„PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH” – sprawa numer 16/2020

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH” – sprawa numer 16/2020
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrudziądz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-05-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-23
  • Numer ogłoszenia533826-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 533826-N-2020 z dnia 2020-04-23 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: „PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH” – sprawa numer 16/2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Nie dotyczy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: Informacje w zakresie ochrony danych w odniesieniu do RODO znajdują się w dokumentacji przetargowej. Administratorem danych osobowych uczestników postępowania jest 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy; Administrator danych osobowych (13 WOG) wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się poprzez e-mail: 13wog.iod@ron.mil.pl; dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i dochodzeniem ewentualnych roszczeń, numer sprawy 16/2020
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków  3 , 86-300  Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (URL): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie dotyczu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.13wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
www.13wog.wp.mil.pl

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Nie dotyczy

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Nie dotyczy
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać tylko w formie pisemnej i identyfikacją sprawy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego - w zamkniętej kopercie oznaczonej:„OFERTA PRZETARGOWA: „PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH” – sprawa numer 16/2020 nie otwierać do dnia 06.05.2020 r. do godziny 10.00
Adres:
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, budynek nr 1, pomieszczenie nr 7, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „PRZEGLĄDY KONSERWACYJNE AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH” – sprawa numer 16/2020
Numer referencyjny: 16/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
1
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
1


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia są przeglądy konserwacyjne agregatów prądotwórczych, zgodnie z wymaganiami określonymi w w ilościach w asortymencie następująco: 2.Przeglądy konserwacyjne należy wykonać zgodnie z: 1)Polskimi Normami ogólnie dostępnymi m.in. w Komitecie Normalizacyjnym; 2)Normą Obronną NO-61-A208 2013 Zespoły prądotwórcze prądu przemiennego z silnikami spalinowymi. Wymagania ogólne i metody badań; 3)Normą Obronną NO-61-A209 2014 Technika wojskowa. Uziomy urządzeń mobilnych. Wymagania ogólne; 4)Normą Obronną NO-06-A104 2005 Uzbrojenie i sprzęt wojskowy. Ogólne wymagania techniczne, metody kontroli i badań. Wymagania konstrukcyjne; 5)Instrukcją zarządzania eksploatacją sprzętu wojskowego w Siłach Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej. Zasady ogólne. DU-4.22.13(A); 6)Dokumentacją techniczną (instrukcjami obsługiwania, kartami/przewodnikami technologicznymi sprzętu wojskowego, biuletynami technicznymi oraz inną dokumentacją określoną przez Centralny Organ Logistyczny sprzętu wojskowego). 3.Przegląd konserwacyjny (obsługa okresowa) obejmuje sprawdzenie parametrów technicznych agregatów prądotwórczych, wykonanie wymaganych prac konserwacyjnych, wymianę płynów eksploatacyjnych, regulację i inne czynności gwarantujące przywrócenie ich charakterystyk technicznych. 4.Minimalny zakres czynności: Nazwa czynności •Oględziny zewnętrzne: sprawdzenie czystości zlokalizowanie ewentualnych uszkodzeń mechanicznych •Sprawdzenie układu paliwowego: sprawdzenie szczelności układu paliwowego sprawdzenie i regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku sprawdzenie pompy wtryskowej :poziom oleju w pompie. stanu sprzęgła napędu pompy, sprawdzenie ,czyszczenie i próby ciśnieniowe wtryskiwaczy, sprawdzenie i regulacja regulatora prędkości obrotowej , sprawdzenie układu tankowania. •Sprawdzenie układu chłodzenia: sprawdzenie płynu chłodzącego w zakresie jego ilości i progu zamarzania oraz jego ewentualne uzupełnienie sprawdzenie złączy elastycznych, sprawdzenie szczelności układu chłodzenia, sprawdzenie stanu technicznego wentylatora, sprawdzenie naciągu paska klinowego. •Sprawdzenie układu smarowania: sprawdzenie oleju smarnego, sprawdzenie elementów filtrujących, sprawdzenie szczelności układu, •Sprawdzenie i regulacja mechanizmu rozrządu: sprawdzenie i regulacja luzów zaworów , •Sprawdzenie układu rozruchowego: sprawdzenie stanów akumulatorów, sprawdzenie poziomu elektrolitu, sprawdzenie prądnicy ,regulatora prądnicy i napięcia ładowania akumulatorów, sprawdzenie rozrusznika,  sprawdzenie stanu instalacji niskiego napięcia. •Sprawdzenie układu prądnicy: sprawdzenie izolacji uzwojeń prądnicy, sprawdzenie łożysk prądnicy, sprawdzenie regulatora napięcia, sprawdzenie połączeń elektrycznych, •Sprawdzenie elementów kontrolno – pomiarowych: sprawdzenie czujnika ciśnienia oleju , sprawdzenie czujnika temperatury wody, sprawdzenie czujnika temperatury oleju, sprawdzenie wskaźników wielkości elektrycznych ( napięcia prądu, częstotliwości) i nieelektrycznych (temperatury, ciśnienia) sprawdzenie układów sterowania i kontroli. •Sprawdzenie instalacji elektrycznej agregatu i przegląd rozdzielnic zasilająco sterowniczych: sprawdzenie stanów zacisków układu elektrycznego silnika i prądnicy głównej, sprawdzenie tablicy rozdzielczej agregatu, sprawdzenie szafy zasilającej rozdzielczej, sprawdzenie prawidłowości przełączenia układu sieć – agregat, sprawdzenie instalacji podgrzewania silnika. sprawdzenie układu sygnalizacji. •Sprawdzenie układu zasilania w powietrze (wlot i wylot): sprawdzenie stanu filtrów powietrza – wymiana, sprawdzenie działania przepustnic powietrza, sprawdzenie stanów elementów wyciszenia czerpni i wyrzutu powietrza. •Sprawdzenie układu wydechowego : sprawdzenie i oczyszczenie układu, sprawdzenie mocowania kolektorów ssących i wydechowych oraz miejsc połączenia sprawdzenie parametrów pracy agregatu, w tym układu rozruchowego w trybie ręcznym i automatycznym oraz dokonanie niezbędnych regulacji; sprawdzenie stanu zabezpieczeń przeciwpożarowych i sprzętu gaśniczego; sprawdzenie wyposażenia i stanu sprzętu ochronnego elektroizolacyjnego wykonanie próby działania agregatu bez obciążenia i pod obciążeniem: za pomocą urządzenia typu OBCIĄŻNICA, którą musi zapewnić Wykonawca, próba działania agregatu w czasie nie krótszym niż 1 godz.; wykonanie badań i pomiarów w zakresie ochrony przeciwporażeniowej (rezystancji uziemienia, rezystancji izolacji prądnicy i instalacji elektrycznej, wyłączników różnicowo-prądowych); dokonanie wpisów do karty pracy i dowodu urządzenia (agregatu) dokumentujących wyniki, •sporządzenie protokołu z przeprowadzonego przeglądu (oddzielnie dla każdego agregatu prądotwórczego) z dokładnym opisem stanu technicznego, wyniki pomiarów płynu chłodzącego i szacunkową wyceną kosztów ewentualnych napraw; •sporządzenie protokołu z przeprowadzonych pomiarów - oddzielnie dla każdego agregatu prądotwórczego. •wymiana oleju silnikowego; •wymiana filtrów oleju, paliwa i powietrza; •wykonanie próby działania agregatu bez obciążenia i pod obciążeniem w czasie nie krótszym niż 1 godz. sprawdzenie podstawowych parametrów technicznych i dokonanie niezbędnych regulacji; •sprawdzenie podstawowych parametrów technicznych i dokonanie potrzebnych regulacji, kontrola pracy zespołu (głośność, drgania równomierność biegu, itp.); •wykonanie pomiarów ochronnych – ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji uziemienia i rezystancji izolacji prądnicy; •dokonanie wpisów do karty pracy i dowodu urządzenia (agregatu) dokumentujących wyniki przeprowadzonego przeglądu; •sporządzenie protokołu z przeprowadzonego przeglądu (oddzielnie dla każdego agregatu prądotwórczego) z dokładnym opisem stanu technicznego ,wyniki pomiarów płynu chłodzącego i szacunkową wyceną kosztów ewentualnych napraw. •sporządzenie protokołu z przeprowadzonych pomiarów - oddzielnie dla każdego agregatu prądotwórczego Realizacja usług odbywać się będzie na terenie jednostek wojskowych w miejscowościach Grudziądz, Grupa, Jamy, Brodnica i Chełmno. 5.Wykaz agregatów prądotwórczych podlegających przeglądom konserwacyjnych: Nr fab Rok produkcji Rodzaj i typ urządzenia Lokalizacja ,adres budynek, nr pomieszczenia Ilość GRUDZIĄDZ 1. 109907 -2007 - Agregat Prądotwórczy GI275 AN 30 IVECO stacjonarny - Grudziądz ul Gen Hallera Nr 62 budynek nr 14 - 1 2. D 6743 - 2012 - Agregat Prądotwórczy FOGO FI 75 IVECO stacjonarny - Grudziądz - ul. Gen Hallera 62 budynek nr 38 - ilość 1 3. 35588 - 1984 - Agregat Prądotwórczy PAD 16 – 3 / 400 na przyczepie - Grudziądz ul Czwartaków Nr 3 - budynek nr 31 ilość 1 4. 35590 - 1983 - Agregat Prądotwórczy PAD 16 – 3 / 400 na przyczepie - Grudziądz ul Czwartaków Nr 3 - budynek nr 31 ilość 1 5. 0316 - 1987 - Agregat Prądotwórczy PAD 20 – 3 / 400 na przyczepie - Grudziądz ul WŁ Jagieły Nr 11 - budynek nr 31 ilość 1 6. 12659 - 1989 - Agregat Prądotwórczy PAD 36 – 3 / 400 stacjonarny - Grudziądz ul Czwartaków Nr 3 - budynek nr 24 ilość 1 7. 3761- 1990 - Agregat Prądotwórczy PAD 36 – 3 / 400 na przyczepie - Grudziądz ul Czwartaków Nr 3 - budynek nr 31 ilość 1 8. 11462 - 1987 - Agregat Prądotwórczy PAD 36 – 3 / 400 na ramie Grudziądz ul Gen Bema Nr 27 - budynek nr 10 ilość 1 9. 2912 - 1975 - Agregat Prądotwórczy 4ZPP 125 WOLA stacjonarny Grudziądz ul Legionów Nr 52 budynek nr 72 ilośćd 1 10. 1065 - 1969 - Agregat Prądotwórczy PAD 16 – 3 / 400 stacjonarny Grudziądz Węzeł łączności ul Bema - nr 27 budynek nr 1 ilość 1 11. 13044 2005 - Agregat Prądotwórczy BC 25 przenośny Grudziądz ul 6 Marca nr 15 budynek nr 4 ilość 1 12.1011005 2005 - Agregat Prądotwórczy ENERGI G 200 F EY 3,6 MB przenośny - Grudziądz ul 6 Marca nr 15 budynek nr 4 ilość 1 13.1620522 1995 - Agregat Prądotwórczy GP 2601 przenośny Grudziądz ul Czwartaków - Nr 3 budynek nr 31 ilość 1 GRUPA 14.2940 - 1975 Agregat Prądotwórczy 4ZPP 125 WOLA stacjonarny - Grupa ul Dworcowa nr 6 budynek nr 191 ilość 1 15. 9474 - 1982 Agregat Prądotwórczy 82 ZPP 250 WOLA stacjonarny Grupa ul Dworcowa nr 6 budynek nr 191 ilość 1 16. 15105 -1999 - Agregat Prądotwórczy ZE4C/90/13/2 stacjonarny Grupa ul Dworcowa nr 6 budynek nr 189 ilość 1 17. 8110569 -1995 - Agregat Prądotwórczy EC – 2200 HONDA przenośny Grupa ul Dworcowa nr 6 budynek nr 242 1 JAMY 18. 6054 - 2013 Agregat Prądotwórczy SE 0230 A IVECO Stacjonarny JAMY Gmina Rogóźno budynek nr 12 ilość 1 19. 6055 - 2013 Agregat Prądotwórczy SE 0230 A IVECO Stacjonarny JAMY Gmina Rogóźno budynek nr 12 1 BRODNICA 20. 12324 - 1988 Agregat Prądotwórczy PAD 36 – 3 / 400 na ramie Brodnica ul Czwartaków nr 1 budynek nr 56 ilość 1 21. 19095 -2000 Agregat Prądotwórczy HONDA GEKO 2500 EA HEBA przenośny Brodnica ul Czwartaków nr 1 budynek nr 3 ilość 1 22. 2935-1975 Agregat Prądotwórczy 4ZPP 125 WOLA stacjonarny Brodnica ul Czwartaków nr 1 budynek nr 56 ilość 1 23. 1067 - 1982 Agregat Prądotwórczy 4ZPP 250 WOLA stacjonarny Brodnica ul Czwartaków nr 1 budynek nr 56 ilość1 24. 29941 -1971 Agregat Prądotwórczy PAD 16 – 3 / 400 stacjonarny Brodnica Węzeł łączności budynek nr 1 ilość 1 CHEŁMNO 25. 44057 -1971Agregat Prądotwórczy 4ZPP 250 WOLA stacjonarny Chełmno ul Al. 3 Maja budynek nr 41 ilość 1 26. 9936 -1985 Agregat Prądotwórczy PAD 36 – 3 / 400 na przyczepie Chełmno - Grubno budynek nr 1 ilość 1 27. 10538 -1986 - Agregat Prądotwórczy PAD 36 – 3 / 400 na przyczepie Chełmno - Biskupia budynek nr 44 ilość 1 6.Wykaz parametrów dotyczących agregatów, które objęte są wykonaniem usługi: Nazwa sprzętu Nr fab Typ silnika Producent Moc silnika Pojemność skokowa MAX OBROTY /SILNIKA 1.GI 275 AM-30 IVECO - stacjonarny - 109907- IVECO - CURSOR 250 E78TE2-EPS SYSTEM Systemy Zasilania Awaryjnego Trzebinia - 236 KW 7,8 dcm3-3000 obr/min 2. Agregat prądotwórczy stacjonarny - FOGO FI 75 ASG D 6743 - IVECO – CURSOR NEF45SM2A Agregaty FOGO Sp.z.o.o. WILKOWICE Ul Święciechowska 36 64 –115 Święciechoea 66 KW 4,5 cm3 1500 obr/min 3. PAD 16-3/400 - na przyczepie 35588 S – 322 – E1W Karelna-Andoria Piechowice 28 KW - 3620 cm 3 1500 obr/min 4. PAD 16-3/400 - na przyczepie 35590 S – 322 – E1W Karelna-Andoria Piechowice 28 KW - 3620 cm 3 1500 obr/min 5. PAD 20 – 3 /400 - na przyczepie 316 - SW – 266 – E17 Karelna-Andoria Piechowice 29 KW - 4568 cm3 1500 obr/min 6 . PAD 36 – 3 /400 - na ramie 12659 - SW – 324 - E1W Andoria Wytwórnia silników Wysokoprężnych w Andrychowie 58 KW 6852 cm 3 1500 obr/min 7. PAD 36 – 3 /400 - stacjonarny 13761 SW 400 /E4 Andoria Wytwórnia silników Wysokoprężnych w Andrychowie 58 KW 6852 cm 3 1500 obr/min 8. PAD 36- 3 / 400 - na ramie 11462 SW 400 /E4 Andoria Wytwórnia silników Wysokoprężnych w Andrychowie 36 KW 7,8 dcm3 3000 obr/min 9. 4 ZPP-125 WOLA - stacjonarny 2912 5 DSRG Zakłady Mechaniczne IM. M. NOWOTKI Warszawa FORT - WOLA 130 KW 26,64 dcm3 1500 obr/min 10. PAD 16-3/400 R S stacjonarny 1065 S – 322 – E1W Karelna Piechowice 24,6 KW 3620 cm 3 1500 obr/min 11. BC 25 Agregat przenośny 13044 DJ 200/168/F - 2 P.K.I. INVESALL ŁÓDŹ 2,5 KW 196 cm3 3000 obr/min 12. Agregat przenośny ENERGI G 200 F EY 3,6 MB 1011005 LONCIN P.K.I. INVESALL ŁÓDŹ 3,6 KW 163 cm3 3000 obr/min 13. Agregat prądotwórczy 4ZPP -250 WOLA 44057 2 DVSRGa Zakłady Mechaniczne IM. M. NOWOTKI Warszawa FORT - WOLA 250 KW 19,1 dcm3 1500 obr/min 14. 4 ZPP-125 WOLA stacjonarny 2940 5 DSRG Zakłady Mechaniczne IM. M. NOWOTKI Warszawa FORT - WOLA 130 KW 26,64 dcm3 1500 obr/min 15. 82 ZPP 250 WOLA stacjonarny 9474 76H12 Zakłady Mechaniczne IM. M. NOWOTKI Warszawa FORT - WOLA 250 KW 19,1 dcm 3 1500 obr/min 16. ZE4C/90/13/2 stacjonarny 15105 ZE4C90MG03 Andoria Wytwórnia silników Wysokoprężnych w Andrychowie 54 KW 2417 cm3 3000 obr/min 17. EC – 2200 HONDA przenośny 8110569 HONDA Aries Power Sp .z.o.o Warszawa 4 KW 163 cm 3 3000 obr/min 18. Agregat prądotwórczy stacjonarny SE 0230 A 6054 CURSOR 78 TE2 PBG S.A . ul Skórzewska 35 62 – 081 PRZEŹMIEROWO 184 KW 780 cm3 1500 obr/min 19. Agregat prądotwórczy stacjonarny SE 0230 6055 CURSOR 78 TE2 PBG S.A . ul Skórzewska 35 62 – 081 PRZEŹMIEROWO 184 KW 780 cm3 1500 obr/min 20.4 ZPP – 250 WOLA stacjonarny 1067 2 DVSRGa Zakłady Mechaniczne IM. M. NOWOTKI Warszawa FORT - WOLA 250 KW 19,1 dcm 3 1500 obr/min 21. PAD 36 – 3 / 400 na ramie 12324 SW 400 / E4 Andoria Wytwórnia silników Wysokoprężnych w Andrychowie 57 KW 6540 cm3 3000 obr/min 22. Agregat prądotwórczy przenośny HONDA GEKO 2500 E-A/ HHBA 19095 HONDA Aries Power Sp .z.o.o Warszawa 2,8 KW 197 cm 3 3000 obr/min 23. PAD 16-3/400/ R S stacjonarny 29941 S – 322 – E1W Andoria Wytwórnia silników Wysokoprężnych w Andrychowie 33,5 KW 3620 cm 3 1500 obr/min 24. 4 ZPP- 125 WOLA stacjonarny 2935 5 DSRG Zakłady Mechaniczne IM. M. NOWOTKI Warszawa FORT - WOLA 130 KW 26,64 dvm3 1500 obr/min 25. PAD 36 – 3 /400 na przyczepie 9936 SW 400 /E4 Andoria Wytwórnia silników Wysokoprężnych w Andrychowie 51,5 KW 120 cm 3 1500 obr/min 26. PAD 36 – 3 / 400 na przyczepie 10538 SW 400 /E4 Andoria Wytwórnia silników Wysokoprężnych w Andrychowie 51,5 KW 120 cm 3 1500 obr/min 27. Agregat przenośny GP 2601 1620522 LONCIN P.K.I. INVESALL ŁÓDŹ 2,5 KW 196 cm3 3000 obr/min Modele silników: SW400/E4, CURSOR 78TE2 , S – 322-E1W, 76H12, H12, 5DSRG, 2VSRGa, NEF45SM2A, HONDA , LOCIN, Większość silników to ANDRYCHÓW 7. Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania w okresie realizacji umowy co najmniej dwiema osobami dokonującymi pomiarów elektrycznych, posiadających aktualne świadectwa kwalifikacyjne wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z dnia 21 maja 2003 r.) serii D i E, grupy 1, pkt. 2, 4, 10, 11 ppkt. 1a, b, ppkt. 2 w zakresie obsługi, konserwacji i kontrolno-pomiarowym. 8.Wykonawca realizując usługi na terenie jednostek wojskowych jak powyżej zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska, przepisów przeciwpożarowych i porządkowych obowiązujących na terenie danych jednostek.9.Po zrealizowaniu usługi Wykonawca winien uprzątnąć miejsce, w którym wykonywał czynności związane z realizacją usługi oraz odebrać zużyte części i płyny eksploatacyjne i zabrudzone czyściwa celem ich utylizacji (o ile wystąpią).10.Materiały i urządzenia stosowane przy wykonywaniu przeglądów konserwacyjnych, winny posiadać atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, wydane przez upoważnione instytucje. Przedmiotowe materiały muszą być nowe i nieużywane. 11.Okres ważności przeglądu będzie zgodny z wymaganiami producenta agregatów i obowiązującymi w tym zakresie normami (data przeglądu zostanie odnotowana w książce serwisowej agregatów).12.Wykonawca wykonując przedmiot zamówienia musi dysponować odpowiednim urządzeniami, narzędziami i materiałami zapewniającymi należyte wykonanie usługi. 13.Osoby wykonujące w imieniu Wykonawcy wszelkie prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia muszą posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia lub / i przeszkolenie, techniczną wiedzę i doświadczenie w przedmiotowym zakresie.14.Wykonawca udzieli gwarancji na wymienione elementy, materiały oraz wykonaną usługę na okres 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia agregatów po wykonanej usłudze.15.Zakazuje się w trakcie realizacji umowy dokonywania zdjęć, nagrań, zbierania danych z wykorzystywaniem aparatów latających, w tym BSP typu „Dron”.16.Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonywania wizji lokalnych.17.Zamawiający wymaga od wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile występuje) aby osoby wykonujące przeglądy agregatów prądotwórcze były zatrudnione na umowę o pracę w okresie realizacji zamówienia. Inne ewentualnie osoby, które nie wykonują czynności, o których mowa nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę – pozostaje to w gestii Wykonawcy.a)celem udokumentowania zatrudnienia osób jak powyżej:Wykonawca w terminie dwóch dni od daty zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu Wykaz osób przeznaczonych do realizacji usługi, gdzie w treści wykazu Wykonawca dokona oznaczenia, które z wyszczególnionych osób są zatrudnione na umowę o pracę ze wskazaniem rodzaju wykonywanych czynności, czasu zatrudnienia danej osoby oraz wymiaru czasu pracy. „Wykaz” winien zostać przedłożony w formie czytelnego pisemnego oświadczenia potwierdzającego stan faktyczny pod rygorem odpowiedzialności karnej. Dane osobowe i inne należy oznaczyć jako chronione, nie podlegające udostępnianiu i jawności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Jeżeli „Wykaz osób” stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawca winien nadać temu dokumentowi klauzulę „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” z załączeniem uzasadnienia zastosowania klauzuli.b)w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust. 16, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:Wykonawca na etapie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego, w terminie dwóch dni roboczych od dnia wezwania okaże do wglądu Zamawiającemu oryginalne dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób określonych powyżej.Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt. a) i b) skutkować będzie obowiązkiem zapłaty kary umownej przez Wykonawcę w sposób i wysokości określonej w § 8. W przypadku podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji sprawy te będą przekazane właściwym organom, w których kompetencjach jest rozstrzyganie tego rodzaju działań Wykonawcy.18.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają OWU.

II.5) Główny kod CPV: 50532300-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie dotyczy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1.Zamówienie publiczne będzie realizowane od poniedziałku do czwartku w godz. 8:00 do 15:00, w piątek od godz. 08.00 do 12.00, maksymalnie w terminie do 30 dni roboczych od daty zawarcia umowy.2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych – liczba zadań: 1.Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedno zadanie.Ograniczenie liczby części zamówienia jakie Zamawiający udzieli jednemu Wykonawcy w myśl art. 36aa ust. 4 Ustawy nie ma zastosowania.3.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy – art. 36a ust. 1 ustawy PZP.W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w oświadczeniu składanym wraz z ofertą (art. 25a ust.1 p.z.p.) wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36b ust 1 p.z.p.) oraz firmy tych podwykonawców. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie.Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że podwykonawca, na którego się powołuje nie podlega wykluczeniu na zasadach i warunkach określonych dla Wykonawcy w Rozdziale VII SIWZ.Wykonawca wskazuje dane w zakresie, o którym mowa powyżej w treści oświadczenia 4.Zamawiający nie przewiduje:1)składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt. 4 p.z.p.);2)udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy p.z.p. (art. 36 ust. 2 pkt. 3 p.z.p.);3)zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 p.z.p.);4)rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 p.z.p.);5)aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 p.z.p.);6)zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 p.z.p.);7)zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów:1)Formularz ofertowy 2)Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.3) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy.3. Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
Nie dotyczy

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
sekcja IV.1.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
sekcja IV.1.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
sekcja IV.1.6) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
sekcja IV.1.7) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:
sekcja IV.1.7) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Informacje dodatkowe
sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Wstępny harmonogram postępowania:
sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym

Informacje dodatkowe:
sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
sekcja IV.3) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Istotne postanowienia umowy zawiera dokumentacja SIWZ - załącznik do SIWZ - projekt ogólnych warunków umowy

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym

Informacje dodatkowe:
Jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – budynek nr 1, pom. 202, poziom kondygnacyjny 2 - w dniu 06.05.2020 r. o godz. 10.00.
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Nie dotyczy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-06, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> jezyk polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1.Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy.Wykonawca w tym celu może wydzielić z oferty dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz.U. z 2019 r., poz. 369 z późn.zm.) oraz złożyć wyjaśnienie z jakich okoliczności i faktów wynika konieczność ochrony informacji zastrzeżonych jako „tajemnica przedsiębiorstwa” i jaką wartość gospodarczą te informacje stanowią oraz czy są one w jakikolwiek sposób dostępne dla innych podmiotów.Dokumenty te należy złożyć w ofercie, w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie z dopiskiem „POUFNE - tylko do wglądu komisji przetargowej”.Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa mogą oznaczać, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń.Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP w zakresie rażąco niskiej ceny, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.2.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.3.Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemną „ZMIANĘ OFERTY” przed upływem terminu składania ofert, złożoną według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie zamkniętej, odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA OFERTY” z danymi Wykonawcy, oznaczeniem postępowania, o którym mowa w ust. 6.Koperta oznaczona klauzulą „ZMIANA OFERTY” zostanie otworzona przy otwieraniu oferty Wykonawcy podczas jawnej sesji otwarcia ofert i zostanie dołączona do oferty.4.Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego oświadczenia przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy z załączonym dokumentem, z którego wynika umocowanie do reprezentacji. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane.5.Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP). Przepisy ustawy PZP nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kompleksowych prac konserwatorsko-restauratorskich - Gruczno
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kompleksowych prac konserwatorsko-restauratorskich elewacji kościoła. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI