Serwis i naprawa Urządzeń Transportu Bliskiego, w tym: 1) dźwigi i schody OTIS na...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Serwis i naprawa Urządzeń Transportu Bliskiego, w tym: 1) dźwigi i schody OTIS na Węźle Komunikacyjnym Młociny; dźwigi i schody KONE w przejściu podziemnym, łączącym perony PKP Dworzec Gdański ze stacją metra Dworzec Gdański; dźwig OTIS na parkingu P+R Metro Stokłosy; dźwigi MONITOR na parkingu P+R Al. Krakowska - część 1; 2) dźwigi Schindler na parkingu P+R Ursus Niedźwiadek - część 2; 3) podnośniki hydrauliczne typu ELFO XL na terenie przejścia podziemnego przystanku kolejowego PKP Warszawa Ursus Niedźwiadek - część 3.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-06-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Transportu Miejskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-10
  • Numer ogłoszenia549333-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 549333-N-2020 z dnia 2020-06-10 r.

Zarząd Transportu Miejskiego: Serwis i naprawa Urządzeń Transportu Bliskiego, w tym: 1) dźwigi i schody OTIS na Węźle Komunikacyjnym Młociny; dźwigi i schody KONE w przejściu podziemnym, łączącym perony PKP Dworzec Gdański ze stacją metra Dworzec Gdański; dźwig OTIS na parkingu P+R Metro Stokłosy; dźwigi MONITOR na parkingu P+R Al. Krakowska - część 1; 2) dźwigi Schindler na parkingu P+R Ursus Niedźwiadek - część 2; 3) podnośniki hydrauliczne typu ELFO XL na terenie przejścia podziemnego przystanku kolejowego PKP Warszawa Ursus Niedźwiadek - część 3.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: Tryb i podstawa prawna udzielenia zamówienia1. Do przedmiotowego zamówienia, jako zamówienia sektorowego w rozumieniu przepisów art. 132 ust. 1 pkt. 6 oraz art. 133 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), dalej w skrócie: „ustawa Pzp”, nie stosuje się przepisów wyżej wymienionej ustawy. Przepisy ustawy Pzp mają odpowiednie zastosowanie jedynie w przypadkach wymienionych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej w skrócie: „SIWZ”).2. Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o zapisy niniejszej SIWZ oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145).3. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego, krajowy numer identyfikacyjny 12605780000000, ul. ul. Żelazna  61 , 00-848  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 8268211 w. 224, e-mail zamowienia@ztm.waw.pl, faks 22 8267006, 8272552.
Adres strony internetowej (URL): www.ztm.waw.pl; https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samorządowa Jednostka Budżetowa m.st. Warszawy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ztm.waw.pl; https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ztm.waw.pl; https://ztmwaw.ezamawiajacy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i naprawa Urządzeń Transportu Bliskiego, w tym: 1) dźwigi i schody OTIS na Węźle Komunikacyjnym Młociny; dźwigi i schody KONE w przejściu podziemnym, łączącym perony PKP Dworzec Gdański ze stacją metra Dworzec Gdański; dźwig OTIS na parkingu P+R Metro Stokłosy; dźwigi MONITOR na parkingu P+R Al. Krakowska - część 1; 2) dźwigi Schindler na parkingu P+R Ursus Niedźwiadek - część 2; 3) podnośniki hydrauliczne typu ELFO XL na terenie przejścia podziemnego przystanku kolejowego PKP Warszawa Ursus Niedźwiadek - część 3.
Numer referencyjny: PN 24/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest serwis i naprawa Urządzeń Transportu Bliskiego, w tym:1) dźwigi i schody OTIS na Węźle Komunikacyjnym Młociny; dźwigi i schody KONE w przejściu podziemnym, łączącym perony PKP Dworzec Gdański ze stacją metra Dworzec Gdański; dźwig OTIS na parkingu P+R Metro Stokłosy; dźwigi MONITOR na parkingu P+R Al. Krakowska - część 1;2) dźwigi Schindler na parkingu P+R Ursus Niedźwiadek - część 2;3) podnośniki hydrauliczne typu ELFO XL na terenie przejścia podziemnego przystanku kolejowego PKP Warszawa Ursus Niedźwiadek - część 3.

II.5) Główny kod CPV: 50531400-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
50750000-7
50740000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje dla każdej części możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp. Zakres przewidywanych zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamawiający udzieli zamówień uzupełniających na warunkach nie gorszych niż zamówienie podstawowe. Przedmiotem zamówień uzupełniających może być realizacja:a) dodatkowych prac naprawczych określonych w Umowie,b) dodatkowych prac serwisowych wskazanych w Umowie,c) dodatkowych prac naprawczych i/lub serwisowych wskazanych w Umowie - w przypadku konieczności włączenia do Umowy kolejnego obiektu/ urządzeń.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-12-01   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Część 1: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienie wydane w formie decyzji administracyjnej przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego, do modernizacji urządzeń transportu bliskiego, objętych usługą stanowiącą przedmiot zamówienia dla danej części zamówienia, zgodnie z art. 9 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U. 2000 nr 122 poz. 1321);Część 2: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienie wydane w formie decyzji administracyjnej przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego, do modernizacji urządzeń transportu bliskiego, objętych usługą stanowiącą przedmiot zamówienia dla danej części zamówienia, zgodnie z art. 9 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U. 2000 nr 122 poz. 1321);
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunki udziału w postępowaniu dla części 1 zamówienia:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, z wyłączeniem przypadku określonego w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d ustawy Pzp, oraz w przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp, jeżeli osoba, o której mowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie rozdziału IX SIWZ;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienie wydane w formie decyzji administracyjnej przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego, do modernizacji urządzeń transportu bliskiego, objętych usługą stanowiącą przedmiot zamówienia dla danej części zamówienia, zgodnie z art. 9 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U. 2000 nr 122 poz. 1321);3) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni te warunki jeżeli:- wykonał (lub nadal wykonuje) w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie przynajmniej 2 (dwie) usługi odpowiadające swoim, rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj.: serwis dźwigów i schodów ruchomych (dźwigi OTIS GeN2 lub GeNESIS, dźwigi KONE , dźwigi MONITOR, schody OTIS, schody ruchome KONE) o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 brutto zł (dwieście tysięcy złotych) każda;- dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia, tj. flotą samochodową w ilości minimum 4 sztuk samochodów w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi zamawiającego oraz zapewnieniu wymaganego czasu na zgłoszenie o awarii;- dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą następujące kwalifikacje i doświadczenie:a) co najmniej 4 osobami odpowiedzialnymi za bezpośrednie wykonanie prac ujętych w SIWZ (dotyczy Węzeł Komunikacyjny Młociny, przejście podziemne Dw. Gdański, P+R Al. Krakowska oraz P+R Metro Stokłosy). Zamawiający wymaga, aby każda z tych osób wykonujących zamówienie:- Posiadała min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie konserwacji dźwigów osobowych i towarowych ze sterowaniem min. Mikroprocesorowym* oraz- Posiada aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji dźwigów osobowych i towarowych ze sterowaniem mikroprocesorowym wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego. Zamawiający wskazuje, iż będzie uznawał także kwalifikacje zawodowe uznawane w Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65), których zakres jest wystarczający do realizacji prac objętych Przedmiotem Zamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane w Wykazie osób brały udział w realizacji Przedmiotu Zamówienia i w sposób bezpośredni odpowiadały za realizację Przedmiotu Zamówienia*.b) 3 osobami odpowiedzialnymi za bezpośrednie wykonanie prac ujętych w SIWZ (dotyczy minimum Węzeł Komunikacyjny Młociny i przejście podziemne Dw. Gdański). Zamawiający wymaga, aby każda z tych osób wykonujących zamówienie: Posiadała min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie konserwacji przenośników osobowych i towarowych w zakresie min. schodów i chodników ruchomych* oraz Posiada aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji przenośników osobowych i towarowych w zakresie min. schodów i chodników ruchomych, wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego. Zamawiający wskazuje, iż będzie uznawał także kwalifikacje zawodowe uznawane w Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65), których zakres jest wystarczający do realizacji prac objętych Przedmiotem Zamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane w Wykazie osób brały udział w realizacji Przedmiotu Zamówienia i w sposób bezpośredni odpowiadały za realizację Przedmiotu Zamówienia*.Ponadto wyżej wymienione osoby będą posiadały niżej wskazane uprawnienia:- Odpowiednie uprawnienia do konserwacji dźwigów wydane przez organ właściwej jednostki Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym.- Odpowiednie uprawnienia do konserwacji schodów ruchomych wydane przez organ właściwej jednostki Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym. *UWAGA! Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca dysponował osobą (lub osobami) posiadającą jedocześnie:a) Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie konserwacji dźwigów osobowych i towarowych ze sterowaniem min. Mikroprocesorowym oraz min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie konserwacji przenośników osobowych i towarowych w zakresie min. schodów i chodników ruchomych (o których mowa w lit. a. i b),b) aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji urządzeń, o których mowa w lit. a. i b.W takim przypadku osoba (osoby) spełniająca jednocześnie warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale pkt. lit a i b. może zostać jednocześnie wpisana do wykazu osób posiadający uprawnienia w zakresie konserwacji dźwigów osobowych i towarowych oraz w zakresie konserwacji przenośników osobowych i towarowych w zakresie schodów i chodników ruchomych.Warunki udziału w postępowaniu dla części 2 zamówienia:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, z wyłączeniem przypadku określonego w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d ustawy Pzp, oraz w przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp, jeżeli osoba, o której mowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie rozdziału IX SIWZ;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada uprawnienie wydane w formie decyzji administracyjnej przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego, do modernizacji urządzeń transportu bliskiego, objętych usługą stanowiącą przedmiot zamówienia dla danej części zamówienia, zgodnie z art. 9 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U. 2000 nr 122 poz. 1321);3) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni te warunki jeżeli:- wykonał (lub nadal wykonuje) w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie przynajmniej 3 (trzy) usługi odpowiadające swoim, rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj.: serwis dźwigów Schindler typu MRL o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto (dwadzieścia tysięcy złotych) każda;- dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia, tj. flotą samochodową w ilości minimum 2 (dwóch) samochodów w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi zamawiającego oraz zapewnieniu wymaganego czasu na zgłoszenie o awarii;- dysponuje co najmniej 2 osobami odpowiedzialnymi za bezpośrednie wykonanie prac ujętych w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby każda z tych osób wykonujących zamówienie posiadała następujące kwalifikacje i doświadczenie: a) min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie konserwacji dźwigów osobowych i towarowych ze sterowaniem min. Mikroprocesorowym;b) aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji dźwigów osobowych i towarowych ze sterowaniem mikroprocesorowym, wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego. Zamawiający wskazuje, iż będzie uznawał także kwalifikacje zawodowe uznawane w Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65), których zakres jest wystarczający do realizacji prac objętych Przedmiotem Zamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane w Wykazie osób brały udział w realizacji Przedmiotu Zamówienia i w sposób bezpośredni odpowiadały za realizację Przedmiotu Zamówienia;Wyżej wymienione osoby będą posiadały odpowiednie uprawnienia do konserwacji dźwigów wydane przez organ właściwej jednostki Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym.Warunki udziału w postępowaniu dla części 3 zamówienia:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, z wyłączeniem przypadku określonego w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d ustawy Pzp, oraz w przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp, jeżeli osoba, o której mowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie rozdziału IX SIWZ;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni te warunki jeżeli:- wykonał (lub nadal wykonuje) w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie przynajmniej dwie usługi odpowiadające swoim, rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj.: serwis podnośników hydraulicznych (dla osób niepełnosprawnych) o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto (dwadzieścia pięć tysiące złotych) każda;- dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia, tj. flotą samochodową w ilości minimum 2 samochodów w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi zamawiającego oraz zapewnieniu wymaganego czasu na zgłoszenie o awarii;- dysponuje co najmniej 2 osobami odpowiedzialnymi za bezpośrednie wykonanie prac ujętych w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby każda z tych osób wykonujących zamówienie:a) posiadała min. 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie konserwacji urządzeń dla osób niepełnosprawnych;b) posiada aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji urządzeń dla osób niepełnosprawnych, wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego. Zamawiający wskazuje, iż będzie uznawał także kwalifikacje zawodowe uznawane w Rzeczpospolitej Polskiej na zasadach określonych przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65), których zakres jest wystarczający do realizacji prac objętych Przedmiotem Zamówienia. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane w Wykazie osób brały udział w realizacji Przedmiotu Zamówienia i w sposób bezpośredni odpowiadały za realizację Przedmiotu Zamówienia.Wyżej wymienione osoby będą posiadały odpowiednie uprawnienia do konserwacji urządzeń dla osób niepełnosprawnych, wydane przez organ właściwej jednostki Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym.Do wszystkich części:2. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane w wykazie osób uczestniczyły w realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana/zastępstwo tych osób w toku realizacji zamówienia jest możliwe tylko w przypadku uzasadnionej konieczności. W przypadku wystąpienia konieczności zmiany, w trakcie trwania umowy, osoby wymienionej powyżej Wykonawca zapewni na jej miejsce osobę posiadającą kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż odpowiednio opisane w rozdziale VIII pkt 1 ppkt 3) tiret trzeci.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Podstawy wykluczenia wykonawcy z postępowania: Dodatkowo Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy, który w ciągu ostatnich czterech lat wykonywał swoje zobowiązania wobec ZTM (wynikające z podpisanych umów) w sposób nienależyty i z tego powodu zostały na Wykonawcę nałożone kary finansowe w kwocie co najmniej 12.000,00pln;
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do jego wykluczenia 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć:1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 8 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,2) dowody, o których mowa w rozdz. VIII ust. 8 SIWZ.2. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów:1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnego w treści z załącznikiem nr 8 do SIWZ),2) kopii uprawnienia wydanego w formie decyzji administracyjnej przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego, zgodnie z art. 9 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U. 2000 nr 122 poz. 1321)( dotyczy cz. 1 oraz cz. 2).3) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 4 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (zgodnego w treści z załącznikiem nr 9 do SIWZ), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane należycie, w szczególności dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty;4) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru załącznika nr 10 do SIWZ);5) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (według wzoru załącznika nr 11 do SIWZ).3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (zgodnego w treści z załącznikiem nr 8 do SIWZ);2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez wykonawcę w oświadczeniu (załącznik nr 3 do SIWZ) dostępności tych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych Wskazane przez wykonawcę dokumenty.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale X. 3. 2) - 4) SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.5. Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 4 lit. b) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 4 lit. a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale X. 3. 2) - 4) SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia ust. 6 stosuje się.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium dla części nr 1 w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena za prace serwisowe oraz prace naprawcze części (C) 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie o awarii (T) 15,00
Dodatkowa (większa niż minimalnie wymagana) liczba osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem (P) 25,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 11 ZMIANY POSTANOWIEŃ UMOWY - załącznik nr 12 do SIWZ wzór umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-19, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Serwis i naprawa Urządzeń Transportu Bliskiego, w tym dźwigi i schody OTIS na Węźle Komunikacyjnym Młociny; dźwigi i schody KONE w przejściu podziemnym, łączącym perony PKP Dworzec Gdański ze stacją metra Dworzec Gdański; dźwig OTIS na parkingu P+R Metro Stokłosy; dźwigi MONITOR na parkingu P+R Al. Krakowska
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest serwis i naprawa Urządzeń Transportu Bliskiego, w tym dźwigi i schody OTIS na Węźle Komunikacyjnym Młociny; dźwigi i schody KONE w przejściu podziemnym, łączącym perony PKP Dworzec Gdański ze stacją metra Dworzec Gdański; dźwig OTIS na parkingu P+R Metro Stokłosy; dźwigi MONITOR na parkingu P+R Al. Krakowska
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50531400-0, 42416400-9, 50750000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-12-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena za prace serwisowe oraz prace naprawcze części (C) 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie o awarii (T) 15,00
Dodatkowa (większa niż minimalnie wymagana) liczba osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem (P) 25,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Serwis i naprawa Urządzeń Transportu Bliskiego, w tym: dźwigi Schindler na parkingu P+R Ursus Niedźwiadek;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest serwis i naprawa Urządzeń Transportu Bliskiego, w tym: dźwigi Schindler na parkingu P+R Ursus Niedźwiadek;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50531400-0, 50750000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-12-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena za prace serwisowe oraz prace naprawcze części (C) 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie o awarii (T) 15,00
Dodatkowa (większa niż minimalnie wymagana) liczba osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem (P) 25,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Serwis i naprawa Urządzeń Transportu Bliskiego, w tym podnośniki hydrauliczne typu ELFO XL na terenie przejścia podziemnego przystanku kolejowego PKP Warszawa Ursus Niedźwiadek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest serwis i naprawa Urządzeń Transportu Bliskiego, w tym podnośniki hydrauliczne typu ELFO XL na terenie przejścia podziemnego przystanku kolejowego PKP Warszawa Ursus Niedźwiadek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50740000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-12-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena za prace serwisowe oraz prace naprawcze części (C) 60,00
Czas reakcji na zgłoszenie o awarii (T) 15,00
Dodatkowa (większa niż minimalnie wymagana) liczba osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem (P) 25,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI