Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa oświetlenia wewnętrznego w magazynach OBD i CKN w budynku nr 2 skrzydło A, B, C, D w Oddziale ZUS w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W LEGNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600450
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Władysława Grabskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 876 44 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_legnica@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa oświetlenia wewnętrznego w magazynach OBD i CKN w budynku nr 2 skrzydło A, B, C, D w Oddziale ZUS w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20835c89-ec93-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217506
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00247095/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa oświetlenia wewnętrznego w magazynach OBD i CKN -O/ZUS Legnica, bud. 2 skrz. A,B,C,D
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://portal.smartpzp.pl/zus
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://portal.smartpzp.pl/zus
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Platformy zakupowej (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Platformy zakupowej oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców, pod adresem: http://portal.smartpzp.pl/zus .
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art.14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
27.04.2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016 r.,), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że administratorem Pani/-a danych osobowych jest Zakład Ubezpieczeń
Społecznych-Centrala: ul. Szamocka 3,5, 01-748 Warszawa. 2. Pani/Pana dane osobowe jako •osoby reprezentującej Wykonawcę
(imię i nazwisko,stanowisko służb.,umocowanie do reprezentowania), •osoby będącej członkiem personelu Wykonawcy (imię i
nazwisko,nr tel.służb., adres email) zostały nam przekazane przez ... 3. Pani/Pana dane osobowe jako osoby reprezentującej
Wykonawcę są przetwarzane na podst.art.6 ust.1 lit.c RODO w celu spełnienia obowiązku prawnego wynikającego z przepisów
regulujących zasady reprezentacji (m.in. ustawy ksh, kc,w związku z bieżącą realizacją Umowy oraz w celu przeprowadzania
czynności audytowych i kontrolnych. 4. Pani/Pana dane osobowe jako osoby będącej członkiem personelu Wykonawcy są
przetwarzane na podst.art.6 ust.1 lit.c RODO w celu spełnienia obowiązku prawnego wynikającego z przepisów uPzp,ustawy kc, w
związku z realizacją Umowy i nałożonymi na administratora obowiązkami związanymi z weryfikacją niezbędnych
uprawnień,kwalifikacji i innych okoliczności faktycznych związanych z postępowaniem, którymi muszą wykazać się osoby fizyczne
wskazane przez Wykonawcę oraz w celu przeprowadzania czynności audytowych i kontrolnych. 5. Odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych mogą być osoby lub podmioty,które w ramach sprawowania uprawnień kontrolnych lub nadzoru nad Zamawiającym
zażądają udostępniania Umowy wraz z załącznikami i którym Zamawiający będzie zobowiązany do udostępnienia zawartej Umowy
na podstawie przepisów prawa. 6. Dane osobowe mogą zostać udostępnione kancelariom prawnym,firmom doradczym i dostawcom
systemów informatycznych,z którymi współpracuje administrator. 7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez
maksymalnie 4 lata licząc od dnia zawarcia Umowy,co jest związane z czasem w jakim Umowa wraz z zał. podlega obowiązkowi jej
archiwizacji. 8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany,stosowanie do art.22 RODO; 9.Posiada Pan/-i: •na podst.art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących, •na podst.art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*, •na podst.art.18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art.18 ust.2 RODO**, •prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/-i, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/-a narusza przepisy RODO; 10. Nie przysługuje Pani/Panu: •w związku z art. 17 ust.3 lit.b,d
lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, •prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
•na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit.c RODO. 11. W sprawach dot.przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z
praw związanych z przetwarzaniem danych został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się w
następujący sposób: listownie na adres: Inspektor Ochrony Danych, Zakład Ubezpieczeń Społecznych,ul. Szamocka 3,5, 01- 748
Warszawa lub przez e mail:ODO@zus.pl.
* skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą postanowień Umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz jej
załączników
**prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 190000.271.4.2022-ZAP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oświetlenia wewnętrznego w magazynach OBD i CKN w budynku nr 2 skrzydło
A, B, C, D w Oddziale ZUS w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 10 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac opisuje dokumentacja projektowa, w tym:
1) projekt wykonawczy;
2) przedmiar robót;
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującym
kryterium: Cena - 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1) w zakresie posiadania doświadczenia zawodowego:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, tj. zakończył (rozpoczęcie może mieć miejsce wcześniej) co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu oświetlenia wewnętrznego o wartości nie mniejszej niż 300
000 zł brutto.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania zadań wykonywanych
w ramach różnych umów w celu osiągnięcia wymaganej wartości.
2) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub zgodnie
z art. 118 ustawy będzie dysponował:
a) co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,
oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego;
b) co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia SEP E (świadectwo kwalifikacyjne) - w zakresie obsługi, konserwacji, remontów i prac montażowych dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną do 1 V;
c) co najmniej 1 osobę posiadającą uprawnienia SEP D (świadectwo kwalifikacyjne) - w zakresie obsługi, konserwacji,
remontów i prac montażowych dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną do 1 V
Zamawiający dopuszcza dysponowanie jedną osobą posiadającą wszystkie wymagane dokumenty o których mowa w lit. a)- c).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpis lub informacja z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji;
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym
Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty/oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej;
3) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy,
dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,
dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, art. 108 ust.1 pkt 6 ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania
spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie;
Dowodami potwierdzającymi czy roboty budowlane zostały wykonane należycie są:
- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane;
- inne odpowiednie dokumenty - jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art.117 ust.4 ustawy -
jeżeli dotyczy (załącznik nr 8 do SWZ);
2) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówień - jeżeli dotyczy
(załącznik nr 9 do SWZ);
3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty Wykonawcy - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik;
4) Pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika stanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się
wspólnie o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum),
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na
swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.
2. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego
Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące
dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych i doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji,
których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, wykonają poszczególni wykonawcy (zgodnie z
Załącznikiem nr 8 do SWZ). Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawcy mogą
spełniać łącznie.
4. Warunki w zakresie niepodlegania wykluczeniu każdy z Wykonawców musi spełniać z osobna.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 455 ustawy oraz zapisów w
projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 11 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-08 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: http://portal.smartpzp.pl/zus
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-08 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-06