Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg: 1. Rozbudowa systemu monitoringu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg: 1. Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018 – Zakup i montaż kamer w miejscach dostępnych do światłowodów 2. Zakup i montaż kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoElbląg
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-08-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina - Miasto Elbląg
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-20
  • Numer ogłoszenia592535-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 592535-N-2018 z dnia 2018-07-20 r.

Gmina - Miasto Elbląg: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg: 1. Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018 – Zakup i montaż kamer w miejscach dostępnych do światłowodów 2. Zakup i montaż kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, krajowy numer identyfikacyjny 170747715, ul. Łączności  1 , 82-300  Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 552353536, e-mail rzp@umelblag.pl, faks 552393334.
Adres strony internetowej (URL): www.umelblag.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://um-elblag.samorzady.pl/kat/id/57

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://um-elblag.samorzady.pl/kat/id/57

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres:
Urząd Miejski w Elblągu, Referat Zamówień Publicznych pokój 403, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg: 1. Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018 – Zakup i montaż kamer w miejscach dostępnych do światłowodów 2. Zakup i montaż kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej
Numer referencyjny: RZP.271.51.2018.PL
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg: 1. Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018 – Zakup i montaż kamer w miejscach dostępnych do światłowodów 2. Zakup i montaż kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej Część 1 zamówienia Przedmiot główny: CPV: 35.12.53.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Kamery bezpieczeństwa Przedmiot dodatkowy: CPV: 32.56.20.00-0 Nazewnictwo wg CPV: Kable światłowodowe CPV: 32.52.00.00-4 Nazewnictwo wg CPV: Sprzęt i kable telekomunikacyjne CPV: 45.23.23.00-5 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych CPV: 45.31.51.00-9 Nazewnictwo wg CPV: Instalacyjne roboty elektrotechniczne CPV: 45.10.00.00-8 Nazewnictwo wg CPV: Przygotowanie terenu pod budowę CPV: 45.30.00.00-0 Nazewnictwo wg CPV: Roboty instalacyjne w budynkach CPV: 45.31.11.00-1 Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie okablowania elektrycznego CPV: 45.31.40.00-1 Nazewnictwo wg CPV: Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych Część 2 zamówienia Przedmiot główny: CPV: 35.12.53.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Kamery bezpieczeństwa Przedmiot dodatkowy: CPV: 45.31.40.00-1 Nazewnictwo wg CPV: Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne zadania: Część 1 zamówienia: Zakup i montaż kamer w miejscach dostępnych do światłowodów Część 2 zamówienia: Zakup i montaż kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty należy składać oddzielnie na Część 1 zamówienia i oddzielnie na Część 2 zamówienia. Miejsce dostawy Części 1 zamówienia: Punkt kamerowy – rejon zjeżdżalni i placu zabaw przy przedszkolu nr 29 przy ul. Gen. Andersa 5a, Punkt kamerowy – skrzyżowanie ul. Obrońców Pokoju z ul. Wiejską, Punkt kamerowy Żłobek Miejski nr 5 ul. Kalenkiewicza 25; Punkt kamerowy EPEC ul. Józefa Wybickiego 21; Punkt kamerowy EPEC ul. Kalenkiewicza 26; Punkty dostępowe MSS. Miejsce dostawy Części 2 zamówienia: obiekt mostowy w ciągu ulicy Lotniczej 2. Zakres zamówienia: Zamówienie składa się z dwóch części: 2.1. Zakres Części 1 zamówienia obejmuje między innymi: 1) dostawę i instalację kamer monitoringu wizyjnego IP w pięciu lokalizacjach na terenie Miasta Elbląg; 2) budowę szaf punktów kamerowych wraz z niezbędnym wyposażeniem; 3) wybudowanie przyłączy telekomunikacyjnych do projektowanych punktów kamerowych; 4) wybudowanie przyłączy optotelekomunikacyjnych, wraz z zasilaniem, do projektowanych szaf punktów kamerowych; 5) doposażenie Punktów Dostępowych Miejskiej Sieci Szerokopasmowej „ELMAN” dla potrzeb rozbudowy istniejącego systemu monitoringu wizyjnego IP Miasta Elbląg; 6) dostawę niezbędnego oprogramowania i licencji Szczegółowy zakres zamówienia i ilości określają przedmiary stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ: a) Stadium: PRZEDMIAR ROBÓT Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 Obiekt: Tom 1/1. Punkt kamerowy – rejon zjeżdżalni i placu zabaw przy przedszkolu nr 29 przy ul. Gen. Andersa 5a b) Stadium: PRZEDMIAR ROBÓT Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 Obiekt: Tom 1/2. Punkt kamerowy – skrzyżowanie ul. Obrońców Pokoju z ul. Wiejską c) Stadium: PRZEDMIAR ROBÓT Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 Obiekt: Tom 2/1. Przyłącze optotelekomunikacyjne do punktu kamerowego AP281K d) Stadium: PRZEDMIAR ROBÓT Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 Obiekt: Tom 2/2. Przyłącze optotelekomunikacyjne do punktu kamerowego AP282K e) Stadium: PRZEDMIAR ROBÓT Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 Obiekt: Dostawy Uzupełniające (Punkt kamerowy Żłobek Miejski nr 5 ul. Kalenkiewicza 25; Punkt kamerowy EPEC ul. Józefa Wybickiego 21; Punkt kamerowy EPEC ul. Kalenkiewicza 26; Punkty dostępowe MSS) Parametry techniczne projektowanych urządzeń i technologię wykonania elementów zamówienia określa niżej wymieniona dokumentacja stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ: a) Specyfikacje Techniczne: 1) Stadium: SPECYFIKACJE TECHNICZNE Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 b) Projekty wykonawcze: 1) Stadium: PROJEKT WYKONAWCZY Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 Branża: Teletechniczna, Elektryczna Obiekt: Tom 1/1. Punkt kamerowy – rejon zjeżdżalni i placu zabaw przy przedszkolu nr 29 przy ul. Gen. Andersa 5a 2) Stadium: PROJEKT WYKONAWCZY Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 Branża: Teletechniczna, Elektryczna Obiekt: Tom 1/2. Punkt kamerowy – skrzyżowanie ul. Obrońców Pokoju z ul. Wiejską 3) Stadium: PROJEKT WYKONAWCZY Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 Branża: Teletechniczna – optotelekomunikacja Obiekt: Tom 2/1. Przyłącze optotelekomunikacyjne do punktu kamerowego AP281K 4) Stadium: PROJEKT WYKONAWCZY Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 Branża: Teletechniczna - optotelekomunikacyjna Obiekt: Tom 2/2. Przyłącze optotelekomunikacyjne do punktu kamerowego AP282K c) Projekty budowlane: 1) Stadium: MATERIAŁY DO ZGŁOSZENIA Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 Branża: Teletechniczna, Elektryczna Obiekt: Punkt kamerowy – rejon zjeżdżalni i placu zabaw przy przedszkolu nr 29 przy ul. Gen. Andersa 5a 2) Stadium: MATERIAŁY DO ZGŁOSZENIA Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 Branża: Teletechniczna, Elektryczna Obiekt: Punkt kamerowy – skrzyżowanie ul. Obrońców Pokoju z ul. Wiejską d) Załącznik nr 1 do dokumentacji projektowo-kosztorysowej Specyfikacja Dostaw Uzupełniających 2.2. Zakres Części 2 zamówienia obejmuje: 1) dostawę i montaż na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej 2 szt. kamer stałopozycyjnych 2) dostawę i montaż na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej 1 szt. kamery obrotowej Szczegółowy zakres zamówienia i technologię wykonania określa przedmiar robót stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ oraz specyfikacja dostawy kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej w Elblągu stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ: 1) Przedmiar robót Stadium: PRZEDMIAR ROBÓT Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG – część II, Zakup i montaż kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej w Elblągu Obiekt: Punkt kamerowy: wiadukt w ciągu ulicy Lotniczej 2) Specyfikacja dostawy kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej w Elblągu. 3. Wymagania i warunki wykonania Części 1 zamówienia: 3.1. Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu monitoringu wizyjnego, sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z jego instalacją i uruchomieniem w określonych lokalizacjach zgodnie z kryteriami i parametrami technicznymi podanymi w w/w dokumentacji. 3.2. Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu fabrycznie nowego tzn. wyprodukowanego nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed datą składana ofert oraz nigdy wcześniej nie używanego. 3.3. Zamawiający wymaga przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż pięciu dni roboczych licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia. 3.4. Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty zakończenia dostaw, usługi i robót objętych zamówieniem, tj. od daty odbioru końcowego inwestycji. 4. Wymagania i warunki wykonania Części 2 zamówienia: 4.1. Zamawiający wymaga udzielenia na dostarczony sprzęt minimum 36 miesięcy gwarancji. Termin gwarancji rozpoczyna się od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego zamówienia. 4.2. Zamawiający wymaga, by dostarczony i zainstalowany sprzęt był nowy, tzn. wyprodukowany nie dawniej niż na 6 miesięcy przed jego dostarczeniem oraz by nie był używany, przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzenia. 4.3. Całość dostarczonego sprzętu musi pochodzić z autoryzowanych kanałów sprzedaży producentów. 4.4. Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z inżynierem kontraktu i wykonawcą robót dla zadania polegającego na budowie wiaduktu nad linią kolejową wraz z budową dróg dojazdowych do wiaduktu w ciągu ulicy Lotniczej i Skrzydlatej w Elblągu. Wykonawcą robót związanych z budową wiaduktu i dróg dojazdowych do wiaduktu jest firma Budowlano – Drogowa MTM S.A. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 7. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw.

II.5) Główny kod CPV: 35125300-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
32562000-0
32520000-4
45232300-5
45315100-9
45100000-8
45300000-0
45311100-1
45314000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 42
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, UWAGA: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) pkt 1)–3) ogłoszenia o zamówieniu – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b) UWAGI, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. a) UWAGI, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 UWAGI, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy pkt 2. UWAGI stosuje się.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: Część 1 zamówienia – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych), Część 2 zamówienia – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Część 1 zamówienia 1. Zamawiający określa zakres przewidywanych zmian i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian: 1.1. zmiana wynagrodzenia w następującej sytuacji: a) w przypadku gdy na skutek konieczności zwiększenia ilości jednostek przedmiarowych ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z opisem § 6 ust. 3. pkt 3.3 umowy wzrośnie wartość wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 1. umowy: - zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto, kwota netto i wartość podatku VAT, określone w § 2 ust. 1. umowy, - zmiana nastąpi o kwotę stanowiącą wartość tych robót wyliczoną w sposób określony w § 6 ust. 3. pkt 3.3 umowy. 1.2. zmiana terminu realizacji inwestycji w następujących sytuacjach: a) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, dodatkowych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy: - zmiana terminu nastąpi o czas niezbędny na wykonanie przedmiotowych robót, ustalony pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, ale nie dłuższy niż 20% terminu wykonania zamówienia, określonego w § 3 umowy, b) działania „Siły Wyższej”, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności; nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ czynników atmosferycznych w czasie realizacji robót, który przy składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią przeszkody atmosferyczne o charakterze katastrof) - wystąpienie tych zdarzeń lub okoliczności uniemożliwia wykonanie robót w sposób zgodny z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót w zaplanowanym terminie oraz jednocześnie ich niewykonanie w zaplanowanym terminie uniemożliwia wykonanie całego przedmiotu zamówienia w terminie lub powoduje konieczność wstrzymania innych robót, co uniemożliwia wykonanie całego przedmiotu zamówienia w terminie: - udowodnienie spoczywa na Stronie, która wnioskuje o zmianę terminu wykonania zamówienia, - zmiana terminu nastąpi o czas występowania tych zdarzeń lub okoliczności, a w uzasadnionych przypadkach również o czas niezbędny na usunięcie skutków tych zdarzeń lub okoliczności, ale nie dłuższy niż 20% terminu wykonania zamówienia, określonego w § 3 umowy, c) wystąpienia przeszkód atmosferycznych stanowiących anomalie pogodowe, które uniemożliwiają wykonanie robót w zaplanowanym terminie – wystąpienie tych przeszkód uniemożliwia wykonanie robót w sposób zgodny z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz jednocześnie ich niewykonanie w zaplanowanym terminie uniemożliwia wykonanie całego przedmiotu zamówienia w terminie lub powoduje konieczność wstrzymania innych robót, co uniemożliwia wykonanie całego przedmiotu zamówienia w terminie: - udowodnienie spoczywa na stronie, która wnioskuje o zmianę terminu wykonania zamówienia, - zmiana terminu nastąpi o czas występowania przeszkód atmosferycznych, a w uzasadnionych przypadkach również o czas niezbędny na usunięcie skutków tych przeszkód, ale nie dłuższy niż 20% terminu wykonania zamówienia, określonego w § 3 umowy, d) wystąpienia znalezisk archeologicznych, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy: - zmiana terminu nastąpi o czas wstrzymania wykonywania robót budowlanych na podstawie decyzji właściwego konserwatora zabytków, (pod warunkiem, że wstrzymanie wykonania robót z tej przyczyny powoduje konieczność wstrzymania innych robót i uniemożliwia wykonanie całego przedmiotu zamówienia w terminie – o tą konieczność występuje Wykonawca robót), e) wystąpienia na terenie budowy niewybuchów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy: - zmiana terminu nastąpi o czas ich usunięcia z terenu budowy przez odpowiednie służby, (pod warunkiem, że wstrzymanie wykonania robót z tej przyczyny powoduje konieczność wstrzymania innych robót i uniemożliwia wykonanie całego przedmiotu zamówienia w terminie – o tą konieczność występuje Wykonawca robót), f) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy, g) w przypadku zmiany terminu umowy, Zamawiający nie będzie domagać się kar umownych z tytułu niedotrzymania terminu przez Wykonawcę, a Wykonawca nie będzie ubiegał się od Zamawiającego zwrotu kosztów ogólnych poniesionych przez Wykonawcę, a wynikających z przedłużenia terminu. 2. W przypadku, gdy sprzęt lub oprogramowanie przedstawione w ofercie w momencie dostawy: - nie będą dostępne na rynku, - będą wycofane ze sprzedaży przez producenta, - producent wprowadzi nowszy model lub wersję oprogramowania, przewiduje się dopuszczenie nowszego lub lepszego modelu lub wersji oprogramowania pod warunkiem, że parametry techniczne będą spełniały wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a cena nie ulegnie zmianie. 3. W przypadku żądania zmian umowy ustala się następujący sposób postępowania: Strona wnioskująca o zmianę jest zobowiązana przesłać projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, druga ze Stron jest zobowiązana do udzielenia pisemnej odpowiedzi lub odesłania podpisanego aneksu do umowy przed terminem wykonania umowy. 4. Zmiana kierownika robót Wykonawcy nie wymaga zmiany umowy, lecz tylko powiadomienia o niej Zamawiającego. 5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 6. Warunkiem dokonania zmian postanowień niniejszej umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 7. Strony zobowiązują się do niezwłocznego, wzajemnego, pisemnego powiadamiania się o zmianach dotyczących określonych w umowie adresów, bez konieczności sporządzania aneksu do niniejszej umowy. Korespondencję doręczoną na adresy do korespondencji wskazane w ust. 7., każda ze Stron uzna za prawidłowo doręczoną w przypadku nie powiadomienia drugiej Strony o zmianie swego adresu. Każda ze Stron przyjmuje na siebie odpowiedzialność za wszelkie negatywne skutki wynikłe z powodu nie wskazania drugiej Stronie aktualnego adresu. Część 2 zamówienia 1. Zamawiający określają zakres przewidywanych zmian i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian: 1) zmiana wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany przepisów stawki podatku od towarów i usług: - zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto określona w § 2 ust. 1. umowy, - zmiana wynagrodzenia nastąpi wyłącznie w stosunku do niezrealizowanej w dniu zmiany stawki podatku od towarów i usług części zamówienia, - do określonego w ofercie wynagrodzenia w odniesieniu do niezrealizowanej części zamówienia zostanie zastosowana obowiązująca na dzień dokonania zmiany stawka podatku od towarów i usług, - zmiana wynagrodzenia nastąpi o kwotę wynikającą z różnicy między dotychczasową, a nową stawką podatku od towarów i usług, 2) W przypadku, gdy sprzęt lub oprogramowanie przedstawione w ofercie w momencie dostawy: - nie będą dostępne na rynku, - będą wycofane ze sprzedaży przez producenta, - producent wprowadzi nowszy model lub wersję oprogramowania, przewiduje się dopuszczenie nowszego lub lepszego modelu lub wersji oprogramowania pod warunkiem, że parametry techniczne będą spełniały wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a cena nie ulegnie zmianie. 2. W przypadku żądania zmian umowy ustala się następujący sposób postępowania: - Strona wnioskująca o zmianę jest zobowiązana przesłać projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co najmniej 14 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem, druga ze Stron jest zobowiązana do udzielenia pisemnej odpowiedzi lub odesłania podpisanego aneksu do umowy przed terminem wykonania umowy 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 4. Warunkiem dokonania zmian postanowień niniejszej umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 5. Strony zobowiązują się do niezwłocznego, wzajemnego, pisemnego powiadamiania się o zmianach dotyczących określonych w umowie adresów, bez konieczności sporządzania aneksu do niniejszej umowy. Korespondencję doręczoną na adresy do korespondencji wskazane w ust. 7., każda ze Stron uzna za prawidłowo doręczoną w przypadku nie powiadomienia drugiej Strony o zmianie swego adresu. Każda ze Stron przyjmuje na siebie odpowiedzialność za wszelkie negatywne skutki wynikłe z powodu nie wskazania drugiej Stronie aktualnego adresu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-01, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
dotyczy sekcji III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Wykonawca składa wraz z ofertą wymienione w pkt VI. ppkt 1. poz. 1) SIWZ oświadczenie zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg – Część 1 zamówienia: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018 – Zakup i montaż kamer w miejscach dostępnych do światłowodów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg: 1. Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018 – Zakup i montaż kamer w miejscach dostępnych do światłowodów 2. Zakup i montaż kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej Przedmiot główny: CPV: 35.12.53.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Kamery bezpieczeństwa Przedmiot dodatkowy: CPV: 32.56.20.00-0 Nazewnictwo wg CPV: Kable światłowodowe CPV: 32.52.00.00-4 Nazewnictwo wg CPV: Sprzęt i kable telekomunikacyjne CPV: 45.23.23.00-5 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych CPV: 45.31.51.00-9 Nazewnictwo wg CPV: Instalacyjne roboty elektrotechniczne CPV: 45.10.00.00-8 Nazewnictwo wg CPV: Przygotowanie terenu pod budowę CPV: 45.30.00.00-0 Nazewnictwo wg CPV: Roboty instalacyjne w budynkach CPV: 45.31.11.00-1 Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie okablowania elektrycznego CPV: 45.31.40.00-1 Nazewnictwo wg CPV: Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych Przedmiotem Części 1 zamówienia jest rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg - Zakup i montaż kamer w miejscach dostępnych do światłowodów Miejsce dostawy Części 1 zamówienia: Punkt kamerowy – rejon zjeżdżalni i placu zabaw przy przedszkolu nr 29 przy ul. Gen. Andersa 5a, Punkt kamerowy – skrzyżowanie ul. Obrońców Pokoju z ul. Wiejską, Punkt kamerowy Żłobek Miejski nr 5 ul. Kalenkiewicza 25; Punkt kamerowy EPEC ul. Józefa Wybickiego 21; Punkt kamerowy EPEC ul. Kalenkiewicza 26; Punkty dostępowe MSS. 2. Zakres zamówienia: Zakres Części 1 zamówienia obejmuje między innymi: 1) dostawę i instalację kamer monitoringu wizyjnego IP w pięciu lokalizacjach na terenie Miasta Elbląg; 2) budowę szaf punktów kamerowych wraz z niezbędnym wyposażeniem; 3) wybudowanie przyłączy telekomunikacyjnych do projektowanych punktów kamerowych; 4) wybudowanie przyłączy optotelekomunikacyjnych, wraz z zasilaniem, do projektowanych szaf punktów kamerowych; 5) doposażenie Punktów Dostępowych Miejskiej Sieci Szerokopasmowej „ELMAN” dla potrzeb rozbudowy istniejącego systemu monitoringu wizyjnego IP Miasta Elbląg; 6) dostawę niezbędnego oprogramowania i licencji Szczegółowy zakres zamówienia i ilości określają przedmiary stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ: a) Stadium: PRZEDMIAR ROBÓT Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 Obiekt: Tom 1/1. Punkt kamerowy – rejon zjeżdżalni i placu zabaw przy przedszkolu nr 29 przy ul. Gen. Andersa 5a b) Stadium: PRZEDMIAR ROBÓT Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 Obiekt: Tom 1/2. Punkt kamerowy – skrzyżowanie ul. Obrońców Pokoju z ul. Wiejską c) Stadium: PRZEDMIAR ROBÓT Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 Obiekt: Tom 2/1. Przyłącze optotelekomunikacyjne do punktu kamerowego AP281K d) Stadium: PRZEDMIAR ROBÓT Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 Obiekt: Tom 2/2. Przyłącze optotelekomunikacyjne do punktu kamerowego AP282K e) Stadium: PRZEDMIAR ROBÓT Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 Obiekt: Dostawy Uzupełniające (Punkt kamerowy Żłobek Miejski nr 5 ul. Kalenkiewicza 25; Punkt kamerowy EPEC ul. Józefa Wybickiego 21; Punkt kamerowy EPEC ul. Kalenkiewicza 26; Punkty dostępowe MSS) Parametry techniczne projektowanych urządzeń i technologię wykonania elementów zamówienia określa niżej wymieniona dokumentacja stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ: a) Specyfikacje Techniczne: 1) Stadium: SPECYFIKACJE TECHNICZNE Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 b) Projekty wykonawcze: 1) Stadium: PROJEKT WYKONAWCZY Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 Branża: Teletechniczna, Elektryczna Obiekt: Tom 1/1. Punkt kamerowy – rejon zjeżdżalni i placu zabaw przy przedszkolu nr 29 przy ul. Gen. Andersa 5a 2) Stadium: PROJEKT WYKONAWCZY Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 Branża: Teletechniczna, Elektryczna Obiekt: Tom 1/2. Punkt kamerowy – skrzyżowanie ul. Obrońców Pokoju z ul. Wiejską 3) Stadium: PROJEKT WYKONAWCZY Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 Branża: Teletechniczna – optotelekomunikacja Obiekt: Tom 2/1. Przyłącze optotelekomunikacyjne do punktu kamerowego AP281K 4) Stadium: PROJEKT WYKONAWCZY Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 Branża: Teletechniczna - optotelekomunikacyjna Obiekt: Tom 2/2. Przyłącze optotelekomunikacyjne do punktu kamerowego AP282K c) Projekty budowlane: 1) Stadium: MATERIAŁY DO ZGŁOSZENIA Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 Branża: Teletechniczna, Elektryczna Obiekt: Punkt kamerowy – rejon zjeżdżalni i placu zabaw przy przedszkolu nr 29 przy ul. Gen. Andersa 5a 2) Stadium: MATERIAŁY DO ZGŁOSZENIA Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG W RAMACH BUDŻETU OBYWATELSKIEGI 2018 Branża: Teletechniczna, Elektryczna Obiekt: Punkt kamerowy – skrzyżowanie ul. Obrońców Pokoju z ul. Wiejską d) Załącznik nr 1 do dokumentacji projektowo-kosztorysowej Specyfikacja Dostaw Uzupełniających 3. Wymagania i warunki wykonania Części 1 zamówienia: 3.1. Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu monitoringu wizyjnego, sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz jego instalacją i uruchomieniem w określonych lokalizacjach zgodnie z kryteriami i parametrami technicznymi podanymi w w/w dokumentacji. 3.2. Zamawiający wymaga dostarczenia sprzętu fabrycznie nowego tzn. wyprodukowanego nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed datą składana ofert oraz nigdy wcześniej nie używanego. 3.3. Zamawiający wymaga przystąpienia do naprawy gwarancyjnej w siedzibie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż pięciu dni roboczych licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia. 3.4. Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty zakończenia dostaw, usługi i robót objętych zamówieniem, tj. od daty odbioru końcowego inwestycji. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 6. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35125300-2, 32562000-0, 32520000-4, 45232300-5, 45315100-9, 45100000-8, 45300000-0, 45311100-1, 45314000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena (brutto) 60,00
okres rękojmi i gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg - Część 2 zamówienia: Zakup i montaż kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia: Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg: 1. Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018 – Zakup i montaż kamer w miejscach dostępnych do światłowodów 2. Zakup i montaż kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej Przedmiot główny: CPV: 35.12.53.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Kamery bezpieczeństwa Przedmiot dodatkowy: CPV: 45.31.40.00-1 Nazewnictwo wg CPV: Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych Przedmiotem Części 2 zamówienia jest rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego IP miasta Elbląg - Zakup i montaż kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej Miejsce dostawy Części 2 zamówienia: obiekt mostowy w ciągu ulicy Lotniczej 2. Zakres zamówienia: Zakres Części 2 zamówienia obejmuje: 1) dostawę i montaż na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej 2 szt. kamer stałopozycyjnych 2) dostawę i montaż na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej 1 szt. kamery obrotowej Szczegółowy zakres zamówienia i technologię wykonania określa przedmiar robót stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ oraz specyfikacja dostawy kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej w Elblągu stanowiąca ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ: 1) Przedmiar robót Stadium: PRZEDMIAR ROBÓT Nazwa i lokalizacja opracowania: ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO IP MIASTA ELBLĄG – część II, Zakup i montaż kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej w Elblągu Obiekt: Punkt kamerowy: wiadukt w ciągu ulicy Lotniczej 2) Specyfikacja dostawy kamer na obiekcie mostowym w ciągu ulicy Lotniczej w Elblągu. 3. Wymagania i warunki wykonania Części 2 zamówienia: 3.1. Zamawiający wymaga udzielenia na dostarczony sprzęt minimum 36 miesięcy gwarancji. Termin gwarancji rozpoczyna się od dnia następnego po dokonaniu odbioru końcowego zamówienia. 3.2. Zamawiający wymaga, by dostarczony i zainstalowany sprzęt był nowy, tzn. wyprodukowany nie dawniej niż na 6 miesięcy przed jego dostarczeniem oraz by nie był używany, przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzenia. 3.3. Całość dostarczonego sprzętu musi pochodzić z autoryzowanych kanałów sprzedaży producentów. 3.4. Wykonawca zobowiązany będzie do współpracy z inżynierem kontraktu i wykonawcą robót dla zadania polegającego na budowie wiaduktu nad linią kolejową wraz z budową dróg dojazdowych do wiaduktu w ciągu ulicy Lotniczej i Skrzydlatej w Elblągu. Wykonawcą robót związanych z budową wiaduktu i dróg dojazdowych do wiaduktu jest firma Budowlano – Drogowa MTM S.A. 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 6. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w dostawy. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację dostaw.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 35125300-2, 45314000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 42
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena (brutto) 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku - Tylice
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont i adaptację istniejącego budynku do celów prowadzenia w nim sali eventowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI