Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowę systemów grzewczych w mieszkaniach komunalnych w Gminie Olkusz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olkusz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326260100
1.5.8.) Numer faksu: 326260217
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@Umig.olkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowę systemów grzewczych w mieszkaniach komunalnych w Gminie Olkusz
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58f248c0-ea18-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122855
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000615/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania gazowego w mieszkaniach komunalnych w technologii "zaprojektuj i wybuduj"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/olkusz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej oraz osobach uprawnionych do komunikowania się z
wykonawcami określone zostały w rozdziale III.1 SWZ. adres strony:
https://platformazakupowa.pl/pn/olkusz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty lub wniosku (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania). Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać „Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014- od 1 lipca 2016 roku”. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików,podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.Maksymalny rozmiar jednego pliku
przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB. Niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100., d. włączona obsługa JavaScript,e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf.doc.xls.jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:a. .zip b. .7Z Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers.pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. Szczegółowe informacje w tym zakresie określono w rodz. II.11 i III.2SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Olkusz, Rynek, 32-300 Olkusz;2. inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Olkuszu jest Jarosław Cieślik, Rynek 1, pok. 209, 32-300 Olkusz, tel. 326260209, mail: j.cieslik@umig.olkusz.pl; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Przebudowa systemów grzewczych w mieszkaniach komunalnych w Gminie Olkusz"; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8. posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO. 10.na podstawie art. 75 i art. 19 ust. 3 ustawy Pzp oraz zgodnie z rozporządzeniem
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) [ Dz. U. UE.L.z2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.]:- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 w/w rozporządzenia (RODO) wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą; Prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO), przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. Zgodnie z art. 19 ust. 3 Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KBZ.271.2.17.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania gazowego w trzech mieszkaniach komunalnych w technologii „zaprojektuj i wybuduj” w bloku ul. Sławkowska 7E (lokal nr 11, lokal nr 15, lokal nr 17).
W zakres prac wchodzi w szczególności:
a) Inwentaryzacja i ocena stanu technicznego istniejącej instalacji gazowej w poszczególnych mieszkaniach.
b) Uzyskanie warunków przyłączeniowych i zapewnienie dostawy gazu prze Zakład Gazowniczy dla poszczególnych odbiorców gazu występujących o przydział gazu dla celów grzewczych.
c) Wykonanie dokumentacji projektowej instalacji gazowej, centralnego ogrzewania gazowego oraz instalacji c.w.u. dla trzech mieszkań komunalnych (ul. Sławkowska 7E/11, ul. Sławkowska 7E/15, ul. Sławkowska 7E/ 17) – (schematyczny rzut lokali mieszkalnych zgodnie z załącznikami nr 41, nr 42 oraz nr 43.) zgodnie obowiązującymi przepisami prawa, warunkami wydanymi przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. (załącznik nr 1, nr 2 oraz nr 3) oraz opiniami kominiarskimi (załącznik nr 21, nr 22 oraz nr 23).
d) Uzyskanie wymaganego prawem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę dla wykonanej dokumentacji projektowej w Starostwie Powiatowym w Olkuszu.
e) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania gazowego w poszczególnych mieszkaniach, a w szczególności:
-zabezpieczenie przewodów kominowych wkładką kwasoodporną, montaż przewodów spalinowych w kominie, wykonanie kanału nawiewnego
-montaż kotła gazowego, który będzie pracował w układzie zamkniętym, kondensacyjny – dwufunkcyjny,
-wykonanie instalacji odpływu kondensatu,
-podłączenie instalacji CWU,
-montaż automatyki kotła – sterownik,
-wykonie instalacji c.o.,
-montaż grzejników wraz z niezbędną armaturą oraz zaworami termostatycznymi ,
-montaż grzejnika drabinkowego w łazience wraz z niezbędną armaturą oraz zaworami termostatycznymi,
-montaż nowej instalacji gazowej,
-wykonanie prób szczelności instalacji gazowej oraz próby szczelności wkładu kominowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
-uruchomienie instalacji,
-demontaż oraz utylizacja pieca kaflowego (jeśli występuje),
-inwentaryzacja powykonawcza
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenione zostaną tylko oferty zgodne z warunkami zamówienia. Ocena zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w dokumentach zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania gazowego w czterech mieszkaniach komunalnych w technologii „zaprojektuj i wybuduj” w bloku ul. Nullo 23 (lokal nr 6, lokal nr 10, lokal nr 12, lokal nr 27). W zakres prac wchodzi w szczególności:
a) Inwentaryzacja i ocena stanu technicznego istniejącej instalacji gazowej w poszczególnych mieszkaniach.
b) Uzyskanie warunków przyłączeniowych i zapewnienie dostawy gazu prze Zakład Gazowniczy dla poszczególnych odbiorców gazu występujących o przydział gazu dla celów grzewczych.
c) Wykonanie dokumentacji projektowej instalacji gazowej oraz centralnego ogrzewania gazowego oraz instalacji c.w.u. dla czterech mieszkań komunalnych (ul. Nullo 23/6, ul. Nullo 23/10, ul. Nullo 23/12, ul. Nullo 23/27) – (schematyczny rzut lokali mieszkalnych zgodnie z załącznikami nr 44, nr 45, nr 46 oraz nr 47.) zgodnie obowiązującymi przepisami prawa, warunkami wydanymi przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. (załącznik nr 4, nr 5, nr 6 oraz nr 7) oraz opiniami kominiarskimi (załącznik nr 24, nr 25, nr 26 oraz nr 27).
d) Uzyskanie wymaganego prawem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę dla wykonanej dokumentacji projektowej w Starostwie Powiatowym w Olkuszu.
e) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania gazowego w poszczególnych mieszkaniach, a w szczególności:
-zabezpieczenie przewodów kominowych wkładką kwasoodporną, montaż przewodów spalinowych w kominie, wykonanie kanału nawiewnego
-montaż kotła gazowego, który będzie pracował w układzie zamkniętym, kondensacyjny – dwufunkcyjny,
-wykonanie instalacji odpływu kondensatu,
-podłączenie instalacji CWU,
-montaż automatyki kotła – sterownik,
-wykonie instalacji c.o.,
-montaż grzejników wraz z niezbędną armaturą oraz zaworami termostatycznymi ,
-montaż grzejnika drabinkowego w łazience wraz z niezbędną armaturą oraz zaworami termostatycznymi,
-montaż nowej instalacji gazowej,
-wykonanie prób szczelności instalacji gazowej oraz próby szczelności wkładu kominowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
-uruchomienie instalacji,
-demontaż oraz utylizacja pieca kaflowego (jeśli występuje),
-inwentaryzacja powykonawcza
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenione zostaną tylko oferty zgodne z warunkami zamówienia. Ocena zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w dokumentach zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania gazowego w czterech mieszkaniach komunalnych w technologii „zaprojektuj i wybuduj” w bloku ul. Kościuszki 15 (lokal nr 7, lokal nr 12, lokal nr 14, lokal nr 20). W zakres prac wchodzi w szczególności:
a) Inwentaryzacja i ocena stanu technicznego istniejącej instalacji gazowej w poszczególnych mieszkaniach.
b) Uzyskanie warunków przyłączeniowych i zapewnienie dostawy gazu prze Zakład Gazowniczy dla poszczególnych odbiorców gazu występujących o przydział gazu dla celów grzewczych.
c) Wykonanie dokumentacji projektowej instalacji gazowej, instalacji centralnego ogrzewania gazowego oraz instalacji c.w.u. dla czterech mieszkań komunalnych (ul. Kościuszki 15/7, ul. Kościuszki 15/12, ul. Kościuszki 15/14, ul. Kościuszki 15/20) – (schematyczny rzut lokali mieszkalnych zgodnie z załącznikami nr 48, nr 49, nr 50 oraz nr 51.) zgodnie obowiązującymi przepisami prawa, warunkami wydanymi przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. (załącznik nr 8, nr 9, nr 10 oraz nr 11) oraz opiniami kominiarskimi (załącznik nr 28, nr 29, nr 30 oraz nr 31).
d) Uzyskanie wymaganego prawem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę dla wykonanej dokumentacji projektowej w Starostwie Powiatowym w Olkuszu.
e) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania gazowego w poszczególnych mieszkaniach, a w szczególności:
-zabezpieczenie przewodów kominowych wkładką kwasoodporną, montaż przewodów spalinowych w kominie, wykonanie kanału nawiewnego
-montaż kotła gazowego, który będzie pracował w układzie zamkniętym, kondensacyjny – dwufunkcyjny,
-wykonanie instalacji odpływu kondensatu,
-podłączenie instalacji CWU,
-montaż automatyki kotła – sterownik,
-wykonie instalacji c.o.,
-montaż grzejników wraz z niezbędną armaturą oraz zaworami termostatycznymi ,
-montaż grzejnika drabinkowego w łazience wraz z niezbędną armaturą oraz zaworami termostatycznymi,
-montaż nowej instalacji gazowej,
-wykonanie prób szczelności instalacji gazowej oraz próby szczelności wkładu kominowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
-uruchomienie instalacji,
-demontaż oraz utylizacja pieca kaflowego (jeśli występuje),
-inwentaryzacja powykonawcza
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenione zostaną tylko oferty zgodne z warunkami zamówienia. Ocena zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w dokumentach zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania gazowego w siedmiu mieszkaniach komunalnych w technologii „zaprojektuj i wybuduj” w bloku ul. K.K. Wielkiego 19 (lokal nr 8, lokal nr 19, lokal nr 20, lokal nr 22, lokal nr 28, lokal nr 34, lokal nr 35). W zakres prac wchodzi w szczególności:
a) Inwentaryzacja i ocena stanu technicznego istniejącej instalacji gazowej w poszczególnych mieszkaniach.
b) Uzyskanie warunków przyłączeniowych i zapewnienie dostawy gazu prze Zakład Gazowniczy dla poszczególnych odbiorców gazu występujących o przydział gazu dla celów grzewczych.
c) Wykonanie dokumentacji projektowej instalacji gazowej, instalacji centralnego ogrzewania gazowego oraz instalacji c.w.u. dla siedmiu mieszkań komunalnych (ul. K.K. Wielkiego 19/8, ul. K.K. Wielkiego 19/19, ul. K.K. Wielkiego 19/20, ul. K.K. Wielkiego 19/22, ul. K.K. Wielkiego 19/28, ul. K.K. Wielkiego 19/34, ul. K.K. Wielkiego 19/35) – (schematyczny rzut lokali mieszkalnych zgodnie z załącznikami nr 52, nr 53, nr 54, nr 55, nr 56, nr 57 oraz nr 58.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, warunkami wydanymi przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. (załącznik nr 12, nr 13, nr 14, nr 15, nr 16, nr 17 oraz nr 18) oraz opiniami kominiarskimi (załącznik nr 32, nr 33, nr 34, nr 35, nr 36, nr 37 oraz nr 38).
d) Uzyskanie wymaganego prawem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę dla wykonanej dokumentacji projektowej w Starostwie Powiatowym w Olkuszu.
e) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania gazowego w poszczególnych mieszkaniach, a w szczególności:
-zabezpieczenie przewodów kominowych wkładką kwasoodporną, montaż przewodów spalinowych w kominie, wykonanie kanału nawiewnego
-montaż kotła gazowego, który będzie pracował w układzie zamkniętym, kondensacyjny – dwufunkcyjny,
-wykonanie instalacji odpływu kondensatu,
-podłączenie instalacji CWU,
-montaż automatyki kotła – sterownik,
-wykonie instalacji c.o.,
-montaż grzejników wraz z niezbędną armaturą oraz zaworami termostatycznymi ,
-montaż grzejnika drabinkowego w łazience wraz z niezbędną armaturą oraz zaworami termostatycznymi,
-montaż nowej instalacji gazowej,
-wykonanie prób szczelności instalacji gazowej oraz próby szczelności wkładu kominowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
-uruchomienie instalacji,
-demontaż oraz utylizacja pieca kaflowego (jeśli występuje),
-zakup i montaż kuchenki gazowej do przygotowania posiłków w kuchni (lokal nr 19)
-inwentaryzacja powykonawcza
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenione zostaną tylko oferty zgodne z warunkami zamówienia. Ocena zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w dokumentach zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania gazowego w dwóch mieszkaniach komunalnych w technologii „zaprojektuj i wybuduj” w bloku ul. Szpitalna 15 (lokal nr 6, lokal nr 14). W zakres prac wchodzi w szczególności:
a) Inwentaryzacja i ocena stanu technicznego istniejącej instalacji gazowej w poszczególnych mieszkaniach.
b) Uzyskanie warunków przyłączeniowych i zapewnienie dostawy gazu prze Zakład Gazowniczy dla poszczególnych odbiorców gazu występujących o przydział gazu dla celów grzewczych.
c) Wykonanie dokumentacji projektowej instalacji gazowej, instalacji centralnego ogrzewania gazowego oraz instalacji c.w.u. dla dwóch mieszkań komunalnych (ul. Szpitalna 15/6, ul. Szpitalna 15/14) – (schematyczny rzut lokali mieszkalnych zgodnie z załącznikami nr 59 oraz 60.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, warunkami wydanymi przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. (załącznik nr 19 oraz nr 20) oraz opiniami kominiarskimi (załącznik nr 39 oraz nr 40).
d) Uzyskanie wymaganego prawem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę dla wykonanej dokumentacji projektowej w Starostwie Powiatowym w Olkuszu.
e) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania gazowego w poszczególnych mieszkaniach, a w szczególności:
-zabezpieczenie przewodów kominowych wkładką kwasoodporną, montaż przewodów spalinowych w kominie, wykonanie kanału nawiewnego
-montaż kotła gazowego, który będzie pracował w układzie zamkniętym, kondensacyjny – dwufunkcyjny,
-wykonanie instalacji odpływu kondensatu,
-podłączenie instalacji CWU,
-montaż automatyki kotła – sterownik,
-wykonie instalacji c.o.,
-montaż grzejników wraz z niezbędną armaturą oraz zaworami termostatycznymi ,
-montaż grzejnika drabinkowego w łazience wraz z niezbędną armaturą oraz zaworami termostatycznymi,
-montaż nowej instalacji gazowej,
-wykonanie prób szczelności instalacji gazowej oraz próby szczelności wkładu kominowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
-uruchomienie instalacji,
-demontaż oraz utylizacja pieca kaflowego (jeśli występuje),
-zakup i montaż kuchenki gazowej do przygotowania posiłków w kuchni (lokal nr 14)
-inwentaryzacja powykonawcza
4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenione zostaną tylko oferty zgodne z warunkami zamówienia. Ocena zostanie dokonana w oparciu o kryteria wskazane w dokumentach zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, w szczególności dotyczący: a) wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dla: zadania 1. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania gazowego o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto. zadania 2. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania gazowego o wartości co najmniej 26.000,00 zł brutto. zadania 3. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania gazowego o wartości co najmniej 26.000,00 zł brutto. zadania 4. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania gazowego o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto. zadania 5. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania gazowego o wartości co najmniej 13.000,00 zł brutto. b) osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, iż dysponuje:- osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych,
- osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności: instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych
oraz min. 1 pracownikiem od robót ręcznych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w przypadku gdy Wykonawca nie poda danych umożliwiających Zamawiającemu samodzielne pobranie dokumentu);
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Pełnomocnictwo,2) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej),
3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58-59 ustawy Pzp. W takim przypadku:- Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.- Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;- Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (tj. przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika). Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia składają odrębnie:- każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Umowa może ulec zmianie w zakresie:1) zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku:
a) przerw w realizacji robót projektowych i budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
b) powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy;
c) pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy;
d) konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów;
e) wstrzymania przez właściwe organy realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy;
f) konieczności wykonania robót nie związanych z inwestycją a niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego
g) wystąpienia „siły wyższej” w rozumieniu orzecznictwa sądowego
2) zmiany dokonanej na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane - zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy;
3) zmiany dokonanej na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego;
4) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych;
5) zmiany kierownika budowy;
6) wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-05 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/olkusz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-05 13:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-03
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak