ROZBUDOWA ELEKTRONICZNYCH SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA NA TERENIE ZARZĄDU MORSKIEGO PORTU...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ROZBUDOWA ELEKTRONICZNYCH SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA NA TERENIE ZARZĄDU MORSKIEGO PORTU GDAŃSK S.A.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień sektorowych
  • Termin składania wniosków2021-01-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg ograniczony
  • ZamawiającyZarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia766742-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 766742-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A.: ROZBUDOWA ELEKTRONICZNYCH SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA NA TERENIE ZARZĄDU MORSKIEGO PORTU GDAŃSK S.A.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A., krajowy numer identyfikacyjny 19147840800000, ul. ul. Zamknięta  18 , 80-955  Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 587 379 565, e-mail pois_mk@portgdansk.pl, faks 587 379 332.
Adres strony internetowej (URL): www.portgdansk.pl, e-mail: piotr.nowotczynski@portgdansk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
www.portgdansk.pl

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma określona w Ogłoszeniu opublikowanym na stronie internetowej Zamawiającego.
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA ELEKTRONICZNYCH SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA NA TERENIE ZARZĄDU MORSKIEGO PORTU GDAŃSK S.A.
Numer referencyjny: NPR/NB/2020/067
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa elektronicznych systemów bezpieczeństwa (ESB) na terenie Zarządu Morskiego Portu Gdańsk S.A.1.1. Zakres przedmiotu zamówienia:W związku z wymaganiami dotyczącymi bezpieczeństwa Portu wynikającymi z obowiązujących przepisów, m.in. : • Ustawa z dnia 4 września 2008 roku o ochronie żeglugi i portów morskich (Dz. U. z 2019 poz. 692 – tekst jednolity);• Międzynarodowy kodeks ochrony statku i obiektu portowego, ISPS (od ang. International Ship and Port Facility Security Code);należy rozbudować funkcjonujące obecnie na terenie ZMPG elektroniczne systemy bezpieczeństwa.Wynikiem przeprowadzonej rozbudowy ESB ma być rozszerzenie i podniesienie bezpieczeństwa obszarów portowych oraz ułatwienie służbom ochrony fizycznej Straży Ochrony Portu Gdańsk (SOPG) podejmowania odpowiednich działań będących reakcją na występujące zagrożenia.Rozbudowa elektronicznych systemów bezpieczeństwa obejmie obszar Zarządu Morskiego Portu Gdańsk S.A.Prace obejmują rozbudowę istniejących, elektronicznych systemów bezpieczeństwa (ESB) funkcjonujących na terenie ZMPG, w szczególności:• System SZB/ PSIM produkcji Ela Soft/Ela Compil,• System monitoringu wizyjnego - kamery IP firmy AXIS Communications,• System rejestracji video VSS produkcji Geutebruck,• System kontroli dostępu KD i RCP produkcji Unicard,• System ochrony obwodowej - peryferyjnej (napłotowej) firmy CIAS,• System SSWiN produkcji Honeywell,• System sygnalizacji pożaru SSP produkcji Schrack Seconet.Przy rozbudowie i modernizacji istniejących systemów bezpieczeństwa należy zastosować urządzenia i oprogramowanie takie same jak obecnie funkcjonujące w tych systemach.W ramach realizacji przedsięwzięcia należy wykonać następujące prace:a) Opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej wraz z niezbędnymi opracowaniami, uzyskaniem uzgodnień i niezbędnych decyzji administracyjnych. W tym uzgodnienie dokumentacji z Zamawiającym i z rzeczoznawcą ppoż. instalacji SSP, oraz innymi użytkownikami, dzierżawcami, najemcami zewnętrznymi gestorami sieci, terenów i obiektów portowych objętych zakresem prac.b) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, w szczególności w zakresie:- ziemnych robót budowlanych polegających na wykonaniu kanalizacji teletechnicznej,- instalacji okablowania światłowodowego i miedzianego dla podłączeni i skomunikowania poszczególnych składników systemów,- instalacji zasilania elektrycznego dla urządzeń przyłączanych do systemów,- tras kablowych,- fundamentów i słupów wsporczych,- konstrukcji wsporczych dla urządzeń systemu.c) Dostawa i montaż urządzeń elektronicznych systemów bezpieczeństwa.d) Uruchomienie nowych urządzeń i instalacji oraz konfiguracja rozbudowywanych elementów ESB.e) Rekonfiguracja istniejących systemów ESB w związku z ich rozbudową.f) Dostosowanie klap i okien oddymiających w budynku Zarządu do obowiązujących przepisów dotyczących systemów oddymiania.g) Przeszkolenie wyznaczonych osób stosowanie do zakresu obsługi.h) Opracowanie dokumentacji powykonawczej, w tym instrukcji użytkowania dla nowych i aktualizacji istniejących systemów i stacji roboczych wraz z protokołami pomiarów i badań powykonawczych instalacji, geodezyjnych operatów powykonawczych opisujący stan po zakończeniu prac zawierające schematy, plany, mapy, operaty decyzje uzgodnienia i inne dokumenty formalnoprawne potwierdzające sposób i poprawność wykonania zakresu prac, a także licencje producentów lub dystrybutorów oprogramowania.Przedmiot zamówienia, w tym w szczególności, w zakresie robót budowlanych winien zostać wykonany na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, uzgodnionej z kontrahentami, dzierżawcami i innymi gestorami sieci i uzbrojenia oraz zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy Prawo budowlane, oraz właściwymi normami.Całość prac projektowych i wykonawczych musi być prowadzona z uwzględnieniem Warunków projektowania, realizacji i odbioru robót załączonych do PFU. Dotyczy to w koordynacji z przedsięwzięciami inwestycyjnymi prowadzonymi na terenie portu przez Zamawiającego i kontrahentów.1.2. Wykonawca będzie także zobowiązany zapisami Programu funkcjonalno-użytkowego (dalej: PFU) do dysponowania na etapie realizacji zamówienia certyfikatami autoryzacyjnymi na oferowane systemy (te opisane w PFU), certyfikatami szkoleniowymi dla co najmniej 5 pracowników w zakresie projektowania, instalacji i serwisu systemów, które zostaną zaoferowane, a także dysponowania: a) co najmniej 3 osobami zatrudnionymi na umowę o pracę posiadającymi certyfikat oferowanego zintegrowanego systemu zarządzania w zakresie instalacji i wdrażania ww. systemu oraz co najmniej 1 osobą posiadającą certyfikat w zakresie projektowania systemu.b) co najmniej 3 osobami zatrudnionymi na umowę o pracę posiadającymi certyfikat oferowanych kamer IP w zakresie projektowania, instalacji, konfiguracji oraz serwisowania.c) co najmniej 3 osobami zatrudnionymi na umowę o pracę posiadającymi certyfikat oferowanych systemów rejestracji video VSS w zakresie projektowania, instalowania, konfiguracji, programowania i serwisowania.d) co najmniej 2 osobami zatrudnionymi na umowę o pracę posiadające certyfikat ofertowanych systemów kontroli dostępu KD i rejestracji czasu pracy RCP w zakresie projektowania, instalowania, wdrażania i konserwacji.e) co najmniej 2 osobami zatrudnionymi na umowę o pracę posiadające certyfikat oferowanego systemu ochrony obwodowej - peryferyjnej (napłotowej) w zakresie instalacji, konfiguracji i serwisu.f) co najmniej 2 osobami zatrudnionymi na umowę o pracę posiadające certyfikat w zakresie w zakresie projektowania, doboru urządzeń, architektury systemu, instalowania, programowania i diagnostyki, konserwacji oferowanego systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdzie się w PFU, który stanowił będzie załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: SIWZ), która zostanie przekazana tylko Wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu wraz z Zaproszeniem do składania ofert i nie może być udostępniana innym podmiotom niż Wykonawca. Wykonawca, w celu uzyskania PFU zobowiązany jest złożyć Oświadczenie o zachowaniu poufności, zamieszczone w rozdz. B pkt 3 wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę (bez udziału Podwykonawców) w zakresie części zamówienia, które nie są robotami budowlanymi.

II.5) Główny kod CPV: 45312200-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45315600-4
45312000-7
45100000-8
32234000-2
32235000-9
35123200-4
42961100-1
44000000-0
45111200-0
45310000-3
45311000-0
45311200-2
45314300-4
45314320-0
45315100-9
45315300-1
71220000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
24

II.9) Informacje dodatkowe: UWAGA: Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu ograniczonego na podstawie „Regulaminu udzielania zamówień przez Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A. na wykonanie robót budowlanych, usługi lub dostawy” wprowadzonego Zarządzeniem Nr 4/2020 z dnia 13 lutego 2020 r. Treść Regulaminu zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego: www.portgdansk.pl. Pojawiające się w treści niniejszego ogłoszenia odniesienia do ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, nie mają zastosowania w przedmiotowym postępowaniu.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunki udziału zostały określone w Ogłoszeniu opublikowanym na stronie internetowej Zamawiającego.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunki udziału zostały określone w Ogłoszeniu opublikowanym na stronie internetowej Zamawiającego.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunki udziału zostały określone w Ogłoszeniu opublikowanym na stronie internetowej Zamawiającego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Podstawy wykluczenia oraz wykaz oświadczeń i dokumentów zostały określone w Ogłoszeniu opublikowanym na stronie internetowej Zamawiającego.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Warunki udziału oraz wykaz oświadczeń i dokumentów zostały określone w Ogłoszeniu opublikowanym na stronie internetowej Zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykaz dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: - Wykaz dokumentów został określony w Ogłoszeniu opublikowanym na stronie internetowej Zamawiającego.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zgodnie z Ogłoszeniem opublikowanym na stronie internetowej Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Informacje zawarto w Ogłoszeniu opublikowanym na stronie internetowej Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
- został określony w Ogłoszeniu opublikowanym na stronie internetowej Zamawiającego.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
- zostały określony w Ogłoszeniu opublikowanym na stronie internetowej Zamawiającego.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 25.01.2021, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
UWAGA: Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu ograniczonego na podstawie „Regulaminu udzielania zamówień przez Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A. na wykonanie robót budowlanych, usługi lub dostawy” wprowadzonego Zarządzeniem Nr 4/2020 z dnia 13 lutego 2020 r. Treść Regulaminu zamieszczona jest na stronie internetowej Zamawiającego: www.portgdansk.pl. Pojawiające się w treści niniejszego ogłoszenia odniesienia do ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, nie mają zastosowania w przedmiotowym postępowaniu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę oraz montaż strefy SPA - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania03-12-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę oraz montaż strefy SPA w skład której wchodzi sauna sucha + IR oraz jacuzzi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI