Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
Zamówienia publicznego
"Przeglądy konserwacyjne bezprzerwowych zasilaczy UPS oraz stacji ładowania akumulatorów XILLAR"
1.3.5 Konserwacja i naprawa zasilaczy UPS
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
polski
Zasilacze UPS produkcji firmy „Centrum Elektroniki Stosowanej”. Szczegółowy opis, standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, rodzaj i ilość określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ
Formularza cenowego - załącznik nr 3 do SWZ
1.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu zabudowania sprzętu na terenie Zamawiającego, 32 Baza Lotnictwa Taktycznego, w kompleksie: Gucin 58A, 98-113 Buczek oraz 98-100 Łask, Wronowice 1B.
2.W przypadku użycia przez Wykonawcę materiałów i części zamiennych muszą one być fabrycznie nowe, nie może być to sprzęt i materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp. Dokumentacja eksploatacyjno-techniczna w języku polskim.
3.Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
4.W związku ze specyfiką wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do:
4.1.ustalenia z osobami funkcyjnymi wskazanymi przez Zamawiającego harmonogramu prac, który nie będzie kolidował ze szkoleniem lotniczym
i innymi zadaniami jednostki;
4.2.przestrzegania zasad wjazdu na teren jednostki;
4.3.bezwzględnego wykonywania poleceń służby dyżurnej i innych osób funkcyjnych jednostki;
5.W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie lub odwołania prac
w konkretnym dniu po powiadomieniu Wykonawcy.
6.W przypadku wykrycia w trakcie przeglądu niesprawności urządzenia, której usunięcie nie wchodzi w zakres umowy:
6.1.Wykonawca zdiagnozuje uszkodzenie i określi sposób oraz koszt naprawy (zakup części zamiennych + robocizna), które przedstawi Zamawiającemu;
6.2.Powyższe zestawienie musi być dostarczone do Zamawiającego najpóźniej wraz z protokołami wykonania przeglądu;
7.Pojazdy Wykonawcy po terenie Zamawiającego mogą poruszać się tylko
i wyłącznie po wyznaczonych drogach, określonych podczas instruktażu przed rozpoczęciem prac z zachowaniem środków ostrożności i bezpieczeństwa
w ruchu drogowym.
8.Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego pojazdy w mieniu Zamawiającego.
9.Wykonawcy zabrania się używać na terenie Jednostki Wojskowej urządzeń latających, zdolnych do przetwarzania obrazu i dźwięku.
10. Ilościowy i jakościowy odbiór usługi będącej przedmiotem umowy będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego wykonania osobno dla każdego urządzenia (protokół sporządza Wykonawca) i zbiorczo (protokół odbioru robót Zamawiającego – sporządzony przez Zamawiającego).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
Zasilacze UPS produkcji firmy „SIEL”. Szczegółowy opis, standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, rodzaj i ilość określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ
Formularza cenowego - załącznik nr 3 do SWZ
1.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu zabudowania sprzętu na terenie Zamawiającego, 32 Baza Lotnictwa Taktycznego, w kompleksie: Gucin 58A, 98-113 Buczek oraz 98-100 Łask, Wronowice 1B.
2.W przypadku użycia przez Wykonawcę materiałów i części zamiennych muszą one być fabrycznie nowe, nie może być to sprzęt i materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp. Dokumentacja eksploatacyjno-techniczna w języku polskim.
3.Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
4.W związku ze specyfiką wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do:
4.1.ustalenia z osobami funkcyjnymi wskazanymi przez Zamawiającego harmonogramu prac, który nie będzie kolidował ze szkoleniem lotniczym
i innymi zadaniami jednostki;
4.2.przestrzegania zasad wjazdu na teren jednostki;
4.3.bezwzględnego wykonywania poleceń służby dyżurnej i innych osób funkcyjnych jednostki;
5.W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie lub odwołania prac
w konkretnym dniu po powiadomieniu Wykonawcy.
6.W przypadku wykrycia w trakcie przeglądu niesprawności urządzenia, której usunięcie nie wchodzi w zakres umowy:
6.1.Wykonawca zdiagnozuje uszkodzenie i określi sposób oraz koszt naprawy (zakup części zamiennych + robocizna), które przedstawi Zamawiającemu;
6.2.Powyższe zestawienie musi być dostarczone do Zamawiającego najpóźniej wraz z protokołami wykonania przeglądu;
7.Pojazdy Wykonawcy po terenie Zamawiającego mogą poruszać się tylko
i wyłącznie po wyznaczonych drogach, określonych podczas instruktażu przed rozpoczęciem prac z zachowaniem środków ostrożności i bezpieczeństwa
w ruchu drogowym.
8.Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego pojazdy w mieniu Zamawiającego.
9.Wykonawcy zabrania się używać na terenie Jednostki Wojskowej urządzeń latających, zdolnych do przetwarzania obrazu i dźwięku.
10. Ilościowy i jakościowy odbiór usługi będącej przedmiotem umowy będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego wykonania osobno dla każdego urządzenia (protokół sporządza Wykonawca) i zbiorczo (protokół odbioru robót Zamawiającego – sporządzony przez Zamawiającego).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
Zasilacze UPS produkcji firmy „SILTEC” Szczegółowy opis, standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, rodzaj i ilość określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ
Formularza cenowego - załącznik nr 3 do SWZ
1.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu zabudowania sprzętu na terenie Zamawiającego, 32 Baza Lotnictwa Taktycznego, w kompleksie: Gucin 58A, 98-113 Buczek oraz 98-100 Łask, Wronowice 1B.
2.W przypadku użycia przez Wykonawcę materiałów i części zamiennych muszą one być fabrycznie nowe, nie może być to sprzęt i materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp. Dokumentacja eksploatacyjno-techniczna w języku polskim.
3.Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
4.W związku ze specyfiką wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do:
4.1.ustalenia z osobami funkcyjnymi wskazanymi przez Zamawiającego harmonogramu prac, który nie będzie kolidował ze szkoleniem lotniczym
i innymi zadaniami jednostki;
4.2.przestrzegania zasad wjazdu na teren jednostki;
4.3.bezwzględnego wykonywania poleceń służby dyżurnej i innych osób funkcyjnych jednostki;
5.W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie lub odwołania prac
w konkretnym dniu po powiadomieniu Wykonawcy.
6.W przypadku wykrycia w trakcie przeglądu niesprawności urządzenia, której usunięcie nie wchodzi w zakres umowy:
6.1.Wykonawca zdiagnozuje uszkodzenie i określi sposób oraz koszt naprawy (zakup części zamiennych + robocizna), które przedstawi Zamawiającemu;
6.2.Powyższe zestawienie musi być dostarczone do Zamawiającego najpóźniej wraz z protokołami wykonania przeglądu;
7.Pojazdy Wykonawcy po terenie Zamawiającego mogą poruszać się tylko
i wyłącznie po wyznaczonych drogach, określonych podczas instruktażu przed rozpoczęciem prac z zachowaniem środków ostrożności i bezpieczeństwa
w ruchu drogowym.
8.Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego pojazdy w mieniu Zamawiającego.
9.Wykonawcy zabrania się używać na terenie Jednostki Wojskowej urządzeń latających, zdolnych do przetwarzania obrazu i dźwięku.
10. Ilościowy i jakościowy odbiór usługi będącej przedmiotem umowy będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego wykonania osobno dla każdego urządzenia (protokół sporządza Wykonawca) i zbiorczo (protokół odbioru robót Zamawiającego – sporządzony przez Zamawiającego).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
Zasilacze UPS produkcji różnych firm; Szczegółowy opis, standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, rodzaj i ilość określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ
Formularza cenowego - załącznik nr 3 do SWZ
1.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu zabudowania sprzętu na terenie Zamawiającego, 32 Baza Lotnictwa Taktycznego, w kompleksie: Gucin 58A, 98-113 Buczek oraz 98-100 Łask, Wronowice 1B.
2.W przypadku użycia przez Wykonawcę materiałów i części zamiennych muszą one być fabrycznie nowe, nie może być to sprzęt i materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp. Dokumentacja eksploatacyjno-techniczna w języku polskim.
3.Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
4.W związku ze specyfiką wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do:
4.1.ustalenia z osobami funkcyjnymi wskazanymi przez Zamawiającego harmonogramu prac, który nie będzie kolidował ze szkoleniem lotniczym
i innymi zadaniami jednostki;
4.2.przestrzegania zasad wjazdu na teren jednostki;
4.3.bezwzględnego wykonywania poleceń służby dyżurnej i innych osób funkcyjnych jednostki;
5.W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie lub odwołania prac
w konkretnym dniu po powiadomieniu Wykonawcy.
6.W przypadku wykrycia w trakcie przeglądu niesprawności urządzenia, której usunięcie nie wchodzi w zakres umowy:
6.1.Wykonawca zdiagnozuje uszkodzenie i określi sposób oraz koszt naprawy (zakup części zamiennych + robocizna), które przedstawi Zamawiającemu;
6.2.Powyższe zestawienie musi być dostarczone do Zamawiającego najpóźniej wraz z protokołami wykonania przeglądu;
7.Pojazdy Wykonawcy po terenie Zamawiającego mogą poruszać się tylko
i wyłącznie po wyznaczonych drogach, określonych podczas instruktażu przed rozpoczęciem prac z zachowaniem środków ostrożności i bezpieczeństwa
w ruchu drogowym.
8.Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego pojazdy w mieniu Zamawiającego.
9.Wykonawcy zabrania się używać na terenie Jednostki Wojskowej urządzeń latających, zdolnych do przetwarzania obrazu i dźwięku.
10. Ilościowy i jakościowy odbiór usługi będącej przedmiotem umowy będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego wykonania osobno dla każdego urządzenia (protokół sporządza Wykonawca) i zbiorczo (protokół odbioru robót Zamawiającego – sporządzony przez Zamawiającego).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
Zasilacze UPS produkcji firmy „CAMCO”; Szczegółowy opis, standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, rodzaj i ilość określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ
Formularza cenowego - załącznik nr 3 do SWZ
1.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu zabudowania sprzętu na terenie Zamawiającego, 32 Baza Lotnictwa Taktycznego, w kompleksie: Gucin 58A, 98-113 Buczek oraz 98-100 Łask, Wronowice 1B.
2.W przypadku użycia przez Wykonawcę materiałów i części zamiennych muszą one być fabrycznie nowe, nie może być to sprzęt i materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp. Dokumentacja eksploatacyjno-techniczna w języku polskim.
3.Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
4.W związku ze specyfiką wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do:
4.1.ustalenia z osobami funkcyjnymi wskazanymi przez Zamawiającego harmonogramu prac, który nie będzie kolidował ze szkoleniem lotniczym
i innymi zadaniami jednostki;
4.2.przestrzegania zasad wjazdu na teren jednostki;
4.3.bezwzględnego wykonywania poleceń służby dyżurnej i innych osób funkcyjnych jednostki;
5.W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie lub odwołania prac
w konkretnym dniu po powiadomieniu Wykonawcy.
6.W przypadku wykrycia w trakcie przeglądu niesprawności urządzenia, której usunięcie nie wchodzi w zakres umowy:
6.1.Wykonawca zdiagnozuje uszkodzenie i określi sposób oraz koszt naprawy (zakup części zamiennych + robocizna), które przedstawi Zamawiającemu;
6.2.Powyższe zestawienie musi być dostarczone do Zamawiającego najpóźniej wraz z protokołami wykonania przeglądu;
7.Pojazdy Wykonawcy po terenie Zamawiającego mogą poruszać się tylko
i wyłącznie po wyznaczonych drogach, określonych podczas instruktażu przed rozpoczęciem prac z zachowaniem środków ostrożności i bezpieczeństwa
w ruchu drogowym.
8.Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego pojazdy w mieniu Zamawiającego.
9.Wykonawcy zabrania się używać na terenie Jednostki Wojskowej urządzeń latających, zdolnych do przetwarzania obrazu i dźwięku.
10. Ilościowy i jakościowy odbiór usługi będącej przedmiotem umowy będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego wykonania osobno dla każdego urządzenia (protokół sporządza Wykonawca) i zbiorczo (protokół odbioru robót Zamawiającego – sporządzony przez Zamawiającego).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
System XILLAR firmy „C&T Elmech, Szczegółowy opis, standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, rodzaj i ilość określa załączona do SWZ dokumentacja, składająca się z:
Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ
Formularza cenowego - załącznik nr 3 do SWZ
1.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu zabudowania sprzętu na terenie Zamawiającego, 32 Baza Lotnictwa Taktycznego, w kompleksie: Gucin 58A, 98-113 Buczek oraz 98-100 Łask, Wronowice 1B.
2.W przypadku użycia przez Wykonawcę materiałów i części zamiennych muszą one być fabrycznie nowe, nie może być to sprzęt i materiały po naprawie, regeneracji, renowacji, itp. Dokumentacja eksploatacyjno-techniczna w języku polskim.
3.Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu i materiałów zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
4.W związku ze specyfiką wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest do:
4.1.ustalenia z osobami funkcyjnymi wskazanymi przez Zamawiającego harmonogramu prac, który nie będzie kolidował ze szkoleniem lotniczym
i innymi zadaniami jednostki;
4.2.przestrzegania zasad wjazdu na teren jednostki;
4.3.bezwzględnego wykonywania poleceń służby dyżurnej i innych osób funkcyjnych jednostki;
5.W przypadku zaistnienia nieprzewidzianych sytuacji Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie lub odwołania prac
w konkretnym dniu po powiadomieniu Wykonawcy.
6.W przypadku wykrycia w trakcie przeglądu niesprawności urządzenia, której usunięcie nie wchodzi w zakres umowy:
6.1.Wykonawca zdiagnozuje uszkodzenie i określi sposób oraz koszt naprawy (zakup części zamiennych + robocizna), które przedstawi Zamawiającemu;
6.2.Powyższe zestawienie musi być dostarczone do Zamawiającego najpóźniej wraz z protokołami wykonania przeglądu;
7.Pojazdy Wykonawcy po terenie Zamawiającego mogą poruszać się tylko
i wyłącznie po wyznaczonych drogach, określonych podczas instruktażu przed rozpoczęciem prac z zachowaniem środków ostrożności i bezpieczeństwa
w ruchu drogowym.
8.Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez jego pojazdy w mieniu Zamawiającego.
9.Wykonawcy zabrania się używać na terenie Jednostki Wojskowej urządzeń latających, zdolnych do przetwarzania obrazu i dźwięku.
10. Ilościowy i jakościowy odbiór usługi będącej przedmiotem umowy będzie dokonywany przez Zamawiającego w miejscu jego wykonania osobno dla każdego urządzenia (protokół sporządza Wykonawca) i zbiorczo (protokół odbioru robót Zamawiającego – sporządzony przez Zamawiającego).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp.
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
CBG Głowno - centrum budowlane
Głowno (łódzkie)
Usługi ogólnobudowlane
Wieluń (łódzkie)
MERKAM Blaty kuchenne Schody Granit Marmur Konglomerat Kamień
Łódź (łódzkie)
Układanie paneli
Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Układanie płytek
Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Remonty łazienek
Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Remonty kompleksowe
Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Elewacje
Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Malowanie i tapetowanie
Piotrków Trybunalski (łódzkie)