Remont instalacji specjalistycznej do obsługi samolotu F 16

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont instalacji specjalistycznej do obsługi samolotu F 16
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁask
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-09-01
  • Zamawiający32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-16
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont instalacji specjalistycznej do obsługi samolotu F 16

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261 554 591, 261 554 592

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Skarb Państwa- Jednostka Wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont instalacji specjalistycznej do obsługi samolotu F 16

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08ffbc84-fe6d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003942/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont instalacji specjalistycznych do obsługi samolotów F-16

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie przetargowe prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej platformy zakupowej. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot.
2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji innych niż oferta Wykonawcy, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. (adres mailowy) oraz za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot
3. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Uczestnictwo w postepowaniu wymaga założenia konta użytkownika w sposób określony w „Regulaminie platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)”, dostępnym pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
Korzystanie z platformy jest bezpłatne.
Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie
Zakupowej (platformazakupowa.pl):
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
- komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,
procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych
- MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
- włączona obsługa JavaScript,
- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
- platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji
sieciowej - kodowanie UTF8,
- oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

Instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną
do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego (certyfikat zainstalowany w e-dowodzie) lub podpisu zaufanego.

Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania kontaktu z Zamawiającym w sprawie wyjaśnień w zakresie złożonej oferty i śledzenia komunikatów prywatnych oraz publicznych w postępowaniu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Remont instalacji specjalistycznej do obsługi samolotu F 16.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”.
5. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Wykonawcy przysługuje:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9. Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 31/TP2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 544000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część zamówienia obejmuje remont instalacji specjalistycznych do obsługi samolotu F 16 zasilanych z przetwornic FPP 70/3/3//400 AC/AC - 3 kpl.
2. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części, których wykonanie może zostać powierzone jednemu Wykonawcy.
3. Zakres prac określono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ) oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) (załącznik nr 6 do SWZ).
4. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych w stosunku do
urządzeń aktualnie użytkowanych.
5. Artykuły równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) odpowiadające artykułom będącym przedmiotem zamówienia oraz posiadać parametrach nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym.
6. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga,
by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „RÓWNOWAŻNE” (formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ), podając jak najdokładniejsze dane (producent, model, typ, itp.), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi.
7. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
8. Wykonawca winien udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania
w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu
zamówienia.
9. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.
10.Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Równoważne” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie oryginalne, opisane przez Zamawiającego.
11.Jeżeli Zamawiający nie będzie w stanie ocenić zgodności oferty z wymaganiami określonymi w SWZ, wezwie Wykonawcę do przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych, takich jak: certyfikat jakości, opis producenta, karta charakterystyki, karta katalogowa, karta techniczna lub inny dokument zawierający wykaz parametrów każdego produktu równoważnego.
12. Jeżeli Zamawiający nie będzie w stanie ocenić zgodności oferty pod kątem spełniania przez oferowany produkt cechy równoważności, wezwie Wykonawcę do przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych, takich jak: certyfikat jakości, opis producenta, karta charakterystyki, karta katalogowa, karta techniczna lub inny dokument zawierający wykaz parametrów każdego produktu równoważnego.
13.Na wykonane roboty i zamontowane materiały Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji, która wynosi minimum 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy w ramach danej części zamówienia.
Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 120 miesięcy (termin maksymalny).
14.Zamawiającemu, niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi na warunkach i w terminach wynikających z ustawy z dnia23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.).

4.2.5.) Wartość części: 279000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów
obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według wzoru :
- kryterium „cena oferty" max 60 pkt
- kryterium „okres gwarancji” max 40 pkt
- maksymalna suma punktów = 100

1. Kryterium „Cena oferty” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za
wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu
cenowym, osobno za każdą część zamówienia. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

C = (Cmin : Cof) x 100 x 60% = ….. pkt

gdzie:
Cmin ‒ najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
Cof – cena brutto badanej oferty

Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60%. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium „cena oferty”.
Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej
z treścią SWZ.

2. Kryterium „Okres gwarancji” (G) będzie rozpatrywane na podstawie poniższego wzoru:

G = [(Gb- Gmin) : (Gmax- Gmin)] x 100 x 40% = ….. pkt

Gdzie:
Gmin - minimalny okres gwarancji tj. 36 miesięcy
Gmax - maksymalny okres gwarancji podany w miesiącach (Gmax = 120)
Gb - proponowany okres gwarancji w miesiącach (Gb musi być zawarte w granicach 36-120).
Uwaga:
- proponowany okres gwarancji od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia musi być określony wyłącznie w pełnych miesiącach, w przedziale od 36 do 120 miesięcy (3-10 lat)
- w przypadku, gdy zaoferowany przez Wykonawcę w jego ofercie
okres gwarancji będzie krótszy niż 36 miesięcy, Zamawiający uzna, że
treść oferty jest niezgodna z treścią SWZ i odrzuci ofertę tego Wykonawcy
na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp;
- w przypadku, gdy zaoferowany przez Wykonawcę w jego ofercie okres
gwarancji będzie dłuższy niż 120 miesięcy, Zamawiający do obliczeń
przyjmie maksymalny, dopuszczalny, proponowany okres gwarancji tj.120
miesięcy.
Proponowany okres udzielonej gwarancji należy wpisać w Formularzu
ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ. Brak określenia w ofercie terminu spowoduje
odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (No) - maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za
najkorzystniejszą: No = C + G, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą
uzyskanych punktów.
4. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
5. Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający wybierze ofertę o niższej cenie.
6. Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
7. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Sposób obliczenia ceny:

1. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy skalkulować przy pomocy
Formularza cenowego – załącznik nr 3 do SWZ oraz przedstawić
w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.
2. Cena zamówienia to cena wyliczona i przedstawiona w formularzu cenowym
(załącznik nr 3 do SWZ) i przedstawiona w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). Stanowi ona podstawę oceny i porównania ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część zamówienia obejmuje remont instalacji specjalistycznej do obsługi samolotu F 16 zasilanej z przetwornicy FPP 30/3/3/400 AC/AC – 1 kpl
2. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części, których wykonanie może zostać powierzone jednemu Wykonawcy.
3. Zakres prac określono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ) oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) (załącznik nr 6 do SWZ).
4. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych w stosunku do
urządzeń aktualnie użytkowanych.
5. Artykuły równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) odpowiadające artykułom będącym przedmiotem zamówienia oraz posiadać parametrach nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym.
6. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga,
by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „RÓWNOWAŻNE” (formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ), podając jak najdokładniejsze dane (producent, model, typ, itp.), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi.
7. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
8. Wykonawca winien udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania
w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu
zamówienia.
9. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.
10.Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Równoważne” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie oryginalne, opisane przez Zamawiającego.
11. Jeżeli Zamawiający nie będzie w stanie ocenić zgodności oferty z wymaganiami określonymi w SWZ, wezwie Wykonawcę do przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych, takich jak: certyfikat jakości, opis producenta, karta charakterystyki, karta katalogowa, karta techniczna lub inny dokument zawierający wykaz parametrów każdego produktu równoważnego.
12. Jeżeli Zamawiający nie będzie w stanie ocenić zgodności oferty pod kątem spełniania przez oferowany produkt cechy równoważności, wezwie Wykonawcę do przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych, takich jak: certyfikat jakości, opis producenta, karta charakterystyki, karta katalogowa, karta techniczna lub inny dokument zawierający wykaz parametrów każdego produktu równoważnego.
13. Na wykonane roboty i zamontowane materiały Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji, która wynosi minimum 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy w ramach danej części zamówienia.
Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 120 miesięcy (termin maksymalny).
14. Zamawiającemu, niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi na warunkach i w terminach wynikających z ustawy z dnia23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.).

4.2.5.) Wartość części: 75000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów
obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według wzoru :
- kryterium „cena oferty" max 60 pkt
- kryterium „okres gwarancji” max 40 pkt
- maksymalna suma punktów = 100

1. Kryterium „Cena oferty” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za
wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu
cenowym, osobno za każdą część zamówienia. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

C = (Cmin : Cof) x 100 x 60% = ….. pkt

gdzie:
Cmin ‒ najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
Cof – cena brutto badanej oferty

Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60%. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium „cena oferty”.
Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej
z treścią SWZ.

2. Kryterium „Okres gwarancji” (G) będzie rozpatrywane na podstawie poniższego wzoru:

G = [(Gb- Gmin) : (Gmax- Gmin)] x 100 x 40% = ….. pkt

Gdzie:
Gmin - minimalny okres gwarancji tj. 36 miesięcy
Gmax - maksymalny okres gwarancji podany w miesiącach (Gmax = 120)
Gb - proponowany okres gwarancji w miesiącach (Gb musi być zawarte w granicach 36-120).
Uwaga:
- proponowany okres gwarancji od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia musi być określony wyłącznie w pełnych miesiącach, w przedziale od 36 do 120 miesięcy (3-10 lat)
- w przypadku, gdy zaoferowany przez Wykonawcę w jego ofercie
okres gwarancji będzie krótszy niż 36 miesięcy, Zamawiający uzna, że
treść oferty jest niezgodna z treścią SWZ i odrzuci ofertę tego Wykonawcy
na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp;
- w przypadku, gdy zaoferowany przez Wykonawcę w jego ofercie okres
gwarancji będzie dłuższy niż 120 miesięcy, Zamawiający do obliczeń
przyjmie maksymalny, dopuszczalny, proponowany okres gwarancji tj.120
miesięcy.
Proponowany okres udzielonej gwarancji należy wpisać w Formularzu
ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ. Brak określenia w ofercie terminu spowoduje
odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (No) - maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za
najkorzystniejszą: No = C + G, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą
uzyskanych punktów.
4. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
5. Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający wybierze ofertę o niższej cenie.
6. Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
7. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Sposób obliczenia ceny:

1. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy skalkulować przy pomocy
Formularza cenowego – załącznik nr 3 do SWZ oraz przedstawić
w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.
2. Cena zamówienia to cena wyliczona i przedstawiona w formularzu cenowym
(załącznik nr 3 do SWZ) i przedstawiona w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). Stanowi ona podstawę oceny i porównania ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część zamówienia obejmuje remont instalacji specjalistycznej do obsługi samolotu F 16 zasilanej z przekształtników częstotliwości BFI60/400S - 2 kpl.;
2. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części, których wykonanie może zostać powierzone jednemu Wykonawcy.
3. Zakres prac określono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ) oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) (załącznik nr 6 do SWZ).
4. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych w stosunku do
urządzeń aktualnie użytkowanych.
5. Artykuły równoważne powinny posiadać parametry techniczne (gramatura, wymiary, kolory, wielkość opakowania itp.) odpowiadające artykułom będącym przedmiotem zamówienia oraz posiadać parametrach nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w formularzu cenowym.
6. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga,
by Wykonawca dodatkowo wypełnił kolumnę „RÓWNOWAŻNE” (formularz cenowy – załącznik nr 3 do SWZ), podając jak najdokładniejsze dane (producent, model, typ, itp.), umożliwiające bezsporne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu oraz zapoznanie się z jego parametrami technicznymi.
7. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.

8. Wykonawca winien udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania
w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu
zamówienia.
9. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy.
10.Brak wskazania przez Wykonawcę produktów równoważnych (tj. brak wypełnienia kolumny „Równoważne” w formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ), jednoznacznie świadczy o tym, że Wykonawca nie oferuje produktów równoważnych, a wyłącznie oryginalne, opisane przez Zamawiającego.
11.Jeżeli Zamawiający nie będzie w stanie ocenić zgodności oferty z wymaganiami określonymi w SWZ, wezwie Wykonawcę do przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych, takich jak: certyfikat jakości, opis producenta, karta charakterystyki, karta katalogowa, karta techniczna lub inny dokument zawierający wykaz parametrów każdego produktu równoważnego.
12. Jeżeli Zamawiający nie będzie w stanie ocenić zgodności oferty pod kątem spełniania przez oferowany produkt cechy równoważności, wezwie Wykonawcę do przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych, takich jak: certyfikat jakości, opis producenta, karta charakterystyki, karta katalogowa, karta techniczna lub inny dokument zawierający wykaz parametrów każdego produktu równoważnego.
13.Na wykonane roboty i zamontowane materiały Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji, która wynosi minimum 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy w ramach danej części zamówienia.
Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 120 miesięcy (termin maksymalny).
14.Zamawiającemu, niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi na warunkach i w terminach wynikających z ustawy z dnia23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 ze zm.).

4.2.5.) Wartość części: 190000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą sumę punktów
obliczonych w oparciu o ustalone kryteria, według wzoru :
- kryterium „cena oferty" max 60 pkt
- kryterium „okres gwarancji” max 40 pkt
- maksymalna suma punktów = 100

1. Kryterium „Cena oferty” (C) będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za
wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu
cenowym, osobno za każdą część zamówienia. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

C = (Cmin : Cof) x 100 x 60% = ….. pkt

gdzie:
Cmin ‒ najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
Cof – cena brutto badanej oferty

Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Uzyskana liczba punktów badanej oferty zostanie pomnożona przez wagę tego kryterium = 60%. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium „cena oferty”.
Brak określenia w ofercie ceny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej
z treścią SWZ.

2. Kryterium „Okres gwarancji” (G) będzie rozpatrywane na podstawie poniższego wzoru:

G = [(Gb- Gmin) : (Gmax- Gmin)] x 100 x 40% = ….. pkt

Gdzie:
Gmin - minimalny okres gwarancji tj. 36 miesięcy
Gmax - maksymalny okres gwarancji podany w miesiącach (Gmax = 120)
Gb - proponowany okres gwarancji w miesiącach (Gb musi być zawarte w granicach 36-120).
Uwaga:
- proponowany okres gwarancji od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia musi być określony wyłącznie w pełnych miesiącach, w przedziale od 36 do 120 miesięcy (3-10 lat)
- w przypadku, gdy zaoferowany przez Wykonawcę w jego ofercie
okres gwarancji będzie krótszy niż 36 miesięcy, Zamawiający uzna, że
treść oferty jest niezgodna z treścią SWZ i odrzuci ofertę tego Wykonawcy
na podstawie art. 226 ust 1 pkt 5 ustawy Pzp;
- w przypadku, gdy zaoferowany przez Wykonawcę w jego ofercie okres
gwarancji będzie dłuższy niż 120 miesięcy, Zamawiający do obliczeń
przyjmie maksymalny, dopuszczalny, proponowany okres gwarancji tj.120
miesięcy.
Proponowany okres udzielonej gwarancji należy wpisać w Formularzu
ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ. Brak określenia w ofercie terminu spowoduje
odrzucenie oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.
3. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (No) - maksymalna liczba
przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za
najkorzystniejszą: No = C + G, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą
uzyskanych punktów.
4. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów.
5. Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający wybierze ofertę o niższej cenie.
6. Jeżeli wybór najkorzystniejszej oferty będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych.
7. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

Sposób obliczenia ceny:

1. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy skalkulować przy pomocy
Formularza cenowego – załącznik nr 3 do SWZ oraz przedstawić
w Formularzu ofertowym ̶ załącznik nr 1 do SWZ.
2. Cena zamówienia to cena wyliczona i przedstawiona w formularzu cenowym
(załącznik nr 3 do SWZ) i przedstawiona w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ). Stanowi ona podstawę oceny i porównania ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112-117 ustawy Pzp.:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa.:
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje :
4.1 co najmniej jedną osobą wykonującą montaż przetwornic i podłączenia
specjalistycznej instalacji elektrycznej, posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne serii „E-eksploatacyjne” w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu urządzeń kontrolno-pomiarowych dla instalacji i urządzeń i sieci do 1 kV – Grupa 1 pkt 2,3,4,10;
4.2 co najmniej jedną osobą wykonującą montaż przetwornic i podłączenia
specjalistycznej instalacji elektrycznej, posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne serii „D-dozorowe” w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu urządzeń kontrolno-pomiarowych dla instalacji, urządzeń i sieci do 1 kV – Grupa 1 pkt 2,3,4,10.
Zamawiający dopuszcza posiadanie obu uprawnień (pkt 4.1. i 4.2.) przez jedną osobę. Wykazanie spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu na etapie składania ofert odbywać się będzie poprzez złożenie oświadczenia - załącznik nr 2 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia, które potwierdzają, że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu.
Oświadczenia Wykonawca obowiązany jest złożyć wg wzoru załącznika nr 2 do SWZ.
2. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o którym mowa w pkt 1 SWZ lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
oświadczenia, o którym mowa wyżej lub złożonych podmiotowych środków
dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu.
4. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych:
4.1. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, za
wyjątkiem informacji zastrzeżonych na podstawie art. 18 ust. 3 ustawy Pzp przez
składającego ofertę.
4.2. Dokumenty zastrzeżone Wykonawca wydziela (umieszczając je w osobnym pliku) i oznacza jako „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia, które potwierdzają, że Wykonawca na dzień składania ofert spełnia warunki udziału w postępowaniu.
2. Oświadczenia Wykonawca obowiązany jest złożyć wg wzoru załącznika nr 2 do SWZ.
3. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczeń, o którym mowa w pkt 1 SWZ lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści
oświadczenia, o którym mowa wyżej lub złożonych podmiotowych środków
dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu.
5. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych:
5.1. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, za
wyjątkiem informacji zastrzeżonych na podstawie art. 18 ust. 3 ustawy Pzp przez
składającego ofertę.
5.2. Dokumenty zastrzeżone Wykonawca wydziela (umieszczając je w osobnym pliku) i oznacza jako „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”.
5.3 Wykonawca zastrzegający informacje zawarte w swojej ofercie musi załączyć
uzasadnienie, dlaczego nie mogą być one udostępnione innym podmiotom.
5.4. Zastrzeżenie dokumentów dokonane bez uzasadnienia, będzie traktowane jako bezskuteczne.
5.5. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z obowiązujących aktów prawnych, m.in. zapisy art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.
6. Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
6.1. wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie robót, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z załącznikiem Nr 9 do SWZ – w zakresie warunku określonego w Rozdziale 6. pkt 4 SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Jeżeli Zamawiający nie będzie w stanie ocenić zgodności oferty pod kątem spełniania przez oferowany produkt cechy równoważności, wezwie Wykonawcę do przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych, takich jak: certyfikat jakości, opis producenta, karta charakterystyki, karta katalogowa, karta techniczna lub inny dokument zawierający wykaz parametrów każdego produktu równoważnego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli Zamawiający nie będzie w stanie ocenić zgodności oferty pod kątem spełniania przez oferowany produkt cechy równoważności, wezwie Wykonawcę do przedstawienia przedmiotowych środków dowodowych, takich jak: certyfikat jakości, opis producenta, karta charakterystyki, karta katalogowa, karta techniczna lub inny dokument zawierający wykaz parametrów każdego produktu równoważnego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy ubezpieczenie
odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością na kwotę
minimum 1 000 000 zł (słownie: jeden milion) i utrzymywać ważne ubezpieczenie przez okres realizacji umowy.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed
podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć potwierdzenie posiadania
wymaganych świadectw kwalifikacyjnych posiadanych przez podane w wykazie
osób ( załącznik nr 9 do SWZ). osoby oddelegowane do wykonania określonych
czynności w zakresie zamówienia, które potwierdzają posiadane uprawnienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, zobowiązani są ustanowić lidera/pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Powyższe nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą
ofertę.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1 oświadczenie według wzoru z załącznika nr 2 do SWZ składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy obowiązani są także złożyć wraz z ofertą oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
4. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 1 zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
2. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu
umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SWZ
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w sposób i na warunkach określonych we wzorze umowy.

Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty, w celu zawarcia umowy na realizację zamówienia publicznego:
1. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą na piśmie w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty drogą elektroniczną, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
2. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed
upływem terminu, o którym mowa w pkt 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie
zamówienia złożono tylko jedną ofertę.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie się uchylał od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. Przez uchylenie się od zawarcia umowy Zamawiający rozumie dwukrotne nieusprawiedliwione przez Wykonawcę niestawienie się do podpisania umowy lub niedostarczenie podpisanej umowy w wyznaczonym terminie.
4. Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą oryginały dokumentów, potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
5. Wykonawca przed zawarcie umowy obowiązany jest podać wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie Zamawiającego.
6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością na kwotę minimum 1 000 000 zł (słownie: jeden milion) i utrzymywać ważne ubezpieczenie przez okres realizacji umowy.
7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przed
podpisaniem umowy zobowiązany jest dostarczyć potwierdzenie posiadania
wymaganych świadectw kwalifikacyjnych posiadanych przez podane w wykazie
osób ( załącznik nr 9 do SWZ). osoby oddelegowane do wykonania określonych
czynności w zakresie zamówienia, które potwierdzają posiadane uprawnienia.
8. Niedopełnienie powyższych formalności przez wybranego Wykonawcę będzie
potraktowane przez Zamawiającego jako niemożność zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
9. Zamawiający preferuje zawarcie umowy na odległość. Umowa zostanie zawarta w następujący sposób:
9.1. Zamawiający przesyła do Wykonawcy umowę w formie elektronicznej;
9.2. Wykonawca sprawdza poprawność zawartych w umowie danych, parafuje każdą stronę umowy i załączników, składa odręczny podpis, pieczęć i wysyła do
Zamawiającego;
9.3. umowa zostaje podpisana i zarejestrowana przez Zamawiającego – wówczas
umowa nabiera mocy prawnej;
9.4. Zamawiający informuje o powyższym fakcie Wykonawcę drogą elektroniczną i odsyła trzeci egzemplarz umowy pocztą.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32_blot w zakładce przedmiotowego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-01 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-30

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji w celu ulepszenia ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, a po zakończeniu negocjacji zaproszenia wykonawców do składania ofert dodatkowych.
2. Zgodnie z treścią art. 288 ust. 1 ustawy Pzp zastrzega sobie prawo do zaproszenia do negocjacji maksymalnie trzech Wykonawców (odrębnie dla każdej części zamówienia), których oferty przedstawiają najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny, obliczony na podstawie kryteriów oceny ofert, określonych w rozdziale 17. SWZ.
3. W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji, Zamawiający poinformuje równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty, o Wykonawcach:
3.1. których oferty nie zostały odrzucone oraz punktacji przyznanej ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji;
3.2. których oferty zostały odrzucone;
3.3. którzy nie zostali zakwalifikowani do negocjacji, oraz punktacji przyznanej ich ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łącznej punktacji, w przypadku, o którym mowa w art. 288 ust. 1 ustawy Pzp, - podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
4. Prowadzone negocjacje mają poufny charakter. Żadna ze stron nie może, bez zgody drugiej strony, ujawniać informacji technicznych i handlowych związanych z negocjacjami. Zgoda jest udzielana w odniesieniu do konkretnych informacji i przed ich ujawnieniem.
5. Po zakończeniu negocjacji z wszystkimi Wykonawcami, Zamawiający informuje o tym fakcie uczestników negocjacji oraz zaprasza ich do składania ofert dodatkowych.
6. Wykonawca może złożyć ofertę dodatkową, która zawiera nowe propozycje w zakresie treści oferty podlegających ocenie w ramach kryteriów oceny ofert wskazanych przez Zamawiającego w zaproszeniu do negocjacji.
7. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna w żadnym z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
8. Oferta przestaje wiązać Wykonawcę w zakresie, w jakim złoży on ofertę dodatkową zawierającą korzystniejsze propozycje w ramach każdego z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji.
9. Oferta dodatkowa, która jest mniej korzystna w którymkolwiek z kryteriów oceny ofert wskazanych w zaproszeniu do negocjacji niż oferta złożona w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, podlega odrzuceniu.
10. Jeżeli Wykonawca nie złoży oferty dodatkowej, Zamawiający do wyboru i oceny oferty przyjmie wskazane przez Wykonawcę wartości wskazane w ofercie podstawowej.
11. Gdy Zamawiający nie zdecyduje się na prowadzenie negocjacji, dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający nie nakłada obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowych części zamówienia.
2. Wykonawca może powierzyć wykonanie całości lub części zamówienia
podwykonawcy.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie zadania, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) ich nazwy.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o wszelkich
zmianach w odniesieniu do informacji, o których mowa wyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazania wymaganych informacji na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację zamówienia.
5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć z Podwykonawcą umowę w formie pisemnej, a Podwykonawca z dalszym Podwykonawcą, na mocy której Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca zobowiązuje się wykonać określoną część zamówienia.
7. Regulacje dotyczące przedkładania umów dotyczących Podwykonawców i dalszych Podwykonawców, a także zasady rozliczeń zawarte są we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
8. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby.
9. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
10. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia stanowiący załącznik nr 8 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
11. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, przedstawia, także oświadczenia podmiotu
udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie ze wzorem –załącznik nr 2 do SWZ
12. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
13.Działając na podstawie art. 110 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca może zastosować tzw. „procedurę samooczyszczenia”. Pomimo wystąpienia podstaw wykluczenia, Wykonawca może wykazać swoją rzetelność poprzez udowodnienie Zamawiającemu, iż zostały przez niego podjęte czynności naprawcze. Przedstawienie środków dowodowych powinno odbyć się na etapie składania ofert. W przeciwnym razie Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania.
14. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16. Zamawiający nie określa wymagań w zakresie, o którym mowa w art. 95 i 96 Pzp.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ławy fundamentowej, wylewka, beton - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie ławy fundamentowej, wylewka, beton. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI