Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont z ociepleniem elewacji budynku użytkowego wpisanego do rejestru zabytków, przy ul. Sądowej 5 w Świeciu.
Postepowanie zamieszczone będzie na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340106181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: CIEPŁA 4
1.5.2.) Miejscowość: Świecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523311456
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgm-swiecie.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgm-swiecie.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie budynkami
1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowea Stacja Sanitarno – Epidemiologicznej w Świeciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591406764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sądowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Świecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523311253
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.psse.swiecie@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/zeb/psse-swiecie
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespołu Parków Krajobrazowych nad Dolną Wisłą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591130865
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sądowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Świecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523315000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dolwislapark.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: parki.kujawsko-pomorskie.pl/zpkndw
1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne
Zamówienie wspólne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont z ociepleniem elewacji budynku użytkowego wpisanego do rejestru zabytków, przy ul. Sądowej 5 w Świeciu.
Postepowanie zamieszczone będzie na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-067e03d0-05f6-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00305407
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
platformazakupowa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Poprzez platformę zakupową
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: swierczynski.jaroslaw@zgm--swiecie.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: podpis elektroniczny nie jest wymagany
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/IV/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie dotyczy wykonania remontu ściany frontowej (od strony ul. Sądowej) oraz narożnika budynku (od strony zbiegu ul. Sądowej i ul. Pocztowej) - bez ocieplenia.
Pozostałe ściany budynku winny zostać wyremontowane i docieplone.
Szczegółowy zakres robót zawarte jest w przedmiarze robót oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiącymi odrębne załączniki na stronie platformy zakupowej.
Jednocześnie informujemy, że budynek ujęty jest jako zabytkowy i z tego tytułu podlega ochronie konserwatorskiej. Dlatego też wszelkie wykonanie prace muszą być wykonane w taki sposób, aby zachować po przeprowadzeniu odpowiednich robót sztukatorskich lub wiernie odtworzyć detale architektonicznych znajdujące się na elewacji budynku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nieprzewidziane roboty dodatkowe
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w SIWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki określono w SIWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Określono w SIWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wadium wynosi 10.000,- zł musi być wpłacone najpóźniej w przeddzień upływu składania ofert lub wniesione w sposób określony w SIWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-13 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa określona w zamówieniu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-13 13:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-11