Remont pomieszczeń i oświetlenia na parterze, I i II piętrze w budynku Urzędu Skarbowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont pomieszczeń i oświetlenia na parterze, I i II piętrze w budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOpole
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2024-08-21
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Opolu
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-05
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00444896
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń i oświetlenia na parterze, I i II piętrze w budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Witolda Pileckiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-331

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.opole@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń i oświetlenia na parterze, I i II piętrze w budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efb60442-aba3-4103-8e40-7b63278a9c9f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00232525/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont instalacji elektrycznej w Urzędzie Skarbowym w Kędzierzynie-Koźlu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efb60442-aba3-4103-8e40-7b63278a9c9f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej oraz o wymaganiach korespondencji elektronicznej opisane zostały w rozdziale 8 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta została w rozdziale 40 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1601-ILZ.260.23.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane elektryczne polegające na wykonaniu remontu pomieszczeń: parteru, I i II piętra w budynku Urzędu Skarbowego w Kędzierzynie-Koźlu.
Zakres rzeczowy prac objętych zamówieniem:
1) demontaż istniejących instalacji oświetlenia w pom. parteru, I i II piętra;
2) przebudowa istniejących. tablic piętrowych RG, RP11N, T4N, T6N;
3) zabudowa proj. tablic piętrowych: T2N, T3N, T5N, T11N;
4) przebudowa tablicy GRS;
5) przebudowa Rozdzielni Głównej;
6) zasilanie instalacji;
7) instalacja oświetlenia podstawowego w pomieszczeniach: parteru, I i II piętra podtynkowo;
8) instalacje gniazd w pomieszczeniach: parteru, I i II piętra w istniejących punktach PEL;
9) zasilanie inst. i proj. tablic (GRS, T4N, T6N, RP11N, T2N, T3N T5N, T11N);
10) roboty budowlane odtworzeniowe ścian i sufitów do stanu pierwotnego (przygotowanie ścian i sufitów pod malowanie: położenie gładzi, szlifowanie, gruntowanie).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Termin realizacji zamówienia (T) – waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) W kryterium „Cena” zostanie zastosowany wzór: C=(Cn/Cb) x 60
gdzie:
C – ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „Cena”
Cn – najniższa cena ofertowa brutto, spośród wszystkich ofert niepodlegających odrzuceniu
Cb – cena ofertowa brutto w ofercie badanej
Podstawą przyznania punktów w kryterium „Cena” będzie cena ofertowa brutto za realizację zamówienia podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
2) W kryterium „Termin realizacji zamówienia” Zamawiający będzie przyznawał punkty w następujący sposób:
• realizacja zamówienia w terminie 10 tygodni od dnia podpisania umowy – 40 pkt;
• realizacja zamówienia w terminie 11 tygodni od dnia podpisania umowy – 20 pkt;
• realizacja zamówienia w terminie 12 tygodni od dnia podpisania umowy – 0 pkt.
a) W przypadku wskazania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia krótszego niż minimalny dla niniejszego zamówienia, Zamawiający oceni ofertę. Na potrzeby obliczenia punktacji Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie w terminie minimalnym. Natomiast w umowie z wybranym Wykonawcą zostanie wpisany termin realizacji wskazany w ofercie.
b) W przypadku wskazania przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia dłuższego niż maksymalny dla niniejszego zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp jako ofertę, której treść nie odpowiada treści SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają
wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 16 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia warunek w tym zakresie, który został określony w ust. 3.
3. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeśli wykaże, że:
1) w zakresie doświadczenia Wykonawca w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto obejmującą remont, przebudowę, oraz rozbudowę instalacji elektrycznych w czynnym obiekcie;
2) w zakresie potencjału osobowego Wykonawca dysponuje kadrą osobową, w tym co najmniej:
a) jedną (1) osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia i posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń;
b) jedną (1) osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia odpowiedzialną za kierowanie pracami związanymi z wykonaniem instalacji wewnętrznych i posiada uprawnienia Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną na stanowisku Dozoru oraz Eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, montażu i czynnościach kontrolno-pomiarowych w urządzeniach, instalacjach i sieciach.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. Wykaz robót stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
Uwaga: dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane.
2) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wymagania dotyczące wadium, w tym jego kwota zostały opisane w rozdziale 28 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Informacja znajduje się w rozdziale 19 SWZ - Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Informacja o zmianach umowy została opisana w § 13 projektowanych postanowieniach umowy (Zmiany umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-19

NAJNOWSZE ZLECENIE
Pilnie poszukuję firmy do wykonania prac wykończeniowych w pawilonie handlowym - Brzeg
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Pilnie poszukuję firmy do wykonania prac wykończeniowych. Pawilon handlowy w Brzegu. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI