Remont węzłów wodomierzowych w Domach Studenta

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont węzłów wodomierzowych w Domach Studenta
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Zielonogórski Biuro Zamówień Publicznych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-08
  • Numer ogłoszenia582401-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 582401-N-2020 z dnia 2020-09-08 r.

Uniwersytet Zielonogórski Biuro Zamówień Publicznych: Remont węzłów wodomierzowych w Domach Studenta
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Zielonogórski Biuro Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 97792414700000, ul. ul. Licealna  9 , 65-417  Zielona Góra , woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 3282318, 3282275, e-mail bzp@uz.zgora.pl, faks 68 3282275.
Adres strony internetowej (URL): www.adm.uz.zgora.pl
Adres profilu nabywcy: www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Uniwersytet Zielonogórski, Kancelaria Ogólna, pok. 010, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont węzłów wodomierzowych w Domach Studenta
Numer referencyjny: RA-ZP-35/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego, robót budowlanych dla zadania pn.: „Remont węzłów wodomierzowych wDomach Studenta”. 1) Remont węzłów wodomierzowych w Domu Studenta nr 2 „Piast” przy ul. Podgórnej 50 c w Zielonej Górze – Kampus A, 2)Remont węzłów wodomierzowych w Domu Studenta nr 3 „Ziemowit” przy ul. Prof. Z. Szafrana 8 w Zielonej Górze – Kampus A.

II.5) Główny kod CPV: 45330000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45453000-7
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 120
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin Wykonania Zamówienia: 1. Część 1: 1) rozpoczęcie wykonania robót budowlanych: w ciągu 5 dni od datyzawarcia Umowy; 2) zakończenie wykonania całości Przedmiotu zamówienia: w ciągu max. 120 dni od daty zawarcia umowy. 2. Część 2: 1)rozpoczęcie wykonania robót budowlanych: w ciągu 5 dni od daty zawarcia Umowy; 2) zakończenie wykonania całości Przedmiotu zamówienia: wciągu max. 120 dni od daty zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawcy ubiegający się o realizację muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia objętegoprzedmiotowym postępowaniem. W celu wykazania spełniania warunku Wykonawcy zobowiązani są dysponować: - wykwalifikowanympersonelem inżynieryjno-technicznym, posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji Kierownika Budowy w specjalnościkonstrukcyjno-budowlanej lub w instalacyjnej sanitarnej, pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
I. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunkówudziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcyzobowiązani są złożyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – aktualne na dzień składaniaofert, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia zpostępowania Wykonawcy zobowiązani są złożyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw do wykluczenia Wykonawcy – aktualne nadzień składania ofert, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnejewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzeniabraku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy, 3) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności dotej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawićdowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pozaterytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2 powyżej, składa dokument lub dokumentywystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: nie otwarto jego likwidacjiani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, októrych mowa w pkt. 3 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby alboosób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organemsądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzednim winny zostać wystawione(sporządzone) zgodnie z odpowiednimi terminami wskazanymi w pkt. 3. Stosowne oświadczenia muszą mieć terminy sporządzeniaodpowiadające terminom wymaganym od dokumentów, które zastępują. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu (o którym mowapowyżej w pkt. 3 i 4) złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którymWykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnychinformacji dotyczących tego dokumentu. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum,spółka cywilna) Wykonawcy ci składają: 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 1 powyżej, 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2ppkt 1 powyżej - odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) dokumenty, o których mowa w pkt. 2ppkt 2 powyżej - w odniesieniu do każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4) dokument, o którym mowa wpkt. 2 ppkt. 3 – odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. W przypadku wskazania przezWykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r.poz. 1126, ze zm.), jeśli Zamawiający żąda któregoś z tych dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymiogólnodostępnych i bezpłatnych urzędowych baz danych, Wykonawca nie jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu dokumentówdostępnych w tych bazach. 8. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, że oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w § 2, § 5 i § 7Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy wpostępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126, ze zm.), jeśli Zamawiający żąda któregoś z tych dokumentów, znajdują się wposiadanych przez Zamawiającego dokumentach przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celupotwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy, będzie korzystał z posiadanych oświadczeń i dokumentów, o ile są oneaktualne, a Wykonawca wskaże postępowanie, w którym zostały złożone. 9. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonychwykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyćzaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującakraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskaniacertyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymaganych dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu ibraków podstaw do wykluczenia, o których mowa w §2 i §5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajówdokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126, ze zm.) –jeśli Zamawiający żąda powyżej któregoś z tych dokumentów. 10. UWAGA! W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniuoraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawca wraz z ofertą składa WYŁĄCZNIE oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1 oraz pkt. 2ppkt 1 powyżej. 11. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, niekrótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2 powyżej, chyba że zastosowanie znajdąpostanowienia pkt. 7 lub pkt. 8 powyżej. 12. UWAGA! Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, to jest oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 3 powyżej, Wykonawca przekazujeZamawiającemu (bez wezwania) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert(informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 Ustawy). Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania zinnym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowaw art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy składa oddzielnie każdy z nich. Oświadczenie należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik doSIWZ . 13. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajówdokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126, ze zm.),składane są w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 14. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- ten z nich, którego dokumenty te dotyczą. 15.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa wrozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy wpostępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126, ze zm.), wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budziwątpliwości co do jej prawdziwości. 16. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r.poz. 1126, ze zm.), sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 17. W przypadku, o którym mowa w pkt. 7powyżej, Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranychsamodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 18. Jeśli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów podczas wykazywaniaspełniania warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie art. 22 ust. 1b ustawy (jeśli Zamawiający stawia takie warunki),zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu Wykonawcy dotyczącym podstaw do wykluczenia Wykonawcy.Oświadczenie dotyczące tych podmiotów powinno potwierdzać brak podstaw do wykluczenia tych podmiotów w takim samym zakresie, jakzakres wymagany od Wykonawcy. 19. Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust.2, musi być złożone wraz z ofertą i musibyć złożone w oryginale. 20. Jeśli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy,Zamawiający żąda od tego Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy wpostępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126, ze zm.), jeśli były one wymagane od Wykonawcy. 21. Jeżeli będzie toniezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowaniawezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu,spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzedniooświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 22. Zamawiający może, na każdym etapiepostępowania, uznać że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowychWykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć wpływ na realizację zamówienia. 23. Jeżeli Zamawiający żąda powyżejod Wykonawcy przedstawienia (w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy/usługi/roboty budowlane wymagań określonych przezZamawiającego) dokumentów, o których mowa w § 13 ust. 1 pkt 2-5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawierodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126, zezm.): 1) Wykonawca może zamiast tych dokumentów złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innympaństwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, 2) Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego nie ma możliwościuzyskania tych dokumentów, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiednio zapewnienia jakości lub środków zarządzaniaśrodowiskowego, potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewnieniajakości lub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocy mającego zastosowanie systemu lub normzarządzania środowiskowego. 24. Jeżeli Zamawiający żąda powyżej od Wykonawcy przedstawienia (w celu potwierdzenia spełnienia przezoferowane dostawy/usługi/roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego) dowodów (referencje bądź inne dokumentywystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi /roboty budowlane były wykonywane) określających czy dostawy te, usługi lubroboty budowlane zostały wykonane lub (w dopuszczalnych przypadkach) są wykonywane należycie, o których mowa w § 2 ust. 4 pkt 1 i 2Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy wpostępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126, ze zm.), a Wykonawca z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterzenie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, to w przypadku robót budowlanych może złożyć inne dokumenty, a w przypadku dostaw/usług możezłożyć swoje oświadczenie. 25. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentówdotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej (jeśli Zamawiający żąda tych dokumentów), może złożyć inny dokument, który wwystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu (jeśli taki warunek zostałpostawiony przez Zamawiającego). II. Złożona przez Wykonawcę oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony formularzOFERTA - załącznik nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII pkt 1 ppkt 1 i pkt 2 ppkt 1 SIWZ – załączniki nr 4 i 5 doSIWZ; 3) o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do oferty stosownepełnomocnictwo; 4) Jeśli Wykonawca zastrzegł w ofercie, że jakieś informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ozwalczaniu nieuczciwej konkurencji, do oferty musi dołączyć wypełniony formularz Wykazanie zasadności zastrzeżenia informacji jakotajemnicy przedsiębiorstwa, załącznik nr 7 do SIWZ, i musi dołączyć załączniki konieczne dla wykazania zasadności zastrzeżenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, działając na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1 Ustawy, przewiduje możliwość dokonania m. in. następujących zmian Umowy: 1)dopuszcza się zmianę terminu wykonania Umowy; określone w umowie terminy wykonania Przedmiotu Umowy mogą ulec przesunięciu: a) wprzypadku działania siły wyższej (w tym m.in.: katastrofalne działania przyrody - np. mrozy, śnieżyce, powodzie powyżej 5 dni, intensywne lubdługotrwałe opady uniemożliwiające prowadzenie prac, akty władzy ustawodawczej lub wykonawczej - np. wywłaszczenia oraz niektóre zaburzeniażycia zbiorowego - np. zamieszki uliczne, akty terroru) mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy; termin realizacjibędzie przesunięty o czas działania siły wyższej oraz czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły, b) zajdzie konieczność wykonania robótzamiennych, c) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac, które stały się konieczne, a nie mogły być wcześniej przewidziane dowykonania – termin wykonania może być przesunięty o czas niezbędny do wykonania przedmiotowych prac, d) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanieprac niezbędnych do wykonania Przedmiotu Umowy, do których wykonania zobowiązany jest Zamawiający, a opóźnienie to będzie miało wpływ na terminowe zakończenie wykonania Przedmiotu Umowy – termin wykonania może być przesunięty o czas niezbędny do wykonania przedmiotowychprac, e) jeśli opóźnieniu ulegnie wykonanie przez podmioty zewnętrzne usług/czynności koniecznych do wykonania Przedmiotu Umowy, zzastrzeżeniem, że wykonawcą tych usług/czynności nie jest Wykonawca Umowy ani podmiot przez niego zaangażowany w realizację Umowy, aopóźnienie to będzie miało wpływ na terminowe zakończenie wykonania Przedmiotu Umowy - termin wykonania może być przesunięty o czasniezbędny do wykonania tych usług/czynności, f) jeżeli opóźnieniu ulegnie udostępnienie frontu robót, gdzie prowadzone mają być prace, aopóźnienie to będzie miało wpływ na terminowe zakończenie wykonania Przedmiotu Umowy - termin wykonania może zostać przesunięty o czasopóźnienia w udostępnieniu frontu robót, g) w przypadku wystąpienia okoliczności, których przyczyny leżą po stronie Zamawiającego (wszczególności uniemożliwienie rozpoczęcia wykonania prac lub wstrzymanie prac przez Zamawiającego), a których wystąpienia nie można byłoprzewidzieć przed zawarciem umowy – termin wykonania może być przesunięty o czas opóźnienia spowodowanego tymi okolicznościami, h) jeżeliprace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończeniewykonania Umowy - termin zakończenia wykonania Umowy może zostać przesunięty o czas na jaki wstrzymane zostały prace, i) w przypadkuwystąpienia prac wynikających z zaleceń właściwych organów - termin zakończenia wykonania Umowy może zastać przesunięty o czas koniecznydo wykonania zaleconych prac, j) w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia iniezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniami osób trzecich uniemożliwiających wykonywanie prac, zmian przepisówprawa polskiego albo prawa wspólnotowego, a będzie to miało wpływ na terminowe zakończenie wykonania Przedmiotu Umowy - terminwykonania może zostać przesunięty o czas, kiedy realizacja zamówienia była niemożliwa z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, k) jeżelizajdzie konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu administracyjnego, którego konieczności nie przewidzianoprzy zawieraniu Umowy, a będzie to miało wpływ na terminowe zakończenie wykonania Przedmiotu Umowy - termin zakończenia wykonaniaumowy może zostać przesunięty o czas niezbędny do uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu administracyjnego, l) wprzypadku konieczności uzyskania odstępstw od warunków technicznych - termin wykonania może zostać przesunięty o czas oczekiwania nadecyzję, m) w przypadku gdy zmiana terminu, wynikająca z którejś z wyżej określonych okoliczności, spowodowałaby konieczność realizacjiPrzedmiotu Umowy w okresie uniemożliwiającym wykonanie tych prac z innych powodów (np. warunki atmosferyczne, powody organizacyjne)uniemożliwiających lub utrudniających tę realizację - termin wykonania może zostać dodatkowo przesunięty o czas wynikający z tychniemożliwości lub utrudnień, - zmiana terminu wykonania nie będzie powodowała zwiększania Wynagrodzenia Wykonawcy; 2) dopuszcza sięzmianę wartości umowy w przypadku gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego, np. Wykonawca wprowadzi specjalny rabat - w takimprzypadku wartość umowy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu; 3) dopuszcza się zmiany w osobach mających pełnić określone funkcje wrealizacji Przedmiotu Umowy, jeśli wcześniej wskazane osoby nie będą mogły pełnić swoich funkcji ze względów losowych, służbowych, z powoduniewłaściwego wykonywania powierzonych zadań lub z powodu niewłaściwego zachowania; Nowo wskazane przez Wykonawcę osoby musząspełniać wszystkie warunki wskazane dla tych funkcji w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia obowiązującej w postępowaniu napodstawie którego zawarta została Umowa; Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na powierzenie obowiązków nowej osobie; Wprzypadku zmiany osób po stronie Zamawiającego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o takim fakcie; zmiana taka nie wymaga aneksu doumowy; 4) dopuszcza się zmiany podwykonawców/rezygnację z podwykonawców przewidzianych do realizacji Umowy; jeżeli zmiana lubrezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a, w celuwykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany innypodwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówieniawarunek oraz jednocześnie dostarczyć Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych idokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia nowego podwykonawcy (takie jak obowiązywały w postępowaniu na podstawie któregozawarta została Umowa); zmiana nie może powodować zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy ani zwiększenia należnego WykonawcyWynagrodzenia; 5) dopuszcza się wprowadzenie podwykonawców do części zamówienia, dla których wcześniej nie przewidywano realizacji przezpodwykonawców; Wykonawca zobowiązany jest w tym celu złożyć pisemny wniosek do Zamawiającego. W przypadku wystąpienia z wnioskiem owprowadzenie realizacji przez podwykonawców nowych części zamówienia, Wykonawcę obowiązują odpowiednie zapisy § 6 umowy; zmiana niemoże powodować zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy ani zwiększenia należnego Wykonawcy Wynagrodzenia; 6) dopuszcza sięwprowadzenie podwykonawców do realizacji części zamówienia mimo, że w ofercie Wykonawca nie przewidział realizacji jakichkolwiek częścizamówienia przez podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest w tym celu złożyć pisemny wniosek do Zamawiającego. W przypadkuwystąpienia z wnioskiem o wprowadzenie realizacji przez podwykonawców jakiejś części zamówienia Wykonawcę obowiązują odpowiednie zapisy§ 6 umowy; zmiana nie może powodować zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy ani zwiększenia należnego Wykonawcy Wynagrodzenia;7) dopuszcza się zmianę sposobu wykonania Umowy poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych i technologicznych lub materiałowychniż przewiduje „Opis przedmiotu zamówienia” i/lub projekt ze względu na: zmiany obowiązującego prawa i obowiązujących norm, z uwagi na racjonalność ekonomiczną, funkcjonalną lub in., pojawienie się na rynku nowych materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na np.zaoszczędzenie na kosztach eksploatacji wykonywanego Przedmiotu Umowy lub w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoniewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy lub innych uzasadnionych przyczyn - dopuszcza się zastosowanie innychrozwiązań, po uzyskaniu zgody Zamawiającego na wprowadzenie tych zmian; w takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostuWynagrodzenia, zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy i innych zmian warunków zamówienia zawartych w SIWZ; 8) dopuszcza sięmożliwość, za zgodą lub na wniosek Zamawiającego, zmiany elementów Przedmiotu Umowy, wynikających m.in. z pobranych z natury wymiarów,przyjmowanych rozwiązań technicznych i funkcjonalnych; zmiana taka nie może powodować wzrostu Wynagrodzenia, zmiany terminu wykonaniaPrzedmiotu Umowy i innych zmian warunków zamówienia zawartych w SIWZ; 9) dopuszcza się możliwość zmiany sposobu rozliczania umowy lubterminów i sposobu dokonywania płatności wynikających z wszelkich zmian wprowadzanych przez Strony do Umowy oraz harmonogramurzeczowo-finansowego; 10) dopuszcza się możliwość zmiany sposobu rozliczania umowy lub terminów i sposobu dokonywania płatności wprzypadku, gdy zakończenie wykonania Umowy stanie się niemożliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; 11) w przypadku, gdynastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, dopuszcza się zmiany Umowypozwalające na dostosowanie jej do obowiązujących przepisów prawa; zmiany te nie spowodują wzrostu wynagrodzenia ani zmiany terminuwykonania Przedmiotu Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-23, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. Jeśli w ofercie Wykonawcy będą znajdowały się dokumenty zawierające wartości przedstawione w walutach obcych podczas oceny takich ofertZamawiający będzie przeliczał waluty obce na złote (PLN) wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego danej waluty z dnia zamieszczeniaogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. II. Podstawy wykluczenia z postępowania 1. Zamawiającywykluczy Wykonawcę, co do którego ziszczą się przesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy. 2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę,który podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, tzn. Wykonawcę w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przezsąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządziłlikwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, ze zm.) lubktórego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniemsądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku wtrybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2003 r. poz. 535, ze zm.). 3. Zamawiający wykluczyWykonawcę, który podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy, tzn. Wykonawcę który naruszył obowiązki dotyczące płatnościpodatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środkówdowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt. 15 ustawy, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłatlub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tychnależności. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 8 ustawy Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnićnaprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienieszkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych,organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemupostępowaniu wykonawcy. Postanowienia zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczonoprawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tegozakazu. 5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna zawystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt. 4 powyżej. 6. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy przedwykluczeniem Wykonawcy, Zamawiający zapewnia temu Wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania oudzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. 7. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzieleniezamówienia. III. Warunki udziału w postępowaniu 1. Wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, może w celu potwierdzeniaspełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać nazdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnegołączących go z nim stosunków prawnych, chyba że Zamawiający wymaga osobistego wykonania danej części zamówienia. 2. Polegając nazdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienia będziedysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie to (lub inny dokument potwierdzający) musi być składane w oryginale. Wcelu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będziedysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączącyWykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda informacji/dokumentów określających: zakresdostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonywaniuzamówienia, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot (na zdolnościach którego Wykonawca polegaw odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia) zrealizuje robotybudowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowychlub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, dorealizacji których te zdolności są wymagane. IV. Warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust.1b 1. W zakresie kompetencji lubuprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: - Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie. 2. W zakresie sytuacjiekonomicznej lub finansowej: - Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie. 3. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: 1)Wykonawcy ubiegający się o realizację muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem.W celu wykazania spełniania warunku Wykonawcy zobowiązani są dysponować: a) wykwalifikowanym personelem inżynieryjno-technicznym,posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji Kierownika Budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w instalacyjnejsanitarnej, pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia. UWAGA! a) wszystkie wyżej wymienione osoby(wymagane przez Zamawiającego) muszą posiadać, w odpowiednim dla siebie zakresie, uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnychfunkcji technicznych w budownictwie – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 1994 r. nr 89, poz. 414, zezm.) i innymi przepisami, w tym także zgodnie z ustawą z 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierówbudownictwa (Dz. U z 2001 r. nr , poz. 42, ze zm.) oraz ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwachczłonkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65, ze zm.) - jeśli dotyczy, oraz spełniać warunki do wykonywania tych funkcji określone wtych przepisach, b) wymieniony powyżej skład Personelu Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i niewyczerpuje on całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy. Wykonawca powinien dostarczyć swojemuPersonelowi niezbędne wsparcie i pomoc ze strony innych specjalistów, która może być niezbędna do właściwego wykonania przedmiotuzamówienia. Koszty operacyjne i wynagrodzenie całego Personelu muszą być zawarte w cenie oferty, c) w przypadku gdy wskazany Personel nieposiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza na okres i dla potrzeb realizacji umowy, d) osobywskazane przez Wykonawcę w formularzu Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu zobowiązane sąuczestniczyć w realizacji zamówienia; Dopuszcza się zmiany w osobach mających pełnić określone funkcje w realizacji zamówienia jeśli wskazanew ofercie osoby nie będą mogły pełnić swoich funkcji ze względów losowych, służbowych lub in.; Nowo wskazane przez Wykonawcę osoby musząspełniać wszystkie warunki wskazane dla tych funkcji w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Wykonawca musi uzyskać zgodęZamawiającego na powierzenie obowiązków nowej osobie. V. Zamawiający wymaga, na mocy art. 29 ust. 3a Ustawy, zatrudniania przezWykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) roboty rozbiórkowo-demontażowe; 2) roboty instalacji elektrycznych; 3) roboty instalacji wod.-kan.; 4) roboty ogólnobudowlane wykończeniowe.Va. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnianiaprzez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej przez Zamawiającego. Vb.Szczegółowe informacje dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, kontroli realizacjizatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy i sankcji przewidzianych w sytuacji braku spełniania tego wymaganiaznajdują się w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: nie dotyczy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont węzłów wodomierzowych w Domu Studenta nr 2 „Piast” przy ul. Podgórnej 50 c w Zielonej Górze – Kampus A.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45330000-9, 45453000-7, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużenie okresu gwarancji/rękojmi 30,00
Termin wykonania 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin Wykonania Zamówienia: 1) rozpoczęcie wykonania robót budowlanych: w ciągu 5 dni od daty zawarciaUmowy; 2) zakończenie wykonania całości Przedmiotu zamówienia: w ciągu max. 120 dni od daty zawarcia umowy


Część nr: 2 Nazwa: nie dotyczy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont węzłów wodomierzowych w Domu Studenta nr 3 „Ziemowit” przy ul. Prof. Z. Szafrana 8 w Zielonej Górze – Kampus A.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45330000-9, 45453000-7, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużenie okresu gwarancji/rękojmi 30,00
Termin wykonania 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin Wykonania Zamówienia: 1) rozpoczęcie wykonania robót budowlanych: w ciągu 5 dni od daty zawarciaUmowy; 2) zakończenie wykonania całości Przedmiotu zamówienia: w ciągu max. 120 dni od daty zawarcia umowy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję firmy do wykonania elewacji
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję firmy do wykonania elewacji Miejsce realizacji: Dolny Śląsk i woj.lubuskie. Budynki użyteczności publicznej. Termin rozpoczęcia prac do ustalenia Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI