Świadczenie obsługi serwisowej systemu zasilania elektrycznego w wybranych budynkach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie obsługi serwisowej systemu zasilania elektrycznego w wybranych budynkach MSWiA na terenie Warszawy wraz z wymianą uszkodzonych podzespołów i części zamiennych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-01-13
  • ZamawiającyMINISTERSTWO SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-27
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00331786
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie obsługi serwisowej systemu zasilania elektrycznego w wybranych budynkach MSWiA na terenie Warszawy wraz z wymianą uszkodzonych podzespołów i części zamiennych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012293240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-591

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mswia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/mswia

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie obsługi serwisowej systemu zasilania elektrycznego w wybranych budynkach MSWiA na terenie Warszawy wraz z wymianą uszkodzonych podzespołów i części zamiennych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d29093e-631f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00331786

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014130/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Obsługa serwisowa systemu zasilania w budynku MSWiA przy ul. Batorego 5 w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą
elektroniczną (Dz. U. z 2020 r., poz. 344) za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod
adresem: https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl/ . Zamawiający nie dopuszcza komunikacji za
pośrednictwem poczty elektronicznej.
Korzystanie z Platformy przez Wykonawców w zakresie niniejszego postępowania jest bezpłatne, a w
szczególności bezpłatne jest założenie i posiadanie konta oraz wykonywanie czynności Wykonawcy z
zastosowaniem Platformy. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie dostępnym pod
adresem internetowym Regulamin - Oneplace.marketplanet.pl oraz zobowiązuje się korzystając z
Platformy przestrzegać postanowień tego regulaminu. Sposób korzystania z Platformy jest określony w
Instrukcji dla Wykonawcy Platformy dostępnej pod adresem internetowym: https://zamowieniamswia.
ezamawiajacy.pl/ . Wykonawca w celu złożenia oferty w niniejszym postępowaniu musi
posiadać konto na Platformie – zaleca się założenie i sprawdzenie poprawności działania konta z
odpowiednim wyprzedzeniem.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
skutecznego złożenia/wysłania na Platformie.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie
Zakupowej tj.:
1) podłączenie do Internetu: min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe),
2) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,
3) wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome
lub MS Edge.
Do złożenia oferty za pośrednictwem Platformy konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy aktualnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu
zaufanego lub podpisu osobistego . Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne
umożliwiające prawidłowe złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego: 1) podłączony lub
wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę
certyfikatu używanego przez Wykonawcę,
2) certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca będzie się logował do
konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie
"Osobisty").
Podpis kwalifikowany należy złożyć zgodnie z instrukcją dostarczoną przez dostawcę kwalifikowanego
podpisu elektronicznego. Podpis ma spełniać wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 5
września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1173, z
późn. zm.). Dokumentacja postępowania została opublikowana na Platformie. Postępowanie znajduje
się w głównym menu po lewej stronie w zakładce „Lista postępowań PZP”, przed upływem terminu
składania ofert w folderze „Aktualne”, po upływie terminu składnia ofert w folderze „W toku”, a po
zakończeniu postępowania przez Zamawiającego w folderze „Archiwalne”. Z dokumentacją można się
zapoznać wyszukując przedmiotowe postępowanie na Platformie i klikając obszar zawierający jego
nazwę.
Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zadawać pytania do treści SWZ za
pośrednictwem Platformy poprzez funkcjonalność „Zadaj pytanie” (opcja ta nie wymaga logowania się
do Platformy) lub po przystąpieniu do postępowania poprzez funkcjonalność „Przystąp do
postępowania” i po zalogowaniu się przez Wykonawcę na konto użytkownika, w zakładce
„Korespondencja skierowana do Zamawiającego”.
Wnioski dotyczące wyjaśnienia treści SWZ złożone w trybie art. 284 ustawy Pzp, należy kierować
drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia RODO,
informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji z
siedzibą w Warszawie, przy ul. Stefana Batorego 5, (kod pocztowy 02-591),
2) w sprawach przetwarzania danych osobowych Pani/Pana należy kontaktować się z Inspektorem
Ochrony Danych, drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@mswia.gov.pl lub listownie na adres
korespondencyjny: Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, ul. Stefana Batorego 5, 02-591
Warszawa,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem nr BZP-WPP-2374-1-17-BAF-TP-TK/2021
prowadzonym w trybie podstawowym,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Jednocześnie Zamawiający informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia
publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych
z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w
szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych,
których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże
obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w
jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami.
11) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14
RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu i których dane pośrednio
pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5
RODO.
12) W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie
uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem
Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, Zamawiający prosi o złożenie Oświadczenia w formularzu
oferty.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP-WPP-2374-1-17-BAF-TP-TK/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 400000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem jest świadczenie obsługi serwisowej systemu zasilania elektrycznego w wybranych budynkach MSWiA na terenie Warszawy wraz z wymianą uszkodzonych podzespołów i części zamiennych niezbędnych przy usuwaniu awarii urządzeń zasilania gwarantowanego
- zgodnie z projektem Umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, w tym z Opisem Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej „OPZ” stanowiącym załącznik nr 1 do projektu Umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o niżej wymienione kryteria, o
przypisanej im odpowiednio wadze

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe kwalifikacje osób wyznaczonych do realizacji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1) w zakresie posiadania doświadczenia umożliwiającego realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości Wykonawca zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
a) co najmniej dwóch usług, o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda polegających na serwisowaniu rozdzielnic elektrycznych z aparatami, sterownikami PLC, układami SZR jednej z firm: ABB, Schrack Technik, Siemens, Schneider Electric, Eaton Electric.;
b) co najmniej dwóch usług, o wartości minimum 50.000,00 zł brutto każda, polegających na serwisowaniu agregatów prądotwórczych jednej z firm: Fast Group, FG Wilson, SDMO, Fogo;
c) co najmniej dwóch usług, o wartości minimum 100.000,00 zł każda, polegających na serwisowaniu zasilaczy UPS dużej mocy, modele o mocy 300 kVA i większej z poniższej listy producentów urządzeń: Newave S.A. Quartino - Szwajcaria, ABB, Schneider Electric, Schrack Technik, Vertiv, Riello Delta Power, Delta Energy, Socomec, EATON.
UWAGA:
 W przypadku umów nadal realizowanych do oceny spełnienia warunku udziału liczyć się będzie tylko wartość i zakres tej części usługi, która została już zrealizowana tj. zrealizowana do upływu terminu składania ofert.
 W przypadku, gdy umowa obejmowała/obejmuje zakres szerszy niż wymagany przez Zamawiającego, Wykonawca winien uwzględnić tylko wartość brutto usług wskazanych w warunku.
 W przypadku, gdy wartości będą wyrażone w oświadczeniach w innych walutach niż Polski Złoty (PLN) muszą zostać one przeliczone przez Wykonawcę wg odpowiednio Tabeli A lub Tabeli B kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego aktualnej na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
2) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem kadrowym Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje następującymi osobami umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, które będą skierowane do realizacji przedmiotowego zamówienia:
a) co najmniej 3 (trzy) osoby, posiadające ważne świadectwo kwalifikacyjne Grupy 1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku eksploatacji, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych dla napięć co najmniej do 1kV wraz z aparaturą kontrolno-pomiarową. W ramach tej grupy osób:
- minimum jedna osoba musi wykazać się Osobowym Serwisowym Certyfikatem wydanym przez jednego z poniższej listy producentów modułowych zasilaczy UPS.
Lista producentów zasilaczy UPS: Newave S.A. Quartino, ABB, Schneider Electric, Schrack Technik, Vertiv, Riello Delta Power, Delta Energy, Socomec, Eaton,
Zgłoszenie jednej lub dwóch dodatkowych osób (ponad jedną wymaganą przez Zamawiającego) spełniających wymaganie posiadania Osobowego Serwisowego Certyfikatu stanowi kryterium oceny ofert i będzie punktowane na zasadach określonych w rozdziale 17 SWZ.
Dodatkowo, wykazanie się przez 1 lub 2 ze zgłoszonych pracowników serwisu Wykonawcy Osobowym Serwisowym Certyfikatem, wydanym przez jednego z poniższej listy producentów osprzętu elektrycznego, układów SZR, sterowników PLC stanowi kryterium oceny ofert i będzie punktowane na zasadach określonych w rozdziale 17 SWZ. Lista producentów osprzętu: ABB, Schrack Technik, Siemens, Schneider Electric, Eaton Electric.

b) co najmniej 2 (dwie) osoby, posiadające ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych dla napięć co najmniej do 1kV wraz z aparaturą kontrolno-pomiarową,

c) co najmniej 3 (trzy) osoby posiadające ważne świadectwo kwalifikacyjne Grupy 1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku eksploatacji, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych dla napięć co najmniej do 1kV, zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50 kW, bez ograniczeń, z ograniczeniem powyżej 250 kVA, aparaturą kontrolno-pomiarową. W ramach tej grupy osób:
- minimum jedna osoba powinna wykazać się Osobowym Serwisowym Certyfikatem wydanym przez jednego z poniższej listy producentów zespołów prądotwórczych. Lista producentów zespołów prądotwórczych: Fast Group, Fogo, Loncin, FG Wilson, SDMO.
Zgłoszenie jednej lub dwóch dodatkowych osób (ponad jedną wymaganą przez Zamawiającego) spełniających to wymaganie stanowi kryterium oceny ofert i będzie punktowane na zasadach określonych w rozdziale 17 SWZ.
d) co najmniej 2 (dwie) osoby posiadające ważne świadectwo kwalifikacyjne Grupy 1 uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń na stanowisku dozoru, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno-pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych dla napięć co najmniej do 1kV, zespołów prądotwórczych o mocy powyżej 50 kW, bez ograniczeń, z ograniczeniem powyżej 250 kVA, aparaturą kontrolno-pomiarową.
UWAGA:
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wskazanych funkcji w ramach grupy punktów a), b) i oddzielnie w ramach grupy punktów c), d), o ile dana osoba będzie spełniała wymagania, w zakresie każdej z funkcji, do której zostanie wyznaczona, z zastrzeżeniem, że wszystkie prace dotyczące eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych, każdorazowo będą wykonywane przez co najmniej dwie osoby, maksymalnie trzy osoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający będzie żądał następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w przepisach art. 108 ust. 1 pkt 3 - 6 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie żądał następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
 Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w podpunkcie 1, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
 Jeżeli Wykonawca powołuje sią na doświadczenie w realizacji usług wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w podpunkcie 1, dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy – wg załącznika nr 2 do SWZ.
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdziale 9 pkt 1 SWZ (załącznik nr 3 do SWZ);
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w rozdziale 8 pkt 6 SWZ wraz z oświadczeniem, o którym mowa w rozdziale 9 pkt 4 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy i złożenia (podpisania) w jego imieniu oferty i jej załączników, o ile prawo to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów (w bazie KRS lub CEiDG). Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
UWAGA:
W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych, wskazane przez Wykonawcę dokumenty;
4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i złożenia (podpisania) w ich imieniu oferty i jej załączników (jeżeli dotyczy);
5) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 2 do SWZ), w przypadku, o którym mowa w rozdz. 8 ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o
którym mowa w art. 125 ust.1 oraz podmiotowe środki dowodowe, składa każdy z Wykonawców.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , do oferty
należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia i złożenia (podpisania) w ich imieniu oferty i jej załączników (jeżeli
dotyczy);
W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach
tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są
wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają
poszczególni Wykonawcy, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono w § 18 projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-13 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia-mswia.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-13 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wskazuje adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i
wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) oraz inne dokumenty zamówienia
bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
https://zamowieniamswia.ezamawiajacy.pl/
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy cieśli, dekarzy - Warszawa, Nowy Dwór Mazowiecki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję ekipy cieśli, dekarzy. Prace na terenie Warszawy i Nowego Dworu Mazowieckiego. Budynki mieszkalne oraz użyteczności publicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI