Przebudowa zabytkowego budynku, magazynu gospodarczego, w Domu Pomocy Społecznej

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa zabytkowego budynku, magazynu gospodarczego, w Domu Pomocy Społecznej w Więckowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWięckowice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-08-21
  • ZamawiającyDom Pomocy Społecznej w Więckowicach
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-06
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00446514
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa zabytkowego budynku, magazynu gospodarczego, w Domu Pomocy Społecznej w Więckowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Więckowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słoneczna 3

1.5.2.) Miejscowość: Więckowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-082

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 285 16 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wieckowicezam@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dpswieckowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa zabytkowego budynku, magazynu gospodarczego, w Domu Pomocy Społecznej w Więckowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c723115e-52ea-43de-973c-3e0701206418

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c723115e-52ea-43de-973c-3e0701206418

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma e-zamówienia dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
Złożenie oferty jest wymagane tylko przez platformę https://ezamowienia.gov.pl.
Po wybraniu niniejszego postępowania, udostępniane będą Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ) i inne dokumenty zamówienia, zamieszczane przez Zamawiającego.
SWZ z załącznikami dodatkowo będzie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego:
www.dpswieckowice.pl/zamówieniapubliczne/powyżej 130 000 zł.
Dokumentacja projektowa dotycząca przedmiotu zamówienia jest również dostępna na dysku Google pod adresem:
https://drive.google.com/drive/u/3/folders/1LPBixoLO4iwV-JdOn4Q4bpc82WdwsAx5

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W sprawie niniejszego postępowania korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą formularzy do komunikowania, przy użyciu platformy e-zamówienia, pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl , po wybraniu w niniejszego postępowania.
Zamawiający dopuszcza możliwość komunikowania się z nim za pomocą poczty elektronicznej adres email: wieckowicezam@poczta.onet.pl . Po otwarciu ofert Zamawiający może komunikować się z wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adresy e-mail, podane w ofertach.
Zasady komunikacji elektronicznej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami opisane zostały w rozdziale XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS-ZP/2/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na: „przebudowie budynku gospodarczego DPS, w Więckowicach na potrzeby biurowe administracji DPS oraz cele terapii zajęciowej mieszkańców, osób niepełnosprawnych wraz z instalacjami branżowymi”, na podstawie pozwolenia na budowę nr AB.V.1.632.2021 z dnia 11 czerwca 2021r.
Etap I: roboty do wykonania w roku 2024 tj.: Roboty dodatkowe rozbiórkowe, ujawnione w trakcie pierwszego etapu robót w 2021r., demontaże i rozbiórki części ścian, wzmocnienie fundamentów ścian wewnątrz budynku, izolacja istniejących fundamentów ścian wewnątrz budynku, roboty murowe, naprawa stropów, do wykonania elementy: strop żelbetowy, posadzka na gruncie, wzmocnienie więźby dachowej, kominy, pokrycie dachowe, strop drewniany strychu, poziomy, przepusty i wpusty kanalizacyjne
Etap II: do wykonania w 2025r. do 30.04.,ocieplenia ścian wewnątrz budynku, tynki, warstwy posadzkowe, piony, podejścia kanalizacyjne, rury instalacji wody ciepłej, zimnej, cyrkulacji, rury zasilające, izolacje rur instalacji centralnego ogrzewania, rozpoczęcie robót dotyczących instalacji, wykonanie instalacji odgromowej oraz rozpoczęcie wykonania instalacji elektrycznej.
Pozostałe roboty przebudowy są zakresem opcji, dotyczą 2025r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja dotyczy zwiększenia zakresu robót przebudowy budynku, o roboty nie będące przedmiotem I i II etapu.
Maksymalny zakres robót opcji, ich rodzaje i ilości zawiera osobny przedmiar robót wyłącznie dla opcji, który jest załącznikiem do specyfikacji warunków zamówienia, nr 8, lit c.
Zamawiający skorzysta z prawa opcji w odpowiedniej wielkości zakresu robót do wysokości przekazanych mu środków Powiatu Krakowskiego i PFRON w roku 2025.
Zakres opcji:
Renowacja, konserwacja, hydrofobizacja muru ceglanego, stolarka drzwiowa i okienna, oblicowanie, ścianki działowe, tynki , malowanie, elewacja, taras zewnętrzny, schody wejściowe oraz opaska, śmietnik, instalacje: (dokończenie) sanitarne w tym centralne ogrzewanie, instalacja elektryczna, instalacja elektryczna dodatkowa do sieci internetowej, klimatyzator, sieć komputerowa i telefoniczna, przyłącza i instalacja wody opadowej ze zbiornikami wybieralnymi.
Szczegóły opcji określono w SWZ i PPU.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kompetencje kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa;
1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym suma gwarancyjna jest nie mniejsza niż 1 700 000 zł, tj. jeden milion siedemset tysięcy złotych
2) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych);
Zdolność techniczna lub zawodowa;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) Dysponuje osobą zdolną do kierowania budową w związku z realizacją umowy – osoba której wykonawca powierzy funkcję kierownika budowy winna:
a) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży konstrukcyjno - budowlanej, bez ograniczeń,
b) aktualnie przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
c) posiadać kwalifikacje, o których mowa w art. 37c ustawy: o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003r., Dz. U. 2022, poz. 840 z późniejszymi zmianami, wg treści: robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. (wymóg wg pozwolenia konserwatorskiego)
d) posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe;
e) posiadać doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji co najmniej dwóch inwestycji, obejmujących roboty budowlane przy zabytkach nieruchomych, kubaturowych;
2) Dysponuje minimum jedną osobą, której będzie mógł powierzyć kierowanie robotami ogólnobudowlanymi, na potrzeby realizacji zamówienia. Osoba, której wykonawca powierzy funkcję kierowania robotami winna:
a) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,
b) aktualnie przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,
c) posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe;
d) posiadać doświadczenie tj. - brała udział w co najmniej jednej robocie budowlanej prowadzonej przy zabytkach nieruchomych, wpisanych do rejestru zabytków.
UWAGA 1: Zamawiający wymaga, aby te same osoby świadczyły później usługi objęte przedmiotem umowy, z zastrzeżeniem możliwości zmiany tych osób na inne osoby, o tożsamych kompetencjach zawodowych i uprawnieniach i za zgodą Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza łączenia w/w funkcji.
UWAGA 2: Wykonawca winien wykazać się osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z wymaganymi przepisami ustawy Prawo budowlane lub innymi uprawnieniami umożliwiającymi wykonywanie tych samych czynności, do wykonania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności.
UWAGA 3: Zamawiający uzna za równoważne uprawnieniom wskazanym powyżej, uprawnienia tożsame wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub równoważne uprawnieniom w zakresie w/w, wydane w innym państwie UE, przy jednoczesnym spełnieniu wymagań określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich
Unii Europejskiej.
UWAGA 4: przez „doświadczenie zawodowe” danej osoby Zamawiający rozumie posiadanie przez daną osobę, opisanych w ramach warunku uprawnień, liczonych od dnia ich uzyskania.
Wykonawca posiada niezbędną zdolność techniczną popartą doświadczeniem tj:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną, obejmującą swoim zakresem co najmniej roboty ogólnobudowlane, instalacyjne – sanitarne oraz instalacyjne – elektryczne, w ramach budowy i/lub przebudowy i/lub remontu obiektu budowlanego stanowiącego zabytek nieruchomy, o kubaturze co najmniej 1600 m3.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków określonych w punkcie VII SWZ:
1) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, na potwierdzenie warunku określonego w punkcie VII.3 punkt 1 do SWZ.
2) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, na potwierdzenie warunku określonego w punkcie VII.3 punkt 2 do SWZ
3) Wykaz robót budowlanych, wg wzoru stanowiącego zał. nr 6a do SWZ.
Uwaga: Wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, potwierdzających spełnienie warunku określonego w punkcie VII.4 punkt 3) oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
4) Wykaz danych kierownika budowy i kierownika robót, sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 b do SWZ.
Dane osób skierowanych przez wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy, kierownika robót, oraz opis spełnienia warunków, określonych w punkcie VII.4. punkty 1) i 2) SWZ tj.:

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oferta, zgodnie ze wzorem załączonym do SWZ, jako załącznik nr 1 – wzór oferty
2) Kosztorysy ofertowe (dla etapu I, II i opcji) wykonawca winien sporządzić odpowiednio do zakresów w przedmiarach robót, które są załącznikami do 8 SWZ.
3) Wykonawca ubiegający się o zamówienie indywidualnie oraz każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie składa:
a) oświadczenie dotyczące przesłanek dotyczących wykluczenia z postępowania, w tym fakultatywnych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ,
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ
4) Wykonawca polegający na zasobach innych podmiotów, udostępniających mu zasoby składa oprócz oświadczeń wymienionych w punkcie 2, a i b):
a) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ
b) do oświadczenia, o którym mowa w podpunkcie „a”, należy dołączyć zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wg wzoru stanowiącego nr 4A do SWZ.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenie, z którego wynika jaki zakres wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
6) Do oferty należy załączyć dowód wniesienia wadium w formie niepieniężnej, jeśli wykonawca składa wadium w takiej formie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

WADIUM wynosi 20 000 zł.
1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium w pieniądzu wnoszone jest na rachunek bankowy Domu Pomocy Społecznej w Więckowicach nr 17 1560 0013 2568 2818 2795 0004 w VeloBank SA z siedzibą w Warszawie.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2022 r., poz. 2080 ze zm.)
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Pozostałe informacje w sprawie wadium zawarto w dziale XV SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

O zamówienie, na podstawie art. 58 Pzp. działają poprzez ustanowionego przez siebie pełnomocnika do złożenia oferty albo do złożenia oferty i zawarcia umowy o wykonanie robót budowlanych.
Niedopuszczalna jest sytuacja aby Wykonawca, złożył ofertę w ramach więcej niż 1 grupy wykonawców lub należąc do grupy wykonawców złożył jednocześnie ofertę indywidualnie.
Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców w wykonaniu umowy.
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Przewidywany rodzaj, zakres i warunki zmian są opisane w dziale zmiany umowy, § 22, projektowanych postanowień umowy (PPU), które stanowią załącznik nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć elektronicznie na Platformie e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-21 10:20

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 ust. 1, Kodeksu pracy, Dz. U. 2023 poz. 1465 osób, wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: prace na budowie, określonego rodzaju na rzecz wykonawcy czy podwykonawcy, w szczególności prace fizyczne, wymagane do wykonania w wyznaczonych miejscu i czasie, pod kierownictwem wykonawcy (podwykonawcy). Wymaganie to nie dotyczy osób kierujących budową lub robotami, osób świadczących usługi na budowie, w ramach własnej działalności gospodarczej, np. transportowej, innej w szczególności gdy usługi te nie są potrzebne na budowie przez cały okres trwania robót. Uprawnienia Zamawiającego do czynności kontrolnych w tej sprawie opisano w PPU zał. nr 7 do SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji wentylacyjnej nawiewnej - Michałowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji wentylacyjnej nawiewnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI