Remont instalacji elektrycznej na I i II piętrze w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont instalacji elektrycznej na I i II piętrze w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance położonego przy ul. Staszica 1 oraz remont ścian po położeniu instalacji elektrycznej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrzcianka
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2024-05-27
  • ZamawiającySĄD REJONOWY W TRZCIANCE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-14
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00322348
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont instalacji elektrycznej na I i II piętrze w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance położonego przy ul. Staszica 1 oraz remont ścian po położeniu instalacji elektrycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W TRZCIANCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Staszica 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 352 89 84/85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dyrektora@trzcianka.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianka.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont instalacji elektrycznej na I i II piętrze w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance położonego przy ul. Staszica 1 oraz remont ścian po położeniu instalacji elektrycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0c33cd9-11c5-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322348

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054897/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont instalacji elektrycznej w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance ul. Staszica 1 oraz remont ścian po położeniu instalacji

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0c33cd9-11c5-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z wymaganiami platformy E-zamówienia

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula stanowiąca załącznik do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula stanowiąca załącznik do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D.261.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a/ remont instalacji elektrycznej na I i II piętrze budynku w Sądzie Rejonowym w Trzciance położonego przy ul. Staszica 1 wraz z wymianą lamp na energooszczędne ( poza lampami, które już zostały wymienione ) oraz zamontowanie oświetlenia awaryjnego na korytarzach a także dostosowanie projektu budowlanego, stanowiącego załącznik do SWZ do bieżących potrzeb remontu. Projekt został sporządzony w 2019 roku i dotyczy całego budynku – parter budynku oraz piwnica ( archiwum) zostały wyremontowane zgodnie z projektem z uwzględnieniem zmian i naniesieniem ich na dokumentację poprojektową;
b/ dokonanie pomiarów końcowych po wykonaniu prac elektrycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami a także wykonanie skorygowanej dokumentacji wykonawczej i powykonawczej na nośniku papierowym i elektronicznym;
c/ wyrównanie (uzupełnienie powierzchni nierównych, wygładzenie, wyszpachlowanie) ścian i sufitów w remontowanych pomieszczeniach oraz końcowe ich wymalowanie a także potencjalne zamontowanie sufitów podwieszanych wg potrzeb (w tym celu niezbędna jest wizja lokalna i ustalenie niezbędności uwzględnienia tego elementu w ofercie z Zamawiającym);
d/ wynoszenie i wnoszenie mebli i innych przedmiotów znajdujących się w poszczególnych remontowanych pomieszczeniach, likwidacja i utylizacja na koszt Wykonawcy elementów zdemontowanych i nie nadających się do dalszego użycia, zabezpieczenie przez zabrudzeniem mebli i innych przedmiotów pozostałych w remontowanych pomieszczeniach. Uporządkowanie remontowanych pomieszczeń po zakończeniu prac oraz najbliższego otoczenia w celu możliwości normalnego funkcjonowania w remontowanych pomieszczeniach Sądu. Odpowiednie zabezpieczanie terenu prac remontowych , prowadzonych w pomieszczeniach i na korytarzach budynku sądowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej będzie się kierował następującym kryterium:
cena netto – waga wynosi 100 %
Punkty za kryterium ceny będą obliczane wg następującego wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------ x 100 = liczba punktów
Cena oferty badanej

Punkty zostaną przyznane każdej ofercie . Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza, tj. o jak najwyższej ilości uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1 .Oferent jest zobowiązany przedstawić oświadczenie, że nie był karany i nie toczy się wobec niego żadne postępowanie przygotowawcze oraz sądowe ( także w zakresie postępowania karnoskarbowego czy wykroczeniowego).
2. Oferent jest zobowiązany przestawić oświadczenie lub zaświadczenie , że nie posiada zaległości w podatkach i składkach ZUS i jego wynagrodzenie nie będzie podlegało zajęciu egzekucyjnemu.
3. Oferent zobowiązany będzie do przedłożenia co najmniej 3 referencji, z których wynikać będzie, że wykonał co najmniej 3 remonty pomieszczeń, będące zbliżone zakresem do niniejszego przedmiotu zamówienia dla jednostek budżetowych lub komercyjnych .
4. Oferent dysponuje lub dysponować będzie minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia elektryczne niezbędne do wykonania i podłączenia instalacji elektrycznej a także do przygotowania dokumentacji wykonawczej w oparciu o bieżący projekt oraz powykonawczej w tym zakresie. Do oferty należy załączyć oświadczenie o dysponowaniu takim pracownikiem z uwzględnieniem informacji o uprawnieniach.
Ocena warunków: kwalifikacja spełnia/ nie spełnia warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wg wzoru

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie lub zaświadczenie o niekaralności;
2 . oświadczenie lub zaświadczenie o braku zaległości w podatkach i składkach ZUS;
3 . pisemne referencje co najmniej 3 kontrahentów;
4 . wykaz pracowników, którzy wezmą udział w realizacji usługi wraz z oświadczeniem, że co najmniej jeden ze wskazanych pracowników posiada uprawnienia elektryczne niezbędne do wykonania i podłączenia instalacji elektrycznej a także do przygotowania dokumentacji wykonawczej i powykonawczej w tym zakresie. Oferent powinien przedłożyć kserokopię/odwzorowanie uprawnień wskazanej osoby.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Brak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Wszystkie wymienione wcześniej, poza oświadczeniem o spełnianiu warunków

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

FORMALNOŚCI, KTÓRE MUSZA ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERT
1. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić oświadczenie, że nie był karany i nie toczy się wobec niego żadne postepowanie przygotowawcze oraz sądowe ( także w zakresie postępowania karnoskarbowego czy wykroczeniowego).
2. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia kserokopii wraz z oryginałem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej opiewającego co najmniej na kwotę 100.000 zł na cały okres obowiązywania umowy z wykonawcą.
3. Wykonawca jest zobowiązany przestawić oświadczenie lub zaświadczenie , że nie posiada zaległości w podatkach i składkach ZUS i jego wynagrodzenie nie będzie podlegało zajęciu egzekucyjnemu.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia co najmniej 3 referencji, z których wynikać będzie terminowa i rzetelna realizacja zadań remontowych zbliżonych do przedmiotu zamówienia do jednostek budżetowych lub komercyjnych.
5. Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć listę pracowników, którzy będą wykonywali przedmiot zamówienia wraz z informacją, czy nie są to osoby karane lub czy w stosunku do nich nie toczy się postępowanie karne lub wykroczeniowe.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia kopii/odwzorowania uprawnień pracownika posiadającego uprawnienia elektryczne niezbędne do wykonania i podłączenia instalacji elektrycznej a także pracownika do przygotowania dokumentacji wykonawczej i powykonawczej w tym zakresie.
7. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie wskazać wszystkie dane dotyczące podwykonawstwa zgodnie z przepisami art.462 – 465 PZP.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Oferent zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
3.900 zł (słownie:trzytysiącedziewięćsetzłotych 00/100)
2. Termin wniesienia wadium:
a) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia z postępowania.
b/ Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli:
- wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wyjątkowo Zamawiający dopuszcza przedłożenie dowodu wpłaty wadium w przypadku opóźnień bankowych – Zamawiający wezwie Oferenta do przesłania dowodu podczas otwarcia ofert w przypadku braku kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego.
- wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia- Oferent przekazał Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej załączone do oferty.

c) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty, przy czym należy je wnieść na rachunek bankowy nr:
58 1130 1017 0021 1001 5990 0004
z dopiskiem "wadium – postępowanie w sprawie zamówienia na remont instalacji elektrycznej na I i II piętrze budynku Sądu Rejonowego
w Trzciance przy ul. Staszica 1 wraz z remontem ścian. ”

3. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Takie same jak dla Wykonawcy głównego

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w zakresie:
a/ terminu wykonania przedmiotu zamówienia – termin może zostać wydłużony w drodze porozumienia stron ( zawarcie aneksu w tym zakresie), ale nie dłużej niż do 6 miesięcy od daty podpisania umowy i nie dłużej niż do 20 grudnia 2024r.;
b/ rozszerzenia lub zmniejszenia wartości zamówienia w związku z posiadanymi środkami finansowymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-27 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Portal E-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-27 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 60 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 2

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Najkorzystniejsza cena

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

PODWYKONAWSTWO
1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. W takiej sytuacji Wykonawca wskaże w ofercie, jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy oraz winien wskazać nazwę podwykonawcy, jeżeli jest on już znany.
2. Zasady podwykonawstwa regulują przepisy art.462 – 465 PZP i tymi przepisami będzie się kierował Zamawiający oraz powinien je stosować Wykonawca w sytuacji powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie remontu w mieszkaniu - Chodzież
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania28-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie remontu w mieszkaniu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI