Przebudowa rozdzielnic elektrycznych, oświetlenia ewakuacyjnego i wykonaniae oddzielnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa rozdzielnic elektrycznych, oświetlenia ewakuacyjnego i wykonaniae oddzielnego zasilania dla każdej rozdzielnicy gwarantowanej w budynku RCKiK przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-10-28
  • ZamawiającyRegionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00391170
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa rozdzielnic elektrycznych, oświetlenia ewakuacyjnego i wykonaniae oddzielnego zasilania dla każdej rozdzielnicy gwarantowanej w budynku RCKiK przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297282

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rzeźnicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa rozdzielnic elektrycznych, oświetlenia ewakuacyjnego i wykonaniae oddzielnego zasilania dla każdej rozdzielnicy gwarantowanej w budynku RCKiK przy ul. Rzeźniczej 11 w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84c8b900-4ae0-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035158/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja sieci energetycznej budynku przy ulicy Rzeźniczej 11 w Krakowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_krakow/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_krakow/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ...
"8. Podstawowe zasady korzystania z Platformy Zakupowej:
8.1. Zaleca się przed przystąpieniem do postępowania rejestrację na Platformie Zakupowej – rejestracja nie jest obowiązkowa. W trakcie procesu rejestracji Wykonawca wypełnia wszystkie pola formularza rejestracji, chyba że pole oznaczone jest jako opcjonalne. Rejestracja na Platformie Zakupowej wymaga akceptacji regulaminu.
8.2. Zakładając konto użytkownika, Wykonawca wyraża wolę zawarcia umowy na świadczenie usług drogą elek-troniczną.
8.3. Niezwłocznie po przesłaniu wypełnionego formularza, Wykonawca otrzyma drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w procesie rejestracji potwierdzenie założenia konta wraz z linkiem aktywacyjnym.
8.4. Z chwilą aktywacji konta Wykonawca ma dostęp do usług nieodpłatnych udostępnionych w ramach konta użytkownika, w tym między innymi składania ofert i prowadzenia korespondencji z Zamawiającym za pośrednictwem Platformy Zakupowej, automatycznego wycofania oferty w przypadku złożenia nowej oferty.
9. Działając na podstawie § 11 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku – w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 r., poz. 2452), Zamawiający ustanawia następujące wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące wysyłania i odbierania dokumentów elektroniczny oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, a także specyfikacji połączenia, formatów przekazywanych danych oraz zasad kodowania i sposobu oznaczania czasu ich przekazania:
9.1. Maksymalny rozmiar plików lub spakowanych plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formu-larzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
9.2. Niezależnie od postanowienia ppkt. 9.1. występuje limit ilości plików, maksymalna liczba plików możliwych do załączenia – 10 plików lub spakowanych folderów. W przypadku większych plików zaleca się spakowanie plików w mniejsze paczki po 150 MB każda.
9.3. Dopuszczalny format plików to: .doc, docx, odt, pdf, xls.
9.4. Dopuszczalny format kompresji to: zip7, rar.
9.5. Za datę złożenia oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicz-nych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania na Platformie Zakupowej lub ich otrzymania przez Zamawiającego na wskazany adres e-mail do kontaktów z Wykonawcami.
9.6. Niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej:
a. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 56 KB/s.
b. Komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 10 lub iOS; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit; w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer 11 z obsłu-gą Active X lub FireFox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit.
c. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa: Chrome; Mozilla, FireFox, Safari.
d. Podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę."...

Pozostałe szczegóły w SWZ i na stronie postępowania

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-18/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) modernizacja rozdzielnic elektrycznych w zakresie przebudowy układu połączeń przewodów zasilających rozdzielnice elektryczne piętrowe w budynku. Celem wykonania prac jest modernizacja instalacji elek-trycznej w rozdzielnicach piętrowych, która zapewni bezawaryjność ich zasilania oraz bezpieczeństwo obsługi,
b) wykonanie oddzielnego zasilania dla każdej rozdzielnicy elektrycznej obwodów gwarantowanych TG oraz technologicznych TT celem zapewnienia bezawaryjności ich zasilania oraz zapewniania indywidualnego wyłączenia rozdzielnic w sytuacjach koniecznych,
c) modernizację awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego celem dostosowania do obecnych przepisów p.poż, aktualnych dróg ewakuacyjnych, doświetlenia urządzeń p.poż.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 6

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji przedmiotu zamówienia (T)

4.3.6.) Waga: 4

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1.1. Spełniają warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
1.2. Spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznych i zawodowych w zakresie do-świadczenia w realizacji robót w zakresie instalacji elektrycznych .
1.3. Spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej w zakresie posia-dania odpowiedniej polisy Ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1.4. Spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznych i zawodowych w zakresie do-świadczenia w realizacji robót w zakresie instalacji elektrycznych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami zdolnymi do należytego wykonania zamówienia, w szczególności osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowalnymi tj. pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia bu-dowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. 2021., poz. 2351), aktualny wpis na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa,
Dopuszcza się uprawnienia równoważne – dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania za-wodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.

W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych pań-stwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, lub którzy nabyli prawa do wykony-wania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności w oparciu o przepisy prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Poro-zumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, a kwalifikacje te zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 oraz z 2022r, poz. 1616).
2. W zakresie warunku określonego w pkt. 1.2., Zamawiający wymaga aby Wykonawcy przystępujący do złożenia ofert w przeciągu ostatnich pięciu lat do terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, przedstawili dowody, że zrealizowali co najmniej trzy roboty budowlane polegające na robotach w zakresie instalacji elektrycznych wewnątrz, każda zrealizowana robota w powyższym zakresie o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza także roboty budowlane, gdzie roboty w zakresie instalacji elektrycznych stanowią część składową całości robót, a wartość takiego montażu wynosiła co najmniej 25 000,00 zł.
3. W zakresie warunku określonego w pkt. 1.3 Wykonawca powinie posiadać stosowną polisę Ubezpieczenia OC o wartości minimum 200 000,00 zł.
4. W zakresie warunku określonego w pkt. 1.4 Wykonawca powinien posiadać
a) 2 osoby posiadającej aktualne w okresie wykonywania przedmiotu umowy świadectwo kwalifikacyjne upraw-niające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyż-szym niż 1 kV na stanowisku eksploatacji, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.),
b) 1 osobę posiadającej aktualne w okresie wykonywania przedmiotu umowy świadectwo kwalifikacyjne upraw-niające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyż-szym niż 1 kV na stanowisku dozoru, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Spo-łecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.),

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Zgodnie z SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-28

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy fliziarzy - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję poj. pracowników lub brygadę fliziarzy. Realizacja: Prace na terenie Krakowa. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI