konserwacyjno-serwisowych i wymagania dotyczące napraw urządzeń określone zostały w Zał. nr 1 do SIWZ - OPZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50730000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Przeglądy okresowe i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w: Ostrzeszowie, Turku, Kaliszu, Kole, Koninie, Jarocinie, Kępnie, Słupcy, Pleszewie, Krotoszynie i Ostrowie Wlkp.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów okresowych i naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w jednostkach zlokalizowanych w: Ostrzeszowie, Turku, Kaliszu, Kole,Koninie, Jarocinie, Kępnie, Słupcy, Pleszewie, Krotoszynie i Ostrowie Wlkp. 2. W zakresie świadczonych usług serwisowych, zgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi urządzeń wykonywane będą następujące czynności: 1) Okresowe przeglądy konserwacyjno – serwisowe mające na celu utrzymanie w stanie technicznym zapewniającym sprawną, skuteczną, bezawaryjną eksploatację systemów klimatyzacji i wentylacji: a) urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych – jeden przegląd wykonany w okresie 15.04.2021 r. do 11.06.2021 r. b) klimatyzatorów zainstalowanych w pomieszczeniach specjalnych typu serwerownie oraz pomieszczenia UPS – wykonywanych trzy razy w okresie trwania umowy, w odstępach średnio co 6 miesięcy od daty pierwszego przeglądu konserwacyjno - serwisowego z zastrzeżeniem, że 1-szy przegląd urządzeń zostanie wykonany i zakończony do dnia 11.12.2020 r., drugi do dnia 11.06.2021 r., trzeci do dnia 11.12.2021 r 3. Szczegółowy zakres prac przeglądów konserwacyjno-serwisowych i wymagania dotyczące napraw urządzeń określone zostały w Zał. nr 1 do SIWZ - OPZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50730000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Gwarancyjne przeglądy okresowe urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w Rawiczu, Ostrzeszowie, Kaliszu, Krotoszynie, Jarocinie, Nowym Tomyślu, Poznaniu i Gądkach.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienie jest wykonywanie gwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych firmy LG, Sinclair, Gree i Mitsubishi zainstalowanych w Ostrzeszowie, Kaliszu, Krotoszynie, Jarocinie,Nowym Tomyślu, Poznaniu i Gądkach. 2. Zgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi urządzeń, w trakcie obowiązywania umowy, Zamawiający wymaga wykonania trzech okresowych przeglądów serwisowych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, z zastrzeżeniem, że pierwszy przegląd zostanie wykonany do dnia 11.12.2020 r. a drugi przegląd zostanie wykonany do 11.06.2021 r., trzeci przegląd zostanie wykonany do 11.12.2021 r. 3. Dla zachowania gwarancji Zamawiający wymaga wykonywania przeglądów przez Wykonawcę posiadającego autoryzację producentów danych urządzeń do wykonywania przeglądów serwisowych. Pod pojęciem autoryzacji Zamawiający rozumie wszelkiego rodzaju dokumenty takie jak: certyfikaty, zaświadczenia, oświadczenia producenta urządzeń itp.potwierdzające zgodę producenta na na serwisowanie przez wykonawcę urządzeń będących na gwarancji. 4.Szczegółowy zakres przeglądów określony został w Zał. nr 1 do SIWZ - OPZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50730000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Gwarancyjne przeglądy okresowe urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych firmy Samsung dla urządzeń typu DVMS zainstalowanych w Zespole Jednostek Skarbowych ul. Dolna Wilda 80A w Poznaniu oraz w Urzędzie Skarbowym Poznań - Nowe Miasto ul. Chłapowskiego 17/18 w Poznaniu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie gwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych firmy Samsung, zainstalowanych w Zespole Jednostek Skarbowych ul. Dolna Wilda 80A w Poznaniu oraz w Urzędzie Skarbowym Poznań - Nowe Miasto ul. Chłapowskiego 17/18 w Poznaniu. 2.Zgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi urządzeń, w trakcie obowiązywania umowy, Zamawiający wymaga wykonania trzech okresowych przeglądów serwisowych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, w odstępach średnio co 6 miesięcy od daty pierwszego przeglądu konserwacyjno - serwisowego z zastrzeżeniem, że 1-szy przegląd urządzeń zostanie wykonany do dnia 11.12.2020 r., drugi do dnia 11.06.2021 r. oraz trzeci do 11.12.2021 roku. 3. Dla zachowania gwarancji Zamawiający wymaga wykonywania przeglądów przez Wykonawcę posiadającego autoryzację producentów danych urządzeń do wykonywania przeglądów serwisowych. Pod pojęciem autoryzacji Zamawiający rozumie wszelkiego rodzaju dokumenty takie jak: certyfikaty, zaświadczenia, oświadczenia producenta urządzeń itp. potwierdzające zgodę producenta na na serwisowanie przez wykonawcę urządzeń będących na gwarancji. 4. Szczegółowy zakres przeglądów określony został w Zał. nr 1 do SIWZ - OPZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50730000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Gwarancyjne przeglądy okresowe urządzeń wentylacyjnych firmy VTS, VBW i Venture, zainstalowanych w Zespole Jednostek Skarbowych ul. Dolna Wilda 80A w Poznaniu, w Urzędzie Skarbowym Poznań -Nowe Miasto ul. Chłapowskiego 17/18 w Poznaniu oraz w Urzędzie Skarbowym w Czarnkowie ul. Wodna 8.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienie jest wykonywanie gwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń wentylacyjnych firmy VTS,VBW i Venture, zainstalowanych w Zespole Jednostek Skarbowych ul. Dolna Wilda 80A w Poznaniu, w Urzędzie Skarbowym Poznań -Nowe Miasto ul. Chłapowskiego 17/18 w Poznaniu oraz w Urzędzie Skarbowym w Czarnkowie ul. Wodna 8. 2. Zgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi urządzeń, w trakcie obowiązywania umowy, Zamawiający wymaga wykonania trzech okresowych przeglądów serwisowych urządzeń wentylacyjnych, w odstępach średnio co 6 miesięcy od daty pierwszego przeglądu konserwacyjno - serwisowego z zastrzeżeniem, że 1-szy przegląd urządzeń zostanie wykonany do dnia 11.12.2020 r., drugi do dnia 11.06.2021 r. oraz trzeci do 11.12.2021 roku. 3. Dla zachowania gwarancji Zamawiający wymaga wykonywania przeglądów przez Wykonawcę posiadającego autoryzację producentów danych urządzeń do wykonywania przeglądów serwisowych. Pod pojęciem autoryzacji Zamawiający rozumie wszelkiego rodzaju dokumenty takie jak: certyfikaty, zaświadczenia,oświadczenia producenta urządzeń itp. potwierdzające zgodę producenta na na serwisowanie przez wykonawcę urządzeń będących na gwarancji. 4. Szczegółowy zakres przeglądów określony został w Zał. nr1 do SIWZ - OPZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50730000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Gwarancyjne przeglądy okresowe urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zainstalowanych w Czarnkowie i Pile.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienie jest wykonywanie gwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych firmy Sinclair i Mitsubishi zainstalowanych w Czarnkowie i Pile. 2. Zgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi urządzeń, w trakcie obowiązywania umowy,Zamawiający wymaga wykonania trzech okresowych przeglądów serwisowych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, z zastrzeżeniem, że pierwszy przegląd zostanie wykonany do dnia 11.12.2020 r. a drugi przegląd zostanie wykonany do 11.06.2021 r., trzeci przegląd zostanie wykonany do 11.12.2021 r. 3. Dla zachowania gwarancji Zamawiający wymaga wykonywania przeglądów przez Wykonawcę posiadającego autoryzację producentów danych urządzeń do wykonywania przeglądów serwisowych. Pod pojęciem autoryzacji Zamawiający rozumie wszelkiego rodzaju dokumenty takie jak: certyfikaty, zaświadczenia,oświadczenia producenta urządzeń itp. potwierdzające zgodę producenta na na serwisowanie przez wykonawcę urządzeń będących na gwarancji. 4. Szczegółowy zakres przeglądów określony został w Zał. nr1 do SIWZ - OPZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50730000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI