Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
Zamówienia publicznego
"Przeglądy konserwacyjne bezprzerwowych zasilaczy UPS oraz stacji ładowania akumulatorów XILLAR"
1.3.5 Konserwacja i naprawa zasilaczy UPS
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
polski
Zasilacze UPS produkcji firmy „Centrum Elektroniki Stosowanej”. Szczegółowy opis, standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, rodzaj i ilość określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ
Formularza cenowego - załącznik nr 3 do SWZ
1.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu zabudowania sprzętu na terenie Zamawiającego, 32 Baza Lotnictwa Taktycznego, w kompleksie: Gucin 58A, 98-113 Buczek oraz 98-100 Łask, Wronowice 1B.
2.W przypadku użycia przez Wykonawcę materiałów i części zamiennych muszą one być fabrycznie nowe, nie może być to sprzęt i materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp. Dokumentacja eksploatacyjno-techniczna w języku polskim.
3.Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
4.W związku ze specyfiką wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do:
4.1.ustalenia z osobami funkcyjnymi wskazanymi przez Zamawiającego harmonogramu prac, który nie będzie kolidował ze szkoleniem lotniczym
i innymi zadaniami jednostki;
4.2.przestrzegania zasad wjazdu na teren jednostki;
4.3.bezwzględnego wykonywania poleceń służby dyżurnej i innych osób funkcyjnych jednostki;
5.W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie lub odwołania prac
w konkretnym dniu po powiadomieniu Wykonawcy.
6.W przypadku wykrycia w trakcie przeglądu niesprawności urządzenia, której usunięcie nie wchodzi w zakres umowy:
6.1.Wykonawca zdiagnozuje uszkodzenie i określi sposób oraz koszt naprawy (zakup części zamiennych + robocizna), które przedstawi Zamawiającemu;
6.2.Powyższe zestawienie musi być dostarczone do Zamawiającego najpóźniej wraz z protokołami wykonania przeglądu;
7.Pojazdy Wykonawcy po terenie Zamawiającego mogą poruszać się tylko
i wyłącznie po wyznaczonych drogach, określonych podczas instruktażu przed rozpoczęciem prac z zachowaniem środków ostrożności i bezpieczeństwa
w ruchu drogowym.
8.Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego pojazdy w mieniu Zamawiającego.
9.Wykonawcy zabrania się używać na terenie Jednostki Wojskowej urządzeń latających, zdolnych do przetwarzania obrazu i dźwięku.
10. Ilościowy i jakościowy odbiór usługi będącej przedmiotem umowy będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego wykonania osobno dla każdego urządzenia (protokół sporządza Wykonawca) i zbiorczo (protokół odbioru robót Zamawiającego – sporządzony przez Zamawiającego).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
Zasilacze UPS produkcji firmy „SIEL”. Szczegółowy opis, standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, rodzaj i ilość określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ
Formularza cenowego - załącznik nr 3 do SWZ
1.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu zabudowania sprzętu na terenie Zamawiającego, 32 Baza Lotnictwa Taktycznego, w kompleksie: Gucin 58A, 98-113 Buczek oraz 98-100 Łask, Wronowice 1B.
2.W przypadku użycia przez Wykonawcę materiałów i części zamiennych muszą one być fabrycznie nowe, nie może być to sprzęt i materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp. Dokumentacja eksploatacyjno-techniczna w języku polskim.
3.Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
4.W związku ze specyfiką wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do:
4.1.ustalenia z osobami funkcyjnymi wskazanymi przez Zamawiającego harmonogramu prac, który nie będzie kolidował ze szkoleniem lotniczym
i innymi zadaniami jednostki;
4.2.przestrzegania zasad wjazdu na teren jednostki;
4.3.bezwzględnego wykonywania poleceń służby dyżurnej i innych osób funkcyjnych jednostki;
5.W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie lub odwołania prac
w konkretnym dniu po powiadomieniu Wykonawcy.
6.W przypadku wykrycia w trakcie przeglądu niesprawności urządzenia, której usunięcie nie wchodzi w zakres umowy:
6.1.Wykonawca zdiagnozuje uszkodzenie i określi sposób oraz koszt naprawy (zakup części zamiennych + robocizna), które przedstawi Zamawiającemu;
6.2.Powyższe zestawienie musi być dostarczone do Zamawiającego najpóźniej wraz z protokołami wykonania przeglądu;
7.Pojazdy Wykonawcy po terenie Zamawiającego mogą poruszać się tylko
i wyłącznie po wyznaczonych drogach, określonych podczas instruktażu przed rozpoczęciem prac z zachowaniem środków ostrożności i bezpieczeństwa
w ruchu drogowym.
8.Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego pojazdy w mieniu Zamawiającego.
9.Wykonawcy zabrania się używać na terenie Jednostki Wojskowej urządzeń latających, zdolnych do przetwarzania obrazu i dźwięku.
10. Ilościowy i jakościowy odbiór usługi będącej przedmiotem umowy będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego wykonania osobno dla każdego urządzenia (protokół sporządza Wykonawca) i zbiorczo (protokół odbioru robót Zamawiającego – sporządzony przez Zamawiającego).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
Zasilacze UPS produkcji firmy „SILTEC” Szczegółowy opis, standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, rodzaj i ilość określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ
Formularza cenowego - załącznik nr 3 do SWZ
1.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu zabudowania sprzętu na terenie Zamawiającego, 32 Baza Lotnictwa Taktycznego, w kompleksie: Gucin 58A, 98-113 Buczek oraz 98-100 Łask, Wronowice 1B.
2.W przypadku użycia przez Wykonawcę materiałów i części zamiennych muszą one być fabrycznie nowe, nie może być to sprzęt i materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp. Dokumentacja eksploatacyjno-techniczna w języku polskim.
3.Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
4.W związku ze specyfiką wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do:
4.1.ustalenia z osobami funkcyjnymi wskazanymi przez Zamawiającego harmonogramu prac, który nie będzie kolidował ze szkoleniem lotniczym
i innymi zadaniami jednostki;
4.2.przestrzegania zasad wjazdu na teren jednostki;
4.3.bezwzględnego wykonywania poleceń służby dyżurnej i innych osób funkcyjnych jednostki;
5.W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie lub odwołania prac
w konkretnym dniu po powiadomieniu Wykonawcy.
6.W przypadku wykrycia w trakcie przeglądu niesprawności urządzenia, której usunięcie nie wchodzi w zakres umowy:
6.1.Wykonawca zdiagnozuje uszkodzenie i określi sposób oraz koszt naprawy (zakup części zamiennych + robocizna), które przedstawi Zamawiającemu;
6.2.Powyższe zestawienie musi być dostarczone do Zamawiającego najpóźniej wraz z protokołami wykonania przeglądu;
7.Pojazdy Wykonawcy po terenie Zamawiającego mogą poruszać się tylko
i wyłącznie po wyznaczonych drogach, określonych podczas instruktażu przed rozpoczęciem prac z zachowaniem środków ostrożności i bezpieczeństwa
w ruchu drogowym.
8.Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego pojazdy w mieniu Zamawiającego.
9.Wykonawcy zabrania się używać na terenie Jednostki Wojskowej urządzeń latających, zdolnych do przetwarzania obrazu i dźwięku.
10. Ilościowy i jakościowy odbiór usługi będącej przedmiotem umowy będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego wykonania osobno dla każdego urządzenia (protokół sporządza Wykonawca) i zbiorczo (protokół odbioru robót Zamawiającego – sporządzony przez Zamawiającego).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
Zasilacze UPS produkcji różnych firm; Szczegółowy opis, standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, rodzaj i ilość określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ
Formularza cenowego - załącznik nr 3 do SWZ
1.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu zabudowania sprzętu na terenie Zamawiającego, 32 Baza Lotnictwa Taktycznego, w kompleksie: Gucin 58A, 98-113 Buczek oraz 98-100 Łask, Wronowice 1B.
2.W przypadku użycia przez Wykonawcę materiałów i części zamiennych muszą one być fabrycznie nowe, nie może być to sprzęt i materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp. Dokumentacja eksploatacyjno-techniczna w języku polskim.
3.Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
4.W związku ze specyfiką wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do:
4.1.ustalenia z osobami funkcyjnymi wskazanymi przez Zamawiającego harmonogramu prac, który nie będzie kolidował ze szkoleniem lotniczym
i innymi zadaniami jednostki;
4.2.przestrzegania zasad wjazdu na teren jednostki;
4.3.bezwzględnego wykonywania poleceń służby dyżurnej i innych osób funkcyjnych jednostki;
5.W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie lub odwołania prac
w konkretnym dniu po powiadomieniu Wykonawcy.
6.W przypadku wykrycia w trakcie przeglądu niesprawności urządzenia, której usunięcie nie wchodzi w zakres umowy:
6.1.Wykonawca zdiagnozuje uszkodzenie i określi sposób oraz koszt naprawy (zakup części zamiennych + robocizna), które przedstawi Zamawiającemu;
6.2.Powyższe zestawienie musi być dostarczone do Zamawiającego najpóźniej wraz z protokołami wykonania przeglądu;
7.Pojazdy Wykonawcy po terenie Zamawiającego mogą poruszać się tylko
i wyłącznie po wyznaczonych drogach, określonych podczas instruktażu przed rozpoczęciem prac z zachowaniem środków ostrożności i bezpieczeństwa
w ruchu drogowym.
8.Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego pojazdy w mieniu Zamawiającego.
9.Wykonawcy zabrania się używać na terenie Jednostki Wojskowej urządzeń latających, zdolnych do przetwarzania obrazu i dźwięku.
10. Ilościowy i jakościowy odbiór usługi będącej przedmiotem umowy będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego wykonania osobno dla każdego urządzenia (protokół sporządza Wykonawca) i zbiorczo (protokół odbioru robót Zamawiającego – sporządzony przez Zamawiającego).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
Zasilacze UPS produkcji firmy „CAMCO”; Szczegółowy opis, standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, rodzaj i ilość określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ
Formularza cenowego - załącznik nr 3 do SWZ
1.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu zabudowania sprzętu na terenie Zamawiającego, 32 Baza Lotnictwa Taktycznego, w kompleksie: Gucin 58A, 98-113 Buczek oraz 98-100 Łask, Wronowice 1B.
2.W przypadku użycia przez Wykonawcę materiałów i części zamiennych muszą one być fabrycznie nowe, nie może być to sprzęt i materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp. Dokumentacja eksploatacyjno-techniczna w języku polskim.
3.Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
4.W związku ze specyfiką wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do:
4.1.ustalenia z osobami funkcyjnymi wskazanymi przez Zamawiającego harmonogramu prac, który nie będzie kolidował ze szkoleniem lotniczym
i innymi zadaniami jednostki;
4.2.przestrzegania zasad wjazdu na teren jednostki;
4.3.bezwzględnego wykonywania poleceń służby dyżurnej i innych osób funkcyjnych jednostki;
5.W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie lub odwołania prac
w konkretnym dniu po powiadomieniu Wykonawcy.
6.W przypadku wykrycia w trakcie przeglądu niesprawności urządzenia, której usunięcie nie wchodzi w zakres umowy:
6.1.Wykonawca zdiagnozuje uszkodzenie i określi sposób oraz koszt naprawy (zakup części zamiennych + robocizna), które przedstawi Zamawiającemu;
6.2.Powyższe zestawienie musi być dostarczone do Zamawiającego najpóźniej wraz z protokołami wykonania przeglądu;
7.Pojazdy Wykonawcy po terenie Zamawiającego mogą poruszać się tylko
i wyłącznie po wyznaczonych drogach, określonych podczas instruktażu przed rozpoczęciem prac z zachowaniem środków ostrożności i bezpieczeństwa
w ruchu drogowym.
8.Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego pojazdy w mieniu Zamawiającego.
9.Wykonawcy zabrania się używać na terenie Jednostki Wojskowej urządzeń latających, zdolnych do przetwarzania obrazu i dźwięku.
10. Ilościowy i jakościowy odbiór usługi będącej przedmiotem umowy będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego wykonania osobno dla każdego urządzenia (protokół sporządza Wykonawca) i zbiorczo (protokół odbioru robót Zamawiającego – sporządzony przez Zamawiającego).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
System XILLAR firmy „C&T Elmech, Szczegółowy opis, standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, rodzaj i ilość określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ
Formularza cenowego - załącznik nr 3 do SWZ
1.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu zabudowania sprzętu na terenie Zamawiającego, 32 Baza Lotnictwa Taktycznego, w kompleksie: Gucin 58A, 98-113 Buczek oraz 98-100 Łask, Wronowice 1B.
2.W przypadku użycia przez Wykonawcę materiałów i części zamiennych muszą one być fabrycznie nowe, nie może być to sprzęt i materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp. Dokumentacja eksploatacyjno-techniczna w języku polskim.
3.Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
4.W związku ze specyfiką wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do:
4.1.ustalenia z osobami funkcyjnymi wskazanymi przez Zamawiającego harmonogramu prac, który nie będzie kolidował ze szkoleniem lotniczym
i innymi zadaniami jednostki;
4.2.przestrzegania zasad wjazdu na teren jednostki;
4.3.bezwzględnego wykonywania poleceń służby dyżurnej i innych osób funkcyjnych jednostki;
5.W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie lub odwołania prac
w konkretnym dniu po powiadomieniu Wykonawcy.
6.W przypadku wykrycia w trakcie przeglądu niesprawności urządzenia, której usunięcie nie wchodzi w zakres umowy:
6.1.Wykonawca zdiagnozuje uszkodzenie i określi sposób oraz koszt naprawy (zakup części zamiennych + robocizna), które przedstawi Zamawiającemu;
6.2.Powyższe zestawienie musi być dostarczone do Zamawiającego najpóźniej wraz z protokołami wykonania przeglądu;
7.Pojazdy Wykonawcy po terenie Zamawiającego mogą poruszać się tylko
i wyłącznie po wyznaczonych drogach, określonych podczas instruktażu przed rozpoczęciem prac z zachowaniem środków ostrożności i bezpieczeństwa
w ruchu drogowym.
8.Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego pojazdy w mieniu Zamawiającego.
9.Wykonawcy zabrania się używać na terenie Jednostki Wojskowej urządzeń latających, zdolnych do przetwarzania obrazu i dźwięku.
10. Ilościowy i jakościowy odbiór usługi będącej przedmiotem umowy będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego wykonania osobno dla każdego urządzenia (protokół sporządza Wykonawca) i zbiorczo (protokół odbioru robót Zamawiającego – sporządzony przez Zamawiającego).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Cyklinowanie Łódź Renowacja Parkietu
Łódź (łódzkie)
Remonty, wnętrza, elewacje, łazienki, wielkie formaty, malowanie
zduńska wola (łódzkie)
IClim Sp.z o.o.
Łódź (łódzkie)
Dach, usługi dekarskie i ciesielskie, pokrycia dachowe, sztachety.
Łódź (łódzkie)
Polifarb Łódź sp. z o.o.
Łódź (łódzkie)
PPHU SAW-POL Maria Tomow
Góra Świętej Małgorzaty (łódzkie)
Revol - Utylizacja Azbestu Eternitu
Łódź (łódzkie)
Inspektor nadzoru terenów zieleni
Tomaszów Maz (łódzkie)
Docieplenie elewacji
Łódź, Warszawa (łódzkie)