Remont budynku nr 3

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Remont budynku nr 3
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDęblin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-14
  • ZamawiającyLotnicza Akademia Wojskowa
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00042770
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont budynku nr 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa

1.3.) Oddział zamawiającego: Lotnicza Akademia Wojskowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060059216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dywizjonu 303 nr 35

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261519676

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kurdzialek@law.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/law/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku nr 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89c788df-a805-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042770

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.law.mil.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.mil.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z załącznikeim nr 5 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/tp/2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont budynku nr 3 w zakresie izolacji fundamentów i czyszczenia elewacji. Zakres prac to min.: - usunięcie skutków zawilgocenia ścian fundamentowych (hydroizolacja, iniekcja, przebudowa przykanalików),- demontaż kosza doświetlającego pomieszczenie piwniczne, montaż doświetlacza systemowego z zadaszeniem,- wykonanie tynku mozaikowego na części cokołowej,- wykonanie kanałów nawiewnych,- czyszczenie elewacji północnej,- docieplenie części podziemnej ścian piwnic,- wykonanie okapu docieplenia ścian piwnicy,- demontaż i ponowny montaż opaski przy budynku z kostki brukowej,- czyszczenie i udrażnianie kanalizacji deszczowej.Wykonawca w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorysy uproszczone na wartość robót wskazaną w ofercie (zgodnie z zał.9).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy .Załączony przedmiar robót (załącznik nr 14) ma wyłącznie charakter pomocniczy.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy , wymaga się, żeby prace budowlane związane z wykonywaniem izolacji były świadczone przez cały okres trwania umowy przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Ustala się okres gwarancji minimum 36 miesięcy. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium „termin wykonania (okres realizacji) od daty zawarcia umowy” należy wskazać z przedziału:Zadanie 1: 90-150 dni kalendarzowychJeżeli Wykonawca zadeklaruje termin realizacji krótszy niż odpowiednio 90 dni (zadanie 1), Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) termin 90 dni, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie.Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin realizacji dłuższy niż 150 dni (zadanie 1), albo jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu cenowym terminu realizacji, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy , z uwagi na jego wymaganie w tym zakresie zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania (okres realizacji) od daty zawarcia umowy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

W kryterium „termin wykonania (okres realizacji) od daty zawarcia umowy” należy wskazać z przedziału:Zadanie 1: 90-150 dni kalendarzowychJeżeli Wykonawca zadeklaruje termin realizacji krótszy niż odpowiednio 90 dni (zadanie 1), Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) termin 90 dni, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie.Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin realizacji dłuższy niż 150 dni (zadanie 1), albo jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu cenowym terminu realizacji, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy , z uwagi na jego wymaganie w tym zakresie zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont budynku nr 3 w zakresie częściowej wymiany stolarki okiennej.Zakres prac to min.; wymiana stolarki okiennej, wymiana parapetów.Wykonawca w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy dostarczy Zamawiającemu kosztorysy uproszczone na wartość robót wskazaną w ofercie (zgodnie z zał.9).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy .Załączony przedmiar robót (zał.14) ma wyłącznie charakter pomocniczy.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym zał.4 do SWZ.Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy , wymaga się, żeby prace budowlane związane z wykonywaniem izolacji były świadczone przez cały okres trwania umowy przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. Ustala się okres gwarancji minimum 36 miesięcy. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W kryterium „termin wykonania (okres realizacji) od daty zawarcia umowy” należy wskazać z przedziału:Zadanie 2: 60-100 dni kalendarzowychJeżeli Wykonawca zadeklaruje termin realizacji krótszy niż odpowiednio 60 dni (zadanie 2), Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) termin 60 dni, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie.Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin realizacji dłuższy niż 100 dni (zadanie 2) albo jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu cenowym terminu realizacji, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy , z uwagi na jego wymaganie w tym zakresie zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania (okres realizacji) od daty zawarcia umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

W kryterium „termin wykonania (okres realizacji) od daty zawarcia umowy” należy wskazać z przedziału:Zadanie 2: 60-100 dni kalendarzowychJeżeli Wykonawca zadeklaruje termin realizacji krótszy niż odpowiednio 60 dni (zadanie 2), Zamawiający przyjmie do oceny minimalny (wymagany) termin 60 dni, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy czas ten zostanie uwzględniony w umowie.Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin realizacji dłuższy niż 100 dni (zadanie 2) albo jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu cenowym terminu realizacji, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy , z uwagi na jego wymaganie w tym zakresie zawarte w Opisie przedmiotu zamówienia.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa.Zamawiający wyznacza szczegółowy warunek w tym zakresie: I. ZADANIE 1:1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udowodni, że:w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegająca na wykonaniu izolacji fundamentów lub termomodernizacji budynku o wartości min. 200 000,00 zł netto.2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udowodni, że:dysponuje personelem kierowniczym posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.Zamawiający wymaga:-kierownika robót - jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.Powyższa osoba powinna:Być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z aktualnym terminem ważności, potwierdzeniem tej formy będzie oświadczenie załączone do oferty.Posiadać co najmniej 12-miesięczne doświadczenie na stanowisku kierownika robót budowlanych, licząc od daty uzyskania stosownych uprawnień budowlanych. Osoba wskazana do wykonania zamówienia musi mieć zapewnioną przez Wykonawcę możliwość komunikowania się z Zamawiającym w języku polskim, mieć znajomość prawa budowlanego i procedur administracyjnych w zakresie inwestycji budowlanych realizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.II. ZADANIE 2:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udowodni, że:w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 (jedną) robotę budowlaną polegająca na wymianie stolarki okiennej o wartości min. 80 000,00 zł netto

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na których rzecz roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na którego rzecz roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 6 do SWZ.Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zał. 7 do SWZ .

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy tylko w zakresie zadania nr 1.W zakresie zadania 2 Zamawiający nie żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu jej zawarcia, w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgonie z projektem umowy - § 16 Wprowadzenie zmian w zakresie robót lub zmian umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-14 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: zamowienia.law.mil.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-14 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-04-28 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli do oddziału przedszkolnego - Jakubowice Murowane
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli do oddziału przedszkolnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI