Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜PRZEBUDOWA KOTŁOWNI WRAZ Z WEWNĘTRZNĄ INSTALACJĄ GAZU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜OGÓLNOKSZTAŁCĄCA SZKOŁA BALETOWA IM. OLGI SŁAWSKIEJ-LIPCZYŃSKIEJ W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 000276950
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜ul. Gołębia 8
1.5.2.) Miejscowość: ˜Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜61-834
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: ˜618524733
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜przetargi@osb-poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜https://osb-poznan.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜PRZEBUDOWA KOTŁOWNI WRAZ Z WEWNĘTRZNĄ INSTALACJĄ GAZU
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-20a49060-cc8e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00081302
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00017030/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa kotłowni wraz z wewnętrzną instalacją gazu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜https://bip.e-cea.pl/0519/zamowienia-publiczne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się wyłącznie w języku polskim.2. Informacje ogólne1) W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących narządzi:a) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl b) ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/c) poczty elektronicznej: przetargi@osb-poznan.pl 2) Zamawiający wyznacza do kontaktu z wykonawcami osoby wskazane poniżej: Marta Jankowiak, e-mail: administracja@osb-poznan.pl 3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz w Regulaminie ePUAP.5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7) Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na liście wszystkich postępowań na miniPortalu8) Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.3. Sposób komunikowania się zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie:a) za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez mini Portal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).b) za pomocą poczty elektronicznej – przetargi@osb-poznan.pl.2) Wykonawca może składać dokumenty i oświadczenia w następujących formatach danych: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx lub inne zgodne z katalogiem formatów wskazanych w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜Zgodnie z zapisami rozdziału XXIII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜OSB.519.2.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kotłowni wraz z wewnętrzną instalacją gazu w obrębie kotłowni. W kotłowni zostaną wymienione kotły, ich moc oraz tym samym zapotrzebowanie na gaz nie ulegnie zwiększeniu.2. Wykonawca zobowiązany będzie zdemontować istniejące kotły gazowe wraz z armaturą i przewodami, naczyniami wzbiorczymi, pojemnościowymi podgrzewaczami ciepłej wody użytkowej.3. Kotłownia pracować będzie jak dotychczas w układzie zamkniętym, zasilać będzie instalację centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynku, o parametrach pracy – 80/60 oC.4. W kotłowni zamontować należy dwa stojące kotły kondensacyjne z zamkniętą komorą spalania w układzie kaskadowym o mocy nominalnej 290,9 kW, każdy przy parametrze 80/60 oC.5. Parametry projektowanego kotła nie gorsze niż:1) Moc nominalna 50/30 oC (dla c.o.) min/max: 65,0 – 310,7 kW,2) Moc nominalna 80/60 oC (dla c.o.) min/max: 59,0 – 290,9 kW,3) Stopień modulacji: 1:4,9,4) Sprawność użytkowa: 108,4%,5) Zużycie gazu ziemnego E (min – maks.): 6,3 – 31,6 kW,6) Emisje tlenków azotu: 50 mg/kWh,7) Moc akustyczna Lwa/Średni poziom ciśnienia akustycznego w odległości 1 m od kotła: 72/63,8 dB,8) Pojemność wodna: <40 l,9) Strata ciśnienia wymiennika przy T=20K: 200 mBar,10) Spręż. Wentylatora: 150 Pa,11) Przepływ masowy spalin min/max: 31 – 148 g/s,12) Temperatura spalin min/max: 31 – 64 oC,13) Maksymalna temperatura robocza: 90 oC,14) Ciężar montażowy: 245 kg,15) Wymiary (gł. x szer. x wys.): 657 x 800 x 1662 mm,16) Rura wylotowa spalin z rezonatorami dla redukcji hałasu,17) Wbudowana grawitacyjna klapa zwrotna spalin oferująca bezproblemową pracę na wspólny przewód spalinowy,18) Konsola sterownicza z programowalną elektroniczną regulacją pogodową, przystosowaną do konfiguracji układów kaskadowych,19) Temperaturowe zabezpieczenie przed brakiem wody eliminujące konieczność stosowania obiektowego ogranicznika zaniku wody,20) Wewnętrzne oświetlenie LED,21) Rolki transportowe zintegrowane z podstawą kotła.6. Istniejące podgrzewacze ciepłej wody użytkowej należy wymienić na niezależne podgrzewacze ciepłej wody użytkowej o pojemności min. 485 l. Zasobnik z blachy stalowej pokrytej emalią dopuszczoną do kontaktu ze środkami spożywczymi, ochrona antykorozyjna przy pomocy anody magnezowej. Izolacja o grubości 75 mm z pianki poliuretanowej (bezfreonowej) wtryskiwanej bezpośrednio w obudowie zewnętrznej. Obudowa zewnętrzna z ABS o gładkiej powierzchni z pokrywą z ABS koloru szarego. Każdy podgrzewacz wyposażony w grzałkę elektryczną o mocy 3 kW.7. Parametry projektowanego podgrzewacza nie gorsze niż:1) Pojemność zasobnika: 485 l,2) Powierzchnia wymian: 3,1 m2,3) Znamionowe natężenie przepływu w obiegu pierwotnym: 3 m3/h,4) P obiegu pierwotnego do znamionowego natężenia przepływu: 26 kPa,5) Moc wymiany przy t = 35 K (temp. wody zimnej: 10 oC, temp. zasil. ob. pierwotnego: 80 oC, temp. wypływu c.w.u.: 45 oC): 86 kW,6) Wydajność godzinowa przy t = 35 K (temp. wody zimnej: 10 oC, temp. zasil. ob. pierwotnego: 80 oC, temp. wypływu c.w.u.: 45 oC): 2110 l/h,7) Współczynnik jednoczesności rozbioru NL: 20.8. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót, ekspertyzie technicznej, pozwoleniu na prowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz pozwoleniu na budowę, które to stanowią integralną część SWZ – Załącznik nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜50 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zgodnie z SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Termin wykonania umowy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4