Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa instalacji hydrantowej w obiektach miejskich:zad. 1:Muzeum, dz. Śródmieście, dostosowanie obiektu do wymogów p.poż.zad. 2:Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12, dz. Zebrzydowice.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa instalacji hydrantowej w obiektach miejskich:zad. 1:Muzeum, dz. Śródmieście, dostosowanie obiektu do wymogów p.poż.zad. 2:Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12, dz. Zebrzydowice.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2eaa4b49-831b-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000453/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.40 Muzeum, dz. Śródmieście; dostosowanie obiektu do wymogów p.poż. - modernizacja instalacji hydrantowej
1.1.41 Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 12, dz. Zebrzydowice; przebudowa instalacji hydrantowej.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.um.rybnik.eu/Default.aspx?Page=333.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zam_pub@um.rybnik.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zam_pub@um.rybnik.pl 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. W przypadku przekazywania tych dokumentów (innych niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej - datą ich przesłania będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera pocztowego Zamawiającego. 7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu. 8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:zam_pub@um.rybnik.pl 9. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ww. dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty elektronicznej, na adres email zam_pub@um.rybnik.pl 10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale I SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 82710,76 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji hydrantowej w Muzeum, dzielnica Śródmieście, dostosowanie obiektu do wymogów p.poż – modernizacja instalacji hydrantowej.W ramach zamówienia będzie realizowany następujący zakres robót :Zestawienie podstawowych robót budowlanych :Parter1. Rozebranie obudowy karton-gips 5,5 m22. Rozebranie sufitu podwieszanego 10,5 m23. Wykonanie bruzdy pod rury w ścianie 9,5 m24. Odtworzenie ścian-murowanie, tynkowanie, malowanie 9,5 m25. Wykonanie obudowy karton-gips + malowanie 9,0 m26. Wykucie starego hydrantu + zamurowanie, tynkowanie, malowanie ( 1 hydrant do likwidacji zgodnie z rysunkiem) 3 szt.7. Wykonanie nowego hydrantu - wkucie + montaż 2 szt.8. Wykonanie montażu pod istniejący hydrant 1 szt.9. Montaż rur i armatury - zgodnie z zestawieniem materiałów10. Wykonanie przejścia przez ściany/stropy w rurze ochronnej 4 szt.11. Odcięcie istniejących podejść do hydrantów z istniejącej instalacji wody bytowej 3 szt. 12. Zaślepienie trójników 3 szt. Piętro I1. Wykonanie bruzdy pod rury w ścianie 11,0 m22. Odtworzenie ścian-murowanie, tynkowanie, malowanie 11,0 m23. Wykonanie obudowy karton-gips + malowanie 13,0 m24. Wykucie starego hydrantu + zamurowanie, tynkowanie, malowanie 1 szt.5. Wykonanie nowego hydrantu - wkucie + montaż 2 szt.6. Wykonanie montażu pod istniejący hydrant 1 szt.7. Montaż rur i armatury - zgodnie z zestawieniem materiałów 8. Wykonanie przejścia przez ściany/stropy w rurze ochronnej 3 szt.8. Odcięcie istniejących podejść do hydrantów z istniejącej instalacji wody bytowej 1 szt.9. Zaślepienie trójników 1 szt.Piętro II1. Wykonanie bruzdy pod rury w ścianie 3,0 m22. Odtworzenie ścian-murowanie, tynkowanie, malowanie 3,0 m23. Wykonanie nowego hydrantu - wkucie + montaż 1 szt.4. Wykonanie montażu pod istniejący hydrant 1 szt.5. Montaż rur i armatury - zgodnie z zestawieniem materiałówPiwnica1. Przebudowa węzła wodomierzowego 2. Wykonanie nowego hydrantu - wkucie + montaż 2 szt. 3. Wykonanie przejścia przez ściany w rurze ochronnej 5 szt. 4. Montaż rur i armatury - zgodnie z zestawieniem materiałówZestawienie podstawowych materiałów:1. Instalacja wody bytowej1. Zawory kulowe Ø 50 4 szt.2. Filtr Ø 50 1 szt.3. Zawór pierwszeństwa Ø 50 1 szt.4. Przejście stal/PP Ø 50/65 1 szt.5. Zawór antyskażeniowy typu EA Ø 50 1 szt.2. Instalacja wody do celów przeciw pożarowych1. Zawory kulowe Ø 50 4 szt.2. Filtr Ø 50 1 szt.3. Zawór antyskażeniowy typu EA Ø 50 1 szt.4. Hydrant Ø 25 7 szt.5. Przejście p.poż Ø 40 w rurze ochronnej Ø 63 17 szt. 6. Przejście p.poż Ø25 w rurze ochronnej Ø 50 8 szt. 7. Rura stalowa z kształtkami Ø 40 67 mb Ø 25 52 mb8. Redukcja stalowa-gwint. Ø 50/40 1 szt.9. Masa uszczelniająca lub obejmy ppoż.10. Obudowa z płyt kartonowo-gipsowych11. Obejmy 32 szt.Uwaga! Wodomierz jest w zakresie dostawy przez PWiK Rybnik.Wymagania:Czynności dodatkowe: uczestniczenie w odbiorze przeprowadzanym przez przedstawicieli PSP.Przeprowadzenie badań wydajności hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych i przygotowanie w ramach dokumentacji odbiorowej protokołów z ww. badań.Wykonawca opracuje harmonogram rzeczowo-finansowy robót wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 7 dni od przekazania budowy.Wymagany minimalny termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95: - prace ogólnobudowlane,- prace budowlane instalacyjne.
4.2.5.) Wartość części: 40805,47 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 81 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji hydrantowej w Zespole Szkolno-Przedszkolny nr 12, dzielnica Zebrzydowice.W ramach zamówienia będzie realizowany następujący zakres robót :Zestawienie podstawowych robót budowlanych :1. Demontaż węża hydrantowego 7 szt.2. Demontaż hydrantu ściennego Ø 25 7 szt.3. Demontaż skrzynki hydrantowej ściennej 7 szt.4. Demontaż zaworu pierwszeństwa 1 szt.5. Demontaż zaworu przelotowego o średnicy 40-50mm 3 szt.6. Demontaż zaworu zwrotnego o średnicy 40-50mm 2 szt.7. Demontaż filtra siatkowego o średnicy 40-50mm 1 szt.8. Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego o średnicy 25-32 35 mb9. Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego o średnicy 40-50 35 mb10. Montaż rur i armatury - zgodnie z zestawieniem materiałów11. Wykonanie nowego hydrantu - wkucie + montaż 8 szt.12. Montaż zaworu pierwszeństwa 1 szt.13. Montaż zaworu antyskażeniowego 2 szt. 14. Przebicia w ścianie gr. 38 cm 10 szt.15. Przebicia w ścianie gr. 20 cm 6 szt.16. Odtworzenie ścian-murowanie, tynkowanie, malowanie 8,0 m2Zestawienie podstawowych materiałów:1 Zawór odcinający dn50 2 szt.2 Filtr siatkowy do wody dn50 1 szt.3 Elektrozawór np. EV220B dn50 kv=40m3/h NC z cewką elektromagnetyczną 230V, 50Hz, 10W np. BE230AS 1 szt.4 Układ ręcznego otwierania typu NC umożliwiający ręczne otwarcie elektrozaworu przy braku napięcia zasilającego 1 szt.5 Zawór antyskażeniowy BA dn40 1 szt.6 Zawór antyskażeniowy EA dn50 1 szt.7 Presostat zakres nastaw -0,2 - 8,0bar współpracujący z elektrozaworem 1 szt.8 Rury i kształtki ze stali węglowej 1.0215 E 220 (EN10305) obustronnie ocynkowane 35x1,5 50 m.9 Rury i kształtki ze stali węglowej 1.0215 E 220 (EN10305) obustronnie ocynkowane 42x1,5 10 m.10 Rury i kształtki ze stali węglowej 1.0215 E 220 (EN10305) obustronnie ocynkowane 54x1,5 56 m.11 Izolacja przeciwroszeniowa gr. 13mm na rurę 35x1,5 50 m.12 Izolacja przeciwroszeniowa gr. 13mm na rurę 42x1,5 10 m.13 Izolacja przeciwroszeniowa gr. 13mm na rurę 50x1,5 56 m.14 Szafka hydrantowa dn25 podtynkowa z zaworem hydrantowym dn25 z wężem półsztywnym dł. 20m. 8 szt.Wymagania:Czynności dodatkowe: uczestniczenie w odbiorze przeprowadzanym przez przedstawicieli PSP.Przeprowadzenie badań wydajności hydrantów wewnętrznych i zewnętrznych i przygotowanie w ramach dokumentacji odbiorowej protokołów z ww. badań.Wykonawca opracuje harmonogram rzeczowo-finansowy robót wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w terminie do 7 dni od przekazania budowy.Wymagany minimalny termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95: - prace ogólnobudowlane,- prace budowlane instalacyjne.