IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Dialog konkurencyjny
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
5
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Zamawiający dokona oceny wg kryteriów selekcji na podstawie Wykazu robót. Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do dialogu, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu 1) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu nie przekroczy 5, Zamawiający zaprosi do dialogu wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że liczba Wykonawców zaproszonych do dialogu nie może być mniejsza niż 2. 2) Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do dialogu 5 Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę. W takim przypadku przy wyborze Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do dialogu, Zamawiający będzie kierował się liczbą należycie wykonanych zamówień, wskazanych w wykazie robót w taki sposób, że za każdą wykazaną robotę budowlaną zgodną z warunkiem udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt III.1.3.1 , Wykonawca otrzyma 1 punkt. Ocenie podlegać będą zamówienia potwierdzone dokumentami poświadczającymi wykonanie robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i należycie ukończonych. W przypadku, gdy dwóch lub więcej Wykonawców otrzyma tę samą liczbę punktów, o kolejności decydować będzie łączna wartość brutto zamówień ujętych w wykazie, w ten sposób, że wyższą lokatę otrzyma Wykonawca, który wykonał zamówienia o największej łącznej wartości brutto, a Wykonawcy, którzy wykonali zamówienia o niższych łącznych wartościach brutto, odpowiednio kolejne, niższe lokaty. W przypadku, gdy wykonawca powoła się kilkakrotnie na tę samą robotę budowlaną, z uwagi na wykonywanie jej przez kilka podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający przyzna za tę robotę punkty tylko jeden raz, uwzględniając ilość robót, a nie ilość wykonujących ją podmiotów. W następstwie czynności podjętych przez Zamawiającego, wynikających z art. 26 ust. 3 i 26 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca nie może uzupełnić złożonych informacji o dodatkowe zadanie, które nie zostało wykazane pierwotnie w załączniku „ Wykaz robót”, w celu zwiększenia punktacji w kryterium selekcji.
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Rękojmia na roboty instalacyjne |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Temat: "Rozbudowa układu chłodniczego budynku komory termoklimatycznej CZ-L (17-30) na terenie kampusu w Czyżynach, Wydział Mechaniczny Politechniki Krakowskiej, al. Jana Pawła II w Krakowie" - w formule "zaprojektuj i wybuduj" 1) Rozbudowa istniejącego układu chłodniczego w głównej mierze ma polegać na modernizacji instalacji chłodniczej komory termoklimatycznej poprzez dostosowanie istniejącego układu chłodzenia do zadanych parametrów z wykorzystaniem istniejących urządzeń. 2) Celem niniejszego "dialogu konkurencyjnego" jest wybranie najbardziej optymalnego pod względem technicznym i ekonomicznym rozwiązania modernizacji układu chłodzenia, jednocześnie pozwalającego na wykorzystanie istniejących urządzeń oraz pozwalającego na dostosowanie go do parametrów określonych niniejszym dokumencie. 3) W "dialogu konkurencyjnym" Zamawiający chce ustalić najkorzystniejsze rozwiązanie, po wprowadzeniu, którego układ chłodzenia osiągać będzie zakładane temperatury w czasie zakładanym lub zbliżonym do zakładanego (w podstawowej przestrzeni testowej komory), wg poniższych kryteriów wymagane jest uzyskanie następujących parametrów: a) Uzyskanie temperatury co najmniej -50 °C w czasie nie dłuższym niż 12 h od rozpoczęcia procesu chłodzenia przy średniej temperaturze zewnętrznej i temperaturze początkowej +15 °C (temperatura powietrza w komorze, temperatura betonu) dla komory bez obiektu badań i bez generacji dodatkowych strumieni ciepła, a następnie utrzymanie temperatury obniżonej do minus 50°C(±2°C).Wymagane jest spełnienie w/w kryteriów temperaturowo - czasowych w czasie prowadzonego procesu wyziębienia, b) Uzyskanie temperatury co najmniej -55 °C w czasie nie dłuższym niż 24 h od rozpoczęcia procesu chłodzenia przy temperaturze zewnętrznej i temperaturze początkowej +15 °C (temperatura powietrza w komorze, temperatura betonu) dla komory bez obiektu badań i bez generacji dodatkowych strumieni ciepła. c) Uzyskanie temperatury co najmniej -45 ± 2 °C w czasie 12 h od rozpoczęcia procesu chłodzenia przy średniej temperaturze zewnętrznej i temperaturze początkowej +25 °C (temperatura powietrza w komorze, temperatura betonu) dla komory bez obiektu badań i bez generacji dodatkowych strumieni ciepła. d) Uzyskanie temperatury co najmniej -50 ± 2 °C w czasie 24 h od rozpoczęcia procesu chłodzenia przy średniej temperaturze zewnętrznej i temperaturze początkowej +25 °C (temperatura powietrza w komorze, temperatura betonu) dla komory bez obiektu badań i bez generacji dodatkowych strumieni ciepła. e) W przypadku testu odbiorczego przy innej temperaturze zewnętrznej, wartości wymaganych temperatury będą odpowiednio skorygowane. f) Procedura przeprowadzenia testu będzie przebiegała w sposób następujący: -w komorze termoklimatycznej uruchomiony zostanie proces chłodzenia zgodnie z wymienionymi w pkt. 3a, 3b, 3c, 3d nastawami. W trakcie ochładzania komory dokonywana będzie ciągła rejestracja temperatury w kilku punktach, co pozwoli na wyznaczenie wartości średniej i określenie czasu schładzania w założonym przedziale. 4) Zamawiający zakłada, iż po stronie Wykonawcy będzie wykonanie: - Audytu energetycznego budynku komory - stan na dzień dzisiejszy - Analizy/oceny rozwiązań termicznych obiektu - Analizy/oceny rozwiązań najbardziej optymalnych pod względem eksploatacji - Rozwiązanie techniczne usprawnienia działania technologii chłodzenia przy wykorzystaniu istniejących urządzeń w maszynowni - Wykonanie projektu wykonawczego - Określenie kosztów modernizacji - Określenie warunków gwarancji i serwisu - Wykonanie zaprojektowanych prac 5) Zaproszonym do "dialogu konkurencyjnego" Wykonawcom zamawiający przekaże do wglądu: Projekt budowlany z 2014r. Projekt wykonawczy z 2014r. Projekt powykonawczy dla Komory Termoklimatycznej z 2016r. Ekspertyzę techniczną z 2016r. 6) Zamawiający zakłada, że czas potrzebny Wykonawcy na zapoznanie się z przekazaną dokumentacją i zaproponowanie rozwiązań technicznych wynosi do 21 dni roboczych. 7) Po tym czasie Zamawiający przystąpi do rozmów z zaproszonymi Wykonawcami, oraz wybierze najbardziej optymalne zaproponowane rozwiązanie. 8) Po wyłonieniu najkorzystniejszego rozwiązania Zamawiający opisze je w SIWZ oraz przedstawione Wykonawcom do złożenia ofert na projekt wykonawczy oraz realizację rozbudowy układu chłodniczego na podstawie tego projektu. Schematy instalacji oraz dane zamontowanych agregatów zawiera plik „Dokumentacja” zamieszczony wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie www.pk.edu.pl w zakładce „zamówienia publiczne”
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie przewidziano
Wstępny harmonogram postępowania:
1) Zamieszczenie ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych – listopad 2017 r. 2) Składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – listopad 2017 r. 3) Ocena wniosków – łącznie z uzupełnianiem lub wyjaśnianiem wniosków (ewentualne wezwanie do uzupełnień dokumentów lub złożenia wyjaśnień), przekazanie informacji podmiotom, które złożyły wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o wynikach oceny – ustalenie liczby podmiotów, z którymi prowadzony będzie dialog – grudzień 2017 r. 4) Przygotowanie i przeprowadzenie dialogu z potencjalnymi partnerami prywatnymi – grudzień/styczeń 2017 r. 5) Opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zaproszenie do składania ofert – styczeń/luty 2017 r. 6) Składanie ofert – luty 2017 r. 7) Otwarcie, ocena ofert i zawiadomienie wszystkich oferentów o wyborze najkorzystniejszej oferty – luty 2017 r. 8) Przygotowanie i zawarcie umowy – marzec 2017 r.
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres dopuszczalnych zmian oraz warunki zmian będą ustalone w trakcie dialogu konkurencyjnego oraz zostaną wskazane w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2017-11-30, godzina:
11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Postępowanie będzie prowadzone w języku polskim. Wnioski i oferty należy sporządzić w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: