Przebudowa kotłowni węglowych na gazowo-olejowe na terenie miasta Przysucha

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa kotłowni węglowych na gazowo-olejowe na terenie miasta Przysucha
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzysucha
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-02
  • ZamawiającyGmina i Miasto Przysucha
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-11
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00409019
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa kotłowni węglowych na gazowo-olejowe na terenie miasta Przysucha

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa kotłowni węglowych na gazowo-olejowe na terenie miasta Przysucha

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5884eeb-eaf2-44dd-b4ba-2a5aeb3fc15c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409019

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069181/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Przebudowa kotłowni węglowych na gazowo-olejowe na terenie miasta Przysucha

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5884eeb-eaf2-44dd-b4ba-2a5aeb3fc15c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5884eeb-eaf2-44dd-b4ba-2a5aeb3fc15c

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej na stronie internetowej https://ezamówienia.gov.pl. Identyfikator postępowania (ID): ocds-148610-c5884eeb-eaf2-44dd-b4ba-2a5aeb3fc15c.Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5884eeb-eaf2-44dd-b4ba-2a5aeb3fc15c
2.Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych na stronie prowadzonego postępowania.
3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Posiadanie konta umożliwia korzystanie w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamówienia.gov.pl.
4.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
5.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 wyżej przywołanego rozporządzenia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 tego rozporządzenia, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje jako załącznik), lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
6.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za ich pośrednictwem odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze te umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
7.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8.Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: inwestycje@gminaprzysucha.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy i Miasta Przysucha jest: Burmistrz Gminy i Miasta Przysucha; ul. Plac Kolberga 11, 26 – 400 Przysucha.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Przysucha jest Pani Paula Słowik, email: inspektor@cbi24.pl, pocztą tradycyjną na adres: Gmina i Miasto Przysucha, Plac Kolberga 11, 26-400 Przysucha.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: ,, Przebudowa kotłowni węglowych na gazowo-olejowe na terenie miasta Przysucha”
z podziałem na części:
Część I: Przebudowa kotłowni węglowej na gazowo-olejową na ul. Chopina
w Przysusze
Część II: Przebudowa kotłowni węglowej na gazowo-olejową na ul. Hubala w
Przysusze,
numer referencyjny postępowania: WIRiFZ.271.59.2024.MF prowadzonym w trybie: podstawowym art. 275 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu dodanych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9) Nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.1.2.Wykonawca zobowiązany jest wypełnić obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art.14RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, a także w trakcie realizacji umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIRiFZ.271.59.2024.MF

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Przebudowa kotłowni węglowej na gazowo-olejową na ul. Chopina w Przysusze
1) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowości Przysucha, nr ewid. dz.: 4259/10 obręb Przysucha, nr 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000, oraz nie leży w strefie ochrony konserwatorskiej.
2) Roboty budowlane obejmują prace polegające na przebudowie kotłowni węglowej na
kotłownie gazowo-olejową na ul. Chopina 6 w Przysusze a w szczególności:
-wykonanie robót rozbiórkowych wewnątrz i na zewnątrz budynku kotłowni,
-roboty murarskie i montażowe w tym: wykonanie ław fundamentowych pod ściany
wewnętrzne, wykonanie murowanych ścian wewnętrznych, wykonanie otworów
technologicznych w istniejącym dachu, wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem i izolacją, obsadzenie stolarki i ślusarki w ścianach zewnętrznych budynku i jej zaizolowanie, wykonanie warstw posadzkowych i tynków w pomieszczeniach technicznych, obsadzenie drzwi do tych pomieszczeń, wykonanie warstw posadzkowej w pozostałej części obiektu (podkłady), położenie tynków wewnątrz obiektów, osadzenie stolarki i ślusarki wewnętrznej, wykonanie remontu szczytowej ściany budynku mieszkalnego, montaż grzejników
-wykonanie instalacji wod.-kan., wykonanie instalacji elektrycznej obiektu wraz z oświetleniem ewakuacyjnym, montaż osprzętu elektrycznego, montaż opraw oświetleniowych wewnątrz i na zewnątrz obiektu, montaż instalacji wentylacji mechanicznej wraz z osprzętem instalacji zasilającej system wentylacji, montaż instalacji do odprowadzenia spalin (kominy) wraz z osprzętem, montaż instalacji odgromowej, montaż balustrad klatek schodowych, rozbiórka komina.
-wykonanie instalacji technologicznej kotłowni w tym: np. dostawa i montaż nowych kotłów w miejsce zdemontowanych starych kotłów wraz z wyposażeniem, rurociągami pompami, naczyniami wzbiorczymi, osprzętem np. zworami itp., wykonanie instalacji gazu, instalacji oleju wraz ze zbiornikami do magazynowania oleju.
-wykonanie prób szczelności instalacji, rozruchy i pomiary.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: rozwiązania konstrukcyjne, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, określają poniższe dokumenty:
a) Projekt zagospodarowania działki przebudowy kotłowni węglowej, lokalnej na kotłownię gazowo-olejową wraz z niezbędnymi instalacjami na działce o nr ew. 4259/10 położonej w Przysusze przy ul. Chopina, Gm. Przysucha.
b) Projekt architektoniczno-budowlany, przebudowy kotłowni węglowej, lokalnej na kotłownię gazowo-olejową wraz z niezbędnymi instalacjami na działce o nr ew. 4259/10 położonej w Przysusze przy ul. Chopina, Gm. Przysucha.
c) Projekt rozbiórki komina kotłowni węglowej oraz zagospodarowanie terenu na działce o nr ew. 4259/10 położonej w Przysusze przy ul. Chopina, Gm. Przysucha.
d) Projekt techniczny - branża architektoniczno-budowlana
e)Projekt techniczny – branża sanitarna
f)Projekt techniczny – branża elektryczna
g) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
h) Decyzja Starosty Przysuskiego Nr AB.6740.2.127.2023 z dnia 13.06.2023r. znak sprawy AB.6740.1.123.2023.AM zatwierdzająca projekt architektoniczno- budowlany oraz projekt zagospodarowania terenu i udzielająca pozwolenia na budowę.
i) Decyzja Starosty Przysuskiego Nr AB.6741.2.4.2023 z dnia 21.07.2023r. znak sprawy AB.6741.1.3.2023.DC zatwierdzająca projekt rozbiórki oraz zagospodarowanie terenu i udzielająca pozwolenia na rozbiórkę.
Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45232460-4 - Roboty sanitarne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45000000-7 - Roboty budowlane

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: dwa kryteria procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Przebudowa kotłowni węglowej na gazowo-olejową na ul. Hubala w Przysusze
1) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowości Przysucha, nr ewid. dz.: 4225/241 i 4379/17 obręb Przysucha, nr 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000, oraz nie leży w strefie ochrony konserwatorskiej.
2) Roboty budowlane obejmują prace polegające na przebudowie kotłowni węglowej na
kotłownie gazowo-olejową na ul. Hubala 27 w Przysusze wraz z budową węzła ciepłowniczego w budynku kotłowni na ul. Hubala 19 w Przysusze a w szczególności:
- na ul. Hubala 27: demontaż instalacji elementów po kotłowni na węgiel (rurociągi), demontaż instalacji elektrycznej, przebudowę instalacji wodociągowej, przebudowę instalacji kanalizacji sanitarnej, budowę instalacji kotłowni gazowej, budowę instalacji gazowej, budowę instalacji olejowej, przebudowę instalacji wentylacji, budowę kominów, budowę instalacji elektrycznej, budowę instalacji oświetlenia, wydzielenie pomieszczenia magazynu oleju, próby szczelności instalacji, rozruchy i pomiary
-na ul. Hubala 19: przebudowę instalacji wodociągowej, przebudowę instalacji kanalizacji sanitarnej, przebudowę instalacji kotłowni węglowej, budowę instalacji węzła ciepłowniczego, przebudowę lub budowę instalacji elektrycznej w tym: rozdzielnice elektryczne, kable i przewody, instalację oświetlenia podstawowego, instalację oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalację gniazd wtykowych ogólnych, osprzęt elektryczny, instalację ochrony od porażeń, ochronę od przepięć, połączenia wyrównawcze, próby szczelności instalacji, rozruchy i pomiary
3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: rozwiązania konstrukcyjne, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, określają poniższe dokumenty:
a)Projekt zagospodarowania terenu budowa kotłowni gazowo-olejowej wraz z instalacją gazu oraz magazynem oleju w budynku kotłowni w Przysusze na ul. Hubala 27
b)Projekt architektoniczno–budowlany budowa kotłowni gazowo-olejowej wraz z instalacją gazu oraz magazynem oleju w budynku kotłowni w Przysusze na ul. Hubala 27
c)Projekt techniczny – branża architektoniczno-budowlana budowa kotłowni gazowo-olejowej wraz z instalacją gazu oraz magazynem oleju w budynku kotłowni w Przysusze na ul. Hubala 27
d)Projekt techniczny – branża sanitarna budowa kotłowni gazowo-olejowej wraz z instalacją gazu oraz magazynem oleju w budynku kotłowni w Przysusze na ul. Hubala 27
e)Projekt techniczny – branża elektryczna budowa kotłowni gazowo-olejowej wraz z instalacją
gazu oraz magazynem oleju w budynku kotłowni w Przysusze na ul. Hubala 27
f) Projekt zagospodarowania terenu budowa węzła ciepłowniczego w budynku kotłowni w
Przysusze na ul. Hubala 19
g)Projekt techniczny – branża sanitarna budowa węzła ciepłowniczego w budynku kotłowni w
Przysusze na ul. Hubala 19
h)Projekt techniczny – branża elektryczna budowa węzła ciepłowniczego w budynku kotłowni
w Przysusze na ul. Hubala 19
i)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (branża architektoniczno-budowlana, branża sanitarna, branża elektryczna)
j)Zgłoszenie budowy lub innych robót budowlanych z dnia 25.06.2024r. wraz z zaświadczeniem o przyjęciu zgłoszenia i nie wniesieniu sprzeciwu odnośnie zamiaru wykonywania robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę inwestycji Budowy kotłowni gazowo-olejowej wraz z instalacja gazu oraz magazynem oleju w budynku kotłowni na ul. Hubala 27 .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45232460-4 - Roboty sanitarne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45000000-7 - Roboty budowlane

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: dwa kryteria procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
1) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie – to znaczy w zakresie każdej z części zamówienia wykażą, ze w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali minimum jedną robotę budowlaną w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" (t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) polegającą na budowie, rozbudowie, przebudowie, lub remoncie kotłowni o wartości robót brutto co najmniej 3 000 000,00 PLN i udokumentują, że robota ta została wykonana w sposób należyty.
2) Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia - Zamawiający uzna spełnienie tego warunku w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc funkcję kierownika budowy, i posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga składania podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych w zakresie spełniania warunków w postępowaniu aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w zakresie:
1)Wykaz wykonanych robót budowlanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem załącznika nr 6 do SWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączonym wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie. Dokumentami tymi są: referencje lub inne dokumenty. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia wystawionego przez odbiorców na rzecz których realizował usługi składa oświadczenie.
2) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia pełniąc funkcję kierownika budowy/robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi. Do sporządzenia wykazu kadry należy wykorzystać załączony do SWZ wzór – Załącznika nr 5 i 5 a do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składane wraz z ofertą.
1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o niepodleganiu wykluczeniu, oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert – Załącznik nr 3 i 3a (w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego) należy złożyć w postaci dokumentu elektronicznego pod rygorem nieważności, podpisanego podpisem elektronicznym weryfikowalnym za pomocą ważnego kwalifikowalnego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy wykonawca.
3) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania wykonawcy na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (należy złożyć w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub osobistym) - Załącznik nr 4.
4) Pełnomocnictwo (upoważnienie) osób podpisujących ofertę - jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z odpisu z właściwego rejestru wykonawcy, to do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać takie pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
5) Dowód wniesienia wadium, oryginał w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości dla:
Część I: Przebudowa kotłowni węglowej na gazowo-olejową na ul. Chopina w
Przysusze: 47 000,00 PLN (słownie złotych: czterdzieści siedem tysięcy złotych)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Szczegółowe warunki i zasady udzielania oraz rozliczania zaliczek zamawiający określił w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków zamówienia.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:
1) Zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty są możliwe, gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie sporządzania dokumentacji projektowej nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie robót budowlanych zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiłoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu.
2) Zmiany do umowy mogą dotyczyć terminu wykonania zamówienia wyłącznie w przypadkach, określonych w załączniku nr 1 w SWZ
3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia umownego w przypadkach określonych w w załączniku nr 1 w SWZ .

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem https://ezamówienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-24

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuje ekip do wykonania tynków - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania20-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje ekip lub pracowników do wykonania tynków Inwestycje to budynki przemysłowe. Możliwość podjęcia prac od zaraz. Lokalizacja: Warszawa. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI