Remont węzłów wodomierzowych w Domach Studenta

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont węzłów wodomierzowych w Domach Studenta
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-08-07
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Zielonogórski Biuro Zamówień Publicznych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-23
  • Numer ogłoszenia565586-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 565586-N-2020 z dnia 2020-07-23 r.

Uniwersytet Zielonogórski Biuro Zamówień Publicznych: Remont węzłów wodomierzowych w Domach Studenta
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Zielonogórski Biuro Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 97792414700000, ul. ul. Licealna  9 , 65-417  Zielona Góra , woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 3282318, 3282275, e-mail bzp@uz.zgora.pl, faks 68 3282275.
Adres strony internetowej (URL): www.adm.uz.zgora.pl
Adres profilu nabywcy: www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.adm.uz.zgora.pl/przetargi/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Uniwersytet Zielonogórski, Kancelaria Ogólna, pok. 010, ul. Licealna 9, 65-417 Zielona Góra

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont węzłów wodomierzowych w Domach Studenta
Numer referencyjny: RA-ZP-29/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego, robót budowlanychdla zadania pn.: „Remont węzłów wodomierzowych w Domach Studenta”. 1) Remont węzłówwodomierzowych w Domu Studenta nr 2 „Piast” przy ul. Podgórnej 50 c w Zielonej Górze – KampusA, 2) Remont węzłów wodomierzowych w Domu Studenta nr 3 „Ziemowit” przy ul. Prof. Z. Szafrana8 w Zielonej Górze – Kampus A.

II.5) Główny kod CPV: 45330000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45453000-7
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 120
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin Wykonania Zamówienia: 1. Część 1: 1) rozpoczęcie wykonaniarobót budowlanych: w ciągu 5 dni od daty zawarcia Umowy; 2) zakończenie wykonania całościPrzedmiotu zamówienia: w ciągu max. 120 dni od daty zawarcia umowy. 2. Część 2: 1) rozpoczęciewykonania robót budowlanych: w ciągu 5 dni od daty zawarcia Umowy; 2) zakończenie wykonaniacałości Przedmiotu zamówienia: w ciągu max. 120 dni od daty zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawcy ubiegający się o realizację muszą dysponować osobamizdolnymi do wykonania zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem. W celu wykazaniaspełniania warunku Wykonawcy zobowiązani są dysponować: - wykwalifikowanym personeleminżynieryjno-technicznym, posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji KierownikaBudowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w instalacyjnej sanitarnej, pozwalające nakierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia brakupodstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
I. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów,potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw dowykluczenia: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcyzobowiązani są złożyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału wpostępowaniu – aktualne na dzień składania ofert, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącymZałącznik nr 5 do SIWZ. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowaniaWykonawcy zobowiązani są złożyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące podstaw dowykluczenia Wykonawcy – aktualne na dzień składania ofert, sporządzone zgodnie ze wzoremstanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ, 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji iinformacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1ustawy, 3) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczeniawykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą dozakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy sporządzićzgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik do SIWZ. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którychmowa w pkt. 2 ppkt 2 powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którymwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: nie otwartojego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siędokumentów, o których mowa w pkt. 3 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającymodpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jegoreprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszemlub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lubgospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lubmiejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzednim winny zostaćwystawione (sporządzone) zgodnie z odpowiednimi terminami wskazanymi w pkt. 3. Stosowneoświadczenia muszą mieć terminy sporządzenia odpowiadające terminom wymaganym oddokumentów, które zastępują. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu (o którymmowa powyżej w pkt. 3 i 4) złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się dowłaściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenieniezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. W przypadku Wykonawców wspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) Wykonawcy ciskładają: 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 1 powyżej, 2) oświadczenie, o którymmowa w pkt. 2 ppkt 1 powyżej - odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia. 3) dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2 powyżej - w odniesieniu dokażdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4) dokument, októrym mowa w pkt. 2 ppkt. 3 – odrębnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się oudzielenie zamówienia. 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lubdokumentów, o których mowa w § 2, § 5 i § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126, ze zm.), jeśli Zamawiający żądaktóregoś z tych dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymiogólnodostępnych i bezpłatnych urzędowych baz danych, Wykonawca nie jest zobowiązany dodostarczenia Zamawiającemu dokumentów dostępnych w tych bazach. 8. W przypadku wskazaniaprzez Wykonawcę, że oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w § 2, § 5 i § 7Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakichmoże żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016r. poz. 1126, ze zm.), jeśli Zamawiający żąda któregoś z tych dokumentów, znajdują się wposiadanych przez Zamawiającego dokumentach przechowywanych przez Zamawiającego zgodniez art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25ust. 1 pkt 3 ustawy, będzie korzystał z posiadanych oświadczeń i dokumentów, o ile są oneaktualne, a Wykonawca wskaże postępowanie, w którym zostały złożone. 9. Wykonawca wpisanydo urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przezjednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyćzaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikatwydany przez właściwą jednostkę certyfikująca kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskaniacertyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymaganych dokumentów na potwierdzeniespełniania warunków udziału w postępowaniu i braków podstaw do wykluczenia, o których mowaw §2 i §5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajówdokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniezamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126, ze zm.) – jeśli Zamawiający żąda powyżej któregoś z tychdokumentów. 10. UWAGA! W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu orazbraku podstaw do wykluczenia Wykonawca wraz z ofertą składa WYŁĄCZNIE oświadczenia, októrych mowa w pkt. 1 ppkt 1 oraz pkt. 2 ppkt 1 powyżej. 11. Zamawiający wezwie Wykonawcę,którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2 powyżej, chyba żezastosowanie znajdą postanowienia pkt. 7 lub pkt. 8 powyżej. 12. UWAGA! Oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24ust. 1 pkt 23 ustawy, to jest oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 3 powyżej, Wykonawcaprzekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronieinternetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert (informacji, o której mowa w art. 86 ust.5Ustawy). Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania zinnym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówieniaoświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którejmowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy składa oddzielnie każdy z nich. Oświadczenie należysporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik do SIWZ . 13. Dokumenty luboświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. wsprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu oudzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126, ze zm.), składane są w oryginale lub w kopiipoświadczonej za zgodność z oryginałem. 14. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonujeWykonawca a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- tenz nich, którego dokumenty te dotyczą. 15. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lubnotarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniuMinistra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126,ze zm.), wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jejprawdziwości. 16. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu MinistraRozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiającyod wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126, ze zm.),sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 17. W przypadku,o którym mowa w pkt. 7 powyżej, Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawieniatłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przezZamawiającego dokumentów. 18. Jeśli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotówpodczas wykazywania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie art.22 ust. 1b ustawy (jeśli Zamawiający stawia takie warunki), zobowiązany jest zamieścić informacjeo tych podmiotach w Oświadczeniu Wykonawcy dotyczącym podstaw do wykluczeniaWykonawcy. Oświadczenie dotyczące tych podmiotów powinno potwierdzać brak podstaw dowykluczenia tych podmiotów w takim samym zakresie, jak zakres wymagany od Wykonawcy. 19.Zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust.2, musi być złożone wraz z ofertą imusi być złożone w oryginale. 20. Jeśli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów nazasadach określonych w art. 22a Ustawy, Zamawiający żąda od tego Wykonawcy przedstawienia wodniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 RozporządzeniaMinistra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126,ze zm.), jeśli były one wymagane od Wykonawcy. 21. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnieniaodpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lubdokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału wpostępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożoneuprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lubdokumentów. 22. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać że Wykonawca nieposiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowychWykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć wpływ na realizacjęzamówienia. 23. Jeżeli Zamawiający żąda powyżej od Wykonawcy przedstawienia (w celupotwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy/usługi/roboty budowlane wymagań określonychprzez Zamawiającego) dokumentów, o których mowa w § 13 ust. 1 pkt 2-5 RozporządzeniaMinistra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126,ze zm.): 1) Wykonawca może zamiast tych dokumentów złożyć równoważne dokumentywystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim EuropejskiegoObszaru Gospodarczego, 2) Wykonawca, który z przyczyn niezależnych od niego nie mamożliwości uzyskania tych dokumentów, może złożyć inne dokumenty dotyczące odpowiedniozapewnienia jakości lub środków zarządzania środowiskowego, potwierdzające stosowanie przezWykonawcę środków zapewnienia jakości zgodnych z wymaganymi normami zapewnienia jakościlub środków zarządzania środowiskowego równoważnych środkom wymaganym na mocymającego zastosowanie systemu lub norm zarządzania środowiskowego. 24. Jeżeli Zamawiającyżąda powyżej od Wykonawcy przedstawienia (w celu potwierdzenia spełnienia przez oferowanedostawy/usługi/roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego) dowodów(referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy/usługi/roboty budowlane były wykonywane) określających czy dostawy te, usługi lub roboty budowlanezostały wykonane lub (w dopuszczalnych przypadkach) są wykonywane należycie, o którychmowa w § 2 ust. 4 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawierodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu oudzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126, ze zm.), a Wykonawca z uzasadnionejprzyczyny o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, to w przypadkurobót budowlanych może złożyć inne dokumenty, a w przypadku dostaw/usług może złożyć swojeoświadczenie. 25. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganychprzez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej (jeśliZamawiający żąda tych dokumentów), może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposóbpotwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu (jeśli taki warunek został postawiony przez Zamawiającego). II. Złożona przez Wykonawcę oferta powinnazawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 2 do SIWZ; 2)oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII pkt 1 ppkt 1 i pkt 2 ppkt 1 SIWZ – załączniki nr 4 i5 do SIWZ; 3) o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wrazz ofertą należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo; 4) Jeśli Wykonawca zastrzegł wofercie, że jakieś informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ozwalczaniu nieuczciwej konkurencji, do oferty musi dołączyć wypełniony formularz Wykazaniezasadności zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa, załącznik nr 7 do SIWZ, imusi dołączyć załączniki konieczne dla wykazania zasadności zastrzeżenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, działając na podstawie art. 144 ust.1 pkt 1 Ustawy, przewiduje możliwość dokonania m. in. następujących zmian Umowy:1) dopuszcza się zmianę terminu wykonania Umowy; określone w umowie terminy wykonania Przedmiotu Umowy mogą ulec przesunięciu:a) w przypadku działania siły wyższej (w tym m.in.: katastrofalne działania przyrody - np. mrozy, śnieżyce, powodzie powyżej 5 dni, intensywne lub długotrwałe opady uniemożliwiające prowadzenie prac, akty władzy ustawodawczej lub wykonawczej - np. wywłaszczenia oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego - np. zamieszki uliczne, akty terroru) mającej bezpośredni wpływ na termin wykonania Przedmiotu Umowy; termin realizacji będzie przesunięty o czas działania siły wyższej oraz czas niezbędny na usunięcie skutków działania tej siły,b) zajdzie konieczność wykonania robót zamiennych,c) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac, które stały się konieczne, a nie mogły być wcześniej przewidziane do wykonania – termin wykonania może być przesunięty o czas niezbędny do wykonania przedmiotowych prac,d) jeżeli opóźnieniu ulegnie wykonanie prac niezbędnych do wykonania Przedmiotu Umowy, do których wykonania zobowiązany jest Zamawiający, a opóźnienie to będzie miało wpływ na terminowe zakończenie wykonania Przedmiotu Umowy – termin wykonania może być przesunięty o czas niezbędny do wykonania przedmiotowych prac,e) jeśli opóźnieniu ulegnie wykonanie przez podmioty zewnętrzne usług/czynności koniecznych do wykonania Przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem, że wykonawcą tych usług/czynności nie jest Wykonawca Umowy ani podmiot przez niego zaangażowany w realizację Umowy, a opóźnienie to będzie miało wpływ na terminowe zakończenie wykonania Przedmiotu Umowy - termin wykonania może być przesunięty o czas niezbędny do wykonania tych usług/czynności,f) jeżeli opóźnieniu ulegnie udostępnienie frontu robót, gdzie prowadzone mają być prace, a opóźnienie to będzie miało wpływ na terminowe zakończenie wykonania Przedmiotu Umowy - termin wykonania może zostać przesunięty o czas opóźnienia w udostępnieniu frontu robót,g) w przypadku wystąpienia okoliczności, których przyczyny leżą po stronie Zamawiającego (w szczególności uniemożliwienie rozpoczęcia wykonania prac lub wstrzymanie prac przez Zamawiającego), a których wystąpienia nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy – termin wykonania może być przesunięty o czas opóźnienia spowodowanego tymi okolicznościami,h) jeżeli prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie wykonania Umowy - termin zakończenia wykonania Umowy może zostać przesunięty o czas na jaki wstrzymane zostały prace,i) w przypadku wystąpienia prac wynikających z zaleceń właściwych organów - termin zakończenia wykonania Umowy może zastać przesunięty o czas konieczny do wykonania zaleconych prac,j) w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniami osób trzecich uniemożliwiających wykonywanie prac, zmian przepisów prawa polskiego albo prawa wspólnotowego, a będzie to miało wpływ na terminowe zakończenie wykonania Przedmiotu Umowy - termin wykonania może zostać przesunięty o czas, kiedy realizacja zamówienia była niemożliwa z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy,k) jeżeli zajdzie konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu administracyjnego, którego konieczności nie przewidziano przy zawieraniu Umowy, a będzie to miało wpływ na terminowe zakończenie wykonania Przedmiotu Umowy - termin zakończenia wykonania umowy może zostać przesunięty o czas niezbędny do uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu administracyjnego, l) w przypadku konieczności uzyskania odstępstw od warunków technicznych - termin wykonania może zostać przesunięty o czas oczekiwania na decyzję,m) w przypadku gdy zmiana terminu, wynikająca z którejś z wyżej określonych okoliczności, spowodowałaby konieczność realizacji Przedmiotu Umowy w okresie uniemożliwiającym wykonanie tych prac z innych powodów (np. warunki atmosferyczne, powody organizacyjne) uniemożliwiających lub utrudniających tę realizację - termin wykonania może zostać dodatkowo przesunięty o czas wynikający z tych niemożliwości lub utrudnień,- zmiana terminu wykonania nie będzie powodowała zwiększania Wynagrodzenia Wykonawcy;2) dopuszcza się zmianę wartości umowy w przypadku gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego, np. Wykonawca wprowadzi specjalny rabat - w takim przypadku wartość umowy ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu;3) dopuszcza się zmiany w osobach mających pełnić określone funkcje w realizacji Przedmiotu Umowy, jeśli wcześniej wskazane osoby nie będą mogły pełnić swoich funkcji ze względów losowych, służbowych, z powodu niewłaściwego wykonywania powierzonych zadań lub z powodu niewłaściwego zachowania; Nowo wskazane przez Wykonawcę osoby muszą spełniać wszystkie warunki wskazane dla tych funkcji w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia obowiązującej w postępowaniu na podstawie którego zawarta została Umowa; Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na powierzenie obowiązków nowej osobie; W przypadku zmiany osób po stronie Zamawiającego, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o takim fakcie; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy; 4) dopuszcza się zmiany podwykonawców/rezygnację z podwykonawców przewidzianych do realizacji Umowy; jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia warunek oraz jednocześnie dostarczyć Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia nowego podwykonawcy (takie jak obowiązywały w postępowaniu na podstawie którego zawarta została Umowa); zmiana nie może powodować zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy ani zwiększenia należnego Wykonawcy Wynagrodzenia;5) dopuszcza się wprowadzenie podwykonawców do części zamówienia, dla których wcześniej nie przewidywano realizacji przez podwykonawców; Wykonawca zobowiązany jest w tym celu złożyć pisemny wniosek do Zamawiającego. W przypadku wystąpienia z wnioskiem o wprowadzenie realizacji przez podwykonawców nowych części zamówienia, Wykonawcę obowiązują odpowiednie zapisy § 6 umowy; zmiana nie może powodować zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy ani zwiększenia należnego Wykonawcy Wynagrodzenia;6) dopuszcza się wprowadzenie podwykonawców do realizacji części zamówienia mimo, że w ofercie Wykonawca nie przewidział realizacji jakichkolwiek części zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest w tym celu złożyć pisemny wniosek do Zamawiającego. W przypadku wystąpienia z wnioskiem o wprowadzenie realizacji przez podwykonawców jakiejś części zamówienia Wykonawcę obowiązują odpowiednie zapisy § 6 umowy; zmiana nie może powodować zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy ani zwiększenia należnego Wykonawcy Wynagrodzenia;7) dopuszcza się zmianę sposobu wykonania Umowy poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych i technologicznych lub materiałowych niż przewiduje „Opis przedmiotu zamówienia” i/lub projekt ze względu na: zmiany obowiązującego prawa i obowiązujących norm, z uwagi na racjonalność ekonomiczną, funkcjonalną lub in., pojawienie się na rynku nowych materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na np. zaoszczędzenie na kosztach eksploatacji wykonywanego Przedmiotu Umowy lub w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy lub innych uzasadnionych przyczyn - dopuszcza się zastosowanie innych rozwiązań, po uzyskaniu zgody Zamawiającego na wprowadzenie tych zmian; w takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu Wynagrodzenia, zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy i innych zmian warunków zamówienia zawartych w SIWZ;8) dopuszcza się możliwość, za zgodą lub na wniosek Zamawiającego, zmiany elementów Przedmiotu Umowy, wynikających m.in. z pobranych z natury wymiarów, przyjmowanych rozwiązań technicznych i funkcjonalnych; zmiana taka nie może powodować wzrostu Wynagrodzenia, zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy i innych zmian warunków zamówienia zawartych w SIWZ;9) dopuszcza się możliwość zmiany sposobu rozliczania umowy lub terminów i sposobu dokonywania płatności wynikających z wszelkich zmian wprowadzanych przez Strony do Umowy oraz harmonogramu rzeczowo-finansowego;10) dopuszcza się możliwość zmiany sposobu rozliczania umowy lub terminów i sposobu dokonywania płatności w przypadku, gdy zakończenie wykonania Umowy stanie się niemożliwe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;11) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy, dopuszcza się zmiany Umowy pozwalające na dostosowanie jej do obowiązujących przepisów prawa; zmiany te nie spowodują wzrostu wynagrodzenia ani zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-07, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. Jeśli w ofercie Wykonawcy będą znajdowały się dokumenty zawierające wartości przedstawione wwalutach obcych podczas oceny takich ofert Zamawiający będzie przeliczał waluty obce na złote(PLN) wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego danej waluty z dnia zamieszczeniaogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. II. Podstawywykluczenia z postępowania 1. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, co do którego ziszczą sięprzesłanki określone w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy. 2. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, którypodlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, tzn. Wykonawcę w stosunku do któregootwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jestprzewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jegomajątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z2015 r. poz. 978, ze zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który poogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nieprzewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządziłlikwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe(Dz. U. z 2003 r. poz. 535, ze zm.). 3. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który podlegawykluczeniu na mocy art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy, tzn. Wykonawcę który naruszył obowiązki dotyczącepłatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jestw stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którymmowa w ust. 1 pkt. 15 ustawy, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lubskładek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 8 ustawyWykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazaniajego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lubprzestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody,wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęciekonkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dlazapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemupostępowaniu wykonawcy. Postanowienia zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobecWykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakazubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okresobowiązywania tego zakazu. 5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający,uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowodyprzedstawione na podstawie pkt. 4 powyżej. 6. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19ustawy przed wykluczeniem Wykonawcy, Zamawiający zapewnia temu Wykonawcy możliwośćudowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłócikonkurencji. 7. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania oudzielenie zamówienia. III. Warunki udziału w postępowaniu 1. Wykonawca, na zasadach określonychw art. 22a Ustawy, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wstosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać nazdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innychpodmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, chyba żeZamawiający wymaga osobistego wykonania danej części zamówienia. 2. Polegając na zdolnościachlub sytuacji innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, żerealizując zamówienia będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególnościprzedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów napotrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie to (lub inny dokument potwierdzający) musi byćskładane w oryginale. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innychpodmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami wstopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunekłączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiającyżąda informacji/dokumentów określających: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innegopodmiotu, sposób wykorzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonywaniuzamówienia, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot (na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału wpostępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia) zrealizujeroboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. W odniesieniu do warunkówdotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegaćna zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, dorealizacji których te zdolności są wymagane. IV. Warunki udziału w postępowaniu wynikające z art.22 ust.1b 1. W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalnościzawodowej: - Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie. 2. W zakresie sytuacjiekonomicznej lub finansowej: - Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie. 3. Wzakresie zdolności technicznej lub zawodowej: 1) Wykonawcy ubiegający się o realizację musządysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem.W celu wykazania spełniania warunku Wykonawcy zobowiązani są dysponować: a)wykwalifikowanym personelem inżynieryjno-technicznym, posiadającym uprawnienia budowlane dopełnienia funkcji Kierownika Budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w instalacyjnejsanitarnej, pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia.UWAGA! a) wszystkie wyżej wymienione osoby (wymagane przez Zamawiającego) muszą posiadać,w odpowiednim dla siebie zakresie, uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcjitechnicznych w budownictwie – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(Dz. U. z 1994 r. nr 89, poz. 414, ze zm.) i innymi przepisami, w tym także zgodnie z ustawą z 15grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U z 2001r. nr , poz. 42, ze zm.) oraz ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych wpaństwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65, ze zm.) - jeśli dotyczy, orazspełniać warunki do wykonywania tych funkcji określone w tych przepisach, b) wymieniony powyżejskład Personelu Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i niewyczerpuje on całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy.Wykonawca powinien dostarczyć swojemu Personelowi niezbędne wsparcie i pomoc ze strony innychspecjalistów, która może być niezbędna do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Kosztyoperacyjne i wynagrodzenie całego Personelu muszą być zawarte w cenie oferty, c) w przypadku gdywskazany Personel nie posiada biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązanyzapewnić tłumacza na okres i dla potrzeb realizacji umowy, d) osoby wskazane przez Wykonawcę wformularzu Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniuzobowiązane są uczestniczyć w realizacji zamówienia; Dopuszcza się zmiany w osobach mającychpełnić określone funkcje w realizacji zamówienia jeśli wskazane w ofercie osoby nie będą mogłypełnić swoich funkcji ze względów losowych, służbowych lub in.; Nowo wskazane przez Wykonawcę osoby muszą spełniać wszystkie warunki wskazane dla tych funkcji w niniejszej SpecyfikacjiIstotnych Warunków Zamówienia, Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego na powierzenieobowiązków nowej osobie. V. Zamawiający wymaga, na mocy art. 29 ust. 3a Ustawy, zatrudnianiaprzez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następująceczynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) roboty rozbiórkowo-demontażowe; 2) roboty instalacjielektrycznych; 3) roboty instalacji wod.-kan.; 4) roboty ogólnobudowlane wykończeniowe. Va. Wtrakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnychwobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowyo pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej przez Zamawiającego. Vb. Szczegółoweinformacje dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia pracowników na podstawie umowy opracę, kontroli realizacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy isankcji przewidzianych w sytuacji braku spełniania tego wymagania znajdują się w Istotnychpostanowieniach umowy stanowiących załącznik do SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: nie dotyczy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont węzłów wodomierzowych w Domu Studenta nr 2 „Piast” przy ul. Podgórnej 50 c w Zielonej Górze –Kampus A.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45330000-9, 45453000-7, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużenie okresu gwarancji/rękojmi 30,00
Termin wykonania 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin Wykonania Zamówienia: 1) rozpoczęcie wykonania robótbudowlanych: w ciągu 5 dni od daty zawarcia Umowy; 2) zakończenie wykonania całości Przedmiotuzamówienia: w ciągu max. 120 dni od daty zawarcia umowy


Część nr: 2 Nazwa: nie dotyczy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Remont węzłów wodomierzowych w Domu Studenta nr 3 „Ziemowit” przy ul. Prof. Z. Szafrana 8 w ZielonejGórze – Kampus A.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45330000-9, 45453000-7, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużenie okresu gwarancji/rękojmi 30,00
Termin wykonania 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin Wykonania Zamówienia: 1) rozpoczęcie wykonania robótbudowlanych: w ciągu 5 dni od daty zawarcia Umowy; 2) zakończenie wykonania całości Przedmiotuzamówienia: w ciągu max. 120 dni od daty zawarcia umowy






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy w budynku gospodarczym z drewna - Nowogród Bobrzańsk
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy dwuskrzydłowej w budynku gospodarczym z drewna Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI