Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont instalacji elektrycznej na I i II piętrze w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance położonego przy ul. Staszica 1 oraz remont ścian po położeniu instalacji elektrycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W TRZCIANCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Staszica 1
1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 352 89 84/85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dyrektora@trzcianka.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianka.sr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont instalacji elektrycznej na I i II piętrze w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance położonego przy ul. Staszica 1 oraz remont ścian po położeniu instalacji elektrycznej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0c33cd9-11c5-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054897/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont instalacji elektrycznej w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance ul. Staszica 1 oraz remont ścian po położeniu instalacji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0c33cd9-11c5-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z wymaganiami platformy E-zamówienia
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula stanowiąca załącznik do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula stanowiąca załącznik do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D.261.7.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
a/ remont instalacji elektrycznej na I i II piętrze budynku w Sądzie Rejonowym w Trzciance położonego przy ul. Staszica 1 wraz z wymianą lamp na energooszczędne ( poza lampami, które już zostały wymienione ) oraz zamontowanie oświetlenia awaryjnego na korytarzach a także dostosowanie projektu budowlanego, stanowiącego załącznik do SWZ do bieżących potrzeb remontu. Projekt został sporządzony w 2019 roku i dotyczy całego budynku – parter budynku oraz piwnica ( archiwum) zostały wyremontowane zgodnie z projektem z uwzględnieniem zmian i naniesieniem ich na dokumentację poprojektową;
b/ dokonanie pomiarów końcowych po wykonaniu prac elektrycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami a także wykonanie skorygowanej dokumentacji wykonawczej i powykonawczej na nośniku papierowym i elektronicznym;
c/ wyrównanie (uzupełnienie powierzchni nierównych, wygładzenie, wyszpachlowanie) ścian i sufitów w remontowanych pomieszczeniach oraz końcowe ich wymalowanie a także potencjalne zamontowanie sufitów podwieszanych wg potrzeb (w tym celu niezbędna jest wizja lokalna i ustalenie niezbędności uwzględnienia tego elementu w ofercie z Zamawiającym);
d/ wynoszenie i wnoszenie mebli i innych przedmiotów znajdujących się w poszczególnych remontowanych pomieszczeniach, likwidacja i utylizacja na koszt Wykonawcy elementów zdemontowanych i nie nadających się do dalszego użycia, zabezpieczenie przez zabrudzeniem mebli i innych przedmiotów pozostałych w remontowanych pomieszczeniach. Uporządkowanie remontowanych pomieszczeń po zakończeniu prac oraz najbliższego otoczenia w celu możliwości normalnego funkcjonowania w remontowanych pomieszczeniach Sądu. Odpowiednie zabezpieczanie terenu prac remontowych , prowadzonych w pomieszczeniach i na korytarzach budynku sądowego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej będzie się kierował następującym kryterium:
cena netto – waga wynosi 100 %
Punkty za kryterium ceny będą obliczane wg następującego wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------ x 100 = liczba punktów
Cena oferty badanej
Punkty zostaną przyznane każdej ofercie . Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza, tj. o jak najwyższej ilości uzyskanych punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1 .Oferent jest zobowiązany przedstawić oświadczenie, że nie był karany i nie toczy się wobec niego żadne postępowanie przygotowawcze oraz sądowe ( także w zakresie postępowania karnoskarbowego czy wykroczeniowego).
2. Oferent jest zobowiązany przestawić oświadczenie lub zaświadczenie , że nie posiada zaległości w podatkach i składkach ZUS i jego wynagrodzenie nie będzie podlegało zajęciu egzekucyjnemu.
3. Oferent zobowiązany będzie do przedłożenia co najmniej 3 referencji, z których wynikać będzie, że wykonał co najmniej 3 remonty pomieszczeń, będące zbliżone zakresem do niniejszego przedmiotu zamówienia dla jednostek budżetowych lub komercyjnych .
4. Oferent dysponuje lub dysponować będzie minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia elektryczne niezbędne do wykonania i podłączenia instalacji elektrycznej a także do przygotowania dokumentacji wykonawczej w oparciu o bieżący projekt oraz powykonawczej w tym zakresie. Do oferty należy załączyć oświadczenie o dysponowaniu takim pracownikiem z uwzględnieniem informacji o uprawnieniach.
Ocena warunków: kwalifikacja spełnia/ nie spełnia warunku.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wg wzoru
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie lub zaświadczenie o niekaralności;
2 . oświadczenie lub zaświadczenie o braku zaległości w podatkach i składkach ZUS;
3 . pisemne referencje co najmniej 3 kontrahentów;
4 . wykaz pracowników, którzy wezmą udział w realizacji usługi wraz z oświadczeniem, że co najmniej jeden ze wskazanych pracowników posiada uprawnienia elektryczne niezbędne do wykonania i podłączenia instalacji elektrycznej a także do przygotowania dokumentacji wykonawczej i powykonawczej w tym zakresie. Oferent powinien przedłożyć kserokopię/odwzorowanie uprawnień wskazanej osoby.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Brak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wszystkie wymienione wcześniej, poza oświadczeniem o spełnianiu warunków
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
FORMALNOŚCI, KTÓRE MUSZA ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERT
1. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić oświadczenie, że nie był karany i nie toczy się wobec niego żadne postepowanie przygotowawcze oraz sądowe ( także w zakresie postępowania karnoskarbowego czy wykroczeniowego).
2. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia kserokopii wraz z oryginałem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej opiewającego co najmniej na kwotę 100.000 zł na cały okres obowiązywania umowy z wykonawcą.
3. Wykonawca jest zobowiązany przestawić oświadczenie lub zaświadczenie , że nie posiada zaległości w podatkach i składkach ZUS i jego wynagrodzenie nie będzie podlegało zajęciu egzekucyjnemu.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia co najmniej 3 referencji, z których wynikać będzie terminowa i rzetelna realizacja zadań remontowych zbliżonych do przedmiotu zamówienia do jednostek budżetowych lub komercyjnych.
5. Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć listę pracowników, którzy będą wykonywali przedmiot zamówienia wraz z informacją, czy nie są to osoby karane lub czy w stosunku do nich nie toczy się postępowanie karne lub wykroczeniowe.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia kopii/odwzorowania uprawnień pracownika posiadającego uprawnienia elektryczne niezbędne do wykonania i podłączenia instalacji elektrycznej a także pracownika do przygotowania dokumentacji wykonawczej i powykonawczej w tym zakresie.
7. W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie wskazać wszystkie dane dotyczące podwykonawstwa zgodnie z przepisami art.462 – 465 PZP.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Oferent zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
3.900 zł (słownie:trzytysiącedziewięćsetzłotych 00/100)
2. Termin wniesienia wadium:
a) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia z postępowania.
b/ Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli:
- wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wyjątkowo Zamawiający dopuszcza przedłożenie dowodu wpłaty wadium w przypadku opóźnień bankowych – Zamawiający wezwie Oferenta do przesłania dowodu podczas otwarcia ofert w przypadku braku kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego.
- wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia- Oferent przekazał Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej załączone do oferty.
c) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty, przy czym należy je wnieść na rachunek bankowy nr:
58 1130 1017 0021 1001 5990 0004
z dopiskiem "wadium – postępowanie w sprawie zamówienia na remont instalacji elektrycznej na I i II piętrze budynku Sądu Rejonowego
w Trzciance przy ul. Staszica 1 wraz z remontem ścian. ”
3. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Takie same jak dla Wykonawcy głównego
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w zakresie:
a/ terminu wykonania przedmiotu zamówienia – termin może zostać wydłużony w drodze porozumienia stron ( zawarcie aneksu w tym zakresie), ale nie dłużej niż do 6 miesięcy od daty podpisania umowy i nie dłużej niż do 20 grudnia 2024r.;
b/ rozszerzenia lub zmniejszenia wartości zamówienia w związku z posiadanymi środkami finansowymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Portal E-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-27 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 60 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 2
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Najkorzystniejsza cena
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
PODWYKONAWSTWO
1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. W takiej sytuacji Wykonawca wskaże w ofercie, jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcy oraz winien wskazać nazwę podwykonawcy, jeżeli jest on już znany.
2. Zasady podwykonawstwa regulują przepisy art.462 – 465 PZP i tymi przepisami będzie się kierował Zamawiający oraz powinien je stosować Wykonawca w sytuacji powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.