Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń akumulatorowni zlokalizowanej w piwnicy istniejącego szpitala - zakres prac oraz dostaw zgodny z projektem budowlanym stanowiącym integralną część dokumentacji przetargowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej- Zespół Zakładów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Witosa 2
1.5.2.) Miejscowość: Maków Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297142 335
1.5.8.) Numer faksu: 297142 335
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-makow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-makow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń akumulatorowni zlokalizowanej w piwnicy istniejącego szpitala - zakres prac oraz dostaw zgodny z projektem budowlanym stanowiącym integralną część dokumentacji przetargowej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dd26612-7758-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00010898
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010446/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń akumulatorowni zlokalizowanej w piwnicy istniejącego szpitala - zakres prac oraz dostaw zgodny z projektem budowlanym stanowiącym integralną część dokumentacji przetargowej.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpital-makow.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://szpital-makow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę oraz dokumenty w postępowaniu składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznejopatrzonej podpisem kwalifikowanym .
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia oOchronie Danych (RODO) informujemy, że: 1) administratorem danych osobowych Wykonawców lubZleceniobiorców jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Zakładów w MakowieMazowieckim, adres: ul. Witosa 2, 06-200 Maków Mazowiecki;2) administrator wyznaczył InspektoraOchrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwadanych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-makow.pl;3)administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, tj.przetwarzanie jest niezbędne w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą,lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;4) daneosobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, atakże na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych wzwiązku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania,zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danychosobowych);5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwatrzeciego lub organizacji międzynarodowej;6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danychosobowych w siedzibie administratora.Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:1)Państwa dane osobowe będą przechowywane do momentu upływu okresu przedawnieniawynikającego z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;2) przysługuje Państwu prawodostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo downiesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesieniaskargi do organu nadzorczego;3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne dozawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy;4)administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wykonanie prac remontowo -budowlanych, instalacyjnych pomieszczenia Akumulatorowni
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7