IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
§ 13Zmiany umowy1. W myśl przepisu art. 144 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy:a. w zakresie sposobu spełnienia świadczenia, w szczególności ze względu na niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w SIWZ, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;b. w zakresie sposobu spełnienia świadczenia, w szczególności ze względu na pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia;c. w zakresie sposobu spełnienia świadczenia, w szczególności ze względu na pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia;d. w zakresie sposobu spełnienia świadczenia, w szczególności ze względu na konieczność zrealizowania prac przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych / technologicznych niż wskazane w SIWZ, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia;e. w zakresie sposobu spełnienia świadczenia, w szczególności ze względu na konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;- pod warunkiem, iż zmiany te nie spowodują podwyższenia wynagrodzenia o więcej niż 20 % pierwotnego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §6 ust.1 umowy;f. w zakresie terminu w przypadku gdy będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii;g. w zakresie terminu w przypadku gdy będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia;- pod warunkiem, iż zmiana ta nie spowoduje podwyższenia wynagrodzenia;h. w zakresie przedmiotu zamówienia w przypadku gdy będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii;i. w zakresie przedmiotu zamówienia w przypadku gdy będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa związanych z przedmiotem zamówienia;- pod warunkiem, iż zmiana ta nie spowoduje podwyższenia wynagrodzenia;j. w zakresie obniżenia ceny w przypadku ograniczenia zakresu dostawy lub ograniczenia realizacji przedmiotu umowy;k. w zakresie podwykonawstwa, gdy Wykonawca, składając ofertę, zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 1 a w okresie realizacji, wskazanym w § 2 ust. 1 zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu Umowy z udziałem podwykonawcy – w tym przypadku Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 7 dni kalendarzowych przed przystąpieniem do realizacji Umowy z udziałem podwykonawców, zobowiązany jest do: a) wykazania powodów, dla których realizacja przedmiotu umowy wymaga udziału podwykonawcy,b) wskazania zakresu czynności/prac, które zostaną przekazane podwykonawcy do wykonania,c) podania nazwy (firmy) podwykonawcy, jego danych kontaktowych oraz osób do kontaktu z nim,l. w zakresie zamiany podwykonawców wymienionych w § 9 ust.2 Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 7 dni kalendarzowych przed przystąpieniem do realizacji Umowy z udziałem podwykonawców, zobowiązany jest do: a) wykazania powodów, dla których realizacja przedmiotu umowy wymaga udziału podwykonawcy,b) wskazania zakresu czynności/prac, które zostaną przekazane podwykonawcy do wykonania,c) podania nazwy (firmy) podwykonawcy, jego danych kontaktowych oraz osób do kontaktu z nim,m. klauzul dotyczących ochrony danych osobowych – w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego ochrony danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie w jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzuli zawartych w Umowie, w celu zapewnienia ich zgodności z przepisami prawa,n. w zakresie terminu wskazanego w § 2 ust. 1 i 2 – w przypadku, gdy istniejący stan epidemii oraz rozprzestrzeniania się pandemii choroby COVID-19, wywołanej wirusem SARS-Co-V-2 oraz ich następstwa skutkować będą czasowym zawieszeniem albo wstrzymaniem transportu lub produkcji zaoferowanego sprzętu lub ich elementów składowych, lub innymi utrudnieniami w transporcie lub produkcji – poprzez jego wydłużenie o przewidywany czas występowania utrudnień, zawieszenia bądź wstrzymania transportu, produkcji, nie dłuższy jednak niż kolejne 2 miesiące, liczone od upływu terminu wskazanego w § 2 ust. 1– pod warunkiem bezzwłocznego, nie później niż w terminie 2 dni kalendarzowych poinformowania drugiej Strony o tym fakcie oraz pod warunkiem udokumentowania przez Wykonawcę faktycznego istnienia ww. utrudnień.2. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie Aneksu do Umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany,3. Zmiany Umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określonego w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
OŚWIADCZENIE O ZACHOWANIU POUFNOŚCI W nawiązaniu do postępowania prowadzonego przez Polskie Radio S.A. ,Warszawa, 00-977, al. Niepodległości 77/85: pn. Rozbudowa i modernizacja systemu telewizji przemysłowej w obiekcie RCN Solec Kujawski (znak sprawy: BZP.B5.47.2020)” dalej jako „Postępowanie”, oraz w wykonaniu warunków zachowania w poufności informacji przekazywanych przez Zamawiającego, działając w imieniu firmy (konsorcjum firm): …………………………………………………………………………. z siedzibą w ………………………………., NIP: ……………………………………………., REGON: ………………………………………… niniejszym:1. Oświadczam, iż przyjmuję do wiadomości, że wszelkie informacje pozyskane podczas wizji lokalnej mają charakter informacji poufnych stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa Zamawiającego („Informacje Poufne”). 2. Zobowiązuję się do:a) zachowania w całkowitej poufności udostępnionych przez Zamawiającego Informacji Poufnych i wykorzystywania informacji, o których mowa w ust. 1, wyłącznie w celu przygotowania, złożenia oferty i w przypadku wyboru naszej oferty jako najkorzystniejszej i zawarcia umowy, w celu wykonania umowy;b) podjęcia niezbędnych działań dla zapewnienia poufności otrzymanych informacji.3. Wymogi zawarte w ust. 2 nie będą miały zastosowania do tych informacji, które:a) są opublikowane, powszechnie znane lub urzędowo podane do publicznej wiadomości.b) podlegają ujawnieniu na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, jeżeli zostały ujawnione w trybie przewidzianym tymi przepisami.4. Zobowiązuję się, że Informacje Poufne nie będą wykorzystywane w żadnym innym celu niż określony w ust. 2, a w szczególności w celu sprzecznym z interesem Zamawiającego oraz do nierozpowszechniania, nierozprowadzania, niepowielania, nieujawniania w jakikolwiek sposób lub jakiejkolwiek formie tych informacji osobom trzecim bez uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.5. Zobowiązuję się do zabezpieczenia i przechowywania uzyskanych Informacji Poufnych w formie: materialnej, nośników elektrycznych, a także w systemach teleinformatycznych, w warunkach zapewniających brak swobodnego dostępu do nich osobom nieupoważnionym oraz do korzystania z tych Informacji Poufnych z najwyższą starannością wymaganą przy zabezpieczeniu tego typu informacji, ażeby nie dopuścić do utraty kontroli (w szczególności rozpowszechnienia, uzyskania dostępu przez kogokolwiek) nad Informacjami Poufnymi.6. Zobowiązuje się, iż dostęp do Informacji Poufnych będą mieć jedynie pracownicy Wykonawcy lub inne osoby z nim współpracujące na mocy jakichkolwiek podstaw prawnych lub faktycznych, w tym niezależni konsultanci lub doradcy (dalej również nazywani łącznie „Współpracownikami”), i tylko w takim zakresie, jaki jest konieczny dla analizy i badania Informacji Poufnych pod kątem przygotowania oferty oraz zawarcia i realizacji Umowy.7. Zobowiązuję się, że Pracownicy oraz Współpracownicy Wykonawcy zostaną poinformowani o poufnym charakterze Informacji oraz zobowiązani do zachowania ich poufności na zasadach określonych niniejszym oświadczeniem. W każdym przypadku naruszenia poufności Informacji przez Pracowników lub Współpracowników, Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego, jak za własne działania lub zaniechania.8. Zobowiązuję się do zniszczenia Informacji Poufnych, niezależnie od formy, w której informacje te zostały przekazane w sposób uniemożliwiający ich odtworzenie po zakończeniu Postępowania, a w przypadku wyboru naszej oferty jako najkorzystniejszej i zawarcia umowy – po zakończeniu wykonania umowy.9. Zobowiązuję się informować Zamawiającego o każdym przypadku ujawnienia Informacji Poufnych z naruszeniem warunków niniejszego Oświadczenia niezwłocznie po powzięciu wiadomości o takim naruszeniu oraz do naprawy poniesionych szkód na podstawie przepisów prawa.10. Jestem świadomy, że po zakończeniu Postępowania obowiązek zachowania tajemnicy w zakresie przekazanych w trakcie postępowania Informacji Poufnych nie ustaje (tj. pozostaje w mocy jako bezterminowe zobowiązanie), chyba, że informacje te staną się powszechnie znane.11. Obowiązek poufności w zakresie Informacji Poufnych pozostaje w mocy nawet wówczas, gdy nie zostanie złożona oferta lub oferta zostanie złożona, a Umowa nie zostanie zawarta.12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z niniejszego Oświadczenia.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-11-30, godzina:
09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: