Roboty budowlane pol. na modernizacji kotłowni olejowej na kotłownię gazową kondensacyjną...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane pol. na modernizacji kotłowni olejowej na kotłownię gazową kondensacyjną wraz z wymianą instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu- postępowanie II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-08-01
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00257936
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane pol. na modernizacji kotłowni olejowej na kotłownię gazową kondensacyjną wraz z wymianą instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu- postępowanie II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Generała Władysława Sikorskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-454

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 456 07 00

1.5.8.) Numer faksu: + 48 68 456 07 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.zielonagora@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane pol. na modernizacji kotłowni olejowej na kotłownię gazową kondensacyjną wraz z wymianą instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu- postępowanie II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3968722c-040f-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00257936

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075061/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja kotłowni olejowej na kotłownię gazową kondensacyjną wraz z wymianą instalacji CO oraz oraz remont elewacji zewnętrznej budynku Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu ul. Rynek 3

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w rozdziale XI SWZ oraz regulaminie Platformy zakupowej
(https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o ochronie danych osobowych oraz klauzula
informacyjna zostały opisane w rozdziale XXVI SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ochronie danych osobowych oraz klauzula
informacyjna zostały opisane w rozdziale XXVI SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0801-ILZ-1.260.19.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji kotłowni olejowej na kotłownię gazową kondensacyjną wraz z wymianą instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Skarbowego w Międzyrzeczu przy ul. Rynek 3. Zakres robót budowlanych obejmuje:
1) wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej zasilającej kotłownię,
2) wymianę kotła na paliwo stałe na kocioł gazowy kondensacyjny,
3) wymianę armatury kotłowni dostosowaną do pracy z kotłem gazowym kondensacyjnym,
4) montaż wkładu kominowego,
5) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania tj. rur oraz grzejników,
6) wydzielenie pomieszczenia kotłowni elementami budowlanymi (strop-ściany) o klasie odporności ogniowej REI 120,
7) montaż drzwi klasy odporności ogniowej EI 60,
8) wyposażenie pomieszczenia kotłowni w system detekcji wraz z układem automatycznego odcięcia dopływu gazu z sygnalizatorem akustyczno optycznym,
9) montaż instalacji oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego,
10) sporządzenie dokumentacji, uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów, wymaganych przepisami szczególnymi niezbędnych do uzyskania zgody na użytkowanie i eksploatację modernizowanej kotłowni,
11) zabezpieczenie miejsca i terenu realizacji robót przed dostępem osób trzecich,
12) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zaplecza budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac),
13) demontaż zbędnych urządzeń i instalacji, które nie będą wykorzystywane w modernizowanej kotłowni (demontowane urządzenia pozostają własnością Zamawiającego – zagospodarowanie wg decyzji Zamawiającego),
14) opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji obsługi, eksploatacji oraz konserwacji kotłowni w języku polskim,
15) dostarczenie Zamawiającemu schematu technologicznego kotłowni oprawionego lub zalaminowanego i wywieszenie go w widocznym miejscu w kotłowni,
16) wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich prac niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, a nie wymienionych wprost w dokumentach,
17) opracowanie i dostarczenie pełnej dokumentacji powykonawczej zawierającej wszelkie protokoły, uzgodnienia, dopuszczenia, atesty aprobaty itp.,
18) uruchomienie, wykonanie rozruchu i regulacji oraz przekazanie zmodernizowanej kotłowni do eksploatacji Zamawiającemu,
19) przeszkolenie pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji zmodernizowanej kotłowni,
20) dostawa wraz z montażem elementów niezbędnych do uruchomienia zamontowanego pieca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej: projekt budowlany modernizacji- wymiany instalacji C.O. w budynku użyteczności publicznej oraz modernizacji – wymiany kotłowni w budynku gospodarczym sporządzona przez firmę Projektowanie i Nadzór Grzegorz Kęsicki, która stanowi integralną część opisu przedmiotu zamówienia:
1) projekt,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiar robót - udostępniony przez Zamawiającego przedmiar robót stanowi jeden z elementów opisu przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, że przy kalkulowaniu ceny oferty Wykonawca winien wziąć pod uwagę całość opisu przedmiotu zamówienia. Ryzyko oszacowania i złożenia oferty jedynie na podstawie przedmiaru obciąża w całości tylko i wyłącznie Wykonawcę.
4) Decyzja Starosty Międzyrzeckiego nr 1.2022 z dnia 04.01.2022r. (pozwolenie na budowę),
5) Decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Zielonej Górze Delegatura w Gorzowie Wielkopolskim nr ZN-G.5142.8.2021 [Mie] z dnia 02.06.2021r.,
6) Postanowienie nr 119/2021 Lubuskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wlkp.,
7) Opinia nr 394/12/20 z przeprowadzonych oględzin –ekspertyzy urządzeń grzewczo-kominowych.
Planowana inwestycja zostanie przeprowadzona w oparciu o decyzję o pozwoleniu na budowę.
5. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera Projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ. Wykonawca przed zawarciem umowy zadeklaruje okres (w latach), na który udzieli gwarancji jakości na zainstalowany kocioł gazowy kondensacyjny. Przy czym okres ten, nie może być krótszy niż 3 lata. Zadeklarowany okres zostanie wpisany w § 9 umowy, która zostanie przekazana Wykonawcy do podpisu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie i wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się wyłącznie kryterium
ceny: Cena oferty (C) waga: 100%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru, zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. u. z 2021 r. poz. 710 z późn zm.) legitymującym się co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót (uprawnienia kierownika budowy muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 6 maja 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. poz. 831 z późn. zm.). (Zamawiający akceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej).
b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował jedną osobą – posiadającą uprawnienia w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz co najmniej 3- letnie doświadczenie zawodowe w sprawowaniu tej funkcji (uprawnienia muszą być zgodnie z art.14 ust.1 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane(Dz. U. z 2020 r.,poz. 1333, z późn. zm.).
c) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie / przebudowie/ modernizacji instalacji gazowej wraz z kotłownią gazową o wartości wynoszącej co najmniej 170 000,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto. Przez wartość roboty budowlanej Zamawiający rozumie łączną wartość robót budowlanych w ramach jednej umowy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości wykonanych robót budowlanych realizowanych w ramach kilku (wielu) umów w celu uzyskania wartości wymaganej dla wykazania spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu.
Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji należytego wykonania robót budowlanych bezpośrednio u podmiotu, na rzecz, którego były wykonane.
W sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o wykonanie zamówienia, dołączają do oferty Oświadczenie, z którego wynika, które części przedmiotu zamówienia zrealizują poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 4b do SWZ).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie Zamawiającego, na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury- dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
2) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym w ust. 1 powyżej – Załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca załącza dokumenty, o których mowa w rozdz. XV ust. 5 SWZ:
1) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)- złożone w sposób opisany w Rozdziale II ust. 14 SWZ;
2) Oświadczenie o podziale obowiązków Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 4b do SWZ (jeżeli dotyczy);
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby zamówienia Wykonawcy składającego ofertę – załącznik nr 4a do SWZ (jeżeli dotyczy).
Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych dla obu części przedmiotu zamówienia, tj.:
1) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w Rozdz. IX, ust. 2 pkt 4 lit a i b wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ.
2) Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zawierający, co najmniej, jedną robotę budowlaną polegającą na budowie / przebudowie/ modernizacji instalacji gazowej wraz z kotłownią gazową o wartości wynoszącej co najmniej 170 000,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy zł 00/100) brutto. Jedna robota budowlana oznacza realizację na podstawie jednej umowy.
Przez wartość roboty budowlanej Zamawiający rozumie łączną wartość robót budowlanych w ramach jednej umowy, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów oraz dołączone do oferty w postaci dokumentu elektronicznego. Wytyczne w zakresie pełnomocnictwa wskazano w rozdziale II ust. 14 SWZ.
2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SWZ), w tym potwierdzające niepodleganie wykluczeniu na podstawie przepisów, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 6 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4) Do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące pojedynczego Wykonawcy. Każdy uczestnik wspólnej oferty musi samodzielnie potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5) Warunek dotyczący doświadczenia określony w SWZ, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada doświadczenie wymagane przez Zamawiającego w warunkach udziału w postępowaniu.
6) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Warunki zmiany umowy zostały określone w Projekcie umowy
stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swojej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania
formy pisemnej

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem dedykowanym dla niniejszego postępowania na https://platformazakupowa.pl/pn/lubuskie.kas/proceedings.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-01 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przed podpisaniem umowy Zamawiający zwróci się do Wykonawcy ponownie o przedstawienie oświadczenia o aktualności
informacji zawartych w oświadczeniu, o którym w Rozdziale X ust. 1 SWZ– załącznik nr 7 do SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku produkcyjno-magazynowego - Święty Wojciech
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku produkcyjno-magazynowego oraz budynku biurowo-socjalnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI