Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
REMONT KAPLICY PRZY UL. STASZICA W ZŁOTOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Złotów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Piasta 1
1.5.2.) Miejscowość: Złotów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 67 263 26 40
1.5.8.) Numer faksu: + 48 67 265 00 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zlotow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zlotow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT KAPLICY PRZY UL. STASZICA W ZŁOTOWIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d264294-9dd8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006052/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Remont kaplicy przy ul. Staszica w Złotowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedsięwzięcie jest dofinansowane ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 4. Środowisko, Działanie 4.4 Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego, Poddziałanie 4.4.1 Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zlotow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zlotow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/zlotow
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowa Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowa Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Roboty budowlano-montażowe1.1. Opis stanu istniejącego: Budynek w którym realizowane będą roboty to obiekt byłej kaplicy cmentarnej. Budynek wzniesiony w 1906r. Budynek objęty ochrona konserwatorską.1.2. Istniejący stan zainwestowania działki z omówieniem przewidywanych zmian. Na terenie objętym inwestycją znajduje się kaplica przycmentarna, obszar wygrodzony płotem z bramą od strony ul. Staszica. Działka o małym zróżnicowaniu terenu ok. 115,71m n.p.m. - 115,66m n.p.m. Kaplica cmentarna znajduje się w południowo - zachodniej części miasta na terenie cmentarza ewangelickiego rozciągającego się wzdłuż północno - wschodniego brzegu Jeziora Miejskiego.Na obecnym etapie wszystkie roboty związane z zagospodarowaniem terenu zostały zakończone. Zakres inwestycji obejmował kompleksowy remont kaplicy: A. Roboty budowlane zewnętrzne (realizacja 2020 r): a) Wymiana dachu - nawa główna, nawy boczne, dach – nad apsydą (prezbiterium). b) Wymiana drzwi. c) Remont okien. d) Roboty malarskie zewnętrzne. e) Roboty towarzyszące. f) Opaska wokół budynku. B. Roboty terenowe (realizacja 2020 r): a) Roboty rozbiórkowe. b) Nawierzchnie z płyt granitowych promieniowanych. c) Nawierzchnie z kostki granitowej. C. Roboty elektryczne zewnętrzne (realizacja 2020 r): a) Wewnętrzna lina zasilająca (przyłącze elektryczne). b) Instalacja odgromowa. D. Roboty budowlane wewnętrzne: a) Roboty konserwatorskie polichromii ściennych i sufitowych. b) Remont / renowacja posadzek. E. Roboty elektryczne wewnętrzne: a) Rozdzielnice obiektowe. b) Instalacja ogrzewania (promienniki). c) Instalacja oświetlenia, gniazd 230V, siły. d) Instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu – SSWiN. e) Badania i pomiary. Uwaga: 1. Ze względu na ograniczoność środków finansowych oraz konieczność zachowania technologicznej kolejności realizacji w 2020 roku zostały wykonane roboty w zakresie pkt A+B+C. 2. W bieżącym roku zostały uruchomione roboty z zakresu pkt. „D” – prace konserwatorskie. Prace te zostały uruchomione w połowie kwietnia br. obecnie znajdują się w początkowej fazie realizacji. 3. Na obecnym etapie remontu obiektu zachodzi konieczność równoległego wykonania robót robot elektrycznych w zakresie instalacji podtynkowych z pracami konserwatorskimi. UWAGA: Oferent musi założyć realizację tych prac w koordynacji z pracami konserwatorskimi oraz założyć etapowanie robót, tj. wykonanie w pierwszej kolejności instalacji elektrycznej (230V, siły i oświetlenia), instalacji teletechnicznych (instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN), rozdzielnicy. Montaż opraw oświetleniowych, promienników oraz wyposażenia systemów sygnalizacji nastąpi po wykonaniu robót budowlanych (konserwatorskich). 1.3. Charakterystyka inwestycji. Budynek kaplicy to obiekt murowany, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Dach dwuspadowy, więźba dachowa drewniana, dach kryty dachówką karpiówką. W ścianie szczytowej obiekt posiada apsydę na bazie ośmioboku. Do ścian bocznych zostały dobudowane dwie nawy boczne. Technologia budowy pomieszczeń i apsydy - analogiczna do budynku głównego. Budynek posada nieczynną podtynkową instalację elektryczną (aluminiową). Inwestycja zakłada następujące roboty: a) Likwidację istniejącej instalacji podtynkowej.b) Montaż nowej instalacji z wykonaniem bruzdowania w miejscach istniejącej instalacji. c) Montaż rozdzielnicyd) Instalacja gniazd 230V, siły i oświetleniae) Instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiNf) Montaż promienników.Uwaga: Załączone przedmiary robót są dokumentami pomocniczymi służącymi do sporządzenia oferty.1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologie i zakres robót, określone zostały w załączniku nr 8 do SWZ (dokumentacja projektowa, przedmiary i kosztorysy ofertowe).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262690-4 - Remont starych budynków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierowałsię następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: 1) Cena (C) - waga kryterium 60 pkt ; 2) Okres gwarancji i rękojmi - waga kryterium 40pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10