Remont instalacji wodociągowej ppoż. wraz z remontem pomieszczenia technicznego -...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont instalacji wodociągowej ppoż. wraz z remontem pomieszczenia technicznego - hydroforni i wodomiaru oraz dostosowanie ich do obowiązujących przepisów w bud. SP Nr 383 przy ul. Warszawskiej 63.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-06-11
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00057047
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont instalacji wodociągowej ppoż. wraz z remontem pomieszczenia technicznego - hydroforni i wodomiaru oraz dostosowanie ich do obowiązujących przepisów w bud. SP Nr 383 przy ul. Warszawskiej 63.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Dzielnicy Ursus

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Czerwca 1976r. Nr 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 4436000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursus.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont instalacji wodociągowej ppoż. wraz z remontem pomieszczenia technicznego - hydroforni i wodomiaru oraz dostosowanie ich do obowiązujących przepisów w bud. SP Nr 383 przy ul. Warszawskiej 63.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5df2aad4-b4a5-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057047

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000057/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont instalacji wodociągowej przeciwpożarowej wraz z remontem pomieszczenia technicznego - hydroforni i wodomiaru oraz dostosowanie w Sz P Nr 383 przy ul. Warszawskiej 63 w Warszawie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne do przekazania danych dotyczące systemu https://zamowienia.um.warszawa.pl:- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;- komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;- zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;- włączona obsługa JavaScript;- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB. Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. Format kodowania i oznaczania czasu:- plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;- oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. Pozostałą korespondencję i pytania związane z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać drogą mailową na adres ursus.wzp@um.warszawa.pl ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru postępowania, którego dotyczy. Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z częścią 19 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UD-XI-WZP.271.10.2021.IMA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 130020,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Remont instalacji wodociągowej przeciwpożarowej wraz z remontem pomieszczenia technicznego - hydroforni i wodomiaru oraz dostosowanie ich do obowiązujących przepisów w budynku Szkoły Podstawowej Nr 383 przy ul. Warszawskiej 63 w Warszawie.1. Klasyfikacja CPV: - 45332000-3 roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne- 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne- 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne- 45311200-2 roboty w zakresie instalacji elektrycznych 2. Opisu przedmiotu zamówienia.Zgodnie z załączonym projektem biura projektowego „SAN-PRO” ul. Dzieci Warszawy 17C/15, 02-495 Warszawa i STWiOR należy:- w branży sanitarnej i budowlanej wykonać remont instalacji wodociągowej przeciwpożarowej wraz z remontem pomieszczenia technicznego – hydroforni i wodomiaru oraz dostosowanie ich do obowiązujących przepisów w budynku Szkoły Podstawowej nr 383 przy ul. Warszawskiej 63 w Warszawie poprzez:• wykonanie nawodnionej instalacji hydrantowej, zasilanej z miejskiej sieci wodociągowej,• dostawę, montaż i uruchomienie przy pomocy autoryzowanego serwisu wskazanego przez Producenta, zestawu hydroforowego zasilającego instalację p.poż. oraz przeprowadzi szkolenie przedstawicieli użytkownika z obsługi, bieżącej konserwacji i konieczności zlecania przeglądów zestawu hydroforowego, aby spełnić warunki gwarancji,• montaż na zasileniu instalacji wodociągowej bytowo–gospodarczej zaworu priorytetu (pierwszeństwa), • adaptację istniejącego pomieszczenia wlotu wody na pomieszczenie hydroforni z zestawem hydroforowym na cele p.poż. – roboty budowlane, • wykonanie robót poinstalacyjnych takich jak malowanie, szpachlowanie, naprawa posadzek na terenie szkoły.- w branży elektrycznej: Zestaw hydroforowo – pompowy typu ZH zlokalizowany będzie w pomieszczeniu hydroforni w piwnicy budynku (poziom -1).W skład zestawu wchodzą 2 pompy z silnikami o mocy 1,5 kW, w tym jedna rezerwowa. Zestaw wyposażony jest w rozdzielnicę zasilająco – sterowniczą, z której zasilone są silniki pomp.Rozdzielnicę zasilająco – sterowniczą zestawu hydroforowego należy zasilić z rozdzielnicy głównej budynku RG, sprzed wyłącznika głównego (przeciwpożarowego wyłącznika prądu).Linię zasilającą zestaw wykonać kablem elektroenergetycznym ognioodpornym typu NHXH FE180/E90 5x4 mm2.Projektowaną linię mocować za pomocą certyfikowanych uchwytów n.t. w piwnicy i p.t. na parterze.Na rysunku nr E-02 i E-03 pokazano trasę linii zasilającej zestaw hydroforowy.Linię zasilającą zabezpieczyć w rozdzielnicy głównej RG rozłącznikiem bezpiecznikowym 3 biegunowym, z wkładkami topikowymi o charakterystyce gG i prądzie znamionowym 20A.Rozłącznik zainstalować w rezerwowym polu odpływowym rozdzielnicy RG.Z rozdzielnicy RG zasilony będzie moduł odcinający instalację bytową w czasie pożaru MOIB.Moduł ten zasilić sprzed przeciwpożarowego wyłącznika prądu przewodem NHXH FE180/E90 3x1,5 mm2 układanym n.t. Zabezpieczenie w RG wyłącznikiem instalacyjnym o charakterystyce B i prądzie znamionowym 10A.Ponadto z rozdzielnicy RG zasilone będą: układ pomiarowy UP 40 stanowiący wyposażenie dodatkowe hydroforni i pompa zanurzeniowa z pływakiem.Odbiorniki te zasilić zza przeciwpożarowego wyłącznika prądu (wyłącznika głównego) przewodami YDY układanymi w rurce n.t. Zabezpieczenie w RG wyłącznikami instalacyjnymi wg schematu zasilania – rys. E-01.Sterowanie.Zgodnie z projektem branży sanitarnej w instalacji zastosowany będzie Moduł Odcięcia Instalacji Bytowej MOIB.Moduł odcinający instalację bytową w czasie pożaru MOIB składa się z przepustnicy, siłownika elektrycznego ze sprężyną powrotną do zainstalowania na instalacji bytowej oraz sygnalizatora przepływu montowanego na rurociągu instalacji hydrantowej.Siłownik 230 V, AC typu NC ustawia przepustnicę w pozycji roboczej, jednocześnie napina sprężynę powrotną. W przypadku braku zasilania, sprężyna powrotna ustawia przepustnicę w pozycji zamkniętej.Na przewodzie instalacji hydrantowej zamontowany będzie sygnalizator przepływu typu łopatkowego, który rozłącza obwód elektryczny w momencie pojawienia się przepływu.Siłownik należy zasilić poprzez styk sygnalizatora przepływu z rozdzielnicy głównej RG sprzed przeciwpożarowego wyłącznika prądu.W tym celu, w polu rezerwowym rozdzielnicy RG, należy zamontować wyłącznik instalacyjny S301 B10 i wyprowadzić zza niego przewód NHXH FE180/E90 3x1,5 mm2 do sygnalizatora przepływu. Połączenie między sygnalizatorem przepływu a siłownikiem zaworu pierwszeństwa wykonać przewodem NHXH FE180/E90 3x1,5 mm2 układanym n.t. trasę przewodu pokazano na rysunkach nr E-02 i E-03.Instalacja oświetleniowa.Projektowaną instalację oświetleniową wykonać przewodem YDY3x1,5mm2 n.t., z osprzętem szczelnym. Zastosowano oprawę świetlówkową, strugoodporną IP 65 ze świetlówkami 2x36W.Lokalizację oprawy oświetleniowej przedstawiono na rys. nr E-02.Ilość opraw wynika z załączonych do projektu obliczeń.Sterowanie oświetleniem wyłącznikiem jednobiegunowym zainstalowanym na wysokości 1,4m od poziomu podłogi.Instalację oświetleniową należy podłączyć do istniejącego obwodu oświetleniowego piwnicy.Należy przeprowadzić badania natężenia oświetlenia zgodnie z PN-EN 12464-1.Ochrona przeciwpożarowa.Linię zasilającą zestaw hydroforowy i moduł odcinający instalację bytową wykonać kablami elektroenergetycznymi, ognioodpornymi typu NHXH FE180/E90, które posiadają zdolność podtrzymania swoich funkcji w wypadku pożaru przez 90 minut.Instalacja kabli powinna być przeprowadzona na certyfikowanym systemie prowadzenia kabli. Odstępy między instalowanymi uchwytami i obejmami nie mogą być większe niż 30 cm.Wszystkie przejścia instalacji przez ściany wydzieleń pożarowych należy uszczelnić masą ognioodporną do odporności ogniowej, jaką posiada przegroda.Sposób wykonania przejść – ściśle wg aktualnych Aprobat ITB. Każde zabezpieczenie przeciwpożarowe zostanie trwale oznakowane w pobliżu przejścia przez przegrodę przeciwpożarową.Zasilanie zestawu hydroforowego i modułu odcinającego instalację bytową sprzed przeciwpożarowego wyłącznika prądu PWP.Ochrona od porażeń.Ochroną przeciwporażeniową podstawową będzie stanowiła izolacja podstawowa i obudowy części czynnych.Jako ochronę przeciwporażeniową przy uszkodzeniu, zastosowano samoczynne wyłączanie zasilania w układzie sieciowym TN-S realizowane przez wyłącznik różnicowoprądowy, wyłączniki instalacyjne i bezpieczniki.Ponadto w pomieszczeniu hydroforni należy zastosować połączenia wyrównawcze dodatkowe (miejscowe) wykonane bednarką FeZn20x3mm.Do szyny wyrównawczej przyłączyć poprzez objemki rury instalacji wodnych oraz masy metalowe urządzeń technologicznych.Skuteczność przyjętej ochrony należy potwierdzić pomiarem.Dokumentacja powykonawcza będzie składać się z: - projektów powykonawczych na których kierownicy robót branżowych naniosą nieistotne zmiany i złożą na nich oświadczenie, że wykonali instalacje zgodnie z uzgodnionym projektem, wiedzą techniczną, polskimi normami, warunkami technicznymi i ustawą prawo budowlane,- dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie w tym między innymi atesty higieniczne, deklaracje właściwości użytkowych, Świadectw Dopuszczenia CNBOP-PIB,- ogólnych warunków gwarancji i prawidłowo wypełnionych kart gwarancyjnych dostarczanych urządzeń,- protokołów prób i badań wbudowanych urządzeń i instalacji. 3. Termin realizacji: dwa miesiące od dnia zawarcia umowy.4. Wymagania i warunki związane z realizacją zamówienia:1) Przedmiot umowy obejmuje prace na obiekcie gdzie odbywają się zajęcia szkolne,2) Harmonogram prac należy ustalić z dyrekcją szkoły,3) Wykonawca posiada wykwalifikowanych pracowników do przeszkolenia przedstawicieli Użytkownika, z obsługi, bieżącej konserwacji i konieczności zlecania przeglądów m.in. zestawu hydroforowego, aby spełnić warunki gwarancji.4) Wykonawca przedłoży listę autoryzowanych serwisów,5) Wykonawca uruchomi urządzenia przez przedstawiciela autoryzowanego serwisu.6) Przed wbudowaniem materiałów i urządzeń Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty techniczne i ww. dokumenty w celu akceptacji.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy własnym transportem na własny koszt i odpowiedzialność zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja: liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty. Punkty obliczane będą z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która po uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktację. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną, a jeśli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.Jeżeli wykonawca, uchyla się od zawarcia umowy lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane i użyte do nich materiały i urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej;1) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 (trzy) roboty budowlane polegające na: budowie, przebudowie, remoncie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej-hydrantowej wraz z zestawem pompowym o wartości nie mniejszej niż 60 000zł brutto każda z tych robót.2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że osoby, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi spełniają niżej określone wymagania:- kierownik robót budowlanych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej;- kierownik robót sanitarnych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i kanalizacyjnych;- kierownik robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zamawiający rozumie uprawnienia wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy – Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:- warunek określony w pkt Ad. 1) musi być spełniony przez co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie),- warunek określony w pkt Ad. 2) zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, że spełnia warunek albo wykonawcy łącznie wykażą dysponowanie osobami.3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia i dowody złożone przez wykonawcę w ofercie na wezwanie zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Części 9 pkt 1 lit a) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeśli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót budowlanych sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe, które wykonawca załącza do oferty, tj.:1. Karta doboru zestawu pompowego, sporządzonej przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela;2. Krajowa Deklarację Właściwości Użytkowych, do której wystawienia konieczne jest uzyskanie Krajowej Oceny Technicznej całego zestawu i uzyskanie Certyfikatu Stałości Właściwości Użytkowych CNBOP-PIB dla zestawu pompowego zasilającego instalacje przeciwpożarowe (zespoły pomp pożarowych);3. Świadectwo Dopuszczenia CNBOP-PIB dla urządzenia sterującego pompami w instalacjach przeciwpożarowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych proporcjonalnych do przedmiotu zamówienia i związanych z przedmiotem zamówienia. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawcy, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składają;1) W przypadku wykonawcy w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje dokumentów, o których mowa w niniejszej SWZ, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 oraz 109 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zwierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazanie osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowm lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. 2) Do podpmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP oraz podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na tych zasadach, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Przacy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku stosuje się odpowiednio. 3) Pozostałe dokumenty i oświadczenia wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają zgodnie z wytycznymi w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wadium w wysokości 1 900,00zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100 zł)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają;1) Oświadczenie wykonawcy, wymienione w części 9 SWZ;a) ust. 1 pkt 1 lit. a) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania;b) ust. 1 pkt. 1 lit b) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu;c) ust. 1 pkt 1 lit. a) w zakresie potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.2) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.3) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy został zawarty w § 17 projektowanych postanowień umowy, które stanowią załącznik nr 2 do SWZ ,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-11 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykaz osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami:1) W sprawach merytorycznych;Główny Specjalista w WIR – Adam Wierciński – e-mail: ursus.wir@um.warszawa.pl, tel.+48 22 443-61-54;2) W sprawach proceduralnych;Główny specjalista w WZP – Iwona Magdziarz – e-mail: ursus.wzp@um.warszawa.pl; tel. +48 22 443-60-982. Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania1) Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeśli zachodzi jedna z przesłanek opisanych w art. 255 ustawy PZP.2) Zamawijący może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 256 ustawy PZP.3) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.7. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty o unieważnieniu postępowania, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.8. Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w pkt. 7, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.3. 1. Środki ochrony prawnej przysługują wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeśli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy. 2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.3. Odwołanie przysługuje zgodnie z zapisami art. 513 ustawy PZP.4. Przepisy dotyczące środków ochrony prawnej w Dziele IX ustawy PZP.
2021-05-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę bliźniaka - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę bliźniaka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI