Ogłoszenie o zamówieniu
 Roboty budowlane
 Remont instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku mieszkalnego będącego wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń SA. Oddziału Administracja Zasobów mieszkaniowych ...Część I-VIII 
 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 
1.1.) Rola zamawiającego
 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 
1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5) Adres zamawiającego 
 
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
 
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
 
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
 
1.5.4.) Województwo: śląskie
 
1.5.5.) Kraj: Polska
 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kbocian@srk.com.pl
 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
 
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego) 
 
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność 
 
 Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa 
 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
 
 Zamówienia publicznego 
 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
 
 Remont instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku mieszkalnego będącego wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń SA. Oddziału Administracja Zasobów mieszkaniowych ...Część I-VIII 
 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37b248b6-b598-11ec-97c7-b646b0ba23df
 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112201
 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy 
 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 www.srk.com.pl 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bip.srk.com.pl/
 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dopuszczalne przeglądarki
internetowe:przeglądarka internetowa z
włączoną obsługą JavaScript:Internet Explorer wersja 10 lub 11, Mozilla Firefox od wersji 50 (bez
wsparcia dla wersji beta),zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) – zgodnie z
zaleceniami ze strony dostawcy Java, minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do
poprawnegowyświetlania1366x786.11.5.2.Pozostałe wymagania techniczne:1) dostęp do sieci
Internet,2) komputer klasy PC komputer klasy PC z jednym z następujących systemów operacyjnych:
Windows 7, Windows8,Windows 10 (bez wsparcia dla Windows XP, Vista)
 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
 
polski
 
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. spełnia obowiązek
informacyjny na stronie internetowej www.srk.com.pl
 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-AZM-0003/22
 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
 
4.1.9.) Liczba części: 8
 
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
 
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 
Część 1
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Część I: „Remont instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku mieszkalnego przy ul. Sztygarska 4 w Sosnowcu, będącego wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddziału Administracja Zasobów Mieszkaniowych.” zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do SWZ 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
 
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 
 
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
 
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 22 SWZ
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Wyłącznie kryterium ceny 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 100,00
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 2
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Część II: „Remont instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku mieszkalnego przy ul. Sztygarska 5 w Sosnowcu, będącego wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddziału Administracja Zasobów Mieszkaniowych.” zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do SWZ 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 22 SWZ
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Wyłącznie kryterium ceny 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 100,00
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 3
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Część III: „Remont instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku mieszkalnego przy ul. Sztygarska 6 w Sosnowcu, będącego wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddziału Administracja Zasobów Mieszkaniowych.” zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do SWZ 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 22 SWZ
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Wyłącznie kryterium ceny 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 100,00
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 4
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Część IV: „Remont instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku mieszkalnego przy ul. Sztygarska 7 w Sosnowcu, będącego wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddziału Administracja Zasobów Mieszkaniowych.” zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do SWZ 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 22 SWZ
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Wyłącznie kryterium ceny 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 100,00
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 5
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Część V: „Remont instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku mieszkalnego przy ul. Sztygarska 8 w Sosnowcu, będącego wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddziału Administracja Zasobów Mieszkaniowych.” zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do SWZ 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 22 SWZ
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Wyłącznie kryterium ceny 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 100,00
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 6
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Część VI: „Remont instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku mieszkalnego przy ul. Sztygarska 9 w Sosnowcu, będącego wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddziału Administracja Zasobów Mieszkaniowych.” zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do SWZ 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 22 SWZ
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Wyłącznie kryterium ceny 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 100,00
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 7
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Część VII: „Remont instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku mieszkalnego przy ul. Sztygarska 10 w Sosnowcu, będącego wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddziału Administracja Zasobów Mieszkaniowych.” zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do SWZ 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 22 SWZ
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Wyłącznie kryterium ceny 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 100,00
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
Część 8
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Część VIII: „Remont instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku mieszkalnego przy ul. Sztygarska 12 w Sosnowcu, będącego wyłączną własnością Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddziału Administracja Zasobów Mieszkaniowych.” zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do SWZ 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert: 
 
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt. 22 SWZ
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Wyłącznie kryterium ceny 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 100,00
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
 
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: 
 
Art. 109 ust. 1 pkt 4
 
Art. 109 ust. 1 pkt 5
 
Art. 109 ust. 1 pkt 7
 
Art. 109 ust. 1 pkt 8
 
Art. 109 ust. 1 pkt 10
 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
 
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową wykaże się wpisem do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli Wykonawca wykaże się:
1. dysponowaniem następującymi osobami (w zakresie Części I – VIII), które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia:
- do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym grupy 1 do wykonywania prac przy montażu i prac kontrolno - montażowych przy urządzeniach, instalacjach i sieciach elektroenergetycznych o napięciu znamionowym 1 kV (E) wydanym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. 
w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci 
(Dz.U. z 2003r. Nr 89, poz.828) - minimum 1 osoba (dotyczy wszystkich części)
- do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym „D” potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym grupy 1 do wykonywania prac przy montażu i prac kontrolno - montażowych przy urządzeniach, instalacjach 
i sieciach elektroenergetycznych o napięciu znamionowym 1 kV (D) wydanym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy 
i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci - minimum 1 osoba (dotyczy wszystkich części).
2. należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną robotą budowlaną w ramach jednej lub kilku umów polegającej na remoncie instalacji elektrycznych 
o wartości minimum:
Część I : 60 000,00 zł brutto
Część II : 60 000,00 zł brutto
Część III : 30 000,00 zł brutto
Część IV : 60 000,00 zł brutto
Część V : 30 000,00 zł brutto
Część VI : 60 000,00 zł brutto
Część VII : 30 000,00 zł brutto
Część VIII : 30 000,00 zł brutto
wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 
 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe składane przez Wykonawców wraz z ofertą na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału 
w postępowaniu:
1) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór Załącznik nr 1 do Formularza Ofertowego;
2) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – wzór Załącznik nr 2 do Formularza Ofertowego;
3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – wzór Załącznik nr 3 do Formularza Ofertowego; 
 
 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Podmiotowe środki dowodowe, jakie zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub Wykonawcy, których Zamawiający wezwie do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych w przypadkach, o których mowa w art. 274 ust. 2 ustawy Pzp:
1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem; W przypadku gdy odpis jest dostępny bezpłatnie w publicznej bazie danych Zamawiający nie wymaga złożenia odpisu.
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór Załącznik nr 3 do SWZ;
3) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz 
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wzór Załącznik nr 4 do SWZ;
4) Oświadczenie Wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia 
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp – wzór Załącznik nr 5 do SWZ; 
 
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 
 1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie Wykonawcy o udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia zawarte w Formularzu Ofertowym .
2) Oświadczenie o ochronie środowiska – wzór Załącznik nr 8 do Formularza Ofertowego. 
3) Oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej – wzór Załącznik nr 7 do Formularza Ofertowego. 
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
 
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: 
 2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub
złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. Postanowień pkt 5.2. nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek
dowodowy służy wyłącznie potwierdzaniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania. 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak
 
6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://laip-srk.coig.biz/
 
6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej: 
 24. AUKCJA ELEKTRONICZNA:
1. Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt 17 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej na zasadach określonych poniżej:
1) po dokonaniu badania złożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanie aukcja elektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniu,
2) w toku aukcji elektronicznej stosowane będzie kryterium ofert – zgodnie 
z zapisami SWZ – w toku aukcji licytowana będzie tylko cena,
3) sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę ofert, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji,
4) w trakcie aukcji każdemu Wykonawcy udostępniany jest: numer porządkowy przydzielony jego ofercie, aktualna pozycja w rankingu ofert, wysokość ceny najkorzystniejszej, wysokość postąpienia, które Wykonawca powinien dokonać 
w celu złożenia najkorzystniejszej oferty przy uwzględnieniu zaoferowanych przez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czas pozostały do zakończenia aukcji,
5) aukcja trwa 20 minut. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji o kolejną 10 minutową dogrywkę. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co do liczby dogrywek,
6) postąpienie zostanie określone na poziomie nie mniejszym niż 0,1 % ceny całkowitej ceny brutto, określonej w ofercie ocenionej jako najkorzystniejszej.
2. Adres Portalu Aukcji Publicznych, na którym będzie prowadzona aukcja elektroniczna: https://laip-srk.coig.biz/
1) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji Wykonawców: 
a) Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zawierające między innymi komplet: login i hasło (umożliwiające zalogowanie do systemu aukcyjnego), zostanie przesłane Wykonawcom za pośrednictwem Portalu Aukcji Publicznych, na adres e-mail Wykonawcy, wskazany w formularzu ofertowym.
2) Zalecane wymagania techniczne urządzeń informatycznych użytych do udziału 
w aukcji elektronicznej, zapewniające stabilne współdziałanie z Portalem Aukcji Publicznych:
a) Szerokopasmowe łącze internetowe,
b) Komputer klasy PC z jednym z następujących systemów operacyjnych: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 (bez wsparcia dla Windows XP);
c) Stabilne wersje (bez wsparcia dla wersji beta) przeglądarki internetowej Internet Explorer w wersji od 9 do 11. Przeglądarka internetowa musi mieć włączoną obsługę JavaScript oraz zainstalowane darmowe oprogramowanie Java (JRE) – zgodnie z zaleceniami ze strony dostawcy Java,
d) Ważny podpis elektroniczny zweryfikowany kwalifikowanym certyfikatem wydanym przez jedno z następujących centr certyfikacji:
• Cencert,
• Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.,
• PWPW,
• Certum
• EuroCert.
e) Urządzenie techniczne służące do obsługi podpisu elektronicznego weryfikowanego ważnym kwalifikowanym certyfikatem,
f) Minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania portalu to 1366x768,
g) Wszelkie szczegółowe informacje dotyczące w/w warunków Wykonawca znajdzie na stronie https://laip-srk.coig.biz w dziale „Informacje podstawowe” oraz instrukcji obsługi w dziale „Instrukcja obsługi” (dostępnej po zalogowaniu).
3. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające 
z korzystania przez Uczestników z oprogramowania innego niż zalecane.
4. Akceptacja regulaminu Portalu Aukcji Publicznych jest elementem wymaganym 
w trakcie pierwszego logowania oraz po każdorazowej zmianie regulaminu Portalu.
5. Wykonawca ma możliwość zalogowania do Portalu Aukcji Publicznych, przeprowadzenia testu podpisu kwalifikowanego oraz udziału w stałej aukcji testowej od momentu otrzymania wraz z zaproszeniem poufnego identyfikatora (komplet login-hasło).
6. W przypadku, gdy Wykonawca posiada podpis elektroniczny wystawiony przez zagraniczne centrum certyfikacji, jest on zobligowany do dostarczenia Administratorowi wzoru takiego podpisu w terminie nie krótszym niż 10 dni przed rozpoczęciem aukcji. 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
 
6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 
 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia w kwocie:
Część I: 1 600,00 złotych (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100) 
Część II: 1 500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) 
Część III: 600,00 złotych (słownie: sześćset złotych 00/100) 
Część IV: 1 500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100) 
Część V: 600,00 złotych (słownie: sześćset złotych 00/100) 
Część VI: 1 500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) 
Część VII: 600,00 złotych (słownie: sześćset złotych 00/100) 
Część VIII: 600,00 złotych (słownie: sześćset złotych 00/100) 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
 
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
 11. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (KONSORCJUM)
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu 
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
4. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Uczestnik Konsorcjum) musi wykazać brak podstaw wykluczeniu z postępowania. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu w stosunku do Wykonawców występujących wspólnie będzie oceniane łącznie.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.1.1) SWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenia te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 
6. Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadają solidarnie za realizację zamówienia. 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
 
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 
 27. OKOLICZNOŚCI ZMIANY UMOWY:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 
w przypadkach wynikających wprost z przepisów ustawy Pzp oraz w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych Projekcie umowy. 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
 
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: 
 
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
 
SEKCJA VIII – PROCEDURA
 
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-25 09:00
 
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej
 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-25 11:00
 
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-24
 
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: 
 
Część 1 : Tak
 
Część 2 : Tak
 
Część 3 : Tak
 
Część 4 : Tak
 
Część 5 : Tak
 
Część 6 : Tak
 
Część 7 : Tak
 
Część 8 : Tak
 
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5
 
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: 
 Zgodnie z pkt. 22 SWZ