Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeglądy konserwacyjne przetwornic napięcia i częstotliwości prądu, nr ref. 48/TP2/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 264554593
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeglądy konserwacyjne przetwornic napięcia i częstotliwości prądu, nr ref. 48/TP2/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f99dca34-2ab8-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064530/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Konserwacja i naprawa zasilaczy UPS oraz przetwornic napięcia i częstotliwości
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/32blt
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W trakcie procedowania postępowania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez Portal e-Usług SmartPZP, dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/32blt/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z przetwarzaniem danych osobowych Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku, 98-100 Łask, ul. 9-go Maja 95.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w 32. Bazie Lotnictwa Taktycznego w Łasku jest Pan Paweł Rogala, tel. 261 554 639, email: p.rogala@ron.mil.pl.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Przeglądy konserwacyjne przetwornic napięcia i częstotliwości prądu, nr ref. 48/TP2/2022”.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”.
5. Zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy lub osób występujących w jego imieniu jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Wykonawcy przysługuje:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
9. Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 48/TP2/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 93529,50 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie przeglądu przetwornicy zgodnie z zakresem ramowym obejmującym:
oględziny zewnętrzne przetwornicy,
czyszczenie oraz konserwacja elektronicznych podzespołów przetwornic, sprawdzanie stanu połączeń elektrycznych,
sprawdzanie stanu podzespołów elektronicznych, w tym szczególnie kondensatorów obwodu pośredniego, tranzystorów, falownika oraz prostownika,
Kontrolę i obsługę wentylatorów chłodzących,
pomiary statyczne bez obciążenia – mierzenie rezystancji bramek, spadków napięć występujących na diodach prostownika wejściowego oraz na diodach bocznikujący,
pomiary dynamiczne – oscyloskopowe przebiegi prądów i napięć wyjściowych, wejściowych oraz pod obciążeniem znamionowym.
badanie przebiegu impulsów bramkowych tranzystorów i pomiar poziomu napięcia stałego w obwodzie pośrednim przetwornicy,
kontrolę oprogramowania przetwornicy, rejestrów alarmów wraz z archiwizowaniem wyników pomiarów,
czynności przewidziane w instrukcji oraz w dokumentacji techniczno-ruchowej urządzenia,
4.2.5.) Wartość części: 61318,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za daną część zamówienia, na którą złożono ofertę - osobno za każdą część. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C =Cmin/Cof x100x100%
gdzie:
Cmin ‒ najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
Cof – cena brutto badanej oferty
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przetwornice i zasilacz UPS produkcji firmy „APS Energia”;
2. Wykonanie przeglądu przetwornicy zgodnie z zakresem ramowym obejmującym:
oględziny zewnętrzne przetwornicy,
czyszczenie oraz konserwacja elektronicznych podzespołów przetwornic, sprawdzanie stanu połączeń elektrycznych,
sprawdzanie stanu podzespołów elektronicznych, w tym szczególnie kondensatorów obwodu pośredniego, tranzystorów, falownika oraz prostownika,
Kontrolę i obsługę wentylatorów chłodzących,
pomiary statyczne bez obciążenia – mierzenie rezystancji bramek, spadków napięć występujących na diodach prostownika wejściowego oraz na diodach bocznikujący,
pomiary dynamiczne – oscyloskopowe przebiegi prądów i napięć wyjściowych, wejściowych oraz pod obciążeniem znamionowym.
badanie przebiegu impulsów bramkowych tranzystorów i pomiar poziomu napięcia stałego w obwodzie pośrednim przetwornicy,
kontrolę oprogramowania przetwornicy, rejestrów alarmów wraz z archiwizowaniem wyników pomiarów,
czynności przewidziane w instrukcji oraz w dokumentacji techniczno-ruchowej urządzenia,
4.2.5.) Wartość części: 6911,50 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za daną część zamówienia, na którą złożono ofertę - osobno za każdą część. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C =Cmin/Cof x100x100%
gdzie:
Cmin ‒ najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
Cof – cena brutto badanej oferty
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Przetwornice produkcji firmy „AXA POWER”;
2. Wykonanie przeglądu przetwornicy zgodnie z zakresem ramowym obejmującym:
oględziny zewnętrzne przetwornicy,
czyszczenie oraz konserwacja elektronicznych podzespołów przetwornic, sprawdzanie stanu połączeń elektrycznych,
sprawdzanie stanu podzespołów elektronicznych, w tym szczególnie kondensatorów obwodu pośredniego, tranzystorów, falownika oraz prostownika,
Kontrolę i obsługę wentylatorów chłodzących,
pomiary statyczne bez obciążenia – mierzenie rezystancji bramek, spadków napięć występujących na diodach prostownika wejściowego oraz na diodach bocznikujący,
pomiary dynamiczne – oscyloskopowe przebiegi prądów i napięć wyjściowych, wejściowych oraz pod obciążeniem znamionowym.
badanie przebiegu impulsów bramkowych tranzystorów i pomiar poziomu napięcia stałego w obwodzie pośrednim przetwornicy,
kontrolę oprogramowania przetwornicy, rejestrów alarmów wraz z archiwizowaniem wyników pomiarów,
czynności przewidziane w instrukcji oraz w dokumentacji techniczno-ruchowej urządzenia,
4.2.5.) Wartość części: 3450,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za daną część zamówienia, na którą złożono ofertę - osobno za każdą część. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C =Cmin/Cof x100x100%
gdzie:
Cmin ‒ najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
Cof – cena brutto badanej oferty
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - System XILLAR firmy „C&T Elmech”;
2. Wykonanie przeglądu przetwornicy zgodnie z zakresem ramowym obejmującym:
oględziny zewnętrzne przetwornicy,
czyszczenie oraz konserwacja elektronicznych podzespołów przetwornic, sprawdzanie stanu połączeń elektrycznych,
sprawdzanie stanu podzespołów elektronicznych, w tym szczególnie kondensatorów obwodu pośredniego, tranzystorów, falownika oraz prostownika,
Kontrolę i obsługę wentylatorów chłodzących,
pomiary statyczne bez obciążenia – mierzenie rezystancji bramek, spadków napięć występujących na diodach prostownika wejściowego oraz na diodach bocznikujący,
pomiary dynamiczne – oscyloskopowe przebiegi prądów i napięć wyjściowych, wejściowych oraz pod obciążeniem znamionowym.
badanie przebiegu impulsów bramkowych tranzystorów i pomiar poziomu napięcia stałego w obwodzie pośrednim przetwornicy,
kontrolę oprogramowania przetwornicy, rejestrów alarmów wraz z archiwizowaniem wyników pomiarów,
czynności przewidziane w instrukcji oraz w dokumentacji techniczno-ruchowej urządzenia,
4.2.5.) Wartość części: 21850,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena oferty” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za daną część zamówienia, na którą złożono ofertę - osobno za każdą część. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
C =Cmin/Cof x100x100%
gdzie:
Cmin ‒ najniższa cena brutto wśród złożonych ofert
Cof – cena brutto badanej oferty
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w kryterium: cena oferty przyjmując zasadę, że 1%=1 punkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenia, które potwierdzają, że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku zobowiązani są ustanowić lidera/pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku spółki cywilnej wspólnicy wraz z ofertą składają upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki dla jednego ze wspólników lub umowę spółki lub wszyscy wspólnicy podpisują ofertę.
3. Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia – załącznik nr 2 i nr 5 do SWZ każdy z Wykonawców składa osobno.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy obowiązani są także złożyć wraz z ofertą oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
5. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w niniejszym rozdziale zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności opisanych w art. 455 uPzp.
2. Wszelkie zmiany w umowie muszą być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-14 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Portal e-Usług SmartPZP w zakładce przedmiotowego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-14 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-13
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak