Świadczenie usług konserwacji i serwisu dwóch systemów zasilania gwarantowanego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług konserwacji i serwisu dwóch systemów zasilania gwarantowanego głównych serwerowni Ministerstwa Finansów, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2024-08-27
  • ZamawiającyMinisterstwo Finansów
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-08
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00451304
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług konserwacji i serwisu dwóch systemów zasilania gwarantowanego głównych serwerowni Ministerstwa Finansów, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Finansów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świętokrzyska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-916

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/finanse

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług konserwacji i serwisu dwóch systemów zasilania gwarantowanego głównych serwerowni Ministerstwa Finansów, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 12.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f754ce83-1879-4ae7-80ba-4850fc402eb7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451304

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00255522/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi konserwacji i serwisu systemów zasilania gwarantowanego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mf.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mf.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja z Zamawiającym odbywa się według poniższych zasad, z wykorzystaniem Platformy - dostępnej pod adresem internetowym: https://mf.ezamawiajacy.pl:
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie niniejszego postępowania jest bezpłatne, a w szczególności bezpłatne jest założenie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynności Wykonawcy z zastosowaniem Platformy.
3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie dostępnym pod adresem internetowym https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy przestrzegać postanowień tego regulaminu.
4. Sposób korzystania z Platformy jest określony w Instrukcji dla Wykonawcy Platformy dostępnej pod adresem internetowym: https://mf.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=mf&USER_MENU_HOVER=publicFilesList .
5. Wykonawca w celu złożenia oferty w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na Platformie – zaleca się założenie i sprawdzenie poprawności działania konta z odpowiednim wyprzedzeniem.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich skutecznego wgrania na Platformę.
7. Szczegółowe informacje zawarte są w Rozdziale 12 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjna zawarta w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: C/603/24/BLG/B

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego:
1.1 usługi konserwacji urządzeń wchodzących w skład dwóch systemów zasilania gwarantowanego, zwanej dalej ”Usługą Konserwacji”, w ramach której Wykonawca wykona cztery Przeglądy Konserwacyjne oraz cztery Oględziny Kontrolne systemów :
1.1.1 systemu zasilania gwarantowanego nr 1 (urządzenia wymienione w pkt I Załącznik nr 1 do PPU);
1.1.2 systemu zasilania gwarantowanego nr 2 (urządzenia wymienione pkt II Załącznik nr 1 do PPU);
1.2 usługi serwisu urządzeń wchodzących w skład dwóch systemów zasilania gwarantowanego, zwanej dalej ”Usługą Serwisu” obejmującej:
1.2.1 system zasilania gwarantowanego nr 1 (urządzenia wymienione w pkt I Załącznik nr 1 do PPU);
1.2.2 system zasilania gwarantowanego nr 2 (urządzenia wymienione w pkt II Załącznik nr 1 do PPU).
1.3 usługi asysty technicznej obejmującej systemy zasilania gwarantowanego nr 1 i nr 2 (urządzenia wymienione w pkt I i pkt II Załącznik nr 1 do PPU).
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia i sposobu jego realizacji, w tym zakres prac oraz wykaz urządzeń wchodzących w skład dwóch systemów zasilania gwarantowanego określają PPU, stanowiące Załącznik D do SWZ wraz z Załącznikami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin 1

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin 2

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu, o których mowa w art. 112 ust.2 ustawy Pzp dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeśli Wykonawca wykaże łącznie, że:
a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na serwisie i konserwacji systemów zasilania gwarantowanego, z których co najmniej:
a1) jedna usługa obejmowała serwis i konserwację co najmniej jednego zasilacza awaryjnego (UPS) o mocy min. 150 kVA;
a2) jedna usługa obejmowała serwis i konserwację co najmniej jednej rozdzielni elektrycznej o prądzie znamionowym minimum 160 A;
a3) jedna usługa obejmowała serwis i konserwację co najmniej jednego agregatu prądotwórczego o mocy min. 250 kVA;
a4) jedna usługa obejmowała serwis i konserwację co najmniej jednej rozdzielnicy elektrycznej wyposażonej w układ samoczynnego załączania rezerwy (SZR), o prądzie znamionowym minimum 160 A.

Przy czym:
-Zamawiający odpowiednio jako „odrębną umowę” rozumie jako jedną, pisemną umowę odpłatną – a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.
-W przypadku zamówień (usług) wykonywanych uznany zostanie zakres już należycie wykonany, który musi potwierdzać spełnianie ww. warunku.
-Wykonawca, który wykonywał odpowiednio usługę wspólnie z innym wykonawcą (np. jako konsorcjum) uprawniony jest wykazać jedynie swoje doświadczenie;
- Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, mogą wykazywać się doświadczeniem jednego z nich lub każdego z nich osobno – doświadczenie wykonawców się nie sumuje.
- Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych wykazuje się doświadczeniem jednego z nich lub każdego z nich osobno – doświadczenie, Wykonawcy i podmiotu udostępniającego /podmiotów udostępniających zasoby nie sumują się.

b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest zespołem przewidzianym do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającym kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym:
b1) wszyscy pracownicy skierowani do realizacji umowy posiadają świadectwa kwalifikacyjne G1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją co najmniej urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV na stanowisku eksploatacji w tym co najmniej jeden pracownik posiada świadectwo kwalifikacyjne G1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją zespołów prądotwórczych o mocy wyższej niż 50 kW.
b2) co najmniej 1 pracownik skierowany do realizacji umowy posiada świadectwo kwalifikacyjne G1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją co najmniej urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz zespołów prądotwórczych o mocy wyższej niż 50 kW na stanowisku dozoru.
Zamawiający dopuszcza, aby świadectwo kwalifikacyjne G1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją na stanowisku eksploatacji , o którym mowa w pkt b1) oraz świadectwo kwalifikacyjne G1 uprawniające zajmowania się eksploatacją na stanowisku dozoru, o którym mowa w pkt b2) mogła posiadać jedna osoba.

Szczegółowe informacje dot. warunków udziału w postepowaniu zostały zawarte w SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, w tym oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe informacje na temat zmian umowy zawiera załącznik do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-27 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mf.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-27 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji Przedmiotu zamówienia przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w § 7 ust. 1 PPU stanowiących Załącznik D do SWZ, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
2. Pełen i bezpośredni dostęp do dokumentów, w tym SWZ wraz z załącznikami można uzyskać pod adresem https://mf.ezamawiajacy.pl
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekip (2-3os.) lub pracowników do prac dekarskich - Tłuszcz
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekip (2-3os.) lub pracowników do prac dekarskich. Inwestycje to budynki użyteczności publicznej. Realizacja: Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Lokalizacja: woj. mazowieckie. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI