Przestrzeń Spotkań – Ogród Edukacji i Zabawy na terenie Muzeum Łazienki Królewskie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przestrzeń Spotkań – Ogród Edukacji i Zabawy na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie – realizacja robót budowlanych wraz z towarzyszącymi robotami montażowymi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2021-07-26
  • ZamawiającyMuzeum Łazienki Królewskie w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00109912
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przestrzeń Spotkań – Ogród Edukacji i Zabawy na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie – realizacja robót budowlanych wraz z towarzyszącymi robotami montażowymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369111140

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Agrykola 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-460

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48225060024

1.5.8.) Numer faksu: +48225060174

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lazienki-krolewskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lazienki-krolewskie.pl/pl/bip

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przestrzeń Spotkań – Ogród Edukacji i Zabawy na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie – realizacja robót budowlanych wraz z towarzyszącymi robotami montażowymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3f5bc0e-e09d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00109912

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005537/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przestrzeń Spotkań – Ogród Edukacji i Zabawy na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie –realizacja robót budowlanych wraz z towarzyszącymi robotami montażowymi.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem systemu dostępnego pod adresem https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl, zwanego dalej „Systemem” lub „Platformą”. Instrukcja korzystania z Systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem w zakładce „Regulacje i
procedury procesu zakupowego”.
Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne do przekazania danych dotyczące systemu https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl:
stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s na komputer;
komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
włączona obsługa JavaScript;
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Format kodowania i oznaczania czasu:
plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format
kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero
po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;
oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu-zegarem Głównego Urzędu Miar.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się
za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem
tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Patrz Rozdział XXIX SWZ - KLAUZULA INFORMACYJNA Z
ART. 13 i ART. 14 RODO W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz Rozdział XXIX SWZ - KLAUZULA INFORMACYJNA Z
ART. 13 i ART. 14 RODO W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 13/2021/PZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i montażowe na potrzeby utworzenia na terenie Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie Ogrodu Edukacji i Zabawy – „Przestrzeń Spotkań” wraz z pielęgnacją i serwisem gwarancyjnym w zakresie urządzeń, instalacji, zieleni i nawierzchni. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część niniejszej SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03451300-9 - Krzewy

03452000-3 - Drzewa

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

77211600-8 - Sadzenie drzew

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 115 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:

1) Kryterium I – Cena – waga 60%
Ocenianym ofertom, zostaną przyznane punkty według następującego wzoru:

najniższa cena brutto pośród złożonych ważnych ofert
Cena = ------------------------------------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto badanej oferty

Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w kryterium oceny ofert jakim jest „Cena brutto” wynosi – 60 pkt.

2) Kryterium II – Długość gwarancji i rękojmi – waga 40%

a) okresu gwarancji i rękojmi 36 miesięcy - 0 punktów;
b) okresu gwarancji i rękojmi 48 miesięcy - 20 punktów;
c) okresu gwarancji i rękojmi 60 miesiące - 40 punktów;


W razie niewpisania okresu gwarancji i rękojmi Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował minimalną gwarancję zgodną z SWZ i w ramach niniejszego kryterium przyzna 0 punktów. W razie podania dłuższego okresu gwarancji niż 60 miesięcy Zamawiający przyzna Wykonawcy maksymalną ilość punktów w tym kryterium – 40 pkt. Wskazany w ofercie przedłużony okres gwarancji i rękojmi nie jest tożsamy z okresem pielęgnacji i serwisu gwarancyjnego, wskazanym w SWZ.

2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku, przy wykorzystaniu matematycznych zasad zaokrąglania.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione
w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska łącznie największą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
Ko = C + G
gdzie:
Ko – końcowa ocena oferty
C – ocena punktowa uzyskana w kryterium „Cena brutto”,
G – ocena punktowa uzyskana w kryterium „Długość gwarancji i rękojmi”

4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
5. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty
ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 8 powyżej, oferta podlega odrzuceniu,
a Zamawiający zwraca się̨ o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna za spełniony warunek
w tym zakresie jeżeli Wykonawca wykaże, że:
i. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną na nie mniej niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100);
ii. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: milion złotych 00/100);
d) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna za spełniony warunek
w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
i. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał
co najmniej jedno (1) zamówienie (umowa), którego przedmiotem było wykonanie robót budowlanych z dostawą/usługą obejmujących budowę i wyposażenie placu zabaw, o wartości zamówienia (umowy)
co najmniej 800.000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych) brutto. Należy podać adres obiektu;
oraz
ii. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał
co najmniej jedno (1) zamówienie (umowa), którego przedmiotem było wykonanie robót budowlanych lub usług polegających na zagospodarowaniu terenu w obrębie parku/ogrodu wpisanego do rejestru zabytków - dotyczy parku/ogrodu wpisanego do rejestru zabytków (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2020 r., poz. 282ze zm.), lub – w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku, o wartości zamówienia (umowy) co najmniej 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych) brutto. Należy podać numer wpisu do rejestru zabytków i adres realizowanej roboty wraz z województwem. Wyżej wymienione prace powinny obejmować co najmniej wykonanie i/lub rewitalizację nawierzchni oraz rewitalizację i/lub nasadzenia zieleni;
W przypadku, gdy wartość wykazywanych umów (zamówień) jest określona w innej walucie niż złoty polski, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złoty polski na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.

iii. dysponuje lub będzie dysponować:

A. - Kierownikiem budowy (1 osoba) tj. osobą:
 posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, ze zm., dalej jako „Prawo budowlane”) lub odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; oraz
 spełniającą wymagania określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.
o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2020 r., poz. 282ze zm., dalej, jako „ustawa oozionz”), w tym przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury;
 posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika budowy przy realizacji przynajmniej 3 (trzech) robót budowlanych dotyczących remontów lub przebudowy budynków zabytkowych lub prac rewitalizacyjnych na terenie zabytkowego parku/ogrodu. Wszystkie referencyjne roboty, którymi kierował Kierownik budowy muszą być realizowane w budynkach lub parkach/ogrodach wpisanych do rejestru zabytków, o wartości robót co najmniej 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych) każda. Należy podać numer rejestru zabytków i adres realizowanej roboty wraz z województwem;

B. Kierownikiem robót elektrycznych (1 osoba) tj. osobą:
 posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane lub odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; oraz
 spełniającą wymagania określone w art. 37c ustawy oozionz, w tym przez
co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków
lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury; oraz
 posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika robót przy realizacji przynajmniej 3 (trzech) robót budowlanych dotyczących wykonania, remontów, modernizacji lub przebudowy instalacji elektrycznych w budynkach zabytkowych lub na terenie zabytkowego parku/ogrodu,
o wartości robót co najmniej 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych) każda. Należy podać numer rejestru zabytków i adres realizowanej roboty wraz z województwem;
Zamawiający nie dopuszcza łączenie ww. funkcji.

Zamawiający dopuszcza uprawnienia odpowiadające wymaganym, które zostały wydane
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej,
z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane, a także ustawy z dnia
22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220).

Zamawiający wymaga, aby Kierownik budowy i Kierownik robót elektrycznych byli stale, osobiście obecni na terenie prowadzenia robót budowlanych podczas ich fizycznej realizacji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie
od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 8 do SWZ;
2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
3) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. art. 109 ust. 1 pkt. 7) o należytym wykonaniu istotnych zobowiązań wynikających z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, że nie doszło do wypowiedzenia lub odstąpienia
od umowy, że wykonawca nie został zobowiązany do zapłaty odszkodowania, nie doszło
do wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3d do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych lub usług/dostaw z robotami budowlanymi wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -– załącznik nr 4 do SWZ;
2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych
do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -– załącznik nr 5 do SWZ;
3) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 300.000,00 zł;
4) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga od Wykonawców przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w celu potwierdzenia zgodności oferowanych robót budowlanych, dostaw lub usług
z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia,
tj. Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia Certyfikatu dla wymienionych poniżej elementów wydanego przez uprawniony podmiot posiadający akredytację właściwej jednostki w rozumieniu przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszącym się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93, celem potwierdzenia zgodności z normami z serii PN-EN 1176, np. TUV.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Certyfikatu dla wymienionych poniżej elementów wydanego przez uprawniony podmiot posiadający akredytację właściwej jednostki w rozumieniu przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszącym się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93, celem potwierdzenia zgodności z normami z serii PN-EN 1176, np. TUV.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw wykluczeniu w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym (forma elektroniczna), podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,
w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw wykluczeniu w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym (forma elektroniczna), podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-26 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-26 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

6. Wykonawcy muszą wziąć udział w wizji lokalnej. Ze względu na specyfikę prowadzenia prac i unikatowy charakter zabytkowego ogrodu Łazienki Królewskie, udział Wykonawcy w wizji lokalnej jest obligatoryjny pod rygorem odrzucenia oferty (art. 131
w zw. z art. 266 ust. pkt 18 ustawy PZP). Obowiązkowy udział w oględzinach terenu realizacji przedmiotu zamówienia, w celu zapoznania się Wykonawcy z terenem, na którym będą prowadzone prace. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 15 lipca 2021 r., o godzinie 12:00, zbiórka przy bramie parku od ulicy Gagarina. Przed przystąpieniem do dokonania wizji lokalnej Wykonawcy zobowiązani będą potwierdzić na liście obecności swój udział w wizji, co będzie traktowane jako złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z terenem prowadzenia prac. Ze względów epidemicznych osoby biorące w wizji powinny posiadać własne środki zabezpieczające w postaci masek zakrywających usta i nos. Zgłoszenie chęci uczestnictwa w wizji lokalnej należy wysyłać przy użyciu Platformy https://lazienki-krolewskie.ezamawiajacy.pl
2021-07-09 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykończenie budynku handlowego - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykończenie budynku handlowego. W tym: - malowanie ścian 770 m2, - cokoły, - karton gipsy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI