Przebudowa instalacji hydrantowej w Nieborowie w celu dostosowania jej do wymogów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa instalacji hydrantowej w Nieborowie w celu dostosowania jej do wymogów przeciwpożarowych, etap II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-10-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMuzeum Narodowe w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-19
  • Numer ogłoszenia599718-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 599718-N-2019 z dnia 2019-09-19 r.

Muzeum Narodowe w Warszawie: Przebudowa instalacji hydrantowej w Nieborowie w celu dostosowania jej do wymogów przeciwpożarowych, etap II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 27599000000000, ul. Al. Jerozolimskie  3 , 00-495  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 226 211 031, e-mail dwronska@mnw.art.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.mnw.art.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
państwowa instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.mnw.art.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.mnw.art.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć osobiście, pocztą lub przez posłańca / kuriera w siedzibie Zamawiającego.
Adres:
Muzeum Narodowe w Warszawie, Al. Jerozolimskie 3, 00-495 Warszawa pok. 260 (Dział Zamówień Publicznych)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa instalacji hydrantowej w Nieborowie w celu dostosowania jej do wymogów przeciwpożarowych, etap II
Numer referencyjny: 20/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących, zgodnie z projektem budowlanym „Przebudowa wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej wraz z budową podziemnego szczelnego zbiornika zapasu wody z przepompownią oraz zasileniem w energię elektryczną, na terenie Muzeum w Nieborowie i Arkadii, Pałac Radziwiłłów, obręb 16, działka nr ew. 801/1, 801/2” i wydanymi pozwoleniami: a) wykonanie instalacji hydrantów zewnętrznych, b) wykonanie instalacji hydrantów wewnętrznych w zakresie doprowadzenia instalacji w terenie do 4 budynków (pałac, oficyna, manufaktura, magazyn sztuki), c) zakup i montaż 8 hydrantów pożarowych naziemnych, 2 pomp głównych (wirowych, głębinowych, zatapialnych), 1 pompy pilota („Jockey”), szafy zasilająco-sterującej wraz ze zgodnymi z projektem innymi elementami instalacji, d) wpięcie instalacji hydrantów zewnętrznych do zbiornika podziemnego oraz podpięcie zestawu pomp i szafy zasilająco-sterującej do istniejącej linii energetycznej, e) wykonanie prób i testów, f) wykonanie dokumentacji powykonawczej. Dokumentacja projektowa obejmuje całe zadanie jednak zamówienie dotyczy jedynie etapu II, którego zakres schematycznie wskazano na planie będącym załącznikiem nr 1. 2.2. Zamówienie będzie realizowane na terenie państwowej instytucji kultury jaką jest Muzeum w Nieborowie i Arkadii, oddział Muzeum Narodowego w Warszawie, w Nieborowie przy ul. Alei Lipowej 35 (Nieborów, gm. Nieborów, powiat łowicki, województwo łódzkie), na działce ew. nr 801/1, obręb 16 (właścicielem działki jest Skarb Państwa, a wieczystym użytkownikiem – Muzeum Narodowe w Warszawie). 2.3. Teren planowanych prac jest objęty prawną ochroną konserwatorską. Zespół pałacowo-ogrodowy w Nieborowie jest elementem Pomnika Historii „Nieborów-Arkadia – zespół pałacowo-parkowy i ogród sentymentalno-romantyczny” ustanowionego na mocy rozporządzenia Prezydenta RP z 22. 11. 2017 (Dz.U. z 2017, poz. 2274). Prace będą realizowane na terenie zabytkowego parku oraz w sąsiedztwie zabytkowych budynków, szczególnie pałacu, oficyny, manufaktury, stajni i wozowni, wpisanych do rejestru zabytków, na mocy następujących decyzji:  Park pałacowy w Nieborowie, nr rej. 147-P-VI-2 z 26.10.1948, 561/98 z 12.08.1967 oraz 98 Dział A z 19.05.1982 - aneks do decyzji z dnia 12.08.1967 r. dotyczącej wpisu do rejestru zabytków nieruchomych województwa skierniewickiego parku pałacowego w Nieborowie  Dawny Pałac Radziwiłłów w Nieborowie, obecnie oddział Muzeum Narodowego w Warszawie/ Zespół dawnej rezydencji – Pałac w Nieborowie, nr rej. 116-VI-25 z 2.06.1946, III-52/15/62 z 18.01.1962, 146/83 z 12.08.1967  Oficyna pałacowa w Nieborowie, nr rej.: 551/88 z 12.08.1967  Dawny browar w osadzie pałacowej w Nieborowie (Manufaktura), nr rej.: 547/84 z 12.08.1967  Dawna stajnia w osadzie pałacowej w Nieborowie, nr rej.: 554/91 z 12.08.1967  Budynek dawnej wozowni w osadzie pałacowej w Nieborowie, nr rej.: 555/92 z 12.08.1967 2.4. Roboty będą polegały na: a) robotach przygotowawczych, b) robotach budowlanych, c) robotach instalacyjnych, d) robotach wykończeniowych i porządkowych. 2.5. Roboty obejmą wymienione w szczególności poniższe prace: a) Roboty przygotowawcze:  przygotowanie terenu budowy,  urządzenie powierzchni składowisk materiałów budowlanych podzielonych na sekcje, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,  wygrodzenie terenu budowy wraz ze składowiskami w sposób zaakceptowany przez Zamawiającego wraz z wywieszeniem tablic informacyjnych o prowadzeniu robót. Ogrodzenie terenu budowy należy wykonać w taki sposób, aby nie stwarzało zagrożenia dla ludzi,  dokonanie pomiarów dla liniowych robót ziemnych,  zabezpieczenie roślinności istniejącej tj. krzewów i drzew przed ewentualnymi uszkodzeniami mechanicznymi podczas trwających prac (w przypadku zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia w obrębie roślinności istniejącej Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia kosztów związanych z jej odtworzeniem),  organizacja zaplecza socjalno-bytowego budowy w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. b) Roboty budowlane i wykonanie instalacji hydrantowych:  usunięcie warstw ziemi i wykonanie wykopów,  wiercenie otworów w konstrukcjach żelbetowych,  montaż sieci wodociągowych - przeciągnięcie rurociągów, uszczelnienia, montaż zaworów i zasuw,  zakup i montaż 8 hydrantów pożarowych naziemnych,  wpięcie instalacji hydrantów zewnętrznych do zbiornika podziemnego,  wykonanie próby wodnej szczelności sieci wodociągowych. c) Roboty instalacyjne:  zakup 2 pomp głównych (wirowe, głębinowe, zatapialne), 1 pompy pilota („Jockey”), szafy zasilająco-sterującej wraz ze zgodnymi z projektem innymi elementami instalacji,  montaż szafy zasilająco-sterującej w miejscu określonym w projekcie,  podpięcie zestawu pomp i szafy zasilająco-sterującej do istniejącej linii energetycznej,  uruchomienie urządzeń i wykonanie testów,  wysterowanie przesyłu sygnałów o pracy instalacji do pomieszczenia ochrony lub w inne wskazane przez Zamawiającego miejsce lub sposób. d) Roboty wykończeniowe i porządkowe:  rozplantowanie ziemi, odtworzenie nawierzchni żwirowych i brukowanych,  obsianie trawą pasów po wykopach w ziemi urodzajnej, założenie trawników z rolki,  uporządkowanie terenu budowy,  przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej oraz innych dokumentów i decyzji, instrukcji obsługi i eksploatacji itp. związanych z zamówieniem. UWAGI ! Wykonawca robót ze szczególnie należytą starannością jest zobowiązany aby podejmowane czynności związane z przedmiotem zamówienia nie naruszały substancji zabytkowej ogrodu oraz parku. Ogród czy też park zabytkowy funkcjonuje w określonym otoczeniu i jako taki musi być w nim chroniony. Wykonawca robót jest zobligowany do zabezpieczenia drzew i krzewów w sposób gwarantujący ich skuteczną ochronę przed zniszczeniem oraz aby drzewa i krzewy przetrwały realizację zamówienia w niepogorszonej kondycji. Prace ziemne oraz inne prace związane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych, prowadzone w obrębie bryły korzeniowej drzew i krzewów na terenach zieleni lub zadrzewieniach powinny być wykonywane w sposób jak najmniej szkodzący drzewom lub krzewom. Prace związane z prowadzeniem instalacji w odkrytych wykopach należy ograniczyć do minimum. W celu zminimalizowania uszkodzeń systemów korzeniowych prace budowlane w obrębie bryły korzeniowej powinny być wykonywane wyłącznie sposobem ręcznym lub metodą bezrozkopową (przewiertem sterowanym). Wykopy należy prowadzić z zachowaniem ostrożności, ręcznie, z ominięciem systemu korzeniowego, do momentu kiedy widoczne są korzenie grubsze niż 2,5 cm. Po ich ujawnieniu i konsultacji z przedstawicielem Działu Zieleni Muzeum w Nieborowie i Arkadii, inspektorem terenów zieleni oraz kierownikiem budowy należy dalsze prace prowadzić poprzez zastosowanie przecisków sterowanych, tzw. tunelowanie. Ogólne wytyczne dotyczące prowadzenia prac budowlanych – rozprowadzenia instalacji podziemnych w sąsiedztwie drzew i krzewów: - nie należy wykonywać wykopów w odległości mniejszej niż 2 m od pni drzew, - nie należy odcinać korzeni szkieletowych odpowiedzialnych za statykę drzewa, - przy głębokich wykopach zaleca się wykonać ekrany, zabezpieczające zgodnie z zasadami pielęgnacji drzew, - podczas prac ziemnych prowadzonych w okresie letnim należy zabezpieczyć systemy korzeniowe przed przesychaniem (matami lub folią), - ograniczanie korzeni należy wykonać ostrą siekierą lub piłą, - niedopuszczalne jest rwanie i miażdżenie systemów korzeniowych. Przy zastosowaniu metody przecisku, prace należy prowadzić na głębokości, co najmniej 60–70 cm, przy zachowaniu odległości od osi pnia większej niż 2 m. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia ostatecznej decyzji, co do zakresu stosowania metody przeciskowej podczas realizacji prac w bliskości drzew i krzewów. W przypadku odkrycia w trakcie nadzoru archeologicznego obiektów architektonicznych lub cmentarzyska, prace mogą być wstrzymane. O takiej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić Zamawiającego oraz nadzór inwestorski. W przypadku odkryć archeologicznych prace prowadzone przy użyciu ciężkiego sprzętu mogą zostać wstrzymane i dalej prowadzone na wskazanym odcinku ręcznie. 2.6. Wykonawca będzie wykonywał zamówienie na podstawie następujących dokumentów: Projekt budowlany „Przebudowa wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej wraz z budową podziemnego szczelnego zbiornika zapasu wody z przepompownią oraz zasileniem w energię elektryczną, na terenie Muzeum w Nieborowie, Pałac Radziwiłłów, obręb 16, dz. ew. nr 801/1, 801/2, projektant: mgr inż. Małgorzata Sawczuk, 27 grudnia 2016 Załącznik nr 2 Projekt wykonawczy „Przebudowa wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej wraz z budową podziemnego szczelnego zbiornika zapasu wody z przepompownią oraz zasileniem w energię elektryczną, na terenie Muzeum w Nieborowie, Pałac Radziwiłłów, obręb 16, dz. ew. nr 801/1, 801/2, projektant: mgr inż. Rafał Dziubiński, 27 grudnia 2016 Załącznik nr 3 Projekt wykonawczy, sieć wodociągowo-przeciwpożarowa „Przebudowa wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej wraz z budową podziemnego szczelnego zbiornika zapasu wody z przepompownią oraz zasileniem w energię elektryczną, na terenie Muzeum w Nieborowie, Pałac Radziwiłłów, obręb 16, dz. ew. nr 801/1, 801/2, projektant: mgr inż. Małgorzata Sawczuk, 27 grudnia 2016 Załącznik nr 4 Projekt wykonawczy, część elektryczna „Przebudowa wewnętrznej sieci wodociągowej przeciwpożarowej wraz z budową podziemnego szczelnego zbiornika zapasu wody z przepompownią oraz zasileniem w energię elektryczną, na terenie Muzeum w Nieborowie, Pałac Radziwiłłów, obręb 16, dz. ew. nr 801/1, 801/2, projektant: tech. Józef Winnicki, 27 grudnia 2016 Załącznik nr 5 Dokumentacja geologiczno-inżynierska określająca warunki geologiczno-inżynierskie na potrzeby projektu posadowienia zbiornika ppoż. na terenie Muzeum w Nieborowie, Pałac Radziwiłłów (dz. ew. nr 801/1 i 801/2, obręb 16), oprac. mgr inż. Paweł Fołtyn, marzec 2017 Załącznik nr 6 Pozwolenie na budowę (decyzja nr 221/2017 z dnia 12. 05. 2017 r., wydana przez Starostę Łowickiego) Załącznik nr 7 Decyzja o wpisie parku do rejestru zabytków (nr rej. 561/98 z 12.08.1967 oraz 98 Dział A z 19.05.1982 - aneks do decyzji z dnia 12.08.1967 r. dotyczącej wpisu do rejestru zabytków nieruchomych województwa skierniewickiego parku pałacowego w Nieborowie) Załącznik nr 8 Pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (decyzja WUOZ -A.5142.39.2017.AWJ z dnia 29. 03. 2017, wydana przez Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków) Załącznik nr 9 Pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych w postaci nadzoru archeologicznego (decyzja WUOZ-AC.5161.198.2017.AO z dnia 15. 05 2017, wydana przez Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków) Załącznik nr 10 2.7. Szczególne warunki przygotowania i realizacji robót 1) Prace realizowane na terenie zabytkowego ogrodu, będą prowadzone w procedurze nadzoru archeologicznego i nadzoru inspektora terenów zieleni. 2) Ze względu na wartości zabytkowe terenu jakim jest zabytkowy ogród oraz wartości zabytkowe budynków, prace należy prowadzić ze szczególną ostrożnością i starannością. 3) O wszelkich problemach lub odkryciach należy niezwłocznie powiadomić Zamawiającego i inspektora nadzoru inwestorskiego oraz inspektora nadzoru archeologicznego. 4) Zamawiający oczekuje prowadzenia robót w sposób najmniej uciążliwy dla Zamawiającego i umożliwiający mu prowadzenie jego działalności statutowej. 5) Zamawiający zastrzega sobie czasowe zamknięcie Ogrodu w Nieborowie w związku z prowadzeniem działalności statutowej lub w sytuacji gwałtownych zjawisk atmosferycznych, po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy. 6) Komunikacja oraz wjazd na teren budowy będzie odbywał się po trasie oraz w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego (w dniach od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 7.00-18.00), uzgodnionych z Wykonawcą na etapie wprowadzenia na budowę. Ze względu na duży ruch turystyczny na terenie Ogrodu w Nieborowie, transport z i na teren budowy będzie możliwy jedynie w porze porannej i wieczornej w godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego. 7) Wykonawca jest zobowiązany do wcześniejszego zapoznania się z infrastrukturą na terenie Muzeum w Nieborowie (nawierzchnia, szerokość bram, możliwe promienie skrętu pojazdów) oraz dostosowania środków transportu do istniejących uwarunkowań. Środki transportu, maszyny, narzędzia, osprzęt niezbędny do wykonania zadania nie mogą przekraczać całkowitej masy 3,5 ton. 8) Do obowiązków Wykonawcy należy utrzymanie w należytym stanie technicznym i estetycznym nawierzchni będących drogami dojazdowymi na teren budowy, które są równocześnie ciągami dla pieszych i zwiedzających Muzeum w Nieborowie. Podczas ruchu pojazdów obsługujących budowę Wykonawca zobowiązany jest do kierowania ruchem tak, aby nie zaistniałą sytuacja powodująca zagrożenie dla osób spacerujących na terenie Ogrodu w Nieborowie. W tym celu Wykonawca wyznaczy osobę, która kierować będzie ruchem pojazdów we wszystkie dni prowadzenia prac. 9) Dopuszcza się możliwość składowania materiałów budowlanych wyłącznie na paletach i przez krótki okres czasu. Lokalizacja składowania materiałów budowlanych na terenie Ogrodu zostanie ustalona z Zamawiającym i inspektorem nadzoru inwestorskiego. 10) Zabezpieczenie roślin, kolidujących z wykonywanymi pracami budowlanymi oraz wszelkie prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia w sąsiedztwie drzew i krzewów, będą na bieżąco konsultowane i zgłaszane Kierownikowi Działu Zieleni Muzeum w Nieborowie i Arkadii – p. Katarzynie Żak-Zatorskiej, tel. kontaktowy 532 685 434 oraz wyznaczonemu inspektorowi nadzoru terenów zieleni. 11) Zabrania się składowania materiałów budowlanych, zwłaszcza kruszyw, piasku, betonu i płynnych chemikaliów w zasięgu koron drzew oraz wylewania, opróżniania pojemników po środkach chemicznych na terenie z roślinnością, szczególnie w zasięgu koron drzew. 12) Roboty ziemne w zasięgu koron drzew należy wykonywać ręcznie, na pozostałym terenie przy użyciu lekkiego sprzętu zmechanizowanego. 13) Zabrania się cięcia gałęzi, konarów drzew a także cięcia, bądź wycinania krzewów w przypadku kolizji z wykonywanymi pracami. 14) W trakcie robót, uzyskany urobek jaki i materiały do wykonywanych prac należy transportować, w taki sposób, aby nie naruszyć i nie uszkodzić istniejącego drzewostanu. 15) Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia i doprowadzenia do stanu pierwotnego wszystkich uszkodzonych na skutek użytkowania przez Wykonawcę nawierzchni dróg, ścieżek oraz nawierzchni dziedzińca. Zniszczoną na skutek użytkowania przez Wykonawcę nawierzchnię drogi dojazdowej na teren budowy, należy odtworzyć do stanu sprzed rozpoczęcia prac oraz według wskazań Zamawiającego i inspektora nadzoru inwestorskiego. 16) Wykonawca jest zobowiązany do odtworzenia roślinności (przede wszystkim trawników), która uległa zniszczeniu w trakcie prowadzenia prac i doprowadzenia jej do stanu pierwotnego (co dotyczy także terenów przyległych do terenu budowy). 17) Urobek należy na bieżąco wywozić poza teren Ogrodu, a teren udostępniony do tymczasowego składowania urobku po zakończeniu realizacji zamówienia należy doprowadzić do stanu pierwotnego. Lokalizacja terenu do tymczasowego składowania urobku zostanie wskazana przez Zamawiającego i inspektora nadzoru inwestorskiego. 18) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na teren budowy kontenera do składowania zanieczyszczeń budowlanych powstałych w trakcie trwania budowy. Wykonawca ponosi koszty usuwania wszelkich zanieczyszczeń powstałych w trakcie wykonywania robót. Teren robót i zaplecza powinien być utrzymywany w czystości na bieżąco. 19) Zaplecze socjalno-bytowe budowy znajdować się będzie na terenie wyznaczonym przez Zamawiającego. Wykonawca przygotowuje zaplecze budowy, będzie sprawował dozór na terenie robót i zaplecza oraz będzie ponosił koszty związane z poborem wody i energii dla potrzeb budowy i zaplecza na podstawie odczytów liczników. 20) Teren robót musi być zabezpieczony pod względem ochrony przeciwpożarowej i bhp. Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność z stan bhp oraz ochrony przeciwpożarowej na budowie podczas realizacji zadania. 21) Wykonawca sporządzi dla wykonywanych prac Instrukcję Bezpiecznego Wykonywania Robót Budowlanych (IBWR) oraz Plan BIOZ. 22) Wykonawca zgodnie z art. 208 KP, powoła w uzgodnieniu ze Zleceniodawcą Koordynatora ds. BHP na budowie. 23) Wykonawca zobowiązany jest do wydania oświadczenia, że osoby wykonujące prace podczas realizacji zadania, posiadają aktualne: szkolenia z zakresu bhp, orzeczenia lekarskie o braku przeciwwskazań do zatrudnienia na danym stanowisku, uprawnienia do obsługiwanych/stosowanych maszyn i urządzeń, zatrudnieni są w ramach umowy o pracę. 24) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w wyniku realizacji Umowy. 25) Osoby pozostające w dyspozycji Wykonawcy będą wyposażone w jednolite, schludne ubrania robocze z przypiętym w widocznym miejscu identyfikatorem z nazwą Wykonawcy oraz imieniem i nazwiskiem pracownika. Wykonawca udostępni Zamawiającemu listę pracowników (imiona i nazwiska) oraz listę samochodów (nr rejestracyjne pojazdów) biorących udział w realizacji zamówienia. 26) Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się i przestrzegania Regulaminu Zwiedzania Ogrodów Muzeum w Nieborowie i Arkadii. 2.8. Kody CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę; 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach; 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne; 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne; 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne; 45320000-6 Roboty izolacyjne; 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych; 45410000-4 Tynkowanie; 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie; 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne; 45453100-8 Roboty renowacyjne; 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg; 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg; 45112710-5 Zieleń, odtworzenie; 77300000-3 Usługa sadzenia roślin i utrzymania terenów zielonych 2.9. Oferty częściowe. Czy dopuszcza się składanie ofert częściowych: Nie 2.10. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga aby następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę (także dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę:  Pracownicy fizyczni (robotnicy budowlani) 2.11. Wykonawca zobowiązany jest do:  wykonywania robót wymienionych w pkt 2.10 SIWZ wyłącznie przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę oraz do przekazania imiennego wykazu osób wykonujących prace objęte przedmiotem niniejszej umowy, ze wskazaniem rodzaju wykonywanych przez nich prac oraz podstawy zatrudnienia, a także jego aktualizowania, na żądanie Zamawiającego do przekazania dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (według wyboru Zamawiającego: umów o pracę, comiesięcznych raportów RMUA, itp.), także jeśli pracodawcą jest podwykonawca lub dalszy podwykonawca.  zapewnienia, w przypadku korzystania z podwykonawców, wykonywania robót wymienionych w pkt 2.10 SIWZ wyłącznie przez osoby zatrudnione przez podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę;  zobowiązania podwykonawców lub dalszych podwykonawców do tego, aby czynności wymienione w pkt 2.10 SIWZ były wykonywane wyłącznie przez osoby zatrudnione przez nich na podstawie umowy o pracę 2.12. Jeżeli Zamawiający określił w SIWZ wymagania z użyciem nazw własnych produktów lub marek producentów (znaki towarowe, patenty lub pochodzenie), to należy traktować wskazane produkty jako wzorcowe. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza dostarczenie produktów wzorcowych lub równoważnych, spełniających warunki równoważności. Każdorazowe użycie w projekcie słowa „typu” lub inne wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia uprawnia wykonawcę do zastosowania rozwiązania równoważnego (analogicznie jak przy użyciu sformułowania „lub równoważne”). W przypadku wskazania przez Zamawiającego norm technicznych, Zamawiający dopuszcza, aby oferowany produkt spełniał inne normy pod warunkiem zapewnienia spełnienia wszystkich cech, parametrów, wydajności i funkcjonalności. Przez materiały równoważne Zamawiający rozumie takie:  które posiadają parametry funkcjonalne wskazane w dokumentacji projektowej,  umożliwiają zastępowalność w dowolnym miejscu. Wszystkie użyte przez Wykonawcę materiały muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane. 2.13. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.14. Jakiekolwiek odstępstwa od projektu lub zmiany materiałów i technologii należy bezwzględnie uzgodnić z inspektorem nadzoru inwestorskiego w uzgodnieniu z Zamawiającym i zespołem projektowym. 2.15. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącymi zał. nr 11 do SIWZ, przedmiarach stanowiących załączniki nr 12 do SIWZ oraz projektach stanowiących załączniki do SIWZ. 2.16. UWAGA! Z uwagi na specyfikę robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz charakter obiektu, w którym realizowane będą prace Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w okresie tygodnia od ukazania się dokumentacji przetargowej na stronie Muzeum Narodowego w Warszawie/ BIP, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00, po wcześniejszym telefonicznym umówieniu z Działem Administracji Muzeum w Nieborowie i Arkadii – p. Adrianem Andrzejczykiem aandrzejczyk@mnw.art.pl, oraz zapoznanie się z warunkami wykonania robót, kompletem dokumentacji celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. 2.17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, gdy ostatecznie nie otrzyma środków finansowych na realizację robót w zakresie wskazanym w treści SIWZ – etap II.

II.5) Główny kod CPV: 45330000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45330000-9
45300000-0
45332000-3
45332200-5
45320000-6
45400000-1
45410000-4
45440000-3
45453000-7
45453100-8
45233120-6
45233220-7
45112710-5
77300000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 600000,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej: 300.000,00 zł
Informacje dodatkowe Zamawiający będzie oceniał warunek w formule spełnia - nie spełnia
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli wykaże, że: - wykonał w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o łącznej wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto, odpowiadające swoim rodzajem (roboty budowlane na terenie zabytkowego ogrodu lub parku lub innej zorganizowanej zieleni wpisanej do rejestru zabytków*.) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. * Zamawiający wyjaśnia, że za zabytkowe ogrody lub parki uznaje się formy zaprojektowanej zieleni, stanowiące świadectwo minionej epoki bądź zdarzeń, których zachowanie leży w interesie społecznym ze względu na posiadaną wartość historyczną, artystyczną lub naukową. Podstawą uznania ogrodu za zabytkowy jest objęcie go jedną z form ochrony, które są wymienione w ustawie z dn. 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2018 poz.2067 ze zm.) - dysponuje następującymi osobami, które będą realizować zamówienie: kierownik budowy – posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami, zgodnie z Ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dn. 11 września 2014 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014, poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub nabyte i uznane zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65), oraz posiadający kwalifikacje o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2018, poz. 2067 z późn. zm
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Zamawiający będzie oceniał warunek w formule spełnia - nie spełnia
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem: ich rodzaju, wartości, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty potwierdzające spełnienie warunku opisanego w siwz (wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 17 do SIWZ), - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, zgodnie z treścią postawionego powyżej warunku, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu czynności jakie będą wykonywać, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 18 do SIWZ). - dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony i podpisany formularz „ Formularz ofertowy” ( wzór załączony do niniejszej siwz – załącznik do SIWZ). 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane. 3. Dowód wniesienia wadium - kserokopia. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawa zamówień publicznych, wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekażą zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawa zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 15.000,00 zł. słownie: piętnaście tysięcy zł 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym zastrzeżeniem, że poręczenie z kasy musi być poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: BGK 83 1130 1017 0020 1460 6320 0001 , z dopiskiem „wadium – przetarg nieograniczony – znak sprawy 20/2019”. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach w oryginale należy załączyć do oferty. 6. Kserokopie dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub złożyć w sekretariacie Zamawiającego. 7. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 8. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 30,00
doświadczenie kierownika budowy 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w § 16 ust. 6 wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-04, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remonty mieszkań i lokali socjalnych - Ogrodniki
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remonty mieszkań i lokali socjalnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI