III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Dla części 6: Wykonawca posiada koncesję wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 838) na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, realizowaną w formie zabezpieczenia technicznego. Wykonawca posiada zezwolenia na wykonywanie działalności, o której mowa w art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo Atomowe (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 576, 935), polegającej na obrocie, instalowaniu oraz obsłudze urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze – izotopowe czujki dymu, wydane przez Państwową Agencję Atomistyki; Wykonawca posiada Certyfikat dla Przedsiębiorców wydany na podstawie art.30 ust. 7 ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorkowych gazach cieplarnianych ( Dz. U. poz. 881) uprawniający do instalowania oraz konserwacji lub serwisowania systemów ochrony przeciwpożarowych zawierających niektóre fluorkowe gazy cieplarniane wydanym przez Urząd Dozoru Technicznego;Dla pozostałych części Zamawiający nie wymaga posiadania stosownych kompetencji lub uprawnienia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia za szkody wyrządzone na osobie i w mieniu na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN.W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część wystarczające jest posiadanie ubezpieczenia w kwocie ww. wymienionej.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, to w tym okresie wykonał, zaś w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nadal wykonuje, co najmniej dwie usługi serwisu klimatyzacji i wentylacji w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniej niż 30 000,00 zł brutto każda.Przez jedną usługę należy rozumieć usługę świadczoną na rzecz jednego Zleceniodawcy (przez jednego Zleceniodawcę Zamawiający rozumie osobę fizyczną, osobę prawną, a także inne podmioty) na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia w celu spełnienia powyższego warunku usług świadczonych na rzecz kilku różnych Zleceniodawców. Uwaga: Przez dwie usługi Zamawiający rozumie usługi świadczone w ramach 2 odrębnych umów. Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia elektryczne do 1kV ,,E”. Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia „f-gazowe”.b) część druga: serwis instalacji elektrycznych Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, to w tym okresie wykonał, zaś w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nadal wykonuje, co najmniej jedną usługę serwisu instalacji elektrycznych w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniej niż 30 000,00 złotych brutto każda.Przez jedną usługę należy rozumieć usługę świadczoną na rzecz jednego Zleceniodawcy (przez jednego Zleceniodawcę Zamawiający rozumie osobę fizyczną, osobę prawną, a także inne podmioty) na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia w celu spełnienia powyższego warunku usług świadczonych na rzecz kilku różnych Zleceniodawców. Uwaga: Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługi świadczone w ramach 1 umowy. Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia elektryczne do 1kV ,,D” i ,,E”.c) część trzecia: serwis instalacji C.O., CT, C.W. oraz wodno-kanalizacyjnych Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, to w tym okresie wykonał, zaś w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nadal wykonuje, co najmniej dwie usługi serwisu instalacji C.O., CT, CW oraz wodno-kanalizacyjnych w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniej niż 30 000,00 złotych brutto każda.Przez jedną usługę należy rozumieć usługę świadczoną na rzecz jednego Zleceniodawcy (przez jednego Zleceniodawcę Zamawiający rozumie osobę fizyczną, osobę prawną, a także inne podmioty) na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia w celu spełnienia powyższego warunku usług świadczonych na rzecz kilku różnych Zleceniodawców. Uwaga: Przez dwie usługi Zamawiający rozumie usługi świadczone w ramach 2 odrębnych umów.d) część czwarta: konserwacja posadzek Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, to w tym okresie wykonał, zaś w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nadal wykonuje, co najmniej dwie usługi polegające na konserwacji posadzek w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniej niż 30 000,00 złotych brutto każda.Przez jedną usługę należy rozumieć usługę świadczoną na rzecz jednego Zleceniodawcy (przez jednego Zleceniodawcę Zamawiający rozumie osobę fizyczną, osobę prawną, a także inne podmioty) na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia w celu spełnienia powyższego warunku usług świadczonych na rzecz kilku różnych Zleceniodawców. Uwaga: Przez dwie usługi Zamawiający rozumie usługi świadczone w ramach 2 odrębnych umów.e) część piąta: serwis systemu audio-wideoWykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, to w tym okresie wykonał, zaś w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nadal wykonuje, co najmniej trzy usługi serwisu sytemu audio-wideo o wartości nie mniej niż 10 000,00 złotych brutto każda.Przez jedną usługę należy rozumieć usługę świadczoną na rzecz jednego Zleceniodawcy (przez jednego Zleceniodawcę Zamawiający rozumie osobę fizyczną, osobę prawną, a także inne podmioty) na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia w celu spełnienia powyższego warunku usług świadczonych na rzecz kilku różnych Zleceniodawców. Uwaga: Przez trzy usługi Zamawiający rozumie usługi świadczone w ramach 3 odrębnych umów.f) część szósta: serwis systemów niskoprądowych Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, to w tym okresie wykonał, zaś w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nadal wykonuje, co najmniej dwie usługi serwisu systemów niskoprądowych w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniej niż 30 000,00 złotych brutto każda. Przez jedną usługę należy rozumieć usługę świadczoną na rzecz jednego Zleceniodawcy (przez jednego Zleceniodawcę Zamawiający rozumie osobę fizyczną, osobę prawną, a także inne podmioty) na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia w celu spełnienia powyższego warunku usług świadczonych na rzecz kilku różnych Zleceniodawców. Uwaga: Przez dwie usługi Zamawiający rozumie usługi świadczone w ramach 2 odrębnych umów. Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia elektryczne do 1kV ,,E”. Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą ukończone szkolenia z zakresu obsługi central p.poż, Bosch, Polon (sprzęt podlegający serwisowi posiadany przez Zamawiającego) Wykonawca dysponuje co najmniej jedna osobą posiadającą ukończone szkolenia z zakresu obsługi systemów antywłamaniowych , Galaxy, Integra, DSC, Piccolo (sprzęt podlegający serwisowi posiadany przez Zamawiającego)g) część siódma: konserwacja urządzeń dźwigowych Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, to w tym okresie wykonał, zaś w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nadal wykonuje, co najmniej dwie usługi w zakresie konserwacji dźwigów i/lub platform przyschodowych w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniej niż 25 000,00 złotych brutto każda.Przez jedną usługę należy rozumieć usługę świadczoną na rzecz jednego Zleceniodawcy (przez jednego Zleceniodawcę Zamawiający rozumie osobę fizyczną, osobę prawną, a także inne podmioty) na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia w celu spełnienia powyższego warunku usług świadczonych na rzecz kilku różnych Zleceniodawców. Uwaga: Przez dwie usługi Zamawiający rozumie usługi świadczone w ramach 2 odrębnych umów. Wykonawca dysponuje co najmniej czterema osobami posiadającymi uprawnienia elektryczne do 1kV ,,E” zatrudnionymi o umowę o pracę. Wykonawca dysponuje co najmniej czterema osobami posiadającymi uprawnienia do pracy na wysokości powyżej 3 m.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
-odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
dla wszystkich części zamówienia: - Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 6 do SIWZ;- dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 złotych.Dla części 1: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadających uprawnienia elektryczne do 1kV ,,E” wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 7A (Tabela 1) do SIWZ; Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadających uprawnienia „f-gazowe" wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 7A (Tabela 2) do SIWZ;Dla części 2: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadających uprawnienia elektryczne do 1kV ,,D” i ,,E” wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 7B do SIWZ.Dla części 6: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadających uprawnienia elektryczne do 1kV ,,E” wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 7C (Tabela 1) do SIWZ. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadających ukończone szkolenie z zakresu obsługi central p.poż, Bosch, Polon wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, osobami - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 7C (Tabela 2) do SIWZ. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadających ukończone szkolenie z zakresu obsługi systemów antywłamaniowych, Galaxy, Integra, DSC, Piccolo wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 7C (Tabela 3) do SIWZ Oryginał lub kopię koncesji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 838) na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, realizowaną w formie zabezpieczenia technicznego. Oryginał lub kopię zezwolenia na wykonywanie działalności, o której mowa w art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo Atomowe (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 576, 935), polegającej na obrocie, instalowaniu oraz obsłudze urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze – izotopowe czujki dymu, wydane przez Państwową Agencję Atomistyki; Oryginał lub kopię Certyfikatu dla Przedsiębiorców uprawniający do instalowania oraz konserwacji lub serwisowania systemów ochrony przeciwpożarowych zawierających niektóre fluorkowe gazy cieplarniane wydanym przez Urząd Dozoru Technicznego;Dla części 7: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadających uprawnienia elektryczne do 1kV ,,E” wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 7D (Tabela 1) do SIWZ Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadających aktualne uprawnienia do pracy na wysokości powyżej 3 m wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 7D (Tabela 2) do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 8 do SIWZ.