Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Przystosowanie układów - pomiarowo rozliczeniowych do zasady TPA na SW Smolice
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoWarszawa
WojewództwoMazowieckie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-06-22
ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
Data publikacji ogłoszenia2021-06-02
Numer ogłoszenia2021/BZP 00072485
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00072485 z dnia 2021-06-02
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi ˜Przystosowanie układów - pomiarowo rozliczeniowych do zasady TPA na SW Smolice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.3.) Oddział zamawiającego: ˜
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: ˜Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00010273/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.26 Usługi związane z obsługą Stopnia Wodnego Smolice - RZGW Kraków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜www.przetargi.wody.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜www.przetargi.wody.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem platformy wynosi 150 MB
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜KR.ROZ.2810.24.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie stacji transformatorowych Stopnia Wodnego Smolice i Pompowni Jankowice do wymagań Instrukcji Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) Tauron Dystrybucja S.A.Szczegółowa charakterystyka obiektu Stopień Wodny Smolice jest drugim stopniem piętrzącym Kaskady Górnej Wisły, zlokalizowanym w 21+200 km Wisły. Obiekty Stopnia Wodnego Smolice położone są w województwie małopolskim, w granicach administracyjnych gminy Babice w miejscowości Jankowice (strona lewa Wisły) oraz gminy Zator w miejscowości Podolsze (strona prawa Wisły).4.3. W zakres zamówienia wchodzi: 4.3.1 Stacja transformatorowa 15/0,4 kV sekcja I i II SW Smolice• Demontaż starych przekładników napięciowych i prądowych w sekcjach I i II,• Montaż nowych przekładników napięciowych i prądowych w sekcjach I i II,• Układy pomiarowe muszą być wyposażone w przekładniki pomiarowe w każdej z trzech faz oraz liczniki trójsystemowe,• Układy pomiarowo-rozliczeniowe powinny umożliwiać rejestrowanie i przechowywanie w pamięci pomiarów mocy czynnej w okresach od 15 do 60 minut przez co najmniej 63 dni i automatycznie zamykać okres rozliczeniowy.• Wszystkie elementy członu zasilającego oraz osłony i urządzenia wchodzące w skład układu pomiarowego energii elektrycznej muszą być przystosowane do plombowania,• Układy pomiarowo-rozliczeniowe powinny umożliwiać zdalna transmisję danych pomiarowych co najmniej raz na dobę do serwera systemu pomiarowego w Oddziale w Bielsku-Białej,• Powinien być możliwy lokalny pełen odczyt układu pomiarowego w przypadku awarii łączy transmisyjnych lub w celach kontrolnych,4.3.2 Stacja transformatorowa 15/0,4 kV Pompownia Jankowice • Demontaż starych przekładników napięciowych i prądowych, • Montaż nowych przekładników napięciowych i prądowych • Układy pomiarowe muszą być wyposażone w przekładniki pomiarowe w każdej z trzech faz oraz liczniki trójsystemowe,• Wszystkie elementy członu zasilającego oraz osłony i urządzenia wchodzące w skład układu pomiarowego energii elektrycznej muszą być przystosowane do plombowania,• Układy pomiarowo-rozliczeniowe powinny umożliwiać rejestrowanie i przechowywanie w pamięci pomiarów mocy czynnej w okresach od 15 do 60 minut przez co najmniej 63 dni i automatycznie zamykać okres rozliczeniowy.• Układy pomiarowo-rozliczeniowe powinny umożliwiać zdalna transmisję danych pomiarowych co najmniej raz na dobę do serwera systemu pomiarowego w Oddziale w Bielsku-Białej,• Powinien być możliwy lokalny pełen odczyt układu pomiarowego w przypadku awarii łączy transmisyjnych lub w celach kontrolnych, 4.4 Wykaz prac uwzględnionych.4.4.1 Są to prace , których wykonanie należy do obowiązków kontraktowych Wykonawcymieszczące się w cenie asortymentów robót :- uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień dla realizacji przedmiotowego zadania,- roboty pomiarowe w tym inwentaryzacyjne niezbędne dla wykonania zadania, - działania ochronne i zapobiegawcze stosownie do wymogów BHP.- przygotowanie dokumentacji odbioru prac.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜15.1 Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.15.2 Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:C - cena oferty brutto -60%R- okres gwarancji i rękojmi – 20%D – doświadczenie osoby dozorującej -20%15.2.1 Punkty przyznawane za podane w pkt. 1 kryterium ceny będą liczone według następującego wzoru: Cena oferty najtańszej C= -------------------------------------- x 100 x0,6 Cena oferty badanej15.2.2 Okres rękojmi Badany okres gwarancji i rękojmi (w miesiącach) -12 G= ----------------------------------------------------------------x 100 x 0,20 Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi (w miesiącach) -12Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi uwzględniony do oceny ofert – 12 miesięcyNajdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi uwzględniony do oceny ofert – 36 miesięcyOferty zawierające okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 12 miesięcy zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań SWZ.W przypadku nie podania (nie wpisania) okresu gwarancji i rękojmi zamawiający uzna że wykonawca że oferowany okres gwarancji i rękojmi jest najkrótszy tj. 12 miesięcy i przyzna 0 pkt. 15.2.3 Kryterium DOŚWIADCZENIE.W ramach tego kryterium punkty przyznawane będą według następujących zasad:Osoba posiadająca ważne świadectwo kwalifikacyjne w zakresie dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci w zakresie grupy 1 pkt 3 wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci nadzorowała lub wykonała:Dwie usługi polegające na wykonaniu remontu stacji transformatorowej o mocy nie mniejszej niż 15/04 KV – 5 pkt – 5%.Trzy usługi polegające na wykonaniu remontu stacji transformatorowej o mocy nie mniejszej niż 15/04 KV – 10 pkt – 10%.Cztery usługi polegające na wykonaniu remontu stacji transformatorowej o mocy nie mniejszej niż 15/04 KV – 15 pkt – 15%.Pięć usług polegających na wykonaniu remontu stacji transformatorowej o mocy nie mniejszej niż 15/04 KV – 20 pkt – 20%.15.3 Punktacja przyznawana ofertom w kryterium oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.15.4 Po dokonaniu oceny oferty w każdym kryterium przyznane punkty zostaną zsumowane. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów na podstawie przyjętego kryterium oceny ofert. 15.5 W przypadku, gdy zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜doświadczenie osoby dozorującej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
˜a) warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu remontu stacji transformatorowej o mocy nie mniejszej niż 15/04 KV.b) co najmniej jedna posiada ważne świadectwo kwalifikacyjne w zakresie dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci w zakresie grupy 1 pkt 3 wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci - co najmniej jedna posiada ważne świadectwo kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci w zakresie grupy 1 pkt 3 wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci Zamawiający dopuszcza dysponowanie prze wykonawcę jedną osobą spełniającą warunki wyszczególnione w lit. b powyżej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
˜wykaz zrealizowanych usług zawierający informacje dotyczące ich przedmiotu, wartości, odbiorców, dat wykonania wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ.Wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia zawierający informacje dotyczące ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz podstawie dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 9 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
˜Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:11.1 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.11.2 Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.11.3 Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.11.4 Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 3 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.11.5 Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 10.2.2 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
˜2. Strony mają prawo do zmiany umowy w następujących sytuacjach:1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana niezawinionym i niemożliwym do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnieniem:a) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, lub w związku z którymi stopień wilgotności podłoża lub materiału do wbudowania uniemożliwi zagęszczenie gruntu do parametrów podanych w dokumentacji projektowej,b) gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,c) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,d) spowodowanym wystąpieniem siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.– termin realizacji zamówienia może ulec odpowiedniej zmianie o czas trwania okoliczności stanowiących przeszkody w realizacji przedmiotu umowy (w tym o okres niezbędny do przywrócenia warunków umożliwiających właściwą i zgodną ze sztuką techniczną realizację robót w ramach umowy);2) Inne zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:a) zmiana w przepisach prawach, decyzjach, postanowieniach lub uzgodnieniach, w szczególności dotycząca warunków technicznych lub administracyjnoprawnych wpływających na wykonywanie umowy,b) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami,c) wystąpienia zdarzenia o charakterze siły wyższej uniemożliwiającego wykonanie umowy, zgodnie z jej treścią,3) Zaistnienia innej okoliczności prawnej, technicznej lub ekonomicznej skutkującej niemożliwością wykonania umowy, zgodnie z jej treścią.3. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę umowy polegającą na skróceniu terminu realizacji umowy motywowaną przez Wykonawcę leżącymi po jego stronie względami, np. organizacyjnymi lub ekonomicznymi.Z uwagi na ograniczoną ilość znaków informacje dotyczące zmiany umowy są dostępne w załączniku nr 4 do SWZ - wzorze umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ˜ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy