Remont kotłowni gazowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych we Wrocławiu.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont kotłowni gazowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych we Wrocławiu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-07-07
  • ZamawiającyTOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-10
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00204394
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont kotłowni gazowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych we Wrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Techniczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 102-104

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-148

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@tbs-wroclaw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbs-wroclaw.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont kotłowni gazowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych we Wrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dc4a6e8-e89e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204394

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://tbs-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tbs-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.1. Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postepowaniu za pomocą Platformy nie podpisuje się oferty, a jedynie składa. Przed zaszyfrowaniem dokumentów należy je podpisać zgodnie z treścią SWZ. Dodatkowo Zamawiający informuje, że :
3.1.1. podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny. Prawdziwość danych posiadacza podpisu potwierdza certyfikat podpisu osobistego, zawierający imię (imiona), nazwisko, obywatelstwo oraz numer PESEL. Podpis osobisty nie jest podpisem odręcznym.
3.1.2. Podpis zaufany – podpis elektroniczny, którego autentyczność i integralność są zapewniane przy użyciu pieczęci elektronicznej ministra właściwego do spraw informatyzacji, zawierający: a) dane identyfikujące osobę, ustalone na podstawie środka identyfikacji elektronicznej wydanego w systemie, o którym mowa w art. 20aa pkt 1 ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, obejmujące: imię (imiona), nazwisko, numer PESEL, b) identyfikator środka identyfikacji elektronicznej, przy użyciu którego został złożony, c) czas jego złożenia
3.2. Kontakt z upoważnioną osobą możliwy jest za pośrednictwem, platformy https://tbs-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.3. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej ― zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://tbs-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwana również: „Platformą Zakupową”, „Platformą”).
3.4. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne.
3.5. Pełną obsługę techniczną platformy zakupowej świadczy firma Logintrade S.A. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 71 787 37 57; +48 71 787 35 34; +48 71 787 37 27; e-mail: helpdesk@logintrade.net
12.6. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pdf, doc, docx, rtf.
12.7. Zamawiający informuje, że platforma zakupowa umożliwia jednorazowe przesłanie plików o łącznej wielkości nie przekraczającej 50 MB. W związku z tym większe pliki zaleca się skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia tej wielkości.
12.8. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
12.9. Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ należy przesyłać za pośrednictwem platformy zakupowej https://tbs-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html . Wyjaśnienia, odpowiedzi, modyfikacje, przy spełnieniu odpowiednich przesłanek, zostaną opublikowane na platformie zakupowej https://tbs-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
12.12. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320); dalej: „Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
12.12.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
12.12.2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych ― MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
12.12.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
12.12.4. włączona obsługa JavaScript,
12.12.5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych i uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwane dalej „RODO”, że:
1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław Spółka z o.o. z siedzibą 51-146 Wrocław, ul. Stanisława Przybyszewskiego 102/104.
1.2. wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych , z którym może się Pani/Pan kontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: bezp.info@gmail.com).
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jak w tytule, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 Ustawy Pzp
1.4. Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Usługi w zakresie wykonywania konserwacji i napraw dźwigów osobowych zamontowanych w budynkach mieszkalnych TBS Wrocław Sp. z o.o. we Wrocławiu oraz całodobowego pogotowia dźwigowego i usuwania Usterek Technicznych .”
1.5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 76 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.).
1.6. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 76 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania umowy, obejmuje cały czas trwania umowy. Ponadto informuję, że zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) , a umowa w sprawie zamówienia publicznego posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat). Po tym okresie przechowywania/przetwarzania dane będą zniszczone lub zanonimizowane
1.7. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.8. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1.9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
1.10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożliwość oceny ofert i zawarcia umowy.
1.11. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych
do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.360.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.4.1. Zadanie nr 1.Remont kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Krępickiej 46b we Wrocławiu, Przedmiot zamówienia obejmuje:
4.3.1. opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przebudowy instalacji gazowej wraz ze zmianą źródła ciepła na nowy kocioł lub grupę kotłów kaskadowych z zamkniętą komorą spalania (kocioł kondensacyjny),
4.3.2. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pomieszczenia kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej w obrębie pomieszczenia kotłowni,
4.3.3. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni wraz z instalacją detekcji gazu,
4.3.4. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji,
4.3.5. zgłoszenie budowy lub uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę projektowanej inwestycji,
4.3.6. demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją gazową i elektryczną ( w tym system detekcji gazu oraz okablowanie kotła) w obrębie kotłowni, w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji inwestycji,
4.3.7. dostawa i montaż kotłów gazowych zgodnie z zatwierdzoną przez zamawiającego dokumentacją,
4.3.8. wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych,
4.3.9. wykonanie nowego przewodu powietrzno-spalinowego wprowadzonego ponad dach,
4.3.10. wymiana lub przebudowa istniejącej wentylacji grawitacyjnej kotłowni
4.3.11. wykonanie czynności odbiorowych przez wszystkie zobligowane do tego przepisami prawa służby
4.3.12. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji,
przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej modernizacji kotłowni,
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres wykonywanych czynności dla każdego zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno- użytkowy (PFU) oraz Załączniku nr 2.1. oraz 2.2 do SWZ – Wzór umowy dla Zadania 1 – 6 oraz 7. Załącznik nr 1 do SWZ jest plikiem scalonym w formacie rar, gdzie po rozpakowaniu znajdują się szczegółowe pliku Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla każdej części odrębnie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.2. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi SWZ.
15.3. Zamawiający będzie w przedmiotowym postępowaniu oceniał oferty w oparciu o kryterium cenowe, które wynosi 100% tj. 100pkt
15.4.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.4.2. Zadanie nr 2:Remont kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Krępickiej 44c we Wrocławiu,
Przedmiot zamówienia obejmuje:4.3.1. opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przebudowy instalacji gazowej wraz ze zmianą źródła ciepła na nowy kocioł lub grupę kotłów kaskadowych z zamkniętą komorą spalania (kocioł kondensacyjny),
4.3.2. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pomieszczenia kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej w obrębie pomieszczenia kotłowni,
4.3.3. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni wraz z instalacją detekcji gazu,
4.3.4. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji,
4.3.5. zgłoszenie budowy lub uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę projektowanej inwestycji,
4.3.6. demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją gazową i elektryczną ( w tym system detekcji gazu oraz okablowanie kotła) w obrębie kotłowni, w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji inwestycji,
4.3.7. dostawa i montaż kotłów gazowych zgodnie z zatwierdzoną przez zamawiającego dokumentacją,
4.3.8. wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych,
4.3.9. wykonanie nowego przewodu powietrzno-spalinowego wprowadzonego ponad dach,
4.3.10. wymiana lub przebudowa istniejącej wentylacji grawitacyjnej kotłowni
4.3.11. wykonanie czynności odbiorowych przez wszystkie zobligowane do tego przepisami prawa służby
4.3.12. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji,
przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej modernizacji kotłowni,
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres wykonywanych czynności dla każdego zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno- użytkowy (PFU) oraz Załączniku nr 2.1. oraz 2.2 do SWZ – Wzór umowy dla Zadania 1 – 6 oraz 7. Załącznik nr 1 do SWZ jest plikiem scalonym w formacie rar, gdzie po rozpakowaniu znajdują się szczegółowe pliku Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla każdej części odrębnie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.2. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi SWZ.
15.3. Zamawiający będzie w przedmiotowym postępowaniu oceniał oferty w oparciu o kryterium cenowe, które wynosi 100% tj. 100pkt
15.4.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.4.3. Zadanie nr 3: Remont kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Brzezińskiej 23 we Wrocławiu,4.3.1. opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przebudowy instalacji gazowej wraz ze zmianą źródła ciepła na nowy kocioł lub grupę kotłów kaskadowych z zamkniętą komorą spalania (kocioł kondensacyjny),
4.3.2. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pomieszczenia kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej w obrębie pomieszczenia kotłowni,
4.3.3. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni wraz z instalacją detekcji gazu,
4.3.4. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji,
4.3.5. zgłoszenie budowy lub uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę projektowanej inwestycji,
4.3.6. demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją gazową i elektryczną ( w tym system detekcji gazu oraz okablowanie kotła) w obrębie kotłowni, w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji inwestycji,
4.3.7. dostawa i montaż kotłów gazowych zgodnie z zatwierdzoną przez zamawiającego dokumentacją,
4.3.8. wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych,
4.3.9. wykonanie nowego przewodu powietrzno-spalinowego wprowadzonego ponad dach,
4.3.10. wymiana lub przebudowa istniejącej wentylacji grawitacyjnej kotłowni
4.3.11. wykonanie czynności odbiorowych przez wszystkie zobligowane do tego przepisami prawa służby
4.3.12. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji,
przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej modernizacji kotłowni,
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres wykonywanych czynności dla każdego zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno- użytkowy (PFU) oraz Załączniku nr 2.1. oraz 2.2 do SWZ – Wzór umowy dla Zadania 1 – 6 oraz 7. Załącznik nr 1 do SWZ jest plikiem scalonym w formacie rar, gdzie po rozpakowaniu znajdują się szczegółowe pliku Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla każdej części odrębnie

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.2. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi SWZ.
15.3. Zamawiający będzie w przedmiotowym postępowaniu oceniał oferty w oparciu o kryterium cenowe, które wynosi 100% tj. 100pkt
15.4.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.4.4. Zadanie nr 4: Remont kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Brzezińskiej 39 we Wrocławiu,
Przedmiot zamówienia obejmuje:4.3.1. opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przebudowy instalacji gazowej wraz ze zmianą źródła ciepła na nowy kocioł lub grupę kotłów kaskadowych z zamkniętą komorą spalania (kocioł kondensacyjny),
4.3.2. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pomieszczenia kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej w obrębie pomieszczenia kotłowni,
4.3.3. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni wraz z instalacją detekcji gazu,
4.3.4. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji,
4.3.5. zgłoszenie budowy lub uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę projektowanej inwestycji,
4.3.6. demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją gazową i elektryczną ( w tym system detekcji gazu oraz okablowanie kotła) w obrębie kotłowni, w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji inwestycji,
4.3.7. dostawa i montaż kotłów gazowych zgodnie z zatwierdzoną przez zamawiającego dokumentacją,
4.3.8. wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych,
4.3.9. wykonanie nowego przewodu powietrzno-spalinowego wprowadzonego ponad dach,
4.3.10. wymiana lub przebudowa istniejącej wentylacji grawitacyjnej kotłowni
4.3.11. wykonanie czynności odbiorowych przez wszystkie zobligowane do tego przepisami prawa służby
4.3.12. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji,
przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej modernizacji kotłowni,
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres wykonywanych czynności dla każdego zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno- użytkowy (PFU) oraz Załączniku nr 2.1. oraz 2.2 do SWZ – Wzór umowy dla Zadania 1 – 6 oraz 7. Załącznik nr 1 do SWZ jest plikiem scalonym w formacie rar, gdzie po rozpakowaniu znajdują się szczegółowe pliku Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla każdej części odrębnie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.2. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi SWZ.
15.3. Zamawiający będzie w przedmiotowym postępowaniu oceniał oferty w oparciu o kryterium cenowe, które wynosi 100% tj. 100pkt
15.4.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.4.5. Zadanie nr 5: Remont kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Dolnobrzeskiej 26 we Wrocławiu,
4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
4.3.1. opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przebudowy instalacji gazowej wraz ze zmianą źródła ciepła na nowy kocioł lub grupę kotłów kaskadowych z zamkniętą komorą spalania (kocioł kondensacyjny),
4.3.2. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pomieszczenia kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej w obrębie pomieszczenia kotłowni,
4.3.3. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni wraz z instalacją detekcji gazu,
4.3.4. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji,
4.3.5. zgłoszenie budowy lub uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę projektowanej inwestycji,
4.3.6. demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją gazową i elektryczną ( w tym system detekcji gazu oraz okablowanie kotła) w obrębie kotłowni, w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji inwestycji,
4.3.7. dostawa i montaż kotłów gazowych zgodnie z zatwierdzoną przez zamawiającego dokumentacją,
4.3.8. wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych,
4.3.9. wykonanie nowego przewodu powietrzno-spalinowego wprowadzonego ponad dach,
4.3.10. wymiana lub przebudowa istniejącej wentylacji grawitacyjnej kotłowni
4.3.11. wykonanie czynności odbiorowych przez wszystkie zobligowane do tego przepisami prawa służby
4.3.12. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji,
przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej modernizacji kotłowni,
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres wykonywanych czynności dla każdego zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno- użytkowy (PFU) oraz Załączniku nr 2.1. oraz 2.2 do SWZ – Wzór umowy dla Zadania 1 – 6 oraz 7. Załącznik nr 1 do SWZ jest plikiem scalonym w formacie rar, gdzie po rozpakowaniu znajdują się szczegółowe pliku Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla każdej części odrębnie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.2. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi SWZ.
15.3. Zamawiający będzie w przedmiotowym postępowaniu oceniał oferty w oparciu o kryterium cenowe, które wynosi 100% tj. 100pkt
15.4.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.4.6. Zadanie nr 6: Remont kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Zielnej 4b we Wrocławiu,4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
4.3.1. opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przebudowy instalacji gazowej wraz ze zmianą źródła ciepła na nowy kocioł lub grupę kotłów kaskadowych z zamkniętą komorą spalania (kocioł kondensacyjny),
4.3.2. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pomieszczenia kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej w obrębie pomieszczenia kotłowni,
4.3.3. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni wraz z instalacją detekcji gazu,
4.3.4. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji,
4.3.5. zgłoszenie budowy lub uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę projektowanej inwestycji,
4.3.6. demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją gazową i elektryczną ( w tym system detekcji gazu oraz okablowanie kotła) w obrębie kotłowni, w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji inwestycji,
4.3.7. dostawa i montaż kotłów gazowych zgodnie z zatwierdzoną przez zamawiającego dokumentacją,
4.3.8. wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych,
4.3.9. wykonanie nowego przewodu powietrzno-spalinowego wprowadzonego ponad dach,
4.3.10. wymiana lub przebudowa istniejącej wentylacji grawitacyjnej kotłowni
4.3.11. wykonanie czynności odbiorowych przez wszystkie zobligowane do tego przepisami prawa służby
4.3.12. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji,
przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej modernizacji kotłowni,
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres wykonywanych czynności dla każdego zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno- użytkowy (PFU) oraz Załączniku nr 2.1. oraz 2.2 do SWZ – Wzór umowy dla Zadania 1 – 6 oraz 7. Załącznik nr 1 do SWZ jest plikiem scalonym w formacie rar, gdzie po rozpakowaniu znajdują się szczegółowe pliku Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla każdej części odrębnie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.2. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi SWZ.
15.3. Zamawiający będzie w przedmiotowym postępowaniu oceniał oferty w oparciu o kryterium cenowe, które wynosi 100% tj. 100pkt
15.4.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.4.7. Zadanie nr 7: Remont kotłowni gazowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Zielnej 16 we Wrocławiu4.3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
4.3.1. opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie przebudowy instalacji gazowej wraz ze zmianą źródła ciepła na nowy kocioł lub grupę kotłów kaskadowych z zamkniętą komorą spalania (kocioł kondensacyjny),
4.3.2. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę pomieszczenia kotłowni oraz instalacji centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej w obrębie pomieszczenia kotłowni,
4.3.3. opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni wraz z instalacją detekcji gazu,
4.3.4. uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń, wynikających z przepisów prawa lub z żądania właściwego organu administracji,
4.3.5. zgłoszenie budowy lub uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę projektowanej inwestycji,
4.3.6. demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji wraz z instalacją gazową i elektryczną ( w tym system detekcji gazu oraz okablowanie kotła) w obrębie kotłowni, w zakresie niezbędnym do kompleksowej realizacji inwestycji,
4.3.7. dostawa i montaż kotłów gazowych zgodnie z zatwierdzoną przez zamawiającego dokumentacją,
4.3.8. wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych oraz montażowych,
4.3.9. wykonanie nowego przewodu powietrzno-spalinowego wprowadzonego ponad dach,
4.3.10. wymiana lub przebudowa istniejącej wentylacji grawitacyjnej kotłowni
4.3.11. wykonanie czynności odbiorowych przez wszystkie zobligowane do tego przepisami prawa służby
4.3.12. wykonanie dokumentacji powykonawczej,
uruchomienie instalacji oraz wykonanie instrukcji eksploatacji,
przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej modernizacji kotłowni,
4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający zakres wykonywanych czynności dla każdego zadania zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Program Funkcjonalno- użytkowy (PFU) oraz Załączniku nr 2.1. oraz 2.2 do SWZ – Wzór umowy dla Zadania 1 – 6 oraz 7. Załącznik nr 1 do SWZ jest plikiem scalonym w formacie rar, gdzie po rozpakowaniu znajdują się szczegółowe pliku Programu Funkcjonalno – Użytkowego dla każdej części odrębnie

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 15.2. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi SWZ.
15.3. Zamawiający będzie w przedmiotowym postępowaniu oceniał oferty w oparciu o kryterium cenowe, które wynosi 100% tj. 100pkt
15.4.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.1.4 dysponują zdolnością techniczną lub zawodową potwierdzającej zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, przejawiającą się następującym minimalnym poziomem zdolności tj.:
dla części 1 -7
7.1.4.1 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegające na modernizacji/ remoncie/przebudowie lub budowie kotłowni gazowej o mocy powyżej 300kW.
7.1.4.2 Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami do kierowania robotami powiadającymi kwalifikacje zawodowe i uprawnieninia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót sanitarnych,
7.1.4.2.1 posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) wraz z rozporządzeniami wykonawczymi) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646) - wpisanego na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa,
7.1.4.2.2 posiadającą doświadczenie w postaci realizacji co najmniej jednej budowy/ przebudowy/ modernizacji lub rozbudowy kotłowni gazowej o mocy powyżej 300kW

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9.4.1.1 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp.
9.4.1.2 oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.4.2.1. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- Załącznik nr 7 do SWZ
9.4.2.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

9.4.3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt: 9.4.1.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
8.4. W postępowaniu mogą̨ wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają̨ wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego smrodków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) oraz ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainnę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) dalej ustawa sankcyjna
8.5. Zamawiający informuje, że podstawa wykluczenia, o której mowa w ust. 2 będzie badana na podstawie oświadczenia składanego, w związku z art. 1 pkt 3 oraz 7 ust. 1 Ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
8.6. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę:
8.6.1. wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, ze zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, ze zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
8.6.2. którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tj.: Dz. U. z 2022 r., poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
8.6.3. którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj.: Dz. U. z 2021 r. poz. 217 ze zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.18.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
10.18.1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
10.18.1.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
10.18.1.3. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
10.19. W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.1 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną).
10.20. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 5 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7-10 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Dodatkowo członkowie Konsorcjum na podstawie art. 117 ust. 4 wskazują podziały zadań między podmiotami tworzącymi Konsorcjum, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (wzór załącznik nr 9 do SWZ)
10.21. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp.
10.22. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 2.1 oraz 2.2. do SWZ). cym odpowiednio

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://tbs-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-07 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę pracę brukarskie - Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę pracę brukarskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI