Przebudowa przejść dla pieszych: I: Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. 17...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa przejść dla pieszych: I: Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. 17 Dywizji Piechoty w Gnieźnie (SP nr 8) II: Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. Pawła Cymsa w Gnieźnie (SP nr 8)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGniezno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-10-29
  • ZamawiającyPOWIATOWY ZARZĄD DRÓG
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-14
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00232962
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa przejść dla pieszych:
I: Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. 17 Dywizji Piechoty w Gnieźnie (SP nr 8)
II: Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. Pawła Cymsa w Gnieźnie (SP nr 8)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleje Władysława Stanisława Reymonta 32

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat-gniezno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

drogownictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa przejść dla pieszych:
I: Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. 17 Dywizji Piechoty w Gnieźnie (SP nr 8)
II: Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. Pawła Cymsa w Gnieźnie (SP nr 8)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1064e0e-2cca-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006997/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Przebudowa przejść dla pieszych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa
się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
poczty elektronicznej: zamowienia.pzd@powiat-gniezno.pl. Przesyłane dokumenty muszą być
opatrzone przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, iż:
1)Administratorem danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg z siedzibą przy Al. Reymonta 32,
62-200 Gniezno.Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail:
rodo.pzd@powiatgniezno.pl 2) Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować poprze email:
pzd@powiat-gniezno.pl.
3) Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów
prawa, realizacji umowy, bądź udzielonej zgody. 4) W związku z przetwarzaniem danych w celu
wypełniania obowiązków wynikających z przepisów
prawa odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:- organy władzy publicznej oraz podmioty
wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w
celach, które wynikają z przepisów powszechne obowiązującego prawa,- inne podmioty, które na
podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatowym Zarządem Dróg przetwarzają dane osobowe.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych
i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania
danych przez Administratora.
6) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych oraz z zastrzeżeniem powszechnie
obowiązujących przepisów prawa, prawo do ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, prawo do wniesienia sprzeciwu
wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie,
Realizacja powyższych praw musi być zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się
przetwarzanie danych, a także m. in. z zasadami wynikającymi z kodeksu postępowania
administracyjnego czy archiwizacji: usunięcie danych jest niemożliwe z uwagi na konieczność
wywiązywania się z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania danych.
7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający przypomina o ciążącym
na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych,
których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma
zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W przypadku, gdy
wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy
lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę,
której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z ustawą.Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679,nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych
zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w
art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do
Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZD.DT.3921.23/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. 17 Dywizji Piechoty w Gnieźnie (SP nr 8)
Roboty obejmują:
- wykonanie przejścia dla pieszych droga powiatowa nr 2294P w m. Gniezno ul. 17 Dywizji Piechoty.
Zakres robót:
- Cięcie nawierzchni z mas bitumicznych grub 8 cm
- Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas bitumicznych grub 8 cm w jezdni i chodniku
- Opornik betonowy wtapiany 12*25*100 cm na ławie betonowej C12/15
- Obrzeże betonowe 30x8 cm na ławie betonowej C12/15
- Nawierzchnia wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki brukowej kolor czerwony behaton grub 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej h=4cm spoiny wypełnione piaskiem
- Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej szarej grub 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej h=4cm
- Chodnik przy przejściu dla pieszych z płyt betonowych z wypustkami 35x35x5 cm o szerokości 0,50m na podsypce cementowo-piaskowej dla osób słabowidzących i niewidomych koloru żółtego
- Malowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne metodą natryskową pasów P-10
- Malowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne metodą natryskową linii przerywanych segregacyjnych
- Poręcze ochronne sztywne z rur ze słupkami U-12 typ A co 1,5 m malowane proszko na żółto lub popielato
Sygnalizacja świetlna
- Ręczne kopanie rowów dla kabli, w gruncie : kat. III
- Ręczne układanie kabli w rowach kablowych, o masie pon. 0,5 do 1,0 kg/m, z przykryciem kabli: folią z PCW uplast.gr.pow.0,4-0,6 mm gat.I/II - kabel YAKY 4x25mm2
- Montaż szafki oświetleniowej
- Przewierty mechaniczne pod obiektami,RHDPE75
- Montaż i stawianie słup oświetleniowy stożkowy 6m
- Montaż opraw oświetlenia zewnetrznego oprawa LED typu 20 LEDs 1000mA CW 65W
- Montaż znak D-6 aktywny z czujnikiem ruchu pieszych i komunikacją radiową, zasilany 230V

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:

- cena ofertowa brutto: 60% (Co)
- okres udzielonej gwarancji i rękojmi: 40% (Gw)
4. Obliczenie punktacji oferty wg wzoru:
Łączna wartość punktowa (S) zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości, tj.:
S = C0 + Gw
S – suma punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta - maks. 100 pkt,
C0 – liczba punktów uzyskanych za oferowaną cenę,
Gw – liczba punktów uzyskanych za oferowany okres gwarancji.
5. Obliczenie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru:
Sposób obliczenia punktów dla kryterium: cena (Co)
– (maks. 60 pkt - 60%)

Cn
C0 = --------- x 60
Cb
C0 – liczba punktów przyznanych za cenę,
Cn - najniższa cenowo oferta za wykonanie przedmiotu zamówienia,
Cb - cena badanej oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia,
60 - waga oferty.
6. Obliczenie punktacji dla kryterium okresu gwarancji i rękojmi oferowanego przez wykonawcę wg wzoru:
Sposób obliczenia punktów dla kryterium: okres gwarancji jakości przedmiotu umowy (Gw)
– (maks. 40 pkt - 40%)

Ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta, liczona będzie następująco:

• udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 12 miesięcy – 10 pkt.
• udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 24 miesięcy – 20 pkt.
• udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy – 30 pkt.
• udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 48 miesięcy – 40 pkt.
Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego lub
protokołu inwentaryzacji robót.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. Pawła Cymsa w Gnieźnie (SP nr 8)
Roboty obejmują:
- wykonanie przejścia dla pieszych droga powiatowa nr 2295P w m. Gniezno ul. Cymsa.
Zakres robót:
- Ścieranie mechaniczne pasów linia P-10 na łuku
- Przestawianie krawężnika kamiennego wtopionego 12x20 cm na podsypce cementowo-piaskowej
- Mechaniczne rozebranie nawierzchni chodnika z mas bitumicznych grub 8 cm
- Opornik betonowy wtapiany 12*25*100 cm na ławie betonowej C12/15
- Obrzeże betonowe 30x8 cm na ławie betonowej C12/15
- Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej szarej grub 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej h=4cm
- Chodnik przy przejściu dla pieszych z płyt betonowych z wypustkami 35x35x5 cm o szerokości 0,50m na podsypce cementowo-piaskowej dla osób słabowidzących i niewidomych koloru żółtego
- Malowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne metodą natryskową pasów P-10
- Malowanie grubowarstwowe chemoutwardzalne metodą natryskową linii przerywanych segregacyjnych
- Poręcze ochronne sztywne z rur ze słupkami U-12 typ A co 1,5 m
Sygnalizacja świetlna
- Ręczne kopanie rowów dla kabli, w gruncie : kat. III
- Ręczne układanie kabli w rowach kablowych, o masie pon. 0,5 do 1,0 kg/m, z przykryciem kabli: folią z PCW uplast.gr.pow.0,4
-0,6 mm gat.I/II - kabel YKY 3x6mm2
- Montaż szafka sterownicza MSR
- Przewierty mechaniczne pod obiektami,RHDPE110
- Studnie kablowe typu SKR1
- Montaż opraw oświetlenia zewnetrznego oprawa LED typu 20 LEDs 1000mA CW 65W
- Montaż latarnie sygnałów ulicznych dla pojazdów kompletne
- Montaż detektor radarowy
- Montaż przycisk dla pieszych
- Montaż urządzenie akustyczne

4.2.6.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty spośród ofert nie odrzuconych, Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:

- cena ofertowa brutto: 60% (Co)
- okres udzielonej gwarancji i rękojmi: 40% (Gw)
4. Obliczenie punktacji oferty wg wzoru:
Łączna wartość punktowa (S) zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości, tj.:
S = C0 + Gw
S – suma punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta - maks. 100 pkt,
C0 – liczba punktów uzyskanych za oferowaną cenę,
Gw – liczba punktów uzyskanych za oferowany okres gwarancji.
5. Obliczenie punktacji dla kryterium cenowego wg wzoru:
Sposób obliczenia punktów dla kryterium: cena (Co)
– (maks. 60 pkt - 60%)

Cn
C0 = --------- x 60
Cb
C0 – liczba punktów przyznanych za cenę,
Cn - najniższa cenowo oferta za wykonanie przedmiotu zamówienia,
Cb - cena badanej oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia,
60 - waga oferty.
6. Obliczenie punktacji dla kryterium okresu gwarancji i rękojmi oferowanego przez wykonawcę wg wzoru:
Sposób obliczenia punktów dla kryterium: okres gwarancji jakości przedmiotu umowy (Gw)
– (maks. 40 pkt - 40%)

Ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta, liczona będzie następująco:

• udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 12 miesięcy – 10 pkt.
• udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 24 miesięcy – 20 pkt.
• udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy – 30 pkt.
• udzielenie gwarancji jakości przedmiotu umowy na okres 48 miesięcy – 40 pkt.
Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego lub
protokołu inwentaryzacji robót.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie precyzuje
w tym zakresie szczególnych wymagań. 2) Posiadania kompetencji lub uprawnień do wykonania
określonej działalności zawodowej jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.3) Zdolności technicznej i
zawodowej. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże: a) że dysponuje
budowy/kierownikiem robot drogowych, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i
posiada wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami drogowymi.Na
potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wykaz osób załącznik nr 3 do SWZ.4)
Sytuacji ekonomicznej i finansowej.Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych
wymagań.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami – zał. nr 3 do SWZ. (W przypadku wykazania osób udostępnionych
Wykonawcy przez inne podmioty należy dołączyć do w/w załącznika pisemne zobowiązanie tych
podmiotów do udostępnienia tych osób

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r.o
ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowe.
Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której
mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.UWAGA! Wykonawca jest
zobowiązany złożyć załącznik nr 4 zarówno w sytuacji gdy należy jak również gdy nie należy do grupy
kapitałowej, zgodnie z opisem na w/w załączniku. 2. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. 3. zaświadczenie
właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z
zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem
terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami
lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; 4. zaświadczenie
albo
inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia
dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca
dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub
grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

kosztorys ofertowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy PZP oraz zapisów
istotnych postanowień umowy (zał. nr 6 do SWZ). Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy
mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obydwie strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-27

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace murarskie i żelbetowe - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuje ekip lub pracowników do prac murarskich i żelbetowych. Inwestycje to budynki nieużyteczności publicznej. Możliwość rozpoczęcia prac od zaraz. Lokalizacja: pow. Konin. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI