Przebudowa instalacji elektrycznej, teletechnicznej, instalacji SSWiN oraz instalacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przebudowa instalacji elektrycznej, teletechnicznej, instalacji SSWiN oraz instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru w budynku Urzędu Skarbowego w Elblągu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2022-06-22
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00197429
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa instalacji elektrycznej, teletechnicznej, instalacji SSWiN oraz instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru w budynku Urzędu Skarbowego w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.olsztyn@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa instalacji elektrycznej, teletechnicznej, instalacji SSWiN oraz instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru w budynku Urzędu Skarbowego w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93dab6fe-e563-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197429

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00069666/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa instalacji elektrycznej, teletechnicznej i instalacji SSWiN oraz instalacji SSP w budynku Urzędu Skarbowego w Elblągu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019 r.) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
2. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
3. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .txt, .pdf, .doc, .docx, excel., .rtf, .odt., xml., zip.
4. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawiera Rozdział 22 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zawiera Rozdział 22 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2801-ILZ.260.34.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na „Przebudowie instalacji elektrycznej, teletechnicznej, instalacji SSWiN oraz instalacji wykrywania i sygnalizacji pożaru w budynku Urzędu Skarbowego w Elblągu”.
2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w budynku Urzędu Skarbowego w Elblągu przy ul. Adama Mickiewicza 43, 82-300 Elbląg w zakresie:
1) instalacji elektrycznej dedykowanej do zasilania sieci komputerowej w budynku Urzędu Skarbowego w Elblągu obejmującej. m. in.:
a) demontaż istniejącej instalacji;
b) trasy kablowe;
c) okablowanie;
d) odbiory dedykowane (gniazda komputerowe DATA);
e) tablice elektryczne komputerowe;
f) zasilanie szaf serwerowych, dobór UPSa;
2) sieci strukturalnej LAN w budynku Urzędu Skarbowego w Elblągu obejmującej, m.in.:
a) demontaż istniejącego systemu;
b) trasy kablowe;
c) okablowanie;
d) system sieci strukturalnej (LAN);
e) prace w pomieszczeniu serwerowni, w tym: demontaż klimatyzacji, demontaż i przeniesienie szaf serwerowych do pomieszczenia 118, montaż nowych szaf serwerowych wraz z wyposażeniem, montaż tras kablowych i okablowania opisanych w części budynkowej LAN, montaż nowych drzwi do serwerowni, montaż systemu klimatyzacji, montaż rolety antywłamaniowej na zewnątrz okna pomieszczenia serwerowni;
3) instalacji teletechnicznych w budynku Urzędu Skarbowego w Elblągu obejmujących, m. in.:
a) demontaż istniejących systemów;
b) trasy kablowe;
c) okablowanie;
d) system sygnalizacji pożaru (SSP);
e) system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN);
f) system kontroli dostępu (SKD);
g) system monitoringu wizyjnego (CCTV);
h) okablowanie dla systemu Audio-Video (AV) w sali konferencyjnej nr 119c;
i) system integracji i wizualizacji instalacji bezpieczeństwa (SMS);
j) system sieci strukturalnej (LAN) na potrzeby systemów bezpieczeństwa;
4) instalacji elektrycznych w budynku Urzędu Skarbowego w Elblągu obejmujących, m. in.:
a) demontaż istniejącej instalacji;
b) trasy kablowe;
c) okablowanie;
d) odbiory (gniazda, wypusty);
e) tablice elektryczne;
f) oświetlenie podstawowe;
g) oświetlenie ewakuacyjne;
5) pozostałych prac w budynku Urzędu Skarbowego w Elblągu obejmujących, m. in.:
a) montaż sufitu podwieszanego na ciągach komunikacyjnych kondygnacji nadziemnych;
b) podział „małej” Sali obsługi na 3 pomieszczenia biurowe;
c) przygotowanie ścian i sufitów do malowania;
d) malowanie wewnątrz budynkowe całego obiektu;
e) montaż klimatyzatora w pomieszczeniu nr 118;
f) wydzielenie pożarowe pomieszczeniu nr 8;
6) prac w budynku garażowym obejmujących m. in.:
a) instalacje teletechniczne (SSWiN, SSP, CCTV);
b) instalacje elektryczne;
c) malowanie ścian i sufitów;
7) dostawy, zainstalowania, skonfigurowania i zaprogramowania okablowania, osprzętu instalacyjnego i urządzeń określonych projektem technicznym;
8) uruchomienia systemów i ich integracji oraz konfiguracji;
9) wykonania opomiarowania;
10) zainstalowania oprogramowania;
11) przeszkolenia pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i eksploatacji nowych systemów.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera:
1) Wzór umowy - załącznik nr 2 do SWZ;
2) Projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 2 do umowy;
3) Specyfikacja Technicznego Wykonania Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) -załącznik nr 3 do umowy;
4) „Standard infrastruktury sieciowej w jednostkach organizacyjnych resortu finansów” - załącznik nr 4 do umowy;
5) „Standard obiektów przetwarzania danych” - załącznik nr 5 do umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45314310-7 - Układanie kabli

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

42961100-1 - System kontroli dostępu

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 8 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych, 00/100).
Z uwagi na fakt, że opłacenie składki jest warunkiem koniecznym do objęcia ochroną ubezpieczeniową, z przedłożonego dokumentu (np. polisy) musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca objęty jest na dzień złożenia dokumentu ochroną ubezpieczeniową. Jeżeli z dokumentu jednoznacznie nie wynika, że składka została opłacona, Wykonawca winien dołączyć dowód opłacenia składki.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) posiadanie zdolności technicznej do realizacji przedmiotu zamówienia - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie budowy lub rozbudowy, przebudowy instalacji i systemów: SSWiN, SKD, CCTV, SSP, infrastruktury teleinformatycznej oraz lokalnej sieci komputerowej LAN:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał odrębnie w ramach kilku inwestycji lub łącznie w ramach jednej inwestycji wszystkie wskazane powyżej systemy o wartości nie niższej niż 2 000 000,00 zł brutto (dwa miliony złotych).
b) posiadanie zdolności zawodowej do realizacji przedmiotu zamówienia - dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności posiadającymi odpowiednie wykształcenie i uprawnienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
- osobą do pełnienia funkcji Kierownika budowy (1 osoba), posiadającą uprawnienia budowalne do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem na tym stanowisku, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego;
- osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (1 osoba), z co najmniej 2-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego;
- osobą posiadającą odpowiedni certyfikat (1 osoba ) uprawniający do instalowania, pomiarów i dokumentowania systemów okablowania strukturalnego, z co najmniej 2-letnim doświadczeniem;
- osobą posiadającą ważne świadectwa kwalifikacyjne SEP „D” (1 osoba) uprawniające do pracy na stanowisku dozoru urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych, z co najmniej 2-letnim doświadczeniem;
- osobą posiadającą ważne świadectwa kwalifikacyjne SEP „E” (1 osoba) uprawniające do pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych, z co najmniej 2-letnim doświadczeniem.
Zamawiający, dopuszcza łączenie posiadanych kwalifikacji i funkcji.
Zamawiający do oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu (obliczenia i zweryfikowania łącznej sumy okresów doświadczenia zawodowego) będzie brał faktyczny czas trwania pełnienia wymaganej funkcji w miesiącach. Jako wymagany okres 2 lat należy rozumieć pełne 24 miesiące doświadczenia.
Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, rozumie przez to uprawnienia budowlane, zapewniające prawo do wykonywania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zawodu inżyniera budownictwa, wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88) - zwane dalej „Prawo budowlane” oraz odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym handlu (EFTA), które zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 poz. 1646).
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących potencjału technicznego lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3. Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
4. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp –sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast zaświadczenia, o którym mowa w ust. 2, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w ust. 3, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
- nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków wszystkie pozostałe informacje zawarte są w SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - aktualny na dzień złożenia dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, opisanym w Rozdziale 3 SWZ, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł, np. polisa, potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia, itp.
2. Na potwierdzenie zdolności technicznej (posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie budowy lub rozbudowy, przebudowy instalacji i systemów: SSWiN, SKD, CCTV, SSP, infrastruktury teleinformatycznej oraz lokalnej sieci komputerowej LAN):
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Złożone dokumenty powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 4 ppkt a SWZ.
Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 4 do SWZ należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Wśród wymienionych robót budowlanych Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - odrębnie w ramach kilku inwestycji lub łącznie w ramach jednej inwestycji wszystkich systemów wskazanych w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 4 ppkt a SWZ o wartości nie niższej niż 2 000 000,00 zł brutto, na warunkach wskazanych w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 4 ppkt a SWZ.
3. Na potwierdzenie zdolności zawodowej:
wykaz osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za projektowanie oraz kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, spełniające minimalne wymagania określone w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 4 ppkt b SWZ.
Wzór wykazu osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków wszystkie pozostałe informacje zawarte są w SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowo-cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
2. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, jeśli ofertę składa pełnomocnik.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z przepisem art. 58 ust. 2 ustawy Pzp). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania).
4. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. W przypadku polegania Wykonawcy na zdolnościach technicznych lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca składa wraz z ofertą:
a) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (załącznik nr 7 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienia, będzie rzeczywiście dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
b) Oświadczenie (załącznik nr 5 do SWZ), o którym mowa w pkt 2 podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. (Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z przepisem art. 58 ust. 2 ustawy Pzp). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 9 ust. 1 pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu - składane w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty: oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy - składane w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego.
4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o realizację zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) przed podpisaniem umowy przedstawią w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakres możliwych zmian umowy został określony w § 14 wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz w art. 455 ustawy Pzp.
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności z zgodą obu Stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Informacje dotyczące środków ochrony prawnej zawiera Rozdział 22 SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy brygad (2-osobowych) do prac przy montażu instalacji elektrycznych - Mrągowo
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników lub brygad do montażu instalacji elektrycznych. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Praca na terenie Mrągowa i okolic. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI