Przebudowa ogrodzenia przy budynku Nadleśnictwa- postępowanie II

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa ogrodzenia przy budynku Nadleśnictwa- postępowanie II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlecko
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-09-21
  • ZamawiającyNadleśnictwo Olecko
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-06
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ogrodzenia przy budynku Nadleśnictwa- postępowanie II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Olecko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790504964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 32

1.5.2.) Miejscowość: Olecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 523 42 61

1.5.8.) Numer faksu: 87 523 44 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olecko@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://olecko.bialystok.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ogrodzenia przy budynku Nadleśnictwa- postępowanie II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbc1a02b-0f07-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171424

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00062058/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa ogrodzenia przy budynku biurowym Nadleśnictwa Olecko

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_olecko

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_olecko
2.W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi
na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_olecko

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia,
formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za
pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie
UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego
Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (RODO) przedstawiamy Państwu następujące informacje:
1. Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Nadleśnictwo Olecko, ul. Kościuszki 32, 19-
400 Olecko, +48 (87) 523 42 61, olecko@bialystok.lasy.gov.pl, zwane dalej Administratorem.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Sebastian Strzech, z którym w
sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem
poczty elektronicznej pod adresem iod@comp.net.pl lub telefonicznie pod numerem +48 63 240 65 32.
3. Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest art. 6 ust 1 lit c) RODO (obowiązek prawny) oraz
następujące przepisy prawa:
1) ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych,
2) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
5. Przekazywanie danych: Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż
co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w
szczególnych przypadkach.
Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie
publiczne mogą być podmioty z którymi administrator zawarł umowy na obsługę techniczną, prawną
itp.
6. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane nie są
przekazywane poza EOG.
7. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
1) Prawo dostępu do danych. Zamawiający żąda od osoby występującej z żądaniem wskazania
dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania
o udzielenie zamówienia.
2) Sprostowania lub uzupełnienia danych. Skorzystanie przez osobę nie może naruszać integralności
protokołu postępowania oraz jego załączników, skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie
niezgodnym z ustawą.
3) Ograniczenia przetwarzania. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
4) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa).
8. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest
obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.2.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ogrodzenia przy budynku biurowym Nadleśnictwa Olecko przy ul. Kościuszki 32, 19-400 Olecko.
1) Zadanie polega na przebudowie ogrodzenia na długości około 298 m. Prace realizowane będą na działkach o nr ewid.: 1277, 1278/1; Województwo: warmińsko-mazurskie; Powiat olecki; Gmina: Olecko; Obręb: 0002 Olecko Miasto, będących w dysponowaniu Inwestora.
2) Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) projekcie na roboty budowlane,
b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) przedmiarze robót, który maja charakter wyłącznie pomocniczy
(Przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu).
3) Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe,
b) prace pomiarowe,
c) roboty ziemne,
d) wykonanie konstrukcji betonowych i żelbetonowych,
e) wykonanie ogrodzenia z gotowych elementów modułowych i przęseł stalowych oraz siatki, wykonanie furtek oraz bram.
f) prace towarzyszące.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed wykonaniem prac przedstawił do akceptacji Zamawiającego kolorystykę oraz projekt przęseł, elementów modułowych, itp.
Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót dostarczyć kartę gwarancyjną dla wykonanego obiektu (wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 10 do SWZ).
Zamawiający nie przewiduje prawa opcji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty stosowane będą następujące kryteria:
1) łączna cena brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia – waga 60%
2) oferowany okres gwarancji na roboty budowlane w okresie ustawowej rękojmi i po okresie ustawowej rękojmi – waga 40%
Po dokonaniu oceny ofert w poszczególnych kryteriach, nastąpi podsumowanie przyznanych punktów,do dwóch miejsc po przecinku. Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: oferowany okres gwarancji na roboty budowlane w okresie ustawowej rękojmi i po okresie ustawowej rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający nie stawia żadnych wymagań.
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca powinien wykazać:
1) należyte wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych (przez robotę rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy) polegających na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie obiektu budowlanego o wartości wykonanych robót co najmniej 40 000,00 zł (brutto z podatkiem VAT) każda;
2) dysponowanie co najmniej jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w tej specjalności, zgodne z aktualnym stanem prawnym.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia - oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (zgodnie z złącznikiem nr 9).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
wykaz robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, z których wynikać będzie wykonanie co najmniej dwóch robót budowlanych (przez robotę rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1
umowy) polegających na budowie i/lub przebudowie i/lub obiektu budowlanego o wartości wykonanych robót co najmniej 40 000,00 zł (brutto z podatkiem VAT) każda. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten
bezpośrednio uczestniczył;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XII pkt 26 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w sposób i na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji warunków zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_olecko

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-21 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga, aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę osoby wykonujące prace fizyczne, w tym operatorów sprzętu, kierowców i montażystów związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn.zm.).- rozdział XXVI SWZ. Wykonawca zobowiązuje się zawrzeć na czas obowiązywania umowy, umowę lub umowy
ubezpieczenia od wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności związanej z realizacją przedmiotu umowy oraz do terminowego opłacania należnych składek ubezpieczeniowych na sumę ubezpieczenia co najmniej 10 000,00 zł.- szczegóły opisano w załączniku nr 4 do SWZ (wzór umowy).
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie- szczegóły rozdział XXXVIII SWZ oraz załącznik nr 4 do SWZ (wzór umowy).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma zatrudni pracowników (brygady)do elewacji - Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma zatrudni pracowników (brygady)do elewacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI