Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa kotłowni centralnego ogrzewania wraz z systemem odprowadzania spalin w budynku M w Oddziale Zamiejscowym w Kikitach Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Popowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320526
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nadbużańska 41 Popowo Parcele
1.5.2.) Miejscowość: Somianka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-203
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: os_popowo@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa kotłowni centralnego ogrzewania wraz z systemem odprowadzania spalin w budynku M w Oddziale Zamiejscowym w Kikitach Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1d6866c-ddb6-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00183263
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049674/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa kotłowni centralnego ogrzewania wraz z systemem odprowadzania spalin w budynku M w Oddziale Zamiejscowym w Kikitach OSSW w Popowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną:
1) w zakresie składania ofert przy użyciu miniportalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
2) w pozostałym zakresie przy użyciu poczty elektronicznej: przetargi_popowo@sw.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez wykonawcę dostępny jest na miniPortalu. W formularzu oferty wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych, np. .doc, .pdf, .rtf, .xls i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OSP.Dkw.2232.8.2022.RM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 149593,50 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kotłowni centralnego ogrzewania wraz z systemem odprowadzania spalin w budynku M w Oddziale Zamiejscowym w Kikitach Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Popowie.
Wykonane roboty powinny odpowiadać normom i standardom określonym w Polskich Normach i odpowiednich przepisach prawnych, w tym Ustawie o Prawie budowlanym z dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333) , a także rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
Zakres prac obejmuje m. in.:
- Demontaż starego kotła Buderus Logano oraz części instalacji w sposób umożliwiający jego dalsze używanie.
-Dostawa oraz montaż dwóch kotłów gazowych o mocy nie mniejszej niż 99 kw
- Wymiennik ogień woda wykonany ze stali kwasoodpornej
- Montaż automatyki pogodowej wraz z obsługą obiegów grzewczych i czujnikami
- Montaż rozdzielaczy hydraulicznych.
- Dostawa oraz montaż zewnętrznego komina kotłów.
- Dostosowanie instalacji gazowej do nowych kotłów.
- Montaż zabezpieczeń gazowych kotłów.
- Montaż zabezpieczeń elektrycznych wraz z doprowadzeniem zasilania do kotłów.
- Montaż neutralizatora skroplin spalin.
- Regulacja automatyki kotłów.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z przekazaniem kotłowni pod nadzór Urzędu Dozoru Technicznego.
-Uzyskanie wymaganych przepisami zezwoleń na wykonanie przedmiotu zadania i uzyskanie wymaganych zgód na użytkowanie przedmiotu zamówienia
- Poddanie kotłowni próbom szczelności instalacji gazowej i hydraulicznej.
- Wykonanie badania obwodów elektrycznych podłączenia kotłów.
- Wykonanie instrukcji eksploatacyjnej kotłowni.
- Przeprowadzenie instruktażu z eksploatacji i obsługi instalacji
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
42164000-6 - Układy pomocnicze do kotłów grzewczych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do oferty dokumentach. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- zamawiający nie określił warunku w tym zakresie;
2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający nie określił warunku w tym zakresie;
3. zdolności technicznej lub zawodowej – za spełniających ten warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,
3.1. co najmniej dwie roboty budowlane o podobnym charakterze
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 ustawy Pzp oraz 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
Dodatkowo na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Za spełniających ten warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy wykonali nie wcześniej niż 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie,
3.1. co najmniej dwie roboty budowlane o podobnym charakterze
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
formularz ofertowy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia.
Zamawiający żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia zamieścił informacje o podwykonawcach w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Umowa może być zmieniona w stosunku do treści złożonej oferty w następujących przypadkach i może dotyczyć w szczególności:
1. przedłużenia terminu, o którym mowa w §2 ust. 1 w przypadku:
a) konieczności wykonania robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu zamówienia;
b) konieczności wykonania robót nieprzewidzianych w dokumentacji;
c) zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji projektowej lub robót do zmienionych przepisów, które to nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia;
d) opóźnienia w uzyskaniu wymaganych pozwoleń, uzgodnień decyzji lub opinii innych organów administracji, niezbędnych do realizacji inwestycji;
e) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
f) wystąpienia siły wyższej (np. powódź, klęska żywiołowa, stan nadzwyczajny, stan epidemiczny, itp.).
2. zmian parametrów technicznych realizowanego przedmiotu umowy w przypadku:
a) poprawy parametrów technicznych, jakości, sprawności wydajności lub innych parametrów charakterystycznych dla danego rodzaju robót;
b) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów;
c) pojawienia się na rynku materiałów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów wykonanego przedmiotu zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-14 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, miniportal.uzp.gov.pl, epuap.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-14 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-13