Roboty budowlane obejmujące remont sieci LAN wraz z instalacjami elektrycznymi wydzielonymi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Roboty budowlane obejmujące remont sieci LAN wraz z instalacjami elektrycznymi wydzielonymi w budynku biurowym Delegatury Kuratorium Oświaty w Zamościu przy ul. Lwowskiej 19, 22-400 Zamość.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-10-25
  • ZamawiającyKURATORIUM OŚWIATY W LUBLINIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00382716
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane obejmujące remont sieci LAN wraz z instalacjami elektrycznymi wydzielonymi w budynku biurowym Delegatury Kuratorium Oświaty w Zamościu przy ul. Lwowskiej 19, 22-400 Zamość.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KURATORIUM OŚWIATY W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006473202

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-078

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 5385200, 815385222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kuratorium.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kuratorium.lublin.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zadania i kompetencje w zakresie oświaty

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane obejmujące remont sieci LAN wraz z instalacjami elektrycznymi wydzielonymi w budynku biurowym Delegatury Kuratorium Oświaty w Zamościu przy ul. Lwowskiej 19, 22-400 Zamość.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1d2b3c7-460e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382716

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu następujących narzędzi: platformy miniPortal, dostępnej pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl, platformy ePUAP dostępnej pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej
Zamawiającego – zamowienia@kuratorium.lublin.pl. Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem
„Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Ofertę należy złozyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na miniPortalu.
3. W pozostałym zakresie komunikacja odbywa się za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” dostępnego na miniPortalu lub przy użyciu poczty elektronicznej: zamowienia@kuratorium.lublin.pl.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na ePUAP.
6. Za datę przekazania zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP lub datę ich przekazania na serwer pocztowy Zamawiającego.
7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
8. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo wnioskowania o przekazanie treści zapytań w wersji elektronicznej, w formie edytowalnej, pocztą elektroniczną na adres: kurator@kuratorium.lublin.pl.
9. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
10. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w ust. 10, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców
z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.
11. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w ust. 10, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
12. Przedłużenie terminu składania ofert, o których mowa w ust. 11 nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
13. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
1) w zakresie przedmiotu zamówienia - Pan Piotr Puźniak, tel.: 81 5385265, 601 798 010, e-mail: zamowienia@kuratorium.lublin.pl;
2) w zakresie procedury udzielenia zamówienia - Pan Grzegorz Kotyło, tel.: 81 5385274, e-mail: zamowienia@kuratorium.lublin.pl.
14. Zamawiający dopuszcza komunikację się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej - zamowienia@kuratorium.lublin.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny wynikający z RODO zawarty jest w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WEA.272.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące remont sieci LAN wraz z instalacjami elektrycznymi wydzielonymi w budynku biurowym Delegatury Kuratorium Oświaty w Zamościu przy ul. Lwowskiej 19, 22-400
Zamość.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy zawarty jest w następujących dokumentach:
1) Przedmiar robót obejmujący projekt instalacji LAN oraz projekt instalacji elektrycznych wydzielonych (załącznik nr 6 do SWZ);
2) Projekt modernizacji - projekt instalacji LAN oraz projekt instalacji elektrycznych wydzielonych (załącznik nr 7 do SWZ).
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 8 do SWZ).
3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi określonymi
w SWZ i wyżej wymienionymi załącznikami, obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, Polskimi Normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, z materiałów przez siebie dostarczonych i przy użyciu sprzętu zapewniającego należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, kierując się zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz w sposób minimalizujący szkody przy zastosowaniu technologii prac przyjaznych dla środowiska. Wszystkie materiały i wyroby użyte przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, odpowiadać co do jakości wymogom materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz wymaganiom określonym w STWiOR.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena (C) – waga 60%,
2) dodatkowy okres gwarancji (G) – waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowy okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ;
2) spełniają określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszym rozdziale warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, wynikający z art. 112 ust. 2 pkt 1 ustawy: Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, wynikający z art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy: Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wynikający z art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy:
Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada opłaconą polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w okresie realizacji całego przedmiotu umowy na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych).
4) zdolności technicznej lub zawodowej, wynikający z wynikający z art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy: Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące doświadczenia:
a) Wykonawca spełni warunek, jeśli:
1/ w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum 2 roboty budowlane o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia;
2/ osoba (osoby) skierowana (skierowane) do realizacji zamówienia nadzorująca (nadzorujące) wykonywane roboty posiada (posiadają) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń oraz jest (są) członkiem (członkami) Izby Inżynierów Budownictwa.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 3) SWZ, Zamawiajacy żąda złożenia elektronicznej kopii opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w okresie realizacji całego przedmiotu umowy na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych), którą Wykonawca zobowiazany jest złożyć wraz z ofertą.
2. Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków określonych w Rozdziale VIII ust. 2 pkt. 4 SWZ.
3. Do oferty złożonej na Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, niniejsze oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
6. Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
7. Powyższe oświadczenia potwierdzają brak podstaw do wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca składający ofertę jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020, poz. 299, z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku NBP O/LUBLIN nr rachunku 84 1010 1339 0056 5613 9120 0000 z podaniem tytułu przelewu: „Wadium – postęp. nr WEA.272.5.2022”.
4. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w innych formach, niż w pieniądzu, o których mowa w ust. 2, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Wystawiającego.
6. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu powinno obejmować cały okres związania ofertą oraz powinno zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji/poręczenia do wypłaty na pierwsze żądanie kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 98 ust. 6 pkt 1-3 ustawy. Termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
7. Dopuszcza się, aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających wspólną ofertę.
5. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców w zakresie robót budowlanych, które wykona.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego może nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych w § 17 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
2. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności zmiany. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
3. Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 454 ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-25 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma miniPortal, adres strony: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-25 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający, na podstawie art. 131 ust. 2 ustawy, przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej przed upływem terminu składania ofert w budynku Delegatury Kuratorium w Zamościu. Termin wizji lokalnej zostaje wyznaczony na dzień 14.10.2022 r., w godzinach od 09:00 do 14:00. Wykonawca zainteresowany przeprowadzeniem wizji lokalnej powinien złożyć w tej sprawie wniosek do Zamawiającego wraz z wykazem osób (imię i nazwisko) biorących w niej udział, pocztą elektroniczną na adres: zamowienia@kuratorium.lublin.pl.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady do dociepleń - Stanin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję brygady do dociepleń. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI