Roboty budowlane polegające na remoncie instalacji odgromowej w DPS przy ul. Mącznej...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane polegające na remoncie instalacji odgromowej w DPS przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25 oraz Rędzińskiej 66-68 MCUS, z podziałem na 3 części zamówienia.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-05
  • ZamawiającyGmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-20
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na remoncie instalacji odgromowej w DPS przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25 oraz Rędzińskiej 66-68 MCUS, z podziałem na 3 części zamówienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mączna 3

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-131

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 713769900

1.5.8.) Numer faksu: 713769905

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegające na remoncie instalacji odgromowej w DPS przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25 oraz Rędzińskiej 66-68 MCUS, z podziałem na 3 części zamówienia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95424c95-19f3-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000698/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Nowe postępowanie: Roboty budowlane polegające na remoncie instalacji odgromowej w DPS przy ul. Mącznej 3, ul. Karmelkowej 25 oraz Rędzińskiej 66-68, z podziałem na 3 części zamówienia.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mcus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mcus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://mcus.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO (Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) znajduje się w dokumentacji przetargowej - Specyfikacja Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MCUS.DZP.373-31/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Remont instalacji odgromowej w DPS przy ul. Mącznej 3.
1. Zakres robót budowlanych obejmuje wszystkie czynności umożliwiające wykonanie nowej, zmodernizowanej zgodnej z obowiązującymi normami instalacji odgromowej na dachach wymienionych budynków, tj.:
1) demontaż istniejącej instalacji odgromowej - zwodów, przewodów odprowadzających i uziemiających, uchwytów itp. wraz z niezbędnymi robotami ogólnobudowlanymi,
2) montaż nowej instalacji odgromowej polegającej na odtworzeniu nowych zwodów, masztów i iglic odgromowych, przewodów odprowadzających i uziemiających, złączy kontrolnych wraz z uziomami zgodnie z normami określonymi w dokumentacji;
3) wykonanie połączeń istniejących instalacji uziemiających w tym połączeń wyrównawczych z uziomami;
4) wykonaniem wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża
(w szczególności roboty murarskie, ślusarsko-spawalnicze a także tzw. „polepszania gruntu" i pogrążania elementów uziemień itp.);
5) wykonanie robót budowlanych związanych z odtworzeniem elewacji i nawierzchni terenu po robotach montażowych związanych z remontem instalacji odgromowej;
6) sporządzenie badań i pomiarów wykonanej instalacji odgromowej w tym uziemień;
7) wykonanie dokumentacji powykonawczej przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie projektowania instalacji elektrycznych bez ograniczeń dla wszystkich obiektów ujętych w zamówieniu w formie projektu powykonawczego – obejmującej remont instalacji odgromowej zgodnie z normami określonymi w dokumentacji przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie projektowania instalacji elektrycznych bez ograniczeń;
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi dokumentacja projektowa:
- Załącznik nr 6 - Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 7a - Przedmiar robót,
- Załącznik nr 8a – STWiOR,
- Załącznik nr 9a - Inwentaryzacja,
która stanowi integralną część SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Stosownie do treści art. 96 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace montażu (monterzy) określone w Załączniku nr 4 do SWZ, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Remont instalacji odgromowej w DPS przy ul. Karmelkowej 25.
1. Zakres robót budowlanych obejmuje wszystkie czynności umożliwiające wykonanie nowej, zmodernizowanej zgodnej z obowiązującymi normami instalacji odgromowej na dachach wymienionych budynków, tj.:
1) demontaż istniejącej instalacji odgromowej - zwodów, przewodów odprowadzających i uziemiających, uchwytów itp. wraz z niezbędnymi robotami ogólnobudowlanymi,
2) montaż nowej instalacji odgromowej polegającej na odtworzeniu nowych zwodów, masztów i iglic odgromowych, przewodów odprowadzających i uziemiających, złączy kontrolnych wraz z uziomami zgodnie z normami określonymi w dokumentacji;
3) wykonanie połączeń istniejących instalacji uziemiających w tym połączeń wyrównawczych z uziomami;
4) wykonaniem wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża
(w szczególności roboty murarskie, ślusarsko-spawalnicze a także tzw. „polepszania gruntu" i pogrążania elementów uziemień itp.);
5) wykonanie robót budowlanych związanych z odtworzeniem elewacji i nawierzchni terenu po robotach montażowych związanych z remontem instalacji odgromowej;
6) sporządzenie badań i pomiarów wykonanej instalacji odgromowej w tym uziemień;
7) wykonanie dokumentacji powykonawczej przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie projektowania instalacji elektrycznych bez ograniczeń dla wszystkich obiektów ujętych w zamówieniu w formie projektu powykonawczego – obejmującej remont instalacji odgromowej zgodnie z normami określonymi w dokumentacji przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie projektowania instalacji elektrycznych bez ograniczeń;
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi dokumentacja projektowa:
- Załącznik nr 6 - Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 7b - Przedmiar robót,
- Załącznik nr 8b – STWiOR,
- Załącznik nr 9b - Inwentaryzacja,
która stanowi integralną część SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Stosownie do treści art. 96 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace montażu (monterzy) określone w Załączniku nr 4 do SWZ, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Remont instalacji odgromowej w DPS przy ul. Rędzińskiej 66-68.
1. Zakres robót budowlanych obejmuje wszystkie czynności umożliwiające wykonanie nowej, zmodernizowanej zgodnej z obowiązującymi normami instalacji odgromowej na dachach wymienionych budynków, tj.:
1) demontaż istniejącej instalacji odgromowej - zwodów, przewodów odprowadzających i uziemiających, uchwytów itp. wraz z niezbędnymi robotami ogólnobudowlanymi,
2) montaż nowej instalacji odgromowej polegającej na odtworzeniu nowych zwodów, masztów i iglic odgromowych, przewodów odprowadzających i uziemiających, złączy kontrolnych wraz z uziomami zgodnie z normami określonymi w dokumentacji;
3) wykonanie połączeń istniejących instalacji uziemiających w tym połączeń wyrównawczych z uziomami;
4) wykonaniem wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża
(w szczególności roboty murarskie, ślusarsko-spawalnicze a także tzw. „polepszania gruntu" i pogrążania elementów uziemień itp.);
5) wykonanie robót budowlanych związanych z odtworzeniem elewacji i nawierzchni terenu po robotach montażowych związanych z remontem instalacji odgromowej;
6) sporządzenie badań i pomiarów wykonanej instalacji odgromowej w tym uziemień;
7) wykonanie dokumentacji powykonawczej przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie projektowania instalacji elektrycznych bez ograniczeń dla wszystkich obiektów ujętych w zamówieniu w formie projektu powykonawczego – obejmującej remont instalacji odgromowej zgodnie z normami określonymi w dokumentacji przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie projektowania instalacji elektrycznych bez ograniczeń;
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi dokumentacja projektowa:
- Załącznik nr 6 - Opis przedmiotu zamówienia,
- Załącznik nr 7c - Przedmiar robót,
- Załącznik nr 8c – STWiOR,
- Załącznik nr 9c - Inwentaryzacja,
która stanowi integralną część SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
3. Stosownie do treści art. 96 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące prace montażu (monterzy) określone w Załączniku nr 4 do SWZ, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania zdolności technicznej lub zawodowej na podstawie art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp.
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że dysponuje osobami do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
─ na stanowisku Kierownika budowy, posiadającego wykształcenie co najmniej techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z ważnymi uprawnieniami SEP grupy G1, kat. D, E w ww. specjalności oraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik budowy powinien posiadać co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalności (warunek określony dla wszystkich części łącznie);
─ minimum jedną osobę, która będzie wykonywać prace przy montażu, posiadającą uprawnienia SEP grupy G1, kat. D, E w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w ww. zakresie (warunek określony dla każdej części oddzielnie: minimum 1 osoba na jedną część).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Kosztorys ofertowy podpisany przez Wykonawcę;
2) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy) - Wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;
3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego;
5) W przypadku, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 12 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 Pzp).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia publicznego;
2) W przypadku, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 12 SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 Pzp).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia przewidziano w paragrafie 15
Wzoru umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mcus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnimy Tynkarza do brygady tynkarskiej - Czernica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnimy Tynkarza do brygady tynkarskiej. Wykonanie tynków gipsowych z agregatu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI