Remont pomieszczeń budynku nr 11 w kompleksie 2798 w Żaganiu wraz z wymianą instalacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont pomieszczeń budynku nr 11 w kompleksie 2798 w Żaganiu wraz z wymianą instalacji c.o. i żródłem
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiętoszów
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-06-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający43 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-24
  • Numer ogłoszenia551939-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 551939-N-2019 z dnia 2019-05-24 r.

43 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Remont pomieszczeń budynku nr 11 w kompleksie 2798 w Żaganiu wraz z wymianą instalacji c.o. i żródłem
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 02150908400000, ul. Saperska   2 , 59-726  Świętoszów, woj. brak, państwo Polska, tel. 261 68 62 80, e-mail 43wog.szp@ron.mil.pl, faks 261 68 62 80.
Adres strony internetowej (URL): https://43wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://43wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta, kurier, osobiście
Adres:
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Kancelaria Jawna ul. Saperska 2, 59-726 Świętoszów pok.12

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń budynku nr 11 w kompleksie 2798 w Żaganiu wraz z wymianą instalacji c.o. i żródłem
Numer referencyjny: 57/PN/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Zakres robót i usług do realizacji: Branża budowlana: 1. stolarka okienna 1. Wykucie z muru ościeżnic drewnianych; poz. 1 2. Montaż okien z PCV; poz. 2 3. Obsadzenie parapetów zewnętrznych; poz. 3 4. Wykucie z muru krat okiennych; poz. 4 5. Montaż krat okiennych; poz. 5 2. Stolarka drzwiowa 1. Wykucie z muru ościeżnic; poz. 6,8,9,12,13,16,19,20, 2. Montaż drzwi; poz. 7,11,15,18,22, 3. Montaż ościeżnic; poz. 10,14,17,21 3. Roboty rozbiórkowe 1. Rozebranie ścian i podestów; poz. 23,24,25,26 2. Wywóz gruzu; poz. 27 4. Konserwacja pomieszczeń 1. zeskrobanie i zmycie starej farby; poz. 28,41,53,68 2. tynki wewnętrzne; poz. 29,40,52,67 3. gładzie gipsowe; poz. 30,31,42,5471,72, 4. Gruntowanie podłoży preparatami Atlas Uni-grunt lub równoważne; poz.32,43,55,73, 5. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi: poz. 33,34 6. Warstwy wyrównawcze pod posadzki; poz. 35,64 7. Posadzki płytkowe, płytki 30x30; poz. 36,48,60,65 8. Cokoliki płytkowe; poz. 37,66, 9. Rozebranie wykładziny płytek na ścianach i podłogach; poz. 38,39,50,51,63 10. Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitów; poz. 44,56,74,75 11. Izolacje pionowe i poziome – folia w płynie; poz. 45,46,57,58, 12. Uszczelnienie dylatacji taśmami; poz. 47,59, 13. Ułożenie płytek na posadzkach i ścianach; poz. 49,61, 14. Ściany z bloczków YTONG; poz. 62 15. Skasowanie wykwitów; poz. 69 16. Osadzenie narożników aluminiowych na ościeżach; poz. 70 17. Dwukrotne malowanie farbami olejnymi ścian; poz. 76 18. Osadzenie metalowych na narożach zewnętrznych ścian; poz. 77 Branża elektryczna: 1. kabel zasilający i wyłącznik ppoz. 1. Układanie kabli wielożyłowych; poz. 1 2. Montaż skrzynek i rozdzielnic; poz. 2 3. Mechaniczne wykucie bruzd; poz. 3 4. Zaprawianie bruzd; poz. 4 5. Przewody izolowane jednożyłowe; poz. 5 6. Badanie linii kablowej; poz. 6 7. Sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego; poz. 7,24,25,26,27,28,29,30,39 2. wewnętrzna instalacja elektryczna - łazienki i kotłownia 8. Montaż opraw świetlówkowych hermetycznych; poz. 8,9 9. Montaż gniazd wtyczkowych hermetycznych; poz. 10 10. Montaż łączników instalacyjnych podtynkowych; poz. 11 11. Montaż gniazd bryzgoszczelnych; poz. 12 12. Mechaniczne wykucie bruzd; poz. 13 13. Mechaniczne wykonanie otworów; poz. 14 14. Przewody kabelkowe; poz. 15,16,17 15. Zaprawianie bruzd; poz. 18,19 16. Wyłącznik naprądowy instalacyjne; poz. 20 17. Rozłącznik lub wyłącznik przeciwprądowy; poz. 21 18. Szyna łączeniowa 3 biegunowa; poz. 22 19. Rozdzielnia hermetyczna; poz. 23 3. wewnętrzna instalacja elektryczna – sala odpraw 20. Montaż listew ściennych; poz. 31 21. Montaż puszki uniwersalnej; poz. 32 22. Montaż przewodów kabelkowych; poz. 33 23. Montaż gniazda wtyczkowego; poz. 34 24. Montaż opraw świetlówkowych; poz. 35 25. Montaż osprzętu modułowego w rozdzielnicach; poz. 36,37 26. Pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego; poz. 38 Branża sanitarna 1. Rurociągi z rur polipropylenowych; poz. 1,2, 2. Dodatki za podejścia dopływowe; poz. 3 3. Próba szczelności; poz. 4 4. Montaż bojlerów ciepłej wody; poz. 5 5. Montaż brodzików natryskowych z kabiną; poz. 6 6. Baterie natryskowe z natryskiem przesuwnym; poz. 7 7. Montaż ustępów pojedynczych kompakt; poz. 8 8. Zawory czerpalne; poz. 9 9. Montaż rurociągów z PCW; poz. 10 10. Dodatek za wykonanie podejść odpływowych; poz. 11 11. Montaż umywalek; poz. 12 12. Baterie umywalkowe; poz. 13 13. Przebicie otworów w ścianach; poz. 14 14. Zamurowanie otworów; poz. 15 15. Pisuar pojedynczy z zaworem spłukującym; poz. 16 16. Baterie umywalkowe; poz. 17 17. Montaż zlewozmywaka dwukomorowego; poz. 18 18. Kotły stalowe wodne lub parowe; poz. 19 19. Naczynie zbiorcze przeponowe; poz. 20 20. Demontaż rurociągu stalowego; poz. 21,22 21. Demontaż grzejników; poz. 23,24 22. Demontaż komina stalowego; poz. 25 23. Transport złomu samochodem; poz. 26 24. Przebicie otworów w ścianach; poz. 27,28 25. Wykucie bruzd; poz. 29 26. Rurociągi w instalacjach; poz. 30,33,34 27. Osadzenie wsporników; poz. 31 28. Zawory przelotowe i zwrotne; poz. 32 29. Grzejniki stalowe; poz. 35,36 30. Grzejnik drabinkowy; poz. 37 31. Próby szczelności instalacji; poz. 38,39,40,41,izolacja rurociągów; poz. 42 32. Zawór skośny lub grzejnikowy; poz. 43 33. Zawór odcinający; poz. 44 34. Głowice termostatyczne; poz. 45 35. Komin stalowy; poz. 46 36. Zabetonowanie bruzd; poz. 47 37. Pompy wirowe; poz. 48,49

II.5) Główny kod CPV: 45330000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
90

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.7.1. SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:  wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – 1 robota budowlana odpowiadająca swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o podobnym profilu o wartości nie mniejszej niż:  160 000,00 zł  wykonawcy, którzy przedstawia wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowane robotami budowlanymi:  Kierownik robót (1 osoba) posiadająca - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub równoważne posiadająca ważne zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa, - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - kwalifikacje w zakresie dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych oraz uprawnienia UDT kontrolno-pomiarowe do 1 kV
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
zgodnie z zapisami w pkt. 7.4 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy pzp oraz pkt 6.2 specyfikacji, wykonawca przedstawia (na wezwanie Zamawiającego) następujące dokumenty i oświadczenia: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonego w pkt 6.2 specyfikacji; d) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; e) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1 b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1 li. c;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
7.5 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ), o której mowa w pkt 7.4 lit. f). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
9. Wymagania dotyczące wadium. 9.1 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 4 928,00 PLN. 9.2 Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 18045 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 9.3 Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 97 1010 1674 0030 3013 9120 0000, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 57/PN/2019 ”. 9.4 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. 9.5 Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 lit. od b) do e) powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5 lub informacji, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.6 W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem „WADIUM”. 9.7 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.5.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
zgodnie z projektem umowy : §19 ZMIANY UMOWY 1. W sprawach nieuregulowanych Umową będą miały zastosowanie odpowiednie przepisy Ustawy, Kodeksu cywilnego oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów. 2. Każda zmiana wymaga zgodnego oświadczenia woli Stron i może być dokonana w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmian Umowy w stosunku do treści oferty, o których mowa w art. 144 Ustawy w następujących przypadkach: 1) zmiana terminu: a) opóźnienia w przekazaniu terenu budowy, które nie będzie wynikiem działania lub zaniechania Wykonawcy; b) okolicznościach, o których mowa w § 3 ust. 6 Umowy; c) zmiany dotyczącej dodatkowych robót budowlanych, o których mowa w art. 144 ust.1 pkt 2 i 3 Ustawy; d) wystąpienie nadzwyczajnych niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót budowlanych; e) wstrzymania robót w przypadku prowadzenia ćwiczeń wojskowych. 2) zmiana wynagrodzenia: a) konieczności wykonania robót zamiennych; b) zaniechania wykonania części robót przez Zamawiającego. 3) Wykonanie robót zamiennych w przypadku, gdy na skutek okoliczności wcześniej nieznanych stronom dla prawidłowego wykonania zamówienia konieczne jest wykonanie robót przy zastosowaniu odmiennego rozwiązania. 4. Zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia jednej z okoliczności przewidzianych w ust. 3 pkt 1 i tylko o czas niezbędny do jego wykonania, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany. 5. Za nadzwyczajnie niesprzyjające warunki atmosferyczne, strony uznają warunki atmosferyczne tj. opady deszczu, gradu lub śniegu lub podmuchy wiatru lub temperaturę, które odbiegają od średnich miesięcznych warunków z ostatnich 5 lat liczonych dla danego miesiąca, a ponadto odbiegają od warunków wykonania danych robót zgodnie ze sztuką budowlaną lub zaleceniami producenta. Obowiązek wykazania nadzwyczajnie niesprzyjających warunków należy do Wykonawcy, w szczególności przedstawiając dane instytutu meteorologii. 6. Zmiana wynagrodzenia w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych, zostanie dokonana w ten sposób, że: 1) wynagrodzenie zostanie pomniejszone o wartość robót zaniechanych, zgodnie z wyceną zawartą w kosztorysie Wykonawcy oraz 2) wynagrodzenie zostanie ustalone o roboty zamienne wycenione przy uwzględnieniu aktualnych średnich cen pracy sprzętu budowlanego i materiałów budowlanych dla województwa Dolnośląskiego zawartych w zeszytach SEKOCENBUD, a gdyby roboty te nie były tam ujęte, przy uwzględnieniu innych powszechnie dostępnych informacji, przy czym wynagrodzenie określone w § 10 Umowy nie może ulec zmianie. 7. Strony zgodnie ustalają, iż w przypadku zmniejszenia zakresu robót, wynagrodzenie zawarte w umowie zostanie odpowiednio pomniejszone o wartość robót, o które pomniejszono zakres Przedmiotu Umowy. Pomniejszenie nastąpi z uwzględnieniem stawek poszczególnych pozycji przedłożonego przez Wykonawcę kosztorysu z rozbiciem ceny ofertowej, a w przypadku, gdy nie da się ustalić wartości tych robót na podstawie kosztorysu, wartość tych robót zostanie wyliczona na podstawie wartości aktualnych informacji o średnich cenach pracy sprzętu budowlanego i materiałów budowlanych dla województwa Dolnośląskiego zawartych w zeszytach SEKOCENBUD, a gdyby roboty te nie były tam ujęte w innych powszechnie stosowanych informacjach. 8. Za okoliczności wcześniej stronom nieznane, o których mowa w ust. 3 pkt 3 uznaje się w szczególności: 1) nieinwentaryzowane części sieci, które nie zostały ujęte w ogólnodostępnej dokumentacji i o których Zamawiający nie wiedział na etapie udzielania zamówienia, 2) odkrywki przedstawiające inny stan niż wynika to z dokumentacji, 3) zmiany jakie nastąpiły po rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a na które to zmiany żadna ze stron nie miała wpływu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie fundamentów żelbetowych - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie fundamentów żelbetowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI