IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
90,00 |
okres gwarancji |
10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści zawartej umowy, wymagać będą aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy: 1) W przypadku zmiany terminu rozpoczęcia uruchomienia instalacji będącego przedmiotem Umowy w związku z: a) nieprzekazaniem przez Zamawiającego Wykonawcy miejsca montażu instalacji, jeżeli w sposób istotny dezorganizuje to wykonywanie Umowy przez Wykonawcę i bezpośrednio wpływa na brak możliwości dochowania umownego terminu wykonania przedmiotu umowy – przedłużenie terminu zakończenia realizacji umowy maksymalnie o ilość dni wynikających z tej przyczyny, b) działaniem Siły Wyższej, lub c) wstrzymaniem wykonywania Umowy przez Zamawiającego lub właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, lub 2) W przypadku dokonania niezbędnych zmian w harmonogramie wykonania umowy. 3) Zmiany Wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, 4) Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie zlecenia realizacji dodatkowych usług lub prac od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie. 6) Przewiduje się zmiany w sytuacji, gdy zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając znależytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
5) Przed rozpoczęciem wizji lokalnej wykonawca przedstawi Zamawiającemu „Oświadczenie o zachowaniu poufności” (stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ). Powinno ono być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oraz opatrzone ich pieczęciami imiennymi. Skan wypełnionego oświadczenia wraz z dokumentem potwierdzającym w/w upoważnienie (np. KRS lub pełnomocnictwo) należy przesłać w wersji elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego zp@imn.gliwice.pl, a oryginał należy przesłać do siedziby Zamawiającego. Na kopercie należy umieścić nazwę Wykonawcy.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-08-08, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wizja Lokalna, wyjaśnienie wątpliwości w SIWZ: 1) Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną w miejscu instalacji Urządzenia przed złożeniem oferty. 2) Do oferty należy złożyć protokół z odbycia wizji lokalnej (stanowiący załącznik 2 do SIWZ). Termin wizji lokalnej 02-08-2019 r. w godz. 8-13. Osoba do kontaktu: Marcin Lisi,e-mail: marcin.lis@imn.gliwice.pl tel. 32/238-06-23 3) W celu przygotowania dokumentów niezbędnych do wejścia zainteresowanych osób na teren Sieci Badawczej Łukasiewicz-Instytutu Metali Nieżelaznych Wykonawca najpóźniej jeden dzień przed przystąpieniem do wizji lokalnej powinien przekazać Zamawiającemu dane osób, które zamierzają uczestniczyć w zebraniu, tj.: - imię i nazwisko; - nr dokumentu tożsamości oraz nazwę organu, przez który został on wydany; - nazwę i adres podmiotu, którą reprezentuje; - kontaktowy adres e –mailowy lub nr telefonu. 4) Wykonawca w trakcie wizji lokalnej będzie mógł szczegółowo zapoznać się ze stanem nieruchomości, na której będzie realizowane zamówienie. W związku z tym przyjmuje się, że Wykonawca, który uczestniczył w wizji lokalnej nie będzie wysuwał żadnych roszczeń związanych ze stanem tej nieruchomości w związku z realizacją zamówienia. 5) Przed rozpoczęciem wizji lokalnej wykonawca przedstawi Zamawiającemu „Oświadczenie o zachowaniu poufności” (stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ). Powinno ono być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oraz opatrzone ich pieczęciami imiennymi. Skan wypełnionego oświadczenia wraz z dokumentem potwierdzającym w/w upoważnienie (np. KRS lub pełnomocnictwo) należy przesłać w wersji elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego zp@imn.gliwice.pl, a oryginał należy przesłać do siedziby Zamawiającego. Na kopercie należy umieścić nazwę Wykonawcy. 6) Ze względu na niestandardowy charakter urządzenia Zamawiający przewiduje, zebranie wszystkich wykonawców bezpośrednio po przeprowadzeniu wizji lokalnej w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności jeżeli wykonawcy zgłoszą konieczność dokonania zmiany w infrastrukturze Zamawiającego w zakresie niezbędnym do zrealizowania zamówienia. Takie zgłoszenia wykonawców powinny być wpisane do protokołu wizji lokalnej, a w szczególności wpisane powinny być miejsca podłączeń zasilających instalacje odpylania, oraz instalację nawiewno- wywiewną (energia, sprężone powietrze). Niezwłocznie po sporządzeniu protokołów wizji lokalnej Zamawiający odniesie się do nich na zasadzie „,możliwe/niemożliwe do wykonania”