Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku nr 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa
1.3.) Oddział zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060059216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dywizjonu 303 nr 35
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261519676
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kurdzialek@law.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/law/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku nr 3
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89c788df-a805-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.law.mil.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.mil.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z załącznikeim nr 5 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/tp/2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont budynku nr 3 w zakresie izolacji fundamentów i czyszczenia elewacji. Zakres prac to min.: - usunięcie skutków zawilgocenia ścian fundamentowych (hydroizolacja, iniekcja, przebudowa przykanalików),- demontaż kosza doświetlającego pomieszczenie piwniczne, montaż doświetlacza systemowego z zadaszeniem,- wykonanie tynku mozaikowego na części cokołowej,- wykonanie kanałów nawiewnych,- czyszczenie elewacji północnej,- docieplenie części podziemnej ścian piwnic,- wykonanie okapu docieplenia ścian piwnicy,- demontaż i ponowny montaż opaski przy budynku z kostki brukowej,- czyszczenie i udrażnianie kanalizacji deszczowej.Wykonawca w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorysy uproszczone na wartość robót wskazaną w ofercie (zgodnie z zał.9).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy .Załączony przedmiar robót (załącznik nr 14) ma wyłącznie charakter pomocniczy.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy , wymaga się, żeby prace budowlane związane z wykonywaniem izolacji były świadczone przez cały okres trwania umowy przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Ustala się okres gwarancji minimum 36 miesięcy. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium „termin wykonania (okres realizacji) od daty zawarcia umowy” należy wskazać z przedziału:Zadanie 1: 90-150 dni kalendarzowychJeżeli Wykonawca zadeklaruje termin realizacji krótszy niż odpowiednio 90 dni (zadanie 1), Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) termin 90 dni, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie.Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin realizacji dłuższy niż 150 dni (zadanie 1), albo jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu cenowym terminu realizacji, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy , z uwagi na jego wymaganie w tym zakresie zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania (okres realizacji) od daty zawarcia umowy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
W kryterium „termin wykonania (okres realizacji) od daty zawarcia umowy” należy wskazać z przedziału:Zadanie 1: 90-150 dni kalendarzowychJeżeli Wykonawca zadeklaruje termin realizacji krótszy niż odpowiednio 90 dni (zadanie 1), Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) termin 90 dni, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie.Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin realizacji dłuższy niż 150 dni (zadanie 1), albo jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu cenowym terminu realizacji, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy , z uwagi na jego wymaganie w tym zakresie zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont budynku nr 3 w zakresie częściowej wymiany stolarki okiennej.Zakres prac to min.; wymiana stolarki okiennej, wymiana parapetów.Wykonawca w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorysy uproszczone na wartość robót wskazaną w ofercie (zgodnie z zał.9).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy .Załączony przedmiar robót (zał.14) ma wyłącznie charakter pomocniczy.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym zał.4 do SWZ.Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy , wymaga się, żeby prace budowlane związane z wykonywaniem izolacji były świadczone przez cały okres trwania umowy przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Ustala się okres gwarancji minimum 36 miesięcy. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne